Transfers volgend seizoen - Pagina 408 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6172 berichten ]  Ga naar pagina 1 406 407 408 409 410 412
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
forumlegende

Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ik doe mijn hoed serieus af voor de mensen die het nog kunnen opbrengen om nog naar een training van dat zootje te gaan kijken. Tot zolang als PLJ er rond loopt komen we nergens, tenzij nog lager dan we nu al zitten. De man kan het niet. Ik verwacht het grote faillissement dit seizoen, en niet alleen op EA-gebied.

18 Jul 2019, 14:05
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 43
We hebben in elk geval nog een spits nodig die 15-20 goals maakt. Uit het midden zullen Ladriere, Van Den Eynde en Ponnet (als hij kansen krijgt) wel af een toe een goaltje maken.

18 Jul 2019, 14:14
forumlegende

Tja, we hadden zo een spits, maar die mocht niet meer meedoen...och, het is geen avance met deze mensen...

18 Jul 2019, 14:34
Nationale Ploeg

witzwet schreef:
De Calle schreef:
Hierbij de (voorlopige) A-Kern volgens de website van Eendracht zelf:

DOELMANNEN: Van Gerven / Devriendt / Vandenbossche (Allemaal contract tot 2020)
VERDEDIGERS: Geenens / Verstraeten / Razzi / Ryckaert / Burssens / Mertens / Wantens (Allemaal contract tot 2020, behalve Ryckaert tot 2021)
MIDDENVELDERS: De Neve / Van Den Berghe / Ponnet / De Coninck / Van den Eynde / Capelleman / Ladrière (Allemaal contract tot 2020, behalve De Neve, De Coninck, Van Den Eynde tot 2021)
AANVALLERS: Mitu / Mbaye / Dekuyper (Allemaal contract tot 2020)

Bron: https://www.eendracht-aalst.be/team/a-kern

Zit allemaal weinig spoeling op. Hopelijk blijft Van Gerven fit want flater Devriendt die kan het niet.
Mitu wordt bij de aanvallers gerekend? hmmm...Mbaye, meer gekwetst dan spelen en Dekuyper, tja, weinig gebracht. Conclusie: vooraan is het ramp.
In het middenveld zal het van die Ladrière moeten komen. Dat die stijkplank (De Neve) hier nog rondloopt, pfffff. Enfin je ziet het zo weer al komen hé 4-5-1 en zeer weinig creativiteit in de ploeg...

Van Gerven heeft zich vorig seizoen ook niet echt getoond als een puntenpakker, mss een niveau lager wel maar dan blijf je idd met een zeer onbetrouwbare 2de doelman zitten.
Mbaye heeft ondanks zijn blessure toch niet zoveel matchen gemist dacht ik?
Ik vind hem voor 2de amateur zeker een topper, alleen moet er nog een afwerker bij staan.
Ons defensief middenveld zal zoals elk seizoen de zwakste schakel van de ploeg worden.
De verdediging zit volgens mij al redelijk goed, als Verstraeten zou fit geraken heb je samen met Ryckaert toch wel een zeer sterk centraal duo, op rechts Geenens en links Wantens is ook goed.
De Coninck als linksmidden, Mitu of Van Den Eynde op rechtsmidden lijkt mij ook niet slecht.
Zowel voor dat defensief middenveld als spitspositie moet er minstens nog een klepper bij als je voor de prijzen wil spelen, Gertjan Martens en Cocchiere zouden hieraan zeker voldoen.
Martens kan zowel als centrale verdediger als verdedigende middenvelder uitgespeeld worden, heeft veel ervaring, gestalte en Cocchiere is goed voor een gemiddelde van 15 goals per seizoen.
Natuurlijk zal dat weeral veel te duur zijn en zullen er zoals vorig seizoen nog wat testers en beloften een contract krijgen, met de gekende gevolgen.

18 Jul 2019, 20:03
Ancien

Leeftijd: 40
Dender is geïnteresseerd in Mbaye en EA in Cocchiere... zal eenvoudige uitkomst zijn denk ik... Gert-Jan Martens voor de tiende keer op de radar zeker ongeveer... PLJ heeft nog ergens een blad van LVH gevonden zeker?

18 Jul 2019, 21:53
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 43
Bericht Re: RE: Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef:
Dender is geïnteresseerd in Mbaye en EA in Cocchiere... zal eenvoudige uitkomst zijn denk ik... Gert-Jan Martens voor de tiende keer op de radar zeker ongeveer... PLJ heeft nog ergens een blad van LVH gevonden zeker?
Wat vind jij van Martens? Haalt die nog niveau of veel minder laatste jaren?

18 Jul 2019, 22:01
Nationale Ploeg

DT schreef:

Op hetzelfde blad stond ook Labiad nog :D
Zouden ze terug zijn broer er moeten bijnemen ;)?

18 Jul 2019, 22:13
forumlegende

Ze moeten proberen om Cocchiere en Gertjan Martens te doen tekenen en dan kunnen alle testers vertrekken.

met volgend elftal kan je in 2e amateur wel uit de voeten :

MBaye -Cocchiere

De Coninck - Ladrière - Mitu

Martens

Wantens - Ryckaert - Vertstraeten - Geenens

Van Gerven

19 Jul 2019, 9:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 52
Website: https://www.youtube.com/watch?v=EZJ_UKBtSHc
Iemand die weet waar die beloofde sponsors zijn :plat: gingen die er niet zijn begin Juli :)

19 Jul 2019, 11:12
Reserve

Bakkie schreef:
Iemand die weet waar die beloofde sponsors zijn :plat: gingen die er niet zijn begin Juli :)

2025

19 Jul 2019, 12:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 52
Website: https://www.youtube.com/watch?v=EZJ_UKBtSHc
champagne schreef:
Bakkie schreef:

2025

:lol:

Ik vrees dat er dan van Liegebeestje plj geen sprake meer zal zijn ;)

19 Jul 2019, 12:18
Nationale Ploeg

Jean schreef:
Ze moeten proberen om Cocchiere en Gertjan Martens te doen tekenen en dan kunnen alle testers vertrekken.

MBaye -Cocchiere

Martens

Van Gerven

Zoals ik DT zijn post iets hogerop lees, zal het eerder een wissel Mbaye-Cocchiere zijn. Dan heb je nog altijd maar 1 degelijke spits. Je zou inderdaad Mbaye moeten kunnen houden in combinatie met Cocchiere, maar zal financieel niet lukken, vrees ik.

Nochtans, als je meteen weer wilt opgaan, heb je weinig andere keus dan diep in de geldbuidel te tasten, en dan nog is 't onzeker.

19 Jul 2019, 14:11
Miniem

Een wissel kan normaal niet ,want cocchiere is vrije speler ,ligt niet meer onder contract bij Dender ,en Mbaye heeft bij ons wel nog contract
Gehoord als Binst zou vertrekken cocchiere er dan zou bijkomen en Mbaye ook zou blijven of de testers zouden enorm moeten overtuigen

19 Jul 2019, 14:31
Nationale Ploeg

Met het loon van DA alleen al moet je toch in staat zijn om de ploeg nog serieus te versterken.
Daarbij nog het vertrek van Sterckx,Annys,Van Hoevelen,De Rock dat is toch een serieus bedrag.
Het elk jaar dalend aantal sponsors en abonnementen zal komend seizoen wel het dieptepunt uit de geschiedenis van EA bereiken, en die mensen hebben 100% gelijk.
PLJ heeft zich totaal onmogelijk gemaakt bij supporters,sponsors,stad en ik zie niet in hoe hij dat nog zou kunnen omkeren, laat staan dat dit zijn bedoeling zou zijn want die man leeft op een andere planeet.
Modeshows,Bals van de voorzitter, 100 jarige viering zonder supporters, galamatch op 300 km van huis,
gaan lopen tijdens de match van de degradatie, stadionverboden van de club uit,....
Hopelijk is de lijdensweg voor de gewone supporter nu snel voorbij, maar ik vrees ervoor.

19 Jul 2019, 15:49
Junior

Leeftijd: 47
Timoilsjt schreef:
Jean schreef:

MBaye -Cocchiere

Martens

Van Gerven

Zoals ik DT zijn post iets hogerop lees, zal het eerder een wissel Mbaye-Cocchiere zijn. Dan heb je nog altijd maar 1 degelijke spits. Je zou inderdaad Mbaye moeten kunnen houden in combinatie met Cocchiere, maar zal financieel niet lukken, vrees ik.

Nochtans, als je meteen weer wilt opgaan, heb je weinig andere keus dan diep in de geldbuidel te tasten, en dan nog is 't onzeker.

Ik zie hier dat telkens Jan Mertens over het hoofd wordt gezien.
Is voor mij een certitude centraal.
Verstraeten is en blijft een twijfelgeval., heeft in geen twee seizoenen gespeeld.
Vooraan is het meest penibele probleem...

19 Jul 2019, 17:27
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6172 berichten ]  Ga naar pagina 1 406 407 408 409 410 412