Transfers volgend seizoen - Pagina 384 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6102 berichten ]  Ga naar pagina 1 382 383 384 385 386 407
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Ancien

Bericht Re: Transfers volgend seizoen
waly 2 schreef:
waarom voor volgend seizoen?

Om top 5 te spelen.... :D

28 Jan 2019, 17:12
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
waly 2 schreef:

Ligt tot eind dit seizoen onder contract bij Oudenaarde en moet daar het seizoen uitdoen.
Heymans zal de bui al zien hangen...

28 Jan 2019, 17:23
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 43
Bericht Re: RE: Re: Transfers volgend seizoen
zwawi schreef:
waly 2 schreef:

Ligt tot eind dit seizoen onder contract bij Oudenaarde en moet daar het seizoen uitdoen.
Heymans zal de bui al zien hangen...
Vorige week al gehoord dat bestuur tegen Heymans gezegd heeft dat hij na het seizoen moet vertrekken

28 Jan 2019, 19:17
Vaste Waarde

witzwet schreef:
Naar wat ik begrepen heb werd die al eerder aangebracht door toenmalig scout, maar geen gehoor aan gegeven. Dat ze dat nu wel doen, is positief. Hopen dat het niet te laat is natuurlijk!

Maar er moet een goeie 10 bijkomen. Als het klopt van die gast bij Temse, zou ik die nog binnenhalen. De Neve die moet uit die ploeg, jongens toch.

Dat is toch eigenlijk erg, we zitten met al die centrale middenvelders en nu moeten we daar nog gaan versterken, Annys is goed maar die is dan constant geblesseerd :hmm: .
Nooit krijgt Ponnet eens zijn kans, die heeft meer voetballend vermogen dan deze kern bij elkaar.
En u linksachter die mss wel u duurste speler is bakt er ook niks van, gelukkig loopt zijn contract af.
Sterckx,De Neve,Lievens,Dekuyper zitten wel nog met een contract voor volgend jaar :stom: .
Van de contractverlenging van Mitu en Bounou mogen ze ook dringend eens werk maken.
Spijtig genoeg zullen we Mbaye niet kunnen houden, het is geen afwerker maar ik ben er vrij zeker van dat hij meekan in 1B en wie weet zelf 1A.

28 Jan 2019, 20:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 5
iendrachter schreef:
witzwet schreef:
Naar wat ik begrepen heb werd die al eerder aangebracht door toenmalig scout, maar geen gehoor aan gegeven. Dat ze dat nu wel doen, is positief. Hopen dat het niet te laat is natuurlijk!

Maar er moet een goeie 10 bijkomen. Als het klopt van die gast bij Temse, zou ik die nog binnenhalen. De Neve die moet uit die ploeg, jongens toch.

Dat is toch eigenlijk erg, we zitten met al die centrale middenvelders en nu moeten we daar nog gaan versterken, Annys is goed maar die is dan constant geblesseerd :hmm: .
Nooit krijgt Ponnet eens zijn kans, die heeft meer voetballend vermogen dan deze kern bij elkaar.
En u linksachter die mss wel u duurste speler is bakt er ook niks van, gelukkig loopt zijn contract af.
Sterckx,De Neve,Lievens,Dekuyper zitten wel nog met een contract voor volgend jaar :stom: .
Van de contractverlenging van Mitu en Bounou mogen ze ook dringend eens werk maken.
Spijtig genoeg zullen we Mbaye niet kunnen houden, het is geen afwerker maar ik ben er vrij zeker van dat hij meekan in 1B en wie weet zelf 1A.

Ik zou Mitu laten gaan, nooit scherpte en efficiëntie in laatste pass of afwerking

30 Jan 2019, 11:04
Iendracht.be - beheer

iendrachter schreef:
witzwet schreef:

Sterckx had ik veel meer van verwacht.

De Neve kan volgens mij wel nog zijn nut hebben. Als die niet te veel verdient, heb ik daar niets op tegen om die in de kern te hebben. Deed het vorig seizoen niet slecht. Nu met de 2 aanwinsten is er minder nood aan, maar vond die vorig seizoen goed toen hij op CV speelde.

30 Jan 2019, 11:11
Vaste Waarde

30 januari en we zitten nu met een kern van bijna 30 spelers, ik had toch verwacht dat er nog wat uitgaande transfers gingen komen ook.
Lievens,Dekuyper,Kibassa,Loman,Muzembo,Laporta,De Koker wat lopen die hier nog te doen?
Kosten alleen maar geld en zullen (hopelijk) geen minuut meer spelen.
In 3de amateur of provenciale hebben die jongens toch hun plaats :D .
En inkomend moeten we precies ook geen spelverdeler meer verwachten.....

30 Jan 2019, 13:56
Nationale Ploeg

Leeftijd: 62
Zou er niets (middenveld) meer bijkomen?

31 Jan 2019, 10:50
Iendracht.be - beheer

iendracht mèn 2de vraa schreef:

Op dender had ik gehoord dat er nog 1 of 2 spelers zouden bijkomen, maar k vrees dat het niks meer zal worden.

Voor Koen Persoons hebben we denk ik te lang gewacht. Speelt ondertussen weer bij OHL

31 Jan 2019, 10:59
Vaste Waarde

Smetje schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:

Op dender had ik gehoord dat er nog 1 of 2 spelers zouden bijkomen, maar k vrees dat het niks meer zal worden.

Voor Koen Persoons hebben we denk ik te lang gewacht. Speelt ondertussen weer bij OHL

De centrale verdediging is nu versterkt, verzwakken ging ook moeilijk, maar je blijft met hetzelfde probleem zitten van ervoor, geen scorend vermogen op u middenveld en ook geen echte breker opt midden die ook kan voetballen als Annys geblesseerd blijft.
De Neve zo traag en houterig en daar Sterckx bij die het zou moeten kunnen maar er niet uitkomt.
Als we onze kansen tegen Dender afwerken win je, en ook tegen Châtelet was dat zo maar het resultaat is 1/6.
Die 3 versterkingen zullen niet genoeg zijn om er in te blijven, je hebt er minstens 5 nodig.
Als de sportieve cel dat niet wil zien tja.....
Al is er geen budget, naar 2de amateur zakken zal veel meer kosten denk ik.
Bekijk het programma eens, de punten pakken in Lierse en Thes lijkt mij ook niet echt realistisch.

31 Jan 2019, 11:38
Vaste Waarde

Daniël De Oliveira naar Knokke en Olivier Werner naar Seraing.

31 Jan 2019, 13:48
Iendracht.be - beheer

iendrachter schreef:
Daniël De Oliveira naar Knokke en Olivier Werner naar Seraing.

Dikke transfers. De Oliveira hadden wij moeten halen.

Virton ook nog Julien Vercauteren binnen gehaald. Normaal ook een heel goeie trasfer voor eerste amateur

31 Jan 2019, 13:57
forumlegende

Leeftijd: 37
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Ok, zo te merken zal het hierbij blijven qua versterking voor ons?

Onze nieuwe verdedigers betekenen een enorme stap voorwaarts, maar ik ben er vrij zeker van dat het te weinig zal zijn om de kern die de afgelopen 2 jaar volledig werd verprutst alsnog voldoende te wapenen voor het behoud. Op bounou na hebben we veel te weinig op dat midden om een match zelf in handen te nemen laat staan om gevaar te creeren. Mitu eens op n goeie dag... de rest op het midden is echt te plat. Zonde van die meer dan 20 mislukte transfers over de afgelopen 2 seizoenen. Triestige records jammer dat tdc hier de rekening voor betaald kreeg

31 Jan 2019, 14:22
Vaste Waarde

Ik ben ervan overtuigd dat we zonder TDC buiten te smijten zelf al enkele punten meer hadden.
De aanstelling van Van Borm die alles eens volledig wou veranderen op die korte periode met de gekende 0/6 tegen Luik en Heist waren de doodsteek volgens mij.
Nog nooit een kern van bijna 30 spelers geweten bij EA die zo weinig kwaliteit had.
En het ergste van al, niet de spelers maar het bestuur die dit niet ziet.

31 Jan 2019, 14:28
Nationale Ploeg

Dit staat op voetbalkrant: Jo Gilis en Daan Vekemans mochten onlangs een stage afwerken bij Leicester City en speelden al heel wat minuten voor OHL in play-off 2 vorig seizoen. De twee talenten gaan op zoek naar meer speelminuten bij Eendracht Aalst in Eerste Amateur. De aanvallende middenvelder en de spits worden gehuurd tot eind dit seizoen en moeten de Ajuinen uit de degradatiezone zien te loodsen.

31 Jan 2019, 18:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6102 berichten ]  Ga naar pagina 1 382 383 384 385 386 407