Transfers volgend seizoen - Pagina 417 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6257 berichten ]  Ga naar pagina 1 414 415 416 417 418
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Allesweter schreef:
Toch een paar straffe transfers gedaan vind ik voor 2e amateur die we vorig jaar niet konden voor 1e amateur
Normaal gezien mag je er met dit materiaal niet ver af zijn vind ik ,al moet er vooraan misschien nog iets bijkomen
Eindelijk ne keer geen 15 meelopers maar echte versterkingen al moet je natuurlijk nog afwachten wat het gaat geven,maar ik heb er toch een goed gevoel bij deze keer

Dat klopt, maar als je ziet wie er allemaal vertrokken is zal er toch een pak budget vrijgekomen zijn ook.
Zet er nog een goeie spits bij genre Mbaye en normaal gezien moet je daarmee toch top 3 spelen.
Laat nu Cocchiere eens uitvallen en je zit serieus in de problemen, het is niet omdat Dekuyper eens enkele goeie matchen speelt dat hij daarmee basismateriaal voor een gans seizoen is.
Beide spitsen moeten het hebben van ballen die in de box komen en zijn dezelfde types.
Hopelijk vertrekt Burssens ook nog, maar wie wil dat?

02 Sep 2019, 19:59
toevallige voorbijganger

02/09/2019
Contract voor Jari en Kristin Manuel

Naast Robbe Capelleman worden ook beloften Jari De Vriendt (17, linkerflankspeler) en Kristin Manuel Mbola (19, aanvaller) definitief opgenomen in de A-kern. Veel succes aan onze youngsters!

03 Sep 2019, 8:24
Junior

Leeftijd: 67
Dat is positief voor die youngsters, maar geen inkomende transfer meer. Tenzij er hier of daar nog iemand zonder club zit die kan binnen gehaald worden.
Of gaan ze alweer wachten tot januari om dan nog wat brol bij te kopen.
En Bursens ja, daar gaan we nog geld moeten bijfeven zeker om er vanaf te raken, of kan het in natura met levering van een karton wodka?

03 Sep 2019, 8:41
Ancien

Leeftijd: 40
Allesweter schreef:
Toch een paar straffe transfers gedaan vind ik voor 2e amateur die we vorig jaar niet konden voor 1e amateur
Normaal gezien mag je er met dit materiaal niet ver af zijn vind ik ,al moet er vooraan misschien nog iets bijkomen
Eindelijk ne keer geen 15 meelopers maar echte versterkingen al moet je natuurlijk nog afwachten wat het gaat geven,maar ik heb er toch een goed gevoel bij deze keer

Moeten natuurlijk zien wat het over een heel seizoen zal geven: vorig jaar werden ondermeer Bounou, Annys en Sterckx aangetrokken terwijl het geraamte van uw ploeg van het jaar voordien (met onder meer de topschutter van de reeks) was gebleven. Dan verwacht je ook niet dat het zo fout kon lopen...

03 Sep 2019, 8:59
Ancien

Aanvallend Binst-De Rock-Mbaye vertrokken en juist Cocchiere aangeworven om kampioen te spelen veel te weinig. Oh ja er is nog Dekuyper. :hmm:

03 Sep 2019, 9:05
Nationale Ploeg

Leeftijd: 63
Hugo schreef:
Aanvallend Binst-De Rock-Mbaye vertrokken en juist Cocchiere aangeworven om kampioen te spelen veel te weinig. Oh ja er is nog Dekuyper. :hmm:

Het enige positieve is dat we nu middenvelders hebben die kunnen scoren, maar ik zou er ook nog een extra aanvaller bij willen!

03 Sep 2019, 9:17
Nationale Ploeg

Hugo schreef:

Idd 3 spitsen laten vertrekken en 1 spits gehaald.
Aanvallend zijn we verzwakt.
Verdediging en middenveld zijn wel goed.
Leuk voor die jongegasten dat ze bij de a kern komen maar basismateriaal zijn ze momenteel zeker nog niet.
Hopelijk halen ze toch nog ergens een vrije speler binnen.

03 Sep 2019, 9:19
Knaap

iendrachter schreef:
Hugo schreef:

Leuk voor die jongegasten dat ze bij de a kern komen maar basismateriaal zijn ze momenteel zeker nog niet.

Ik zou voor Andel Sarr gaan,zit nog zonder ploeg heeft zijn lengte mee,en kan op verschillende plaatsen spelen
Heeft zich bij Fc Lebbeke komen aanbieden maar daar is den ezel ook uitgescheten

04 Sep 2019, 19:17
Reserve

Allesweter schreef:
iendrachter schreef:
Hugo schreef:

Ik zou voor Andel Sarr gaan,zit nog zonder ploeg heeft zijn lengte mee,en kan op verschillende plaatsen spelen
Heeft zich bij Fc Lebbeke komen aanbieden maar daar is den ezel ook uitgescheten

Slecht karakter.

04 Sep 2019, 20:23
Nationale Ploeg

Allesweter schreef:
iendrachter schreef:
Hugo schreef:

De vraag is of ze nog op zoek zijn naar een spits of de kern rond is?
Sarr is voor zijn lengte ook technisch nog sterk, zou ook niet twijfelen, is een profiel dat we niet hebben in de kern.

04 Sep 2019, 20:27
forumlegende

Leeftijd: 38
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Pff die die zichzelf ergens aanbieden om nog wa te rapen. Laat het maar zitten. Vorig jaar slecht seizoen... ik lees da allemaal ni graag als die het dan bij ons plots zouden moeten komen doen.

04 Sep 2019, 20:28
Ancien

Leeftijd: 40
Davy schreef:
Pff die die zichzelf ergens aanbieden om nog wa te rapen. Laat het maar zitten. Vorig jaar slecht seizoen... ik lees da allemaal ni graag als die het dan bij ons plots zouden moeten komen doen.

Vraag is ook hoe fit die eigenlijk (nog) is... Is er al 29 en doorheen zijn carriëre is het toch vaak met up and downs gegaan...

Ik kan wel snappen dat er nu niet specifiek meer wordt ingezet op een vrije speler: als er iemand (langdurig) gekwetst uitvalt, kan je nog altijd in actie schieten (mits je een lijstje hebt aangelegd uiteraard)...

05 Sep 2019, 9:12
Knaap

De kern zal nu wel compleet zijn. Een extra (goeie dus dure) spits lijkt mij ook niet ideaal. Mbayé was al misnoegd dat hij niet mocht spelen. Je kan er De Kuyper momenteel ook niet uitzetten. Die speelde vorig jaar heel slecht, maar was eigenlijk geblesseerd. Die staat nu veel scherper en is een harde werker die de goal weet staan. Cocchierre is een vergelijkbaar type, maar niet helemaal vind ik. Die gaat er gewoon veel inleggen.
Stel dat we een derde spits halen die altijd moet spelen, dan jaag je één van de twee andere direct naar een andere club (waarschijnlijk De Kuyper dan).

05 Sep 2019, 11:19
forumlegende

Moses Chunga schreef:
De kern zal nu wel compleet zijn. Een extra (goeie dus dure) spits lijkt mij ook niet ideaal. Mbayé was al misnoegd dat hij niet mocht spelen. Je kan er De Kuyper momenteel ook niet uitzetten. Die speelde vorig jaar heel slecht, maar was eigenlijk geblesseerd. Die staat nu veel scherper en is een harde werker die de goal weet staan. Cocchierre is een vergelijkbaar type, maar niet helemaal vind ik. Die gaat er gewoon veel inleggen.
Stel dat we een derde spits halen die altijd moet spelen, dan jaag je één van de twee andere direct naar een andere club (waarschijnlijk De Kuyper dan).

En dan is er Mitu nog die in het huidig concept nooit op de rechterflank zal spelen...

05 Sep 2019, 11:24
Ancien

Cocchiere moet aanvoer krijgen want zelf actie maken daarvoor is hij technisch te beperkt en Dekuyper voor een gans seizoen op hetzelfde niveau te spelen moet ik eerst nog zien.
Als er één van je spitsen gekwetst of geschorst is zit je met een probleem, enfin de toekomst zal het uitwijzen hoever we geraken met deze beperkte aanvalslinie.

05 Sep 2019, 13:43
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6257 berichten ]  Ga naar pagina 1 414 415 416 417 418