abonnementen seizoen 2013-2014 - Pagina 21 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 356 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23 24
 abonnementen seizoen 2013-2014 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: abonnementen seizoen 2013-2014
De Jean schreef:
De Jean schreef:
Mariner schreef:
saskia.van.aken@gmail.com

best naar tees sturen jean, daar heb ik gisteren reactie op gehad


Ideaal, merci!


Grappig, ik herinner mij nu dat ik nog altijd geen antwoord gekregen heb.

Op Facebook kan ze het nochtans goed uitleggen... Aleja... "goed", das ook veel gezegd.

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


03 Apr 2014, 18:58
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: abonnementen seizoen 2013-2014
Heeft er iemand misschien nog een ander e-mailadres waarop ik het kan proberen?


03 Apr 2014, 23:26
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: abonnementen seizoen 2013-2014
De Jean schreef:
Heeft er iemand misschien nog een ander e-mailadres waarop ik het kan proberen?

wakkerworden@gmail.com :lol:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


04 Apr 2014, 5:04
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: abonnementen seizoen 2013-2014
davy1919 schreef:
De Jean schreef:
De Jean schreef:

Ideaal, merci!


Grappig, ik herinner mij nu dat ik nog altijd geen antwoord gekregen heb.

Op Facebook kan ze het nochtans goed uitleggen... Aleja... "goed", das ook veel gezegd.

:lol: Wij zijn toch de anti-club volgens haar? ;)

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


04 Apr 2014, 7:10
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: abonnementen seizoen 2013-2014
DavidSeal schreef:
davy1919 schreef:
De Jean schreef:

Grappig, ik herinner mij nu dat ik nog altijd geen antwoord gekregen heb.

Op Facebook kan ze het nochtans goed uitleggen... Aleja... "goed", das ook veel gezegd.

:lol: Wij zijn toch de anti-club volgens haar? ;)

:) Ik vind het anders wel een tof clubken.

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


04 Apr 2014, 8:56
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: abonnementen seizoen 2013-2014
Ik ben helemaal niet anti, ik zou gewoon een antwoord willen op mijn vraag. Op 7 maand tijd heb ik 6 mails gestuurd hiervoor, en nog maar 1 keer antwoord gehad: Er waren problemen met de mailserver, maar ze ging mijn vraag doorspelen aan Yannick. Uiteindelijk heeft zij dus haar job gedaan, alleen heb ik nog geen antwoord gehad.

Ik weet zeker dat die mensen hun best doen, maar elke keer ik in aanraking kom met het secretariaat, loopt er iets fout. Abo afhalen, eerste keer: Ah neen, het is toch niet in de zandberg, 't is in het stadion. Abo afhalen, tweede keer: Ah, sorry, het is toch nog niet klaar. Abo afhalen, derde keer: alstublieft mijnheer! Zonder nakijken of ik effectief betaald had. Die gratis drankbonnen: ze voorzien aparte bonnetjes om aan de abonnees te geven, maar om een of andere reden moeten ze op het einde toch ook gewone bonnetjes uitdelen. Hebben ze zich misteld? Zijn er bonnetjes verdwenen?

En dan heb ik het nog niet eens over de verplaatsingen met buscombi, waar blijkbaar ook het een en het ander misloopt. Of over sponsors die worden aangebracht, maar die toch niet worden gecontacteerd. Of over facturen van het restaurant die niet worden opgestuurd.

Waar zijn ze dan eigenlijk mee bezig?


04 Apr 2014, 9:21
Miss Forum 2009-2010

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:45
Berichten: 2859
Leeftijd: 39
Bericht Re: abonnementen seizoen 2013-2014
De Jean schreef:
Ik weet zeker dat die mensen hun best doen, maar elke keer ik in aanraking kom met het secretariaat, loopt er iets fout.
....
Waar zijn ze dan eigenlijk mee bezig?


Eigenlijk zijn er twee opties he:
Optie 1: Ze doen hun best maar het is boven hun capaciteiten
Optie 2: Ze doen hun best niet en lummelen maar wat.

Bij optie 1 kan je nog wat medelijden hebben, maar moet je eigenlijk uw samenwerking stopzetten (of er nog iemand bijhalen die het wel aankan en kan sturen, maar daar heb je financieel de mogelijkheden niet voor)
Bij optie 2 kan je twee dingen doen: evalueren en bijsturen (zou ondertussen moeten gebeurd zijn) en indien dit toch niet lukt, samenwerking stopzetten en andere mensen aanwerven.

"Saskia’s takenpakket: vooral praktische/administratieve zaken op EA: business circle, mensen aanschrijven, website managen, mensen volgen die er werken komen uitvoeren, ook zandberg opvolgen qua lijsten, restaurant uitnodigingen versturen, facturatie, aankoopfacturen klasseren. Mailing opvolgen, formulieren ongevallen/verzekering invullen. Maandag dient ze facturen van zondag te maken."

Dit lijkt mij toch wel goed te doen als je FT op de club werkt.


04 Apr 2014, 9:44
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: abonnementen seizoen 2013-2014
Misschien is het zoals Trond Sollied altijd zegt: 'If you pay peanuts, you get monkeys.'

Moeilijk om te oordelen als ge niet weet wat het budget is. Het enige dat ik hoor is dat de bedrijfswagen wel de moeite is, maar dat zegt niet alles natuurlijk.

Misschien is het tijd om Jowwan eens te vragen dat zaakje tegen volgend seizoen uit te klaren? Eens toezien of er inderdaad een evaluatie gebeurd, bijvoorbeeld? En wat de criteria zijn van die evaluatie?


04 Apr 2014, 9:50
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2520
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: abonnementen seizoen 2013-2014
De Jean schreef:
Ik ben helemaal niet anti, ik zou gewoon een antwoord willen op mijn vraag. Op 7 maand tijd heb ik 6 mails gestuurd hiervoor, en nog maar 1 keer antwoord gehad: Er waren problemen met de mailserver, maar ze ging mijn vraag doorspelen aan Yannick. Uiteindelijk heeft zij dus haar job gedaan, alleen heb ik nog geen antwoord gehad.

Ik weet zeker dat die mensen hun best doen, maar elke keer ik in aanraking kom met het secretariaat, loopt er iets fout. Abo afhalen, eerste keer: Ah neen, het is toch niet in de zandberg, 't is in het stadion. Abo afhalen, tweede keer: Ah, sorry, het is toch nog niet klaar. Abo afhalen, derde keer: alstublieft mijnheer! Zonder nakijken of ik effectief betaald had. Die gratis drankbonnen: ze voorzien aparte bonnetjes om aan de abonnees te geven, maar om een of andere reden moeten ze op het einde toch ook gewone bonnetjes uitdelen. Hebben ze zich misteld? Zijn er bonnetjes verdwenen?

En dan heb ik het nog niet eens over de verplaatsingen met buscombi, waar blijkbaar ook het een en het ander misloopt. Of over sponsors die worden aangebracht, maar die toch niet worden gecontacteerd. Of over facturen van het restaurant die niet worden opgestuurd.

Waar zijn ze dan eigenlijk mee bezig?


ze zijn aan het bibberen om hun licentie te halen. Misschien toch best één en ander optimaliseren, het zou kunnen helpen he.

_________________
Iendracht 4ever.


04 Apr 2014, 10:41
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: abonnementen seizoen 2013-2014
Jeroen schreef:
http://tickets.kvo.be/nl/tickets/buy/2963/chooseblock

Abonnementen KVO voor volgend seizoen, staat toch in schril contrast met onze prijzen.

Pff droef word ik ervan. Zet ons in eerste met zo een abonnementenprijs erbij en 't stadion is elke week uitverkocht. Maar wij mogen naar grotendeels wat krabbers gaan zien voor 180 euro. Das ver het dubbel dan wat zij betalen.

_________________
Afbeelding


04 Apr 2014, 10:52
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15
Berichten: 349
Leeftijd: 35
Locatie: Aalst
Bericht Re: abonnementen seizoen 2013-2014
Bomber schreef:
Fanatix schreef:
Jeroen schreef:
http://tickets.kvo.be/nl/tickets/buy/2963/chooseblock

Abonnementen KVO voor volgend seizoen, staat toch in schril contrast met onze prijzen.

Pff droef word ik ervan. Zet ons in eerste met zo een abonnementenprijs erbij en 't stadion is elke week uitverkocht. Maar wij mogen naar grotendeels wat krabbers gaan zien voor 180 euro. Das ver het dubbel dan wat zij betalen.



En in die stomme tent pffff :stom:

Tzal volgend jaar geen waar zijn...

edit! Tzal volgend jaar losse tickets worden voor te zitten, en dit na 10 jaar abonnement id k...

_________________
Anti fusieclub!


04 Apr 2014, 12:17
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: abonnementen seizoen 2013-2014
Pauter schreef:
Bomber schreef:
Fanatix schreef:
Pff droef word ik ervan. Zet ons in eerste met zo een abonnementenprijs erbij en 't stadion is elke week uitverkocht. Maar wij mogen naar grotendeels wat krabbers gaan zien voor 180 euro. Das ver het dubbel dan wat zij betalen.



En in die stomme tent pffff :stom:

Tzal volgend jaar geen waar zijn...

edit! Tzal volgend jaar losse tickets worden voor te zitten, en dit na 10 jaar abonnement id k...

losse tickets zittribune: 22 euroloekes

_________________
MCMXIX


04 Apr 2014, 12:18
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: abonnementen seizoen 2013-2014
Als het goed is, zeg ik het ook: ik heb ondertussen een bijzonder vriendelijk antwoord gekregen van zowel Saskia als Yannick. Ze proberen het forum dus ook te volgen, wat ik zeer positief vind!


04 Apr 2014, 13:35
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: abonnementen seizoen 2013-2014
De Jean schreef:
Als het goed is, zeg ik het ook: ik heb ondertussen een bijzonder vriendelijk antwoord gekregen van zowel Saskia als Yannick. Ze proberen het forum dus ook te volgen, wat ik zeer positief vind!

Eigenlijk vind ik dat niet goed. Dat antwoord moest er gekomen zijn na uwen eerste mail en niet nu er hier spel van gemaakt werd. Dan zou het goed geweest zijn.


04 Apr 2014, 14:13
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: abonnementen seizoen 2013-2014
De Jean schreef:
Als het goed is, zeg ik het ook: ik heb ondertussen een bijzonder vriendelijk antwoord gekregen van zowel Saskia als Yannick. Ze proberen het forum dus ook te volgen, wat ik zeer positief vind!


Conclusie: op den eerste vrijdag van de maand is 't de moment om vragen te stellen... :D

_________________
oilsjt, goi alien...


04 Apr 2014, 14:22
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 356 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23 24


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 45 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst