Transfers volgend seizoen - Pagina 421 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 419 420 421 422 423 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Heel juiste en terechte bemerking.Maar ja, communicatie is ook niet de sterkste eigenschap van ons bestuur.


27 Feb 2021, 17:55
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
zou het communicatie zijn of gewoon 't feit dat ze momenteel gewoon geen klop uitsteken en er dus niets te communiceren valt?

_________________
If you never try, you'll never know


28 Feb 2021, 12:29
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Bram schreef:
zou het communicatie zijn of gewoon 't feit dat ze momenteel gewoon geen klop uitsteken en er dus niets te communiceren valt?


Goe mogelijk
Wat een dooie boel.
Alsof we ni meer bestaan


28 Feb 2021, 20:51
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Het is de voorzitter toch gelukt om de supporters monddood te maken .
Iedereen is precies wel tevreden met de gang van zaken , geen acties, geen open brief of EENDRACHT MAAKT MACHT die hun ongenoegen uiten in de krant ?
Mag toch stilaan gaan gebeuren ? Of vind iedereen dat maar normaal dat we een spookclub geworden zijn ?


01 Mar 2021, 10:20
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
witteken schreef:
Het is de voorzitter toch gelukt om de supporters monddood te maken .
Iedereen is precies wel tevreden met de gang van zaken , geen acties, geen open brief of EENDRACHT MAAKT MACHT die hun ongenoegen uiten in de krant ?
Mag toch stilaan gaan gebeuren ? Of vind iedereen dat maar normaal dat we een spookclub geworden zijn ?


Ge zou U inderdaad afvragen of er nog een levende ziel rondloopt in 't PC-stadion... Bij de sneeuwval van 2 weken terug stonden de 3 dakkoepels open, dus 't zal binnen ne mooien boel geweest zijn...

Waarom doet IENDRACHT MAAKT MACHT niets?

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


01 Mar 2021, 11:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Er is gevraagd te communiceren en dit zal eerstdaags gebeuren...

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


01 Mar 2021, 20:19
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Eindelijk nieuws, en positief toch wel.
Onderstaand bericht staat op de club website.

Lars Wantens, Arne Van den Eynde (beiden 2 jaar) en Steve Ryckaert (1 jaar) hebben hun handtekening gezet onder een nieuwe overeenkomst. De club heeft voor het drietal ook een optie op nog een bijkomend jaar.

Voor Lars Wantens (27) was er flink wat belangstelling maar de Burstenaar heeft niet getwijfeld om het contract bij de club van zijn hart te verlengen. We kunnen blijven genieten van zijn rushes op de linkerflank. Ook Arne Van den Eynde (25) en Steve Ryckaert (22) voelen zich in hun sas en willen verder doorgroeien met Den Iendracht. Zij dragen sinds begin 2019 het wit-zwarte shirt.

Proficiat Lars, Arne en Steve, en geef er een lap op volgend seizoen!


02 Mar 2021, 6:12
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Hopelijk komt er ook nog een verlenging voor Tressignie en eventueel de keepers (heb ze te weinig zien spelen om ze te kunnen inschatten).

Falco, Mitch, Cobos Capaldo en Fabris liggen normaal nog onder contract en zou ik ook graag zien blijven.

Jilke (harde werker, goeie mentaliteit, maar te weinig goals/assists als middenvelder - wel polyvalent) en Mbaye (nog altijd geen idee welk niveau die nog haalt na zijn blessures en of die nog 100% is) kan je misschien ook nog verlengen.

Jeugd (De Vriendt, Belesi, Dumortier, Mbola) kan ik niet genoeg inschatten of ze een meerwaarde kunnen hebben.

En laat dan maar een hoop goeie transfers volgen.


02 Mar 2021, 10:15
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Dit is onze kern tot op heden, in totaal 8 spelers al.Je moet er minstens 7 hebben om gaan forfait te moeten geven! :lol:

Doelmannen 0


Verdedigers 4
Lars Wantens 2023
Steve Rijckaert 2022
Falco Geenens 2022
Andreas Burssens 2022

Middenvelders 3
Arne Van den Eynde 2023
Samuel Fabris 2022
Miguel Cobos Copado 2022

Aanvallers 1
Mitch Dekuyper 2022


02 Mar 2021, 10:22
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Goed nieuws dat Wantens blijft , steve dat gaat nog, maar dat van Arne begrijp ik niet.

kheb veel liever dat ze een speler binnen halen die maar op 1 positie kan spelen maar ook echt goed is op die plaats , en niet zoals Arne en Jilke die op meerdere posities kunnen spelen maar nergens echt top zijn.

Hoeveel matchen hebben die nog nodig om te zien dat we betere spelers nodig hebben om de stap naar eerste amateur te zetten ?

Ik hoop dat ze nu stoppen met nog spelers hun contract te verlengen, buiten die 5 jeugdspelers , en hun budget gebruiken voor echte versterkingen.


02 Mar 2021, 11:01
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ik denk dat Arne het echt wel goed kan doen als hij eens voluit het vertrouwen krijgt op een vaste positie (zie zijn statistieken bij Temse). Bij BVR was hij één van de spelers die bij het minste weer uit de ploeg vloog.

Enige ook die een deftige corner kon geven.


02 Mar 2021, 11:06
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Smetje schreef:
Ik denk dat Arne het echt wel goed kan doen als hij eens voluit het vertrouwen krijgt op een vaste positie (zie zijn statistieken bij Temse). Bij BVR was hij één van de spelers die bij het minste weer uit de ploeg vloog.

Enige ook die een deftige corner kon geven.


Ik vind ook dat Arne meer kansen moet krijgen, is technisch de beste voetballer.


02 Mar 2021, 11:11
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Jean schreef:
Smetje schreef:
Ik denk dat Arne het echt wel goed kan doen als hij eens voluit het vertrouwen krijgt op een vaste positie (zie zijn statistieken bij Temse). Bij BVR was hij één van de spelers die bij het minste weer uit de ploeg vloog.

Enige ook die een deftige corner kon geven.


Ik vind ook dat Arne meer kansen moet krijgen, is technisch de beste voetballer.


Arne werd onterecht aan de kant gehouden door dieje prutstrainer

Mbola trouwens naar Lochristi


02 Mar 2021, 14:22
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Davy schreef:
Jean schreef:
Smetje schreef:
Ik denk dat Arne het echt wel goed kan doen als hij eens voluit het vertrouwen krijgt op een vaste positie (zie zijn statistieken bij Temse). Bij BVR was hij één van de spelers die bij het minste weer uit de ploeg vloog.

Enige ook die een deftige corner kon geven.


Ik vind ook dat Arne meer kansen moet krijgen, is technisch de beste voetballer.


Arne werd onterecht aan de kant gehouden door dieje prutstrainer

Mbola trouwens naar Lochristi

Arne speler die we zeker kunnen gebruiken,technisch sterk en scoort ook gemakkelijk
Was door BVR zijn vertrouwen volledig kwijt,na zijn vele wissels na een mindere match.


02 Mar 2021, 18:47
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Smetje schreef:
Hopelijk komt er ook nog een verlenging voor Tressignie en eventueel de keepers (heb ze te weinig zien spelen om ze te kunnen inschatten).

Falco, Mitch, Cobos Capaldo en Fabris liggen normaal nog onder contract en zou ik ook graag zien blijven.

Jilke (harde werker, goeie mentaliteit, maar te weinig goals/assists als middenvelder - wel polyvalent) en Mbaye (nog altijd geen idee welk niveau die nog haalt na zijn blessures en of die nog 100% is) kan je misschien ook nog verlengen.

Jeugd (De Vriendt, Belesi, Dumortier, Mbola) kan ik niet genoeg inschatten of ze een meerwaarde kunnen hebben.

En laat dan maar een hoop goeie transfers volgen.


Hier sluit ik mij volledig bij aan. Verlengingen zijn goed, ook die van Arne, 3 goeie spelers met meerwaarde voor de ploeg. Nu nog zeker Tresignie en Jilke verlengen en misschien ook Mbayé indien niet te duur en je hebt samen met de spelers die nog onder contract liggen een mooie basis mits nog een paar gerichte versterkingen. :EA:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


03 Mar 2021, 15:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 419 420 421 422 423 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst