Supportersvergadering 21-5-13 - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 113 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 8
 Supportersvergadering 21-5-13 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
Als ge dan ziet wat evenementen op de zandberg opbrengen, en hoeveel we van Belgacom krijgen... Dan zijn die gemiste inkomsten een extra pijnlijke zaak.

De opofferingen die ge moet doen voor Belgacom en voor die evenementen lijken groter dan de moeite die zou kruipen in een waterdicht(er) ticketingsysteem.

De basis zit nochtans goed: zonder ticket gaat ge niet binnen. Zelfs als ge gratis binnenmoogt, moet ge een ticket hebben. Of is dat niet (meer) zo? En als ze nu blijkbaar gaan werken met barcodes enzovoort, kan er van fraude toch geen sprake meer zijn?


23 Mei 2013, 13:36
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
DT schreef:
Schepper schreef:

Sorry, maar dat kan er bij mij niet in!!

Aan de K staan ze daar met 3 of 4 kaartjes en abonnementen te knippen. Daar staan dan nog enkele stewards ook. Is er daar genen enkele die een béétje maturiteit heeft om dat door te spelen aan een verantwoordelijke? Dat er eens enen door de mazen van het net glipt tot daar aan toe, maar toch geen 300 per match??


Aangezien FDR qua berekening het ook over EUR 20 x 300 had, denk ik dat het probleem zich ook wel eens aan de andere kant (zittribune) zou kunnen stellen... Controle als je tijdens de wedstrijd zomaar naar de cafés buiten het stadion kan en weer binnen, is sowieso moeilijker waterdicht te maken... En de abonnementen schrikken nu ook niet echt af tot kopiëren hé...

Ik meen me wel te herinneren dat het laatste seizoen in derde er eens echt verscherpte controle was bij het betreden van de K en de resultaten daarvan waren toch wel opzienbarend... Hoopte dan ook dat het grootste leed geleden was, maar niet dus...

Ge gaat mij toch niet zeggen dat er aan de zittribunes geen controleurs en stewards staan?
Ik hoop dat ik fout ben, maar als dit moedwillig gebeurt, dan moet daar zwaar tegen opgetreden worden.

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


23 Mei 2013, 14:07
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
Ik denk dat het grote probleem te zoeken is,bij het namaken van de abonnementen.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


23 Mei 2013, 14:24
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
Bakkie schreef:
Ik denk dat het grote probleem te zoeken is,bij het namaken van de abonnementen.

Tja, dan is die barcode méér dan welkom. Die kan toch maar 1x per match gescand worden dacht ik

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


23 Mei 2013, 14:26
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
Schepper schreef:
Bakkie schreef:
Ik denk dat het grote probleem te zoeken is,bij het namaken van de abonnementen.

Tja, dan is die barcode méér dan welkom. Die kan toch maar 1x per match gescand worden dacht ik


Yep, eens binnen, kunt ge niet meer buiten. Is zoals bij concerttickets hé... Ga je toch buiten en wil je achteraf opnieuw binnen, nog een ticketje kopen... Ik peis niet dat ze willen investeren in zo'n waterdicht systeem en dan toch mannekes gaan zetten die een stempel zetten of een bandje gaan geven om binnen/buiten te kunnen want dan ben je weer even ver van huis...


23 Mei 2013, 14:31
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
Schepper schreef:
DT schreef:
Schepper schreef:

Sorry, maar dat kan er bij mij niet in!!

Aan de K staan ze daar met 3 of 4 kaartjes en abonnementen te knippen. Daar staan dan nog enkele stewards ook. Is er daar genen enkele die een béétje maturiteit heeft om dat door te spelen aan een verantwoordelijke? Dat er eens enen door de mazen van het net glipt tot daar aan toe, maar toch geen 300 per match??


Aangezien FDR qua berekening het ook over EUR 20 x 300 had, denk ik dat het probleem zich ook wel eens aan de andere kant (zittribune) zou kunnen stellen... Controle als je tijdens de wedstrijd zomaar naar de cafés buiten het stadion kan en weer binnen, is sowieso moeilijker waterdicht te maken... En de abonnementen schrikken nu ook niet echt af tot kopiëren hé...

Ik meen me wel te herinneren dat het laatste seizoen in derde er eens echt verscherpte controle was bij het betreden van de K en de resultaten daarvan waren toch wel opzienbarend... Hoopte dan ook dat het grootste leed geleden was, maar niet dus...

Ge gaat mij toch niet zeggen dat er aan de zittribunes geen controleurs en stewards staan?
Ik hoop dat ik fout ben, maar als dit moedwillig gebeurt, dan moet daar zwaar tegen opgetreden worden.


Aan de zittribune wordt na de rust niet meer gecontroleerd, althans de keren dat ik het stadion verlaat toch niet. Moet zeggen dat ik ook 1 keer bij het binnenkomen voor de wedstrijd totaal niet gecontroleerd werd (normaal ga ik binnen langs de zijkant, toen langs de trappen in het midden).
Maar denk toch ook eerder dat het probleem zit bij het kopieëren van de abo's.

_________________
MCMXIX


23 Mei 2013, 16:04
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2296
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
Ik denk dat er gewoon gratis tickets verspreid worden, anders kan me daar nooit een getal opkleven en zou men het misschien niet eens weten.


23 Mei 2013, 16:18
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
Kopiëren van abos is waarschijnlijk een probleem, maar ik denk niet dat ze daarop doelen. Hoe kunt ge namelijk inschatten hoeveel abonnementen er gekopieerd worden 'per wedstrijd'?

Het enige dat ik mij kan inbeelden is bijvoorbeeld
-Ze drukken 5.000 tickets voor een wedstrijd.
-Van die 5.000 zijn er 500 gratis voor sponsors/jeugd/... (vraagje voor onderkroiper: zijn dat speciale tickets dan met vermelding 'gratis'? Of gewoon dezelfde tickets?)
-De overige 4500 tickets worden aan de kassa's gegeven om te verkopen.
-Na de wedstrijd krijgen ze van de kassa 2000 tickets terug, die niet verkocht werden.

Ze gaan er dan van uit dat er 2500 tickets verkocht hebben, maar als ze de kassa narekenen zien ze dat er geld ontbreekt voor 300 tickets.

Ik zie geen andere manier om concrete cijfers te geven over mensen die gratis binnengaan. Iemand anders een idee? Of iemand die het aan het bestuur kan vragen hoe ze aan die cijfers komen? :D


23 Mei 2013, 16:33
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
De Jean schreef:
Kopiëren van abos is waarschijnlijk een probleem, maar ik denk niet dat ze daarop doelen. Hoe kunt ge namelijk inschatten hoeveel abonnementen er gekopieerd worden 'per wedstrijd'?

Het enige dat ik mij kan inbeelden is bijvoorbeeld
-Ze drukken 5.000 tickets voor een wedstrijd.
-Van die 5.000 zijn er 500 gratis voor sponsors/jeugd/... (vraagje voor onderkroiper: zijn dat speciale tickets dan met vermelding 'gratis'? Of gewoon dezelfde tickets?)
-De overige 4500 tickets worden aan de kassa's gegeven om te verkopen.
-Na de wedstrijd krijgen ze van de kassa 2000 tickets terug, die niet verkocht werden.

Ze gaan er dan van uit dat er 2500 tickets verkocht hebben, maar als ze de kassa narekenen zien ze dat er geld ontbreekt voor 300 tickets.

Ik zie geen andere manier om concrete cijfers te geven over mensen die gratis binnengaan. Iemand anders een idee? Of iemand die het aan het bestuur kan vragen hoe ze aan die cijfers komen? :D


Meestal staat daar 'uitnodiging' op... (dacht ek)

_________________
Please don't take my Iendracht away!


23 Mei 2013, 17:09
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
Iendrachtzot schreef:
De Jean schreef:
Kopiëren van abos is waarschijnlijk een probleem, maar ik denk niet dat ze daarop doelen. Hoe kunt ge namelijk inschatten hoeveel abonnementen er gekopieerd worden 'per wedstrijd'?

Het enige dat ik mij kan inbeelden is bijvoorbeeld
-Ze drukken 5.000 tickets voor een wedstrijd.
-Van die 5.000 zijn er 500 gratis voor sponsors/jeugd/... (vraagje voor onderkroiper: zijn dat speciale tickets dan met vermelding 'gratis'? Of gewoon dezelfde tickets?)
-De overige 4500 tickets worden aan de kassa's gegeven om te verkopen.
-Na de wedstrijd krijgen ze van de kassa 2000 tickets terug, die niet verkocht werden.

Ze gaan er dan van uit dat er 2500 tickets verkocht hebben, maar als ze de kassa narekenen zien ze dat er geld ontbreekt voor 300 tickets.

Ik zie geen andere manier om concrete cijfers te geven over mensen die gratis binnengaan. Iemand anders een idee? Of iemand die het aan het bestuur kan vragen hoe ze aan die cijfers komen? :D


Meestal staat daar 'uitnodiging' op... (dacht ek)


Inderdaad zelfde tickets en er staat uitnodiging op :-) géén verkoopprijs
Dus het aantal uitnodigingen die weten ze wel hoeveel er gemaakt zijn.

_________________
Century game 22 juni 2019


23 Mei 2013, 17:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
hansken schreef:
Ik vond dat er toch wel zware uitspraken zijn gedaan.. Vooral dan van janssens :)
Ik kijk wel al enorm uit naar het nieuwe seizoen + de beslissing van het "EATF" ivm het stadiondossier!


Aan zelfvertrouwen heeft hij alvast geen tekort, hij heeft aanvallend voetbal beloofd en dat kan ik alleen maar toejuichen

_________________
www.spionkoplede.com


24 Mei 2013, 8:35
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
Ondertussen zijn we bijna 5 maanden verder sinds de laatste supportersvergadering... Ik hoop dat ze er nog ééntje zullen doen naar December toe, samen met dienen fermen "EA Task Force" als het kan, zodat die mannen ook eens naar onze mening kunnen luisteren betreffende de toekomst van ons (nieuw/huidig) stadion.

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


09 Okt 2013, 10:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
davy1919 schreef:
Ondertussen zijn we bijna 5 maanden verder sinds de laatste supportersvergadering... Ik hoop dat ze er nog ééntje zullen doen naar December toe, samen met dienen fermen "EA Task Force" als het kan, zodat die mannen ook eens naar onze mening kunnen luisteren betreffende de toekomst van ons (nieuw/huidig) stadion.


Er komt er binnenkort 1. Datum nog niet gekend maar zeker nog voor nieuwjaar.

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


09 Okt 2013, 12:47
Scholier

Lid geworden op: 07 Jan 2009, 14:07
Berichten: 169
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
Hopelijk gaat ze niet door de week voor het mosselfestijn(goed voor de kaartenverkoop) :hmm:


10 Okt 2013, 12:57
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2954
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
Is er iemand naar wie we voorstellen/ideeën kunnen mailen PB'en ivm toekomst stadion?

Ideeën die veel vedrom komen of opmerkingen op het huidige ontwerp, kunnen dan gebundeld meegenomen worden. Of ze 'r tein iets mee doeng is een ander zaak.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


10 Okt 2013, 17:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 113 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 8


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 35 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst