Fandag - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Fandag 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Fandag
Is er al een programma voor de fandag bekend?

_________________
oilsjt, goi alien...


14 Aug 2013, 12:08
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Fandag
jammen schreef:
Is er al een programma voor de fandag bekend?


Chance da er een match is of tzou weer e flaa bistjen zen

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


14 Aug 2013, 12:50
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Fandag
Verbechio schreef:
jammen schreef:
Is er al een programma voor de fandag bekend?


Chance da er een match is of tzou weer e flaa bistjen zen


veel meer dan een handtekeningensessie zal er zeker niet zijn?

_________________
MCMXIX


14 Aug 2013, 13:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Fandag
Verbechio schreef:
jammen schreef:
Is er al een programma voor de fandag bekend?


Chance da er een match is of tzou weer e flaa bistjen zen


Waarschijnlijk wel... Maar ik kan ergens wel begrijpen dat het bestuur er ni zo een spel van maakt.

De opkomst is ALTIJD heel erg mager! Ge kunt dan wel zeggen dat er ni veel te doen is, vorig jaar waren er toch enkele dingen te doen en was er ook ni overdreven veel volk overdag. Er zijn er veel die vanalles willen maar zelf waarschijnlijk nieens hun kop gaan laten zien diejen dag! :hmm: En das ni enkel zo voor de fandag, das met veel dingen zo op den eendracht... Aleja, mijn gedacht he ;)

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


14 Aug 2013, 15:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Fandag
hansken schreef:

De opkomst is ALTIJD heel erg mager! Ge kunt dan wel zeggen dat er ni veel te doen is, vorig jaar waren er toch enkele dingen te doen en was er ook ni overdreven veel volk overdag. Er zijn er veel die vanalles willen maar zelf waarschijnlijk nieens hun kop gaan laten zien diejen dag! :hmm: En das ni enkel zo voor de fandag, das met veel dingen zo op den eendracht... Aleja, mijn gedacht he ;)


(y)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


14 Aug 2013, 15:16
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Fandag
hansken schreef:
Verbechio schreef:
jammen schreef:
Is er al een programma voor de fandag bekend?


Chance da er een match is of tzou weer e flaa bistjen zen


Waarschijnlijk wel... Maar ik kan ergens wel begrijpen dat het bestuur er ni zo een spel van maakt.

De opkomst is ALTIJD heel erg mager! Ge kunt dan wel zeggen dat er ni veel te doen is, vorig jaar waren er toch enkele dingen te doen en was er ook ni overdreven veel volk overdag. Er zijn er veel die vanalles willen maar zelf waarschijnlijk nieens hun kop gaan laten zien diejen dag! :hmm: En das ni enkel zo voor de fandag, das met veel dingen zo op den eendracht... Aleja, mijn gedacht he ;)


De magere opkomst van verleden jaar was, denk ik, te wijten aan de te korte periode tussen beslissing en de fandag zelf. Dit excuus kunnen ze dit jaar niet inbrengen.
En ja, veel volk zal er opnieuw niet zijn dit jaar met een "galabekermatch" tegen het "grote" Temse.
Veel zal ook afhangen of er na de match nog iets te beleven valt.

_________________
oilsjt, goi alien...


14 Aug 2013, 15:17
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Fandag
Ik ben vorige week in Dender gepasseerd toen het hun fandag was. (niet binnen geweest voor alle duidelijkheid :-) ) Zij gingen denk ik meer uit van het concept van een fanavond, wat eigenlijk niet slecht gezien is.
Ik denk dat dat meer zou aanslaan.
Een training waar eventueel supporters mogen aan deelnemen (uitgeloot uit eerdere inschrijvingen), en nadien gewoon buiten wat tafels, stoelen en een drankstand. En laat uw spelers dan zelf wat rondlopen en links en rechts een praatje maken.
Ge kunt daar dan nog een aantal kleinere zaken aan koppelen zoals een penalty trappen naar de keeper, of ene die daar wat stukken vlees bakt op een bbq.

Beter iets kleinschalig en goed, dan iets veel te groot aanpakken en niet weten hoe je die dag moet invullen. Als het enkel s’avonds is, zullen er denk ik ook veel meer mensen geneigd zijn om langs te komen. Bij een volledige langgerekte fandag kom je toch altijd dode momenten tegen, en zit je volk zo verspreid over de hele dag, dat je als bezoeker het gevoel krijgt dat er amper volk is op afgekomen.

Probeer van zoiets een jaarlijkse gewoonte / traditie te maken, en met de jaren kan je dan nog uitbreiden door activiteiten toe te voegen en iets vroeger te beginnen. Maar begin met iets herkenbaars als basis voor elk jaar, in plaats van je elk jaar opnieuw te moeten afvragen hoe de dag nu weer gevuld moet worden.


14 Aug 2013, 15:20
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Apr 2013, 23:38
Berichten: 94
Leeftijd: 105
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Fandag
Stijn schreef:
Ik ben vorige week in Dender gepasseerd toen het hun fandag was. (niet binnen geweest voor alle duidelijkheid :-) ) Zij gingen denk ik meer uit van het concept van een fanavond, wat eigenlijk niet slecht gezien is.
Ik denk dat dat meer zou aanslaan.
Een training waar eventueel supporters mogen aan deelnemen (uitgeloot uit eerdere inschrijvingen), en nadien gewoon buiten wat tafels, stoelen en een drankstand. En laat uw spelers dan zelf wat rondlopen en links en rechts een praatje maken.
Ge kunt daar dan nog een aantal kleinere zaken aan koppelen zoals een penalty trappen naar de keeper, of ene die daar wat stukken vlees bakt op een bbq.

Beter iets kleinschalig en goed, dan iets veel te groot aanpakken en niet weten hoe je die dag moet invullen. Als het enkel s’avonds is, zullen er denk ik ook veel meer mensen geneigd zijn om langs te komen. Bij een volledige langgerekte fandag kom je toch altijd dode momenten tegen, en zit je volk zo verspreid over de hele dag, dat je als bezoeker het gevoel krijgt dat er amper volk is op afgekomen.

Probeer van zoiets een jaarlijkse gewoonte / traditie te maken, en met de jaren kan je dan nog uitbreiden door activiteiten toe te voegen en iets vroeger te beginnen. Maar begin met iets herkenbaars als basis voor elk jaar, in plaats van je elk jaar opnieuw te moeten afvragen hoe de dag nu weer gevuld moet worden.



(y)

_________________
<3 1919 <3


14 Aug 2013, 16:55
Scholier

Lid geworden op: 07 Jan 2012, 22:31
Berichten: 147
Bericht Re: Fandag
Akkoord met Stijn.
Wat staat er op het programman deze fandag?

Is er al een datum voor het galabal? :D


14 Aug 2013, 22:36
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Fandag
Aanstaande zondag organiseert Eendracht Aalst de fandag. Er is match om 16 uur maar vanaf 11 uur valt er wat te beleven aan de Bredestraat. Dit is het programma :

Doorlopend (11u00-15u45):

* Actie in de tuimelwagen van de Federale Politie : parking vooraan
* Springkasteel voor de kinderen : parking vooraan
* Introductie van alle nieuwe fanshopartikelen in de fanshop (incl. 'Back to school'-producten)
* Bedeling 'gratis' fotosigneerboek : parking vooraan
* Promostand : nieuwe supportersvereniging 'Ella' i.s.m. Forever Living Products (Leo Van der Elst)
* Promo- en wedstrijdstand van Garage Thoen met pronostiekwedstrijd 'Win een weekend met de Audi A1' : parking vooraan
* Infostand : Rode Kruis : parking vooraan
* Drank- en eetstand : parking vooraan
* Ambiancemuziek : parking vooraan

Extra's :
* 12u00-13u30 : kegel- en doeltrapspel voor jong en oud : A-terrein
* 13u00-13u30 : signeersessie van de A-kern in de verschillende kantines
* 14u30 : streetsoccerdemonstratie : parking vooraan
* 15u30 : streetsoccerdemonstratie : A-terrein

* 13u00 en 14u15 : rondleiding in stadion en bezichtiging werkzaamheden

Bekerwedsrijd tegen Temse : 16u00


15 Aug 2013, 9:45
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Fandag
Veel puntjes maar inhoudelijk flauwkes.

Nu ja voor mij hoeft dat ook allemaal niet. Gewoon op tijd afspreken met de companie en dan de bekermatch

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


15 Aug 2013, 10:02
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Fandag
Al bij al niet slecht qua programma maar het zou zoveel leuker zijn moest je de fandag kunnen afsluiten met een match tegen een (top)ploeg uit 1ste klasse.
In ieder geval, den dezen zal der bij zijn.

_________________
oilsjt, goi alien...


15 Aug 2013, 10:21
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43
Berichten: 602
Leeftijd: 32
Locatie: Lede
Bericht Re: Fandag
jammen schreef:
Al bij al niet slecht qua programma maar het zou zoveel leuker zijn moest je de fandag kunnen afsluiten met een match tegen een (top)ploeg uit 1ste klasse.

Tjah, ge weet hoe de flikken van Aalst daarop reageerden verlede maand.. :D


15 Aug 2013, 20:27
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Fandag
Elektronized schreef:
jammen schreef:
Al bij al niet slecht qua programma maar het zou zoveel leuker zijn moest je de fandag kunnen afsluiten met een match tegen een (top)ploeg uit 1ste klasse.

Tjah, ge weet hoe de flikken van Aalst daarop reageerden verlede maand.. :D


nu hebben ze zelfs volk over voor bij diene tuimelwagen te zetten!

_________________
MCMXIX


15 Aug 2013, 21:24
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Fandag
69 schreef:
Elektronized schreef:
jammen schreef:
Al bij al niet slecht qua programma maar het zou zoveel leuker zijn moest je de fandag kunnen afsluiten met een match tegen een (top)ploeg uit 1ste klasse.

Tjah, ge weet hoe de flikken van Aalst daarop reageerden verlede maand.. :D


nu hebben ze zelfs volk over voor bij diene tuimelwagen te zetten!


Zet aal de flikken in deinen otto en lotj da spel mor draaien :plat:

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


15 Aug 2013, 21:58
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 91 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst