Supportersvergadering 21-5-13 - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 113 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 8
 Supportersvergadering 21-5-13 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43
Berichten: 602
Leeftijd: 32
Locatie: Lede
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
nonkel august schreef:
CJ moet precies niet te veel hebben van Stavros. Opletten Cris !!! Het zou wel eens kunnen
dat een nieuwe spits een hele lange grijze baard zal hebben vooraleer hij aan twaalf treffers zit !!!!!
En dan heeft CJ en E.A. een probleem.


Chris zei toch dat hij Stavros goed vond spelen in Eupen en dat als hij die lijn doortrekt hij zeker in de basis blijft. FDR wees toen ook op Stavros zijn 12 doelpunten, als dat al afbreken is.. :hmm:

Hij zei inderdaad ook dat het spel van Stavros soms slecht was en wie slecht speelt vliegt eraf, wat logisch is. Of vond jij Stavros elke match de beste speler op het plein ?


22 Mei 2013, 15:10
Junior

Lid geworden op: 04 Dec 2007, 20:36
Berichten: 260
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
Als alle spelers er af vliegen die soms slecht spelen !!!!
Dan hadden we verleden seizoen buiten onze keper niemand meer om op te stellen.


22 Mei 2013, 15:25
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47
Berichten: 743
Leeftijd: 42
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
Citeer:
Pierre Cornelisstadion afbreken en naar alle waarschijnlijkheid bouw van sociale woningen.


Ik vraag mij wel af waarom dit "naar alle waarschijnlijkheid" sociale woningen moeten zijn, ik weet dat ook niet zeker natuurlijk, maar ik denk dat in de omgeving van het huidige Pierre Cornelisstadion reeds voldoende sociale woningbouw aanwezig is (er komt zelfs een volledig nieuw sociaal project bij, enkele huizen naast café Stadion (waar Cuvelier was) en ook op de site van Tupperware komt een gedeelte sociale woningen.
Dus ik denk dat het geen verplichting is. Om in het achterhoofd te houden dus ;) .

_________________
http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300


22 Mei 2013, 15:27
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
Plaats CJ zijn woorden toch allemaal eens. Komend seizoen begint iedereen vanaf 0, al zullen spelers als VDN, Van Damme wel in gedachten met voorsprong beginnen(wat logisch is). Maar Janssens mag toch zeggen dat hij Stavros minder vond... Volgens mij liegt hij daarover niet, want na nieuwjaar was het rendement ver te zoeken, waar dat voor nieuwjaar nog heel hoog lag.
Ik heb er het volste vertrouwen in. Ploeg bouwen rond enkele sterke pionnen met jonge talenten als een De Neve, Lievens en nog altijd niet vergeten dat ook Martin, De Cuyper, Smet ook nog jonge jongens zijn.


22 Mei 2013, 15:30
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
gweninho schreef:
Plaats CJ zijn woorden toch allemaal eens. Komend seizoen begint iedereen vanaf 0, al zullen spelers als VDN, Van Damme wel in gedachten met voorsprong beginnen(wat logisch is). Maar Janssens mag toch zeggen dat hij Stavros minder vond... Volgens mij liegt hij daarover niet, want na nieuwjaar was het rendement ver te zoeken, waar dat voor nieuwjaar nog heel hoog lag.
Ik heb er het volste vertrouwen in. Ploeg bouwen rond enkele sterke pionnen met jonge talenten als een De Neve, Lievens en nog altijd niet vergeten dat ook Martin, De Cuyper, Smet ook nog jonge jongens zijn.


Van Damme met voorsprong beginnen???


22 Mei 2013, 16:11
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
Jean schreef:
gweninho schreef:
Plaats CJ zijn woorden toch allemaal eens. Komend seizoen begint iedereen vanaf 0, al zullen spelers als VDN, Van Damme wel in gedachten met voorsprong beginnen(wat logisch is). Maar Janssens mag toch zeggen dat hij Stavros minder vond... Volgens mij liegt hij daarover niet, want na nieuwjaar was het rendement ver te zoeken, waar dat voor nieuwjaar nog heel hoog lag.
Ik heb er het volste vertrouwen in. Ploeg bouwen rond enkele sterke pionnen met jonge talenten als een De Neve, Lievens en nog altijd niet vergeten dat ook Martin, De Cuyper, Smet ook nog jonge jongens zijn.


Van Damme met voorsprong beginnen???


Voor Janssens misschien niet door de komst van Van Steenbrugge en Janssens, samen met Shkodra, mar voor mij heeft deze toch altijd zijn plaats in de ploeg. Niet vergeten dat hij hier al 4 seizoenen meedraait en nooit echt heeft teleurgesteld, en vorig seizoen voor nieuwjaar zijn beste periode ooit draaide.


22 Mei 2013, 16:13
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
gweninho schreef:
Jean schreef:
gweninho schreef:
Plaats CJ zijn woorden toch allemaal eens. Komend seizoen begint iedereen vanaf 0, al zullen spelers als VDN, Van Damme wel in gedachten met voorsprong beginnen(wat logisch is). Maar Janssens mag toch zeggen dat hij Stavros minder vond... Volgens mij liegt hij daarover niet, want na nieuwjaar was het rendement ver te zoeken, waar dat voor nieuwjaar nog heel hoog lag.
Ik heb er het volste vertrouwen in. Ploeg bouwen rond enkele sterke pionnen met jonge talenten als een De Neve, Lievens en nog altijd niet vergeten dat ook Martin, De Cuyper, Smet ook nog jonge jongens zijn.


Van Damme met voorsprong beginnen???


Voor Janssens misschien niet door de komst van Van Steenbrugge en Janssens, samen met Shkodra, mar voor mij heeft deze toch altijd zijn plaats in de ploeg. Niet vergeten dat hij hier al 4 seizoenen meedraait en nooit echt heeft teleurgesteld, en vorig seizoen voor nieuwjaar zijn beste periode ooit draaide.


Dat bedoelde ik ook hé, blijkbaar heeft Janssens daar andere plannen!


22 Mei 2013, 16:14
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
Ik zou dat gedoe rond Stavros niet te veel opkloppen, anders kunnen we er morgen alles over lezen op nr10.be of in de kranten. Ik zie de koppen al voor mij 'Verliest Eendracht Aalst topschutter?.'


22 Mei 2013, 16:27
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4813
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
Jean schreef:

Dat bedoelde ik ook hé, blijkbaar heeft Janssens daar andere plannen!


God ja, als er nu iets is dat nooit complementair is, is het wel voetbal en plannen op papier... Janssens en het bestuur wilden een kern waar meer opties voor handen zijn en daar zijn ze volgens mij in geslaagd, tenminste als blijkt dat Ngasseu en Bael inderdaad snelheid hebben vooraan... Je bent immers weinig met een spurtwonder op rechts met een goeie voorzet als uw spitsen niet op tijd voor doel geraken...

Bovendien: Ook al heeft Janssens een ideale ploeg in zijn hoofd op dit moment (zoals elke trainer die wel heeft wanneer het huiswerk af is), de kans dat je die zomaar kan opstellen en of het op het veld ook zo goed pakt als in het hoofd, zal gewoon moeten blijken uit de voorbereiding... En meer specifiek over het centrale middenveld: op basis van de reacties hier op het forum inzake het afgelopen jaar bracht Pietermaat te weinig, bracht Di Gregorio te weinig, bracht Delic te weinig, speelde Van Damme met name na Nieuwjaar ook draken van matchen en geraakten noch Gigli noch Hugelier in de ploeg om zelfs maar het tegendeel te kunnen bewijzen... Bovendien zijn die allemaal weg buiten Gigli... Ook eenmalige oplossingen met Weydisch, Martin en Petrovic leverden niet het gewenste resultaat... Logisch dan wel dat er daar ook veel nieuwelingen zijn en dat er inderdaad ook potentiële kandidaten bijzijn voor de positie van Ken... Ook niet vergeten dat Van Damme het ongeluk had dat Janssens aankwam in een periode dat hij niet echt hoge toppen scheerde... Zoals Janssens het zelf verwoordde: verleden telt niet... Ken zal zich dus net zoals de andere 21 opnieuw moeten bewijzen vanaf 20 juni... Maar wie niet?

Jonas voelt nu ook druk door de goeie optredens van Matthias bijvoorbeeld, Smet weet dat Van Steenbrugghe ook op rechtsachter uit de voeten kan, voor de 8 positie ligt alles open want geen blijvers daar, op de tien idem dito... op de flanken zit je nog altijd met de drie van vorig jaar voor 2 plaatsen en ook Bael/K. Janssens kunnen op de flank... De tien kan verdwijnen ten voordele van twee echte spitsen en voor de positie van verdedigende middenvelder heb je naast een certitude, een kampioenenmaker gehaald met Lander + een Rode Duivel onder 19... Met andere woorden: op basis van de kern zie ik op dit moment maar twee posities waar er totaal geen druk op staat inzake basis en dat is in doel (ondanks vooruitgang van Gert-Jan) en op linksachter waar Van Belle indien fit het toch wel zal halen van Petrovic... Al hoop ik dat die laatste zijn huzarenstukje van de voorbereiding op vorig seizoen zou kunnen herhalen...

En gedoe rond Stavros - is ook maar hoe de mensen het willen zien hé. Ik vond gisteren niks verkeerds aan wat Janssens zei over Glouftsis, anderen blijkbaar wel. Blijf er ook bij dat de uitspraken van Chris in dat verband voortvloeiden uit wat er uit de zaal werd geopperd. Maar dan nog: velen zagen in het optreden van Stavros na de match tegen Tubize ook een afscheidsronde en dat bleek dan ook weer niet te kloppen. Wat er ook van zij: controverse is nooit veraf bij Stavros Glouftsis - moest voor velen op basis van de voorbereiding er ook naast staan owv de goeie prestaties van Van Eyk toen... Maar eens de motor van Stavros aansloeg, was dat allemaal snel vergeten... En van het moment dat die motor 2 matchen stilvalt, steekt de kritiek plots weer de kop op... Ik denk dat Stavros zelf nog het best weet hoe het er aan toe gaat, want het is nergens anders geweest waar hij onder contract stond... Heeft gewoon een constante spanning nodig tussen vertrouwen en prikkeling... Als hij teveel vertrouwen voelt, wordt hij nonchalant en gaat het rendement stijl naar omlaag, wordt hij teveel onder druk gezet of geprikkeld op de verkeerde manier dan zal het ook niet marcheren... Aan Chris dus om de scorende Stavros week na week de wei in te krijgen...


22 Mei 2013, 16:41
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
Is er iets gezegd over de verlichting of heb ik daarover gelezen? Was die niet afgekeurd?

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


22 Mei 2013, 18:07
Online
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5743
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
die gaan ze vervangen zeker.de verlichting die er nu staat verhuist naar zandberg geloof ik.


22 Mei 2013, 18:09
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
De Jean schreef:
Ik zou dat gedoe rond Stavros niet te veel opkloppen, anders kunnen we er morgen alles over lezen op nr10.be of in de kranten. Ik zie de koppen al voor mij 'Verliest Eendracht Aalst topschutter?.'


die NR10 begint stilaan dezelfde kant op te gaan als indertijd TVOost :lol:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


22 Mei 2013, 18:10
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
Bart Van den Neste schreef:
Citeer:
Pierre Cornelisstadion afbreken en naar alle waarschijnlijkheid bouw van sociale woningen.


Ik vraag mij wel af waarom dit "naar alle waarschijnlijkheid" sociale woningen moeten zijn, ik weet dat ook niet zeker natuurlijk, maar ik denk dat in de omgeving van het huidige Pierre Cornelisstadion reeds voldoende sociale woningbouw aanwezig is (er komt zelfs een volledig nieuw sociaal project bij, enkele huizen naast café Stadion (waar Cuvelier was) en ook op de site van Tupperware komt een gedeelte sociale woningen.
Dus ik denk dat het geen verplichting is. Om in het achterhoofd te houden dus ;) .


nog nooit gehoord van die ellenlange wachtlijst van sociale woningen ? Er zijn er nog een paar 100 tekort !
Inwonersaantal van Groot-Aalst moet nog naar omhoog, vandaar ... :D

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


22 Mei 2013, 18:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
DavidSeal schreef:
Is er iets gezegd over de verlichting of heb ik daarover gelezen? Was die niet afgekeurd?


Lichtmasten worden afgebroken dateren van 1960 !!! en niet stevig genoeg om de nieuwe lichtinstallatie te dragen.

Oplossing : de huidige verlichting gaat naar zandberg waar dan ook de reservematchen op kunstgras kunnen gespeeld worden en 1ste plein gevrijwaard

In PC stadion komen 4 nieuwe pilonen en worden reeds geplaatst op verdere afstand. Rekening houdenden met verbreding speelveld volgend seizoen.

Ook kunnen de masten verplaatst worden naar eventueel nieuw stadion indien dit later beslist wordt !!!

_________________
Century game 22 juni 2019


22 Mei 2013, 21:07
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43
Berichten: 602
Leeftijd: 32
Locatie: Lede
Bericht Re: Supportersvergadering 21-5-13
Gingen ze geen extra lampen hangen aan die tijdelijke tribune om aan de 800 extra Lux te komen, of is dat nooit een concreet plan geweest ? Ik dacht wel zoiets gelezen te hebben


22 Mei 2013, 21:56
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 113 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 8


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dries, Google Adsense [Bot], waly 2 en 181 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst