Supportersvergadering 21-5-13 - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 113 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 8
 Supportersvergadering 21-5-13 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
De Jean schreef:
Bedankt voor het gedetailleerde verslag! Blijkbaar hebben ze ervoor gekozen om heel open te communiceren over zowel de financiële toestand als het stadionprobleem, en dat kan ik alleen maar toejuichen.

Hopelijk kunnen ze hun ambitie waarmaken, maar voor mij hoeft dit nog niet. Schulden afbouwen mag van mij het hoofddoel blijven tot we een gezonde club zijn. Promoveren én schulden afbouwen, daar durf ik niet eens van te dromen.

Trouwens eigenlijk wel straf hoe weinig geld we van Belgacom krijgen (15.000€), maar dat heeft niks te maken met het bestuur. Ik heb (opnieuw) vertrouwen in de bestuursploeg.


Da's natuurlijk écht wel belachelijk weinig..


22 Mei 2013, 10:50
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
Jeroen schreef:
De Jean schreef:
Bedankt voor het gedetailleerde verslag! Blijkbaar hebben ze ervoor gekozen om heel open te communiceren over zowel de financiële toestand als het stadionprobleem, en dat kan ik alleen maar toejuichen.

Hopelijk kunnen ze hun ambitie waarmaken, maar voor mij hoeft dit nog niet. Schulden afbouwen mag van mij het hoofddoel blijven tot we een gezonde club zijn. Promoveren én schulden afbouwen, daar durf ik niet eens van te dromen.

Trouwens eigenlijk wel straf hoe weinig geld we van Belgacom krijgen (15.000€), maar dat heeft niks te maken met het bestuur. Ik heb (opnieuw) vertrouwen in de bestuursploeg.


Da's natuurlijk écht wel belachelijk weinig..

Wetende dat ze in 1ste ne pot van 55 miljoen onderling mogen verdelen, dan is dit een bedrag om van te bleiten.

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


22 Mei 2013, 10:58
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2644
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
Wat ik verdomme niet goed begrijp is dat er na de opgevoerde controles nog te veel profiteurs gratis binnen kunnen. (n)

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


22 Mei 2013, 11:20
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2297
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
Hoe weten ze dat eigenlijk van die 300?


22 Mei 2013, 11:26
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 45
Locatie: HERNE
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
Zienaa schreef:
Hoe weten ze dat eigenlijk van die 300?


Stadionomroeper telt alle koppen in de tribunes en vergelijkt het met de verkochte tickets en abo's :D

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


22 Mei 2013, 11:39
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
zwetzat schreef:
wat ik wel iets minder vind is die opmerking over Stavros: dat kun je binnenskamers bespreken met de speler in kwestie en hoef je niet in het openbaar te gooien, alléz vind ik hé . Den Stavros wat inschattende, denk ik dat het bij hem juist een omgekeerd effect gaat hebben en dat hij dit niet over zich gaat laten gaan en zijn biezen gaat pakken en mss is dat juist wat men wil. :wadde:


Misschien wel het een en ander nuanceren ivm de uitspraken over Stavros. Chris Janssens reageerde op enkele reacties uit het publiek dat het niet altijd makkelijk zou zijn om Stavros te motiveren en Chris gaf gewoon aan dat hij daar wel voor zou zorgen, dat hij niet naar namen kijkt, maar elke week kijkt wie de beste is op training/vorige match en dat hij die zal opstellen.Hij zal erop toezien dat de concurrentie scherp wordt gehouden en dat dat voor iedereen geldt. Wegens de reacties in het publiek rond de redelijke onbekendheid van de twee aangetrokken spitsen en het karakter van Glouftsis kennende, kwam hij terug met een concreet voorbeeld over Stavros in die zin... Was zeker geen expliciete vingerwijzing naar Stavros want verwees in die zin ook naar de verwijdering van Sonck uit de kern toen hij trainer was bij Lierse bijvoorbeeld. Wilde gewoon beklemtonen dat niemand boven de ploeg staat en dat iedereen van nul begint op 20 juni 2013... Stavros kreeg trouwens expliciet ook complimenten van de coach voor zijn manier van spelen tijdens de match op Eupen...

Wat de voorbereidingsmatchen betreft Tom: naast de mogelijke matchen tegen AA Gent en Waregem stond er nog een match met een eersteklasser op het programma (Lokeren) maar ook daar moet nog met de politie over worden samengezeten. Die matchen zijn nog niet definitief beklonken qua plaats, datum, enz. dus konden ze ook nog niet kenbaar worden gemaakt. Zoals in het verslag vermeld, indien ze toch niet zouden doorgaan, worden ze vervangen door matchen tegen andere volwaardige tegenstanders. Zie dus niet in waarom de tegenstand nu mager zou zijn? In het beste geval oefen je tegen 4 eersteklassers in eigen huis wat toch wat zou kunnen opleveren, je gaat naar Willem II waar er ook wel gedeelde recette zal zijn en dus ook niet mis en de matchen tegen de mindere goden zullen op verplaatsing plaatsvinden zodat je geen kosten moet maken qua personeel/infrastructuur, je uw broek niet scheurt bij tegenvallende opkomst en uw veld/werken alle tijd krijgen die ze verdienen... Bovendien ligt de nadruk in uw voorbereiding toch op matchritme vergaren voor uw spelers en daar zit het ook wel goed. Vind het dus zeker niet slecht opgebouwd...

Ontbreekt trouwens nog een match op Temse dacht ik eind juli en er moet ook nog een match tegen Izegem ingelast worden ergens.


22 Mei 2013, 11:45
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
Zienaa schreef:
Hoe weten ze dat eigenlijk van die 300?


Ik neem foto's van de supporters hun benen en dan wordt er door 2 gedeeld :angel:

_________________
Century game 22 juni 2019


22 Mei 2013, 12:20
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2297
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
Nee serieus, hoe kan je zoiets weten?


22 Mei 2013, 12:30
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
Zienaa schreef:
Nee serieus, hoe kan je zoiets weten?

Volgens mij krijgt elke persoon die toegang heeft to het stadion nu een ticket.
En na de verkoop krijgt het secretariaat de tickets terug die aan de kassa niet verkocht werden.

Prijs totaal aantal bedeelde tickets - geld in de kassa = 0

Ik neem aan dat ze dan bedoelen dat er tot 4500 (300x15) euro verschil is geweest tussen die twee getallen.

Maar dan heb je nog niet de mensen meegerekend die zonder ticket binnenglippen of binnengelaten worden.


22 Mei 2013, 13:00
Junior

Lid geworden op: 13 Mar 2013, 22:48
Berichten: 226
Locatie: Dèremonne
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
Merci voor de gedetailleerde bespreking (y)

Wat mij ook frappant tegenvalt: amper 22 000€ van zandberg-events :wadde:
Bitter weinig toch, net als de habbekrats van belgacom TV ( hoewel je daar als tweedeklasser weinig kan van verwachten). Telenet en onze 1e klasse hebben ook een veel groter TVpubliek.


22 Mei 2013, 13:12
Junior

Lid geworden op: 12 Mei 2010, 11:36
Berichten: 245
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
DT: geen kosten moet maken qua personeel/infrastructuur daar ben ik het mee eens en het moeten niet allemaal eersteklassers zijn maar of je van wedstrijden tegen:

Boezingen SAS (4de klasse), Ardenne (Tweede prov), Vilvoorde (Vierde prov), Hekelgem (Derde prov) veel matchritme gaat opdoen dat betwijfel ik.

Soit ik kijk alvast uit naar het nieuwe seizoen, en op Hekelgem ne goeie Affligem! :)


22 Mei 2013, 13:32
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
Tom1983 schreef:
DT: geen kosten moet maken qua personeel/infrastructuur daar ben ik het mee eens en het moeten niet allemaal eersteklassers zijn maar of je van wedstrijden tegen:

Boezingen SAS (4de klasse), Ardenne (Tweede prov), Vilvoorde (Vierde prov), Hekelgem (Derde prov) veel matchritme gaat opdoen dat betwijfel ik.

Soit ik kijk alvast uit naar het nieuwe seizoen, en op Hekelgem ne goeie Affligem! :)


Ok, maar dan deze kanttekening: Boezinge SAS is van hetzelfde kaliber als Zele in de voorbereiding vorig seizoen - is gewoon om wat vertrouwen te tanken voor het grote werk begint en dat gebeurt elk jaar wel - is eigenlijk de laatste voorbereidingsmatch voor het echte werk hoewel er bij Janssens meer wedstrijden zullen worden gespeeld als onder BVR (vandaar ook nog Temse en Izegem erbij)

Die andere matchkes na de eerste competitiewedstrijd is gewoon om niet alleen terug te vallen op training of matchkes tegen de beloften... Die zijn er bijgezet wegens de uitzonderlijk vroege start van de competitie. Normaal speel je uw eerste competitiematch pas op 15 augustus en telt uw eerste bekermatch als ultieme voorbereiding. Dan heb je dus normaal zondag beker, woensdag eerste competitiewedstrijd, zondag erop meteen weer beker (indien door) en woensdag competitiematch 2. Dat is ruim voldoende om "warm" te zijn. Nu start de competitie een week voor uw eerste bekermatch - m.a.w. lig je er meteen uit in de beker dan lig je eigenlijk twee weken compleet stil tot uw volgende match met inzet wat nefast is begin seizoen... Dus begrijp ik de invoeging van zo'n matchkes wel - intensiteit bij de provincialers ligt ook hoog aangezien zij dan kort voor het competitiebegin staan ook. Maar zijn niet van zo'n allooi dat ze speltechnisch uw vertrouwen kunnen aantasten.


22 Mei 2013, 14:36
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
DT schreef:
Dus begrijp ik de invoeging van zo'n matchkes wel - intensiteit bij de provincialers ligt ook hoog aangezien zij dan kort voor het competitiebegin staan ook. Maar zijn niet van zo'n allooi dat ze speltechnisch uw vertrouwen kunnen aantasten.

Normaal gezien niet, neen :)


22 Mei 2013, 14:47
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2297
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
Hopelijk stoten we nu nog eens door in de beker, altijd goeie promotie.


22 Mei 2013, 14:58
Junior

Lid geworden op: 04 Dec 2007, 20:36
Berichten: 260
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
CJ moet precies niet te veel hebben van Stavros. Opletten Cris !!! Het zou wel eens kunnen
dat een nieuwe spits een hele lange grijze baard zal hebben vooraleer hij aan twaalf treffers zit !!!!!
En dan heeft CJ en E.A. een probleem.


22 Mei 2013, 15:01
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 113 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 8


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 105 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst