Transfers volgend seizoen - Pagina 394 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5962 berichten ]  Ga naar pagina 1 392 393 394 395 396 398
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Davy schreef:
Dat artikel zeg... hij gelooft er nog in. Werkelijk nergens op gebaseerd. Nog maar eens tweedracht gezaaid ivm supoorters en dan heeft hij het over spelers die de club "in de steek laten". Na een seizoen waarbij je de helft van de tijd met de geflopte miskopen van scout floppi en svdb moet spelen... ik zou er als speler die zichzelf een beetje serieus neemt toch ook eieren voor mn geld kiezen. Met deze bende is het gewoon nog even uitstel van executie.. en dan de fles op...

Wat moet je doen als je al zoveel geld in een club gepompt hebt, blijven pompen zeker?
Extra investeerders wil hij niet en rond hem zijn vriendjes,of ze nu bekwaam zijn of niet.
Graag grote sier verkopen met Pfaff,Laporta,modeshows en het bal van de voorzitter.
Geen abonnement kopen, matchen laten stilleggen of affluiten zodat ze nog enkele keren voor een leeg stadion kunnen spelen zonder inkomsten is het enige wat ons nog rest denk ik.
FDR was een fantast maar wat de benaming van deze figuur is weet ik niet, zielig in alle geval.
Welke voorzitter en CEO vertrekken nu bij de match van de degradatie nog voor affluiten?
Ipv een interview in de krant stond de helft van het stadion buiten te wachten na de match,
maar daarvoor is de nek wat te dik om daar het publiek te gaan toespreken.
Een Garréken zie ik hier niet gebeuren want ofwel komen de hoofdschuldigen niet opdagen ofwel gaan ze lopen :lol: .

30 Apr 2019, 22:15
Scholier

Als je voorzitter gaat lopen nog voor affluiten uit schrik voor de eigen aanhang, hoe denk je dan nog een toekomst te hebben bij de club? De supporters zijn de enige die na elke tegenslag de rug rechten, ze zijn zelfs de ruggegraat van deze club.

Hoe denkt PLJ bijvoorbeeld de galamatch te kunnen bijwonen zonder op protest te stoten ?

01 Mei 2019, 9:41
forumlegende

((Laten we er een kerkhof van maken, iedereen buiten behalve de supporters en het kantinepersoneel.))
'k zou als ticketmedewerker oek nog geeren voesj doen :EA:

01 Mei 2019, 9:57
Vaste Waarde

fromfathertoson schreef:
Als je voorzitter gaat lopen nog voor affluiten uit schrik voor de eigen aanhang, hoe denk je dan nog een toekomst te hebben bij de club? De supporters zijn de enige die na elke tegenslag de rug rechten, ze zijn zelfs de ruggegraat van deze club.

Hoe denkt PLJ bijvoorbeeld de galamatch te kunnen bijwonen zonder op protest te stoten ?

Dat heb ik ook gezegd na de match tegen Dessel, wat gaan ze de eerstvolgende match doen?
Ook gaan lopen? Over en uit met dit bestuur zoveel is zeker.

01 Mei 2019, 10:16
Ancien

jowwan schreef:
((Laten we er een kerkhof van maken, iedereen buiten behalve de supporters en het kantinepersoneel.))
'k zou als ticketmedewerker oek nog geeren voesj doen :EA:

Goi meigt/moetj oeik blijven, copeng, aliejn peizek dagge noste sézoeng nog iejl woineg ticketten gotj verkoeipen...

01 Mei 2019, 10:31
Scholier

filip.dhose schreef:
wevege schreef:
Iemand een idee wie er allemaal vertrekt en wat er overschiet.
Hopelijk ook BVR weg want dat is geen trainer. Verschiet er nu niet van dat hij bij AA Gent mocht opkrassen omdat hij daar bij de beloften niets bewezen heeft. Hier ook niet, alleen slippendrager van het bestuur.
En de dikst betaalde bij ons (DA) daar moeten we zeker van af. Een bestuurslid dat 5.000 € per maand opstrijkt past niet zeker niet in 2de amateur, daar werkt men met vrijwilligers die het goed menen met hun club. Iets wat van DA zeker niet kan worden gezegd. Het enige wat hij kan is supporters kraken en beledigen!

Contract tot 2020:
Sterckx, Falko, Mbaye, Van Gerven, Lievens, Annys, Ryckaert, Dekuyper, Binst, Mertens, Burssens, Devriendt, Vandenbossche, Ponnet (momenteel uitgeleend aan VW Hamme).
Contract tot 2021: De Neve.
Aflopende contracten op 30/06/2019: Van Hoevelen, Mitu, Heymans, De Coninck, Bounou, De Koker, Van Den Eynde, Bolingoli, Verstraeten, Kibassa, Laporta.
Reeds weg: De Rock (SKV Zwevezele), Geens (terug huur Lierse-Kempenzonen), Vekemans, en Gilis (terug huur OH Leuven), Muzembo (RUS Rebecq), Loman (VK Tienen).

Lievens zou rond zijn met Ninove...
Als ik me niet vergis kom Egerickx ook terug van een verhuurperiode bij Diegem?

01 Mei 2019, 14:02
Junior

Leeftijd: 47
Tienj en tander schreef:
filip.dhose schreef:
wevege schreef:
Iemand een idee wie er allemaal vertrekt en wat er overschiet.
Hopelijk ook BVR weg want dat is geen trainer. Verschiet er nu niet van dat hij bij AA Gent mocht opkrassen omdat hij daar bij de beloften niets bewezen heeft. Hier ook niet, alleen slippendrager van het bestuur.
En de dikst betaalde bij ons (DA) daar moeten we zeker van af. Een bestuurslid dat 5.000 € per maand opstrijkt past niet zeker niet in 2de amateur, daar werkt men met vrijwilligers die het goed menen met hun club. Iets wat van DA zeker niet kan worden gezegd. Het enige wat hij kan is supporters kraken en beledigen!

Contract tot 2020:
Sterckx, Falko, Mbaye, Van Gerven, Lievens, Annys, Ryckaert, Dekuyper, Binst, Mertens, Burssens, Devriendt, Vandenbossche, Ponnet (momenteel uitgeleend aan VW Hamme).
Aflopende contracten op 30/06/2019: Van Hoevelen, Mitu, Heymans, De Coninck, Bounou, De Koker, Van Den Eynde, Bolingoli, Verstraeten, Kibassa, Laporta.
Reeds weg: De Rock (SKV Zwevezele), Geens (terug huur Lierse-Kempenzonen), Vekemans, en Gilis (terug huur OH Leuven), Muzembo (RUS Rebecq), Loman (VK Tienen).

Volgens HLN gisteren is Lievens met Ninove tot géén vergelijk gekomen...

Spoiteg... ;)

01 Mei 2019, 14:39
Nationale Ploeg

JohanD schreef:
Tienj en tander schreef:
filip.dhose schreef:

Contract tot 2020:

Spoiteg... ;)

Lijkt me iets te hoog gegrepen voor hem :D

01 Mei 2019, 15:05
forumlegende

Leeftijd: 37
Website: http://www.eendracht-aalst.be
AlostanA schreef:
JohanD schreef:
Tienj en tander schreef:

Spoiteg... ;)

Lijkt me iets te hoog gegrepen voor hem :D

We waren er al bijna vanaf, maar twas te mooi om waar te zijn

01 Mei 2019, 16:48
Freak

de koker is ook weg.naar diegem sport.

03 Mei 2019, 16:49
forumlegende

Heeft er iemand zicht op wie de trainer is voor volgend seizoen?
Welke spelers blijven en welke niet?
Zijn er al transfers gebeurd of zijn er gesprekken??

13 Mei 2019, 10:52
Scholier

Leeftijd: 66
Jean schreef:

Ik denk dat iedere supporter daar nieuwsgierig naar is, maar het bestuur communiceert niet.
Het enige dat we weten is het lijstje van Filip met de looptijd van de contracten.
Van de einde contract spelers is De Koker naar Diegem, Van Hoevelen naar Dikkelvenne en De Rock naar Zwevegem.
Voor de rest: windstil.
De "jubileum match" op 22/6 is over minder dan 6 weken, het moment om tegen dan een team te hebben en een trainer; dus werk aan de winkel voor ons bestuur om contracten af te sluiten en indien ze iets willen doen voor de supporters dat nieuws dan ook snel mee te delen.

13 Mei 2019, 11:16
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 42
Als amateurclub moet je er snel bij zijn om de goede spelers die ergens einde contract zijn vast te leggen. Niet wachten op testers in juli en augustus. Hoog tijd dus om beslissingen te nemen over trainers en spelers.

Sven had ook gezegd dat een aantal spelers clausules hadden bij degradatie. Ze mogen eens communiceren wie ze gaan houden en wie niet. Zou de transfer van Wantens nog doorgaan?

13 Mei 2019, 12:13
Vaste Waarde

Jean schreef:

Ik denk dat BVR zal blijven, simpelweg omdat hij nog een jaar contract heeft en er geen geld is.
Ze gaan wachten tot eind augustus, dan zijn er koopjes te doen zoals vorig seizoen :D .

13 Mei 2019, 12:52
forumlegende

Leeftijd: 37
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Iedere amateurclub maakt zijn kern rond voor volgend seizoen. Ondertussen op ons kerkhof : :zzz: :zzz: :zzz: :zzz:

14 Mei 2019, 7:51
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5962 berichten ]  Ga naar pagina 1 392 393 394 395 396 398