Transfers volgend seizoen - Pagina 319 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7643 berichten ]  Ga naar pagina 1 317 318 319 320 321 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Onze drie keepers voor volgend seizoen zijn : Julien De Vriendt, Zeb Van Gerven en Fabio Vandenbossche.
Ze willen Julien als eerste doelman bevestigen maar met fabio hebben we wel een Chileens international binnengehaald. :EA: :EA: :EA:


24 Apr 2018, 12:09
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Fabio zijn mama is afkomstig uit Chili, en heeft inderdaad al met de U21 meegedaan daar. Maar heeft ook al jeugdselecties gehad bij de Belgische elftallen.

Ik ken hem zelf al jaren, en vind hem echt een topper in wording. Nadeel is wel zen kleine gestalte, de meeste keepers zijn tegenwoordig allemaal vrij groot. Ik denk fat je hem qua stijl wat kan vergelijken met Luciano die vroeger bij Beerschot heeft gespeeld.

Al denk ik wel dat het vooral tussen Zeb en Julien zal gaan voor eerste doelman en dat Fabio meer toekomstgericht is.

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


24 Apr 2018, 12:39
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 842
Locatie: mejlert
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Dat er nog spelers zijn die een interview willen geven aan Redant gaat er bij mij niet in zenne. Dat is iedere keer miserie, zelfs al geweten dat hij een interview met mijn broer (was toen nog speler in 1ste prov) had geschreven dat zelfs nooit had plaatsgevonden. En dan was het antwoord : Jamaar dat zijn toch standaard vragen/antwoorden.

Zoals reeds werd aangehaald : Elke speler die bij EA tekent zou voor zo'n figuren moeten gewaarschuwd worden en er GEEN interview mee doen.


24 Apr 2018, 13:38
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1388
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Onze ploeg voor volgend seizoen begint vorm te krijgen: de meeste spelers blijven, en hier en daar worden gerichte versterkingen aangetrokken.
Ik stel vast dat in de centrale as elke positie al dubbel (zelfs drievoudig: keeper en diepe spits) bezet is. Enkel op linksback, rechtsback, linksbuiten en rechtsbuiten hebben we enkel Heymans, Falko, De Rock en Mitu.
Tenzij je Verstraeten beschouwt als back-up voor Falko.
Nochtans heb je nog eindecontractspelers Jelle, De Man en Yala-Lusala. Voor Jelle is het blijkbaar einde verhaal. Hoe zit het met de 2 anderen? Krijgen die een contractverlenging?


24 Apr 2018, 18:00
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:
filip.dhose schreef:
Onze ploeg voor volgend seizoen begint vorm te krijgen: de meeste spelers blijven, en hier en daar worden gerichte versterkingen aangetrokken.
Ik stel vast dat in de centrale as elke positie al dubbel (zelfs drievoudig: keeper en diepe spits) bezet is. Enkel op linksback, rechtsback, linksbuiten en rechtsbuiten hebben we enkel Heymans, Falko, De Rock en Mitu.
Tenzij je Verstraeten beschouwt als back-up voor Falko.
Nochtans heb je nog eindecontractspelers Jelle, De Man en Yala-Lusala. Voor Jelle is het blijkbaar einde verhaal. Hoe zit het met de 2 anderen? Krijgen die een contractverlenging?


Lusala moet zeker vertrekken, De Man weet ik niet maar zou ik houden als back up.
Zeker nu Jelle zal vertrekken en ook Lusala heb je weinig mogelijkheden op links back en midden.
Klaas heeft al enkele keren op linksmidden gestaan maar dat is totaal zijn plaats niet, hij is op zijn best samen met Mbaye voorin, aanvallend zitten we trouwens echt wel goed.
Centraal achterin zou ik zien of je Van Hoevelen toch niet nog kan kwijtraken, heeft mij sinds zijn terugkomst in nog geen enkele match overtuigd, integendeel, mag serieus wat tegengoals op zijn naam schrijven.
Ik had de naam van Dujardin van Hamme hier een tijdje geleden horen vallen, dat is een centrale verdediger die ook als back uit de voeten kan, maar geen idee of ze daar nog mee bezig zijn?


Een matchke van die dujardin gaan bezien en toen was het toch niet echt overtuigend eerlijk gezegd. Bon, tis maar een match en elke speler bij ons heeft ook eens een mindere dag dus hoeft niet per se veel te zeggen. Je ziet wel dat die intrinsiek wel iets kan ook... maar tkwam er toen ni echt uit

Ik zou me vooral focussen op dat middenveld. Als dat eens wat meer grip krijgt zal het achteraan ook wel wat beter lopen.

Ik wil het wel nog sien wie ze voor dat middenveld aantrekken. De plannen zijn er (kwaliteit ipv kwantiteit) nu de uitvoerîng nog.

Kabir (Temse) is naar berchem sport ik weet niet of die op een of ander lijstje stond, maar had voor mij de nieuwe tien mogen worden. Niet alleen puur voetballend maar ook iemand die coacht. Niet zelden beslissend bij temse


24 Apr 2018, 22:52
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:
Kabir heb ik ook altijd een goeie gevonden, het is zo een type dat we nodig hebben denk ik.
Dujardin was de matchen tegen ons wel goed maar wil natuurlijk niets zeggen.
Er zijn hier vroeger al genoeg spelers binnengehaald op basis van een goeie match tegen ons,
gelukkig zijn ze van die transferpolitiek afgestapt.
Maar dat ze idd maar de daad bij het woord voegen om hun ambitie kracht bij te zetten,
en beginnen om bvb een Tarfi waar ze al zo lang achter zitten te laten tekenen.


Hebben we wel een type tarfi nodig ? Voor mij niet.
We zitten daar nu met van tricht en de coninck , en ons middenveld wordt elke week overlopen .is al jaren zo.
Denk niet met een tarfi dat dat gaat opgelost geraken.


25 Apr 2018, 11:09
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Kabir werd vorig jaar gepolst, maar was te duur.

_________________
OB17


25 Apr 2018, 11:18
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
bericht op de officiele site:

Bestel jouw nieuw abonnement vóór de End of Season Party en profiteer van extra voordelen!

Beste supporter,
Met nog een laatste thuiswedstrijd tegen KSV Oudenaarde in het vooruitzicht kunnen we nu reeds terugblikken op een meer dan geslaagd eerste seizoen in de Eerste Amateurliga. De sportieve doelstelling om het seizoen in de middenmoot af te sluiten werd met glans bereikt. Hiermee toont de club aan dat haar doortastend beleid ook vruchten afwerpt in het ‘realistisch’ bouwen aan een mooie toekomst voor stamnummer 90.

Maar bouwen betekent ook willen vooruitgaan!
In dat kader is de sportieve cel achter de schermen volop bezig met de uitbouw van een versterkte kern voor komend seizoen. Een spelersgroep die zal bestaan uit alle vaste waarden van dit seizoen met o.a. topschutter Klaas De Rock, aangevuld met verschillende nieuwe spelers die ons voetballend vermogen alleen nog maar zullen laten toenemen. Dat blijkt trouwens ook al uit de geslaagde transfers tijdens de winterstop.
[b]Dit met als nieuwe ambitie: de TOP-VIJF met een stevige gooi naar een playoff-plaats.[/b]
Het spreekt voor zich ............"
----
Maar het spreekt ook voor zich .....dat volgend seizoen een eindronde-ticket bereiken , ....ook veronderstelt dat volgend jaar de licentie voor 1B zal aangevraagd worden, anders heeft een eindronde géén énkele zin.
Zullen de voorwaarden voor 1B in de loop van volgend jaar ook bereikt worden?
Bvb stadionaanpassingen....?? Krijgen wij ook die garantie, zodat alles geloofwaardig bljft ?

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


27 Apr 2018, 15:00
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Jan 2018, 19:51
Berichten: 140
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ik denk dat het qua stadion aanpassingen nogal meevalt voor 1B. Althans het eerste jaar. Het tweede jaar wordt het strenger en dan zullen we een ring moeten bijbouwen ;)


27 Apr 2018, 16:44
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15
Berichten: 268
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Matthias Lievens terug naar Aalst.
Ze keren allemaal terug :)


28 Apr 2018, 15:16
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
hans007 schreef:
Ik denk dat het qua stadion aanpassingen nogal meevalt voor 1B. Althans het eerste jaar. Het tweede jaar wordt het strenger en dan zullen we een ring moeten bijbouwen ;)


Dat ze eerst maar eens beginnen met de K dicht te timmeren aan de achter- en zijkant. Da's al moeilijk genoeg precies... :hmm:


28 Apr 2018, 15:52
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3857
Leeftijd: 46
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Jules Bocandé schreef:
Matthias Lievens terug naar Aalst.
Ze keren allemaal terug :)


Wellicht dan geen Dujardin
Verrassende transfer toch wel!

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


28 Apr 2018, 16:02
Knaap

Lid geworden op: 22 Okt 2017, 20:38
Berichten: 95
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Als we het interview van onze voorzitter mogen geloven komen er na Lievens nog 1 of 2 gerichte versterkingen bij, waarvan één positie 6. Naar mijn mening zullen we toch nog een degelijke flankspeler met een grote motor nodig hebben.


28 Apr 2018, 16:38
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Er was hier eens een gerucht over De Schutter. Die zal waarschijnlijk wel onhaalbaar zijn, maar mag voor mij altijd komen voor op de 6. Speelt de laatste tijd misschien meer in de verdediging, maar begon bij ons op het middenveld.


28 Apr 2018, 16:48
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Jules Bocandé schreef:
Matthias Lievens terug naar Aalst.
Ze keren allemaal terug :)


***heel diepe zucht***

ik dacht in die abomail gelezen te hebben dat ze transfers gingen doen om het voetballend vermogen op te krikken. Waarom haal je dan Matthias "lange halen" Lievens? :crazy: :crazy:

Weet je meteen ook waarom VDB de transfer van Dujardin niet door liet gaan.

Ik had er goede hoop op met die laatste supp.vergadering dat ze eindelijk eens werk gingen maken van deftige scouting, dixit Filipovic.

Je leest dan dat ze godbetert Bogaerts willen terughalen, nu Lievens. pfff. Sorry zé gasten.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


28 Apr 2018, 18:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7643 berichten ]  Ga naar pagina 1 317 318 319 320 321 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 71 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst