Transfers volgend seizoen - Pagina 389 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 387 388 389 390 391 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
5 dagen voor de start van de competitie uw beste speler nog verkopen.. Proficiat. Als ge al spelers kwijtspeelt aan een ploeg als farciennes....


26 Aug 2019, 19:28
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Bon, hopelijk hebben we er iets voor gekregen, maar op dit niveau zou het mij verwonderen.


26 Aug 2019, 19:52
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ik denk dat Mbaye echt zelf weg wou. Wat kunt ge er dan mee doen?


26 Aug 2019, 20:41
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
De Jean schreef:
Bon, hopelijk hebben we er iets voor gekregen, maar op dit niveau zou het mij verwonderen.


Is geld dat rechtstreeks én integraal in onze PLJ zijne pocket verdwijnt beste vriend. Hoe kan je anders verantwoorden dat je een van uw betere spelers van de hand doet, zo kort voor het begin van de competitie? Je moet al redelijk naïef zijn om te denken dat PLJ dat geld gaat gebruiken om in de club te steken. Centjes recupereren en champagne zuipen is de boodschap, niets anders.


26 Aug 2019, 21:53
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Er zou de komende dagen inkomend wel nog iets gebeuren vernam ik... Ben even benieuwd als de rest hier.

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


27 Aug 2019, 0:09
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
hansken schreef:
Er zou de komende dagen inkomend wel nog iets gebeuren vernam ik... Ben even benieuwd als de rest hier.


Hopelijk zijn het bruikbare spelers en geen levering van een palet champagne :lol: :lol:

En als Ponnet vetrekt mogen ze er Burssens gratis bij geven, laat ons zeggen late solden: 1 kopen en 1 gratis :lol: :lol: :lol: :lol:


27 Aug 2019, 5:31
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
wevege schreef:
hansken schreef:
Er zou de komende dagen inkomend wel nog iets gebeuren vernam ik... Ben even benieuwd als de rest hier.


Hopelijk zijn het bruikbare spelers en geen levering van een palet champagne :lol: :lol:

En als Ponnet vetrekt mogen ze er Burssens gratis bij geven, laat ons zeggen late solden: 1 kopen en 1 gratis :lol: :lol: :lol: :lol:


Wodka happy hour :drank:


27 Aug 2019, 6:57
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Mbaye op weg naar Olympic

Eendracht Aalst en Olympic Charleroi hebben een mondeling akkoord over de transfer van Ibrahima Mbaye. De overgang wordt in de komende dagen verder afgehandeld.

Er moet wel aanvallend een degelijke vervanger komen of de ploeg is verzwakt i.p.v. versterkt.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


27 Aug 2019, 8:50
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Hugo schreef:
Mbaye op weg naar Olympic

Eendracht Aalst en Olympic Charleroi hebben een mondeling akkoord over de transfer van Ibrahima Mbaye. De overgang wordt in de komende dagen verder afgehandeld.

Er moet wel aanvallend een degelijke vervanger komen of de ploeg is verzwakt i.p.v. versterkt.


spijtig, spijtig, spijtig.
Mbaye is een heel degelijke spits, idem als een Dekuyper (op het niveau dat hij nu draait, niet dat van vorig seizoen) en cocchiere heeft ook al bewezen wat hij kan.
Als nu Mbaye vertrekt en Dekuyper valt terug op zijn oude niveau of er raakt iemand gekwetst of geschorst, heb je maar 1 spits!
Kwalitatief gezien voor 2de amateur is Mbaye top, ik zou die nooit laten gaan.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


27 Aug 2019, 9:12
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
luque schreef:
De Jean schreef:
Bon, hopelijk hebben we er iets voor gekregen, maar op dit niveau zou het mij verwonderen.


Is geld dat rechtstreeks én integraal in onze PLJ zijne pocket verdwijnt beste vriend. Hoe kan je anders verantwoorden dat je een van uw betere spelers van de hand doet, zo kort voor het begin van de competitie? Je moet al redelijk naïef zijn om te denken dat PLJ dat geld gaat gebruiken om in de club te steken. Centjes recupereren en champagne zuipen is de boodschap, niets anders.

Zou het niet kunnen dat dit geld gaat gebruikt worden om de put van 3 miljoen EUR een klein stukje te dempen? Of om het loon te betalen van een verdedigende middenvelder die blijkbaar nog gaat aangetrokken worden? We hebben Cocchiere met Dekuyper als back-up. We hebben Mitu die waarschijnlijk meer als aanvaller zal uitgespeeld worden in het 3-5-2-systeem van BVR. Als back-up voor Mitu hebben we de beloften Bolingoli en Manuel-Mbola. We hebben een prima bekercampagne gespeeld zonder Mbaye. Als hij fit is, is hij inderdaad een meerwaarde. Maar hij is nu weg. Get over it!


27 Aug 2019, 10:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
filip.dhose schreef:
luque schreef:
De Jean schreef:
Bon, hopelijk hebben we er iets voor gekregen, maar op dit niveau zou het mij verwonderen.


Is geld dat rechtstreeks én integraal in onze PLJ zijne pocket verdwijnt beste vriend. Hoe kan je anders verantwoorden dat je een van uw betere spelers van de hand doet, zo kort voor het begin van de competitie? Je moet al redelijk naïef zijn om te denken dat PLJ dat geld gaat gebruiken om in de club te steken. Centjes recupereren en champagne zuipen is de boodschap, niets anders.

Zou het niet kunnen dat dit geld gaat gebruikt worden om de put van 3 miljoen EUR een klein stukje te dempen? Of om het loon te betalen van een verdedigende middenvelder die blijkbaar nog gaat aangetrokken worden? We hebben Cocchiere met Dekuyper als back-up. We hebben Mitu die waarschijnlijk meer als aanvaller zal uitgespeeld worden in het 3-5-2-systeem van BVR. Als back-up voor Mitu hebben we de beloften Bolingoli en Manuel-Mbola. We hebben een prima bekercampagne gespeeld zonder Mbaye. Als hij fit is, is hij inderdaad een meerwaarde. Maar hij is nu weg. Get over it!


Mitu is natuurlijk een veelscorer hé, we zijn gered. Hoezee :banana:

_________________
www.spionkoplede.com


27 Aug 2019, 10:23
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
filip.dhose schreef:
luque schreef:
De Jean schreef:
Bon, hopelijk hebben we er iets voor gekregen, maar op dit niveau zou het mij verwonderen.


Is geld dat rechtstreeks én integraal in onze PLJ zijne pocket verdwijnt beste vriend. Hoe kan je anders verantwoorden dat je een van uw betere spelers van de hand doet, zo kort voor het begin van de competitie? Je moet al redelijk naïef zijn om te denken dat PLJ dat geld gaat gebruiken om in de club te steken. Centjes recupereren en champagne zuipen is de boodschap, niets anders.

Zou het niet kunnen dat dit geld gaat gebruikt worden om de put van 3 miljoen EUR een klein stukje te dempen? Of om het loon te betalen van een verdedigende middenvelder die blijkbaar nog gaat aangetrokken worden? We hebben Cocchiere met Dekuyper als back-up. We hebben Mitu die waarschijnlijk meer als aanvaller zal uitgespeeld worden in het 3-5-2-systeem van BVR. Als back-up voor Mitu hebben we de beloften Bolingoli en Manuel-Mbola. We hebben een prima bekercampagne gespeeld zonder Mbaye. Als hij fit is, is hij inderdaad een meerwaarde. Maar hij is nu weg. Get over it!


Ik volg u hierin niet, Filip.
Goeie bekercampagne zonder hem heb je gelijk in, maar dat was mede door een Dekuyper in vorm. Stel datDekuyper terugvalt naar zijn niveau van vorig jaar heb je nog slechts 1 volwaardige spits, Cocchiere.
Mitu is geen spits, hij kan goed dribbelen maar scoren is helaas aan hem niet besteed.
En onze 2 beloften die je noemt wil ik eerst nog van zien dat ze een volwaardige vervanger op 't niveau van de eerste ploeg kunnen zijn.

Ik ken eerlijk gezegd weinig spelers van onze beloften die doorgebroken zijn naar de eerste ploeg én daarin op constant niveau gepresteerd hebben, de laatste jaren... De meesten spelen bij eerste ploegen in lagere regionen. Had er bij onze beloften (die 19 jaar of jonger zijn?) iemand van het niveau Mbayé gezeten, was die volgens mij al lang weggehaald om bij de beloften van een hogere club (1A of 1B) te gaan spelen.

Ik wil er niet aan denken wat er gebeurt als Dekuyper hervalt en Cocchiere gekwetst of geschorst is. Onze aanval is door het vertrek van Mbaye wat mij betreft veel te dun gestoffeerd. Beloften die overgeheveld worden zijn meestal aanvulling ter vervanging van uw vaste waarden.

Dus, get 'get over it', tja 't zal wel moeten want hij is weg.
Maar ik vind het een spijtige, zelfs domme, zet als je Top5 wilt draaien. Op Londerzeel hadden we niet bijster veel over, en leggen die mannen meteen na de 2-1 hun 2 open kansen binnen is 't 4-1 en boeken toe: bye-bye AA Gent.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


27 Aug 2019, 10:28
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
geen paniek ,wij hebben de nieuwe Depoitre.. ;)


27 Aug 2019, 10:28
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
filip.dhose schreef:

Zou het niet kunnen dat dit geld gaat gebruikt worden om de put van 3 miljoen EUR een klein stukje te dempen? Of om het loon te betalen van een verdedigende middenvelder die blijkbaar nog gaat aangetrokken worden? We hebben Cocchiere met Dekuyper als back-up. We hebben Mitu die waarschijnlijk meer als aanvaller zal uitgespeeld worden in het 3-5-2-systeem van BVR. Als back-up voor Mitu hebben we de beloften Bolingoli en Manuel-Mbola. We hebben een prima bekercampagne gespeeld zonder Mbaye. Als hij fit is, is hij inderdaad een meerwaarde. Maar hij is nu weg. Get over it!


Ik had eerder geprobeerd om de put niet tot 3 miljoen EUR te laten oplopen, maar goed... Zeker als je ziet waar de club ermee beland is... Daar kan ik jammer genoeg niet over...

Als je dan EUR 30k of wat is het, recupereert, dan ga nog een aantal Mbaye's moeten kunnen versassen eer dat putje dicht geraakt... Ter vergelijking: een paar jaar geleden ging De Rock in de nieuw op te richten CVBA (geeuw) geactiveerd worden als een actief wat cengen ging opbrengen... Realiteit is dat ze hem gratis naar Zwevezele hebben verscheept, a neen, in ruil voor een oefenmatch. Laat ons al blij zijn dat het AA Gent is geworden in de beker of ze hadden er inderdaad nog aan toe gestoken. Vraag rijst of de bekerpremie van vorig jaar uiteindelijk al betaald is geweest :-)

Het meest schrijnende is misschien nog de tweede zin: dat ze met Vanden Berghe en eigenlijk ook Razzi al defensieve mid-spelers hebben aangetrokken naast De Neve en De Coninck die er nog liepen, maar dat er nu toch nog een andere zou moeten bijkomen. Als ze daar nu wel een "topper" voor zouden halen, kan je VDB of Razzi meteen ook in de tribune zetten. Zolang dat de teneur blijft, blijf je aan kapitaalsvernietiging doen. Want je zit dan ook nog met Cappelleman, Burssens, Verstraeten, enz. En in tweede amateur mag je er maar vier op uw bank zetten he.


27 Aug 2019, 10:36
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Mbaye wou volgens mij ook gewoon liefst zelf vertrekken. Hij heeft dit na het seizoen al aangegeven maar is hier zolang geweest omdat ons bestuur een transfersom wou wegens nog onder contract. Hopelijk hebben ze nu ook gekregen wat ze wilden...
Daarnaast had hij het moeilijk met het feit dat hij niet in de ploeg stond momenteel. Maar zoals de ploeg speelde, kon je het niet maken om er iemand uit te zetten. Dus was het logisch dat hij op de bank zat en zijn kans moest afwachten maar dat geduld wou hij blijkbaar ook niet opbrengen.
Dat zijn vertrek kan opgevangen worden door Manuel Mbola of Bolingoli durf ik toch ook te betwijfelen. Die kunnen eens invallen in geval van nood maar zijn nog geen materiaal om weken aan een stuk te gaan gebruiken als één van onze aanvallers langere tijd zou uitvallen. Dus hopen dat er niks met Cocchiere, Mitu of Dekuyper voorvalt of je hebt een probleem.


27 Aug 2019, 13:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 387 388 389 390 391 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst