Spotters Politie Aalst. | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Spotters Politie Aalst. 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Spotters Politie Aalst.
Beste ,
Het gaat inderdaad om een proefregistratie vanwege de spotters van Aalst. Wij volgen, zoals u weet , net als andere supporters dit forum. Het is de bedoeling om naast het officieel overleg via de Lokale Adviesraad ook een officieus overleg op te starten . Dit om bepaalde misverstanden uit de weg te ruimen , bepaalde mededelingen van algemeen belang te kunnen doen...(die voor jullie nuttig zijn) of bepaalde practische algemene vragen te beantwoorden .
Het is zeker niet de bedoeling om het forum en de vermelde gezegdes te gebruiken tegen bepaalde gebruikers ervan.(Dat is trouwens tot op vandaag ook nooit gebeurd)
Het is onze taak in te staan voor de veiligheid en ondermeer de voetbalwet te doen naleven en dat houdt in dat onze taak niet steeds wordt geapprecieerd. Wij zijn ons ervan bewust dat dan ook negatief en/of argwanend zal worden gereageerd op het forum. Wij kunnen u alleen maar mededelen dat het opzet positief is bedoeld. Indien de reacties overwegend negatief zijn zullen wij, uit respect voor het forum, onze account onmiddellijk deactiveren.
mvg

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


31 Okt 2013, 19:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Spotters Politie Aalst.
Dan toch even een nieuwe topic aangemaakt.
Hier kan men een open dialoog voeren,zodat jullie niet moeten werken met privé berichten. ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


31 Okt 2013, 19:26
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Spotters Politie Aalst.
Bomber schreef:
Wie krijgt er privé-berichten mss?


Ikke :D


Beste , wij zijn niet steeds actief op het forum en willen het forum ook voorbehouden voor de supporters zoals uzelf, maar naar aanleiding van uw opmerking had ik u toch dit PB willen sturen:
De tribune heeft een volledige houten onderbouw en een plastiek afdak waar 1000 mensen samen onderstaan. Bengaals vuur afsteken is steeds gevaarlijk maar in dergelijke omstandigheden .... Spijtig dat sommigen dat zelf niet inzien.
mvg


Onderwerptitel: Stadion


DavidSeal schreef:
Waarom is er gisteren ene uit de tribune gehaald? Spotters Politie Aalst, meelezen,allemaal goed en wel, maar eens iets verduidelijken mag ook wel!! Een plakaatje omhooghangen aan dat lint(Al wie hier voorbijgaat krijgt stadionverbod ), iemand oppakken voor een middenvinger...Of was het voor dat bengaals? In luik staan de tribunes precies in brand van het bengaals en , geen haan , die er naar kraait! Waar zijn we mee bezig?!!! Als er nog eens een bal over de omheining gaat kan de politie er zelf achter gaan aub? Nog ietske meer en ze gaan ons nog zeggen wat we mogen/moeten zingen!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


01 Nov 2013, 15:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Spotters Politie Aalst.
:plat: de vroegere K tribune,had die ook een houten ondergrond?toen mocht het ook niet.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


01 Nov 2013, 15:52
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Spotters Politie Aalst.
Bomber schreef:
Ja, ziet dat den beton vroeger in brand vloog...

Allesinds, dat men optreedt tegen Bengaals vuur dat ongecontroleerd wordt afgestoken kan ik nog begrijpen, maar tegenwoordig zijn er zoveel (onnozele) regels dat je binnenkort echt neits meer mag.

Ook de verschillende aanpak tussen supporters van de thuisploeg en de bezoekende ploeg is iets dat in mijn ogen niet kan.
Al heb ik de indruk dat dat bij onze spotters geen enkel verschil maakt, uit of thuis, we zijn altijd de pineut :D

De uitmatch op Antwerp heb ik daar zeker 20 opgestoken middenvingers richting ons vak gezien,maar geen haan die er (terecht) naar kraait.
Owee diegene die zoiets bij ons zou doen..



Dit heb ik hen terug gestuurd gisteren,
Beste,

Ik weet (uit mijn ervaring als vrijwillig brandweerman en ambulancier) heus wel (hoe) dat Bengaals vuur gevaarlijk is/kan zijn. En daar doelde ik niet eens op, ik vroeg me gewoon af of het dààrom was?! Jullie moeten uiteraard niet alles gaan verduidelijken tegenover ons of verantwoording afleggen, maar hadden jullie nu achteraf hier op gereageerd met de mededeling dat het wel degelijk om dat Bengaals ging/gaat, hier had geen haan naar gekraaid. En ik had zeker ook aangegeven dat dit wel gevaarlijk is. Ikzelf ben al langer voorstander om dat Bengaals vuur, toe te laten maar dan onder toezicht en BUITEN de tribune. Bv, iemand die pijlen mag onsteken, en met de nodige blusmiddelen bij de hand op de "veilige" manier. En mijn verwijzing naar Standaard gaat enkel en alleen om eens aan te geven dat jullie (naar mijn mening, en nog velen) toch iets te OVERijverig te werk gaan!! Sv's voor met uw handen omhoog te staan, een middelvinger enz...voorbeelden genoeg. Soit, hopelijk komen we hier "samen" wat beter uit in de toekomst.

mvg,

DavidSeal

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


01 Nov 2013, 16:48
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19
Berichten: 582
Locatie: hoboken
Bericht Re: Spotters Politie Aalst.
ik moet wel zeggen in nederland zijn ze daar echt streng op het af steken van bengaals vuur
Het in het bezit te zijn van vuurwerk / fakkels is ten strengste verboden, aangezien het afsteken van vuurwerk kan zorgen voor levensgevaarlijke situaties. Tevens is het in bezit zijn/afsteken van vuurwerk/fakkels/gastoeters wettelijk verboden. krijgt boetes vanuit de KNVB en UEFA als er vuurwerk wordt afgestoken in het stadion. Op het afsteken van vuurwerk/fakkels staat een stadionverbod van 18 maanden en een boete van tenminste € 450,-. Ook zullen boetes / schades die clubs ondervindt worden doorbelast op de afsteker.
en ja voor ne midden vinger uitsteken daar lachen ze echt mee als je dat zeg daar krijg je in belgie stadionverbod voor


02 Nov 2013, 11:50
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 770
Locatie: Stad van mijn dromen
Bericht Re: Spotters Politie Aalst.
ajaxboy schreef:
ik moet wel zeggen in nederland zijn ze daar echt streng op het af steken van bengaals vuur
Het in het bezit te zijn van vuurwerk / fakkels is ten strengste verboden, aangezien het afsteken van vuurwerk kan zorgen voor levensgevaarlijke situaties. Tevens is het in bezit zijn/afsteken van vuurwerk/fakkels/gastoeters wettelijk verboden. krijgt boetes vanuit de KNVB en UEFA als er vuurwerk wordt afgestoken in het stadion. Op het afsteken van vuurwerk/fakkels staat een stadionverbod van 18 maanden en een boete van tenminste € 450,-. Ook zullen boetes / schades die clubs ondervindt worden doorbelast op de afsteker.
en ja voor ne midden vinger uitsteken daar lachen ze echt mee als je dat zeg daar krijg je in belgie stadionverbod voor


Daarmee dat ze in Ajax de fakkels constant doorgeven? Verbeter me als ik het niet juist heb maar ik dacht toch al filmpjes gezien te hebben waar ze dit toepassen.


04 Nov 2013, 13:56
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Spotters Politie Aalst.
Het kan toch nog erger niet ? Beelden gisteren gezien in Belgrado? De spotters zouden daar pas hun werk hebben :lol:


04 Nov 2013, 15:11
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19
Berichten: 582
Locatie: hoboken
Bericht Re: Spotters Politie Aalst.
ja dat is waar daarom dat er zo veel stadionverbod hebben in ajax en zeker die van vak 410
daar is het wel zo iedereen die de fakkel aan raakt die krijg een stadion verbod


04 Nov 2013, 17:33
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Spotters Politie Aalst.
Bomber schreef:
Het spelletje "eigen-supporters-kloten" gaat weer rustig verder...

De Sfeeractie van OPC tegen RAFC (Bengaals vuurwerk afsteken voor de tribune, zoals voorheen al enkele malen vlekkeloos verlopen is) mag niet doorgaan.

De reden hiervoor is dat we op deze manier de Antwerp supporters zouden uitdagen :plat:


Ondertussen is er ook een oproep verschenen waarbij de politie om filmpjes en foto's vraagt van de "aanval" op de bus van Roeselare.
Mijn kodak ligt al klaar voor tegen Antwerp, maar die foto's zullen dan wel id prullenmand verdwijnen...


Ze worden echt voorspelbaar hé, tis altijd éénrichtingsverkeer bij de spotters

_________________
www.spionkoplede.com


22 Nov 2013, 9:34
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2520
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: Spotters Politie Aalst.
Bomber schreef:
Het spelletje "eigen-supporters-kloten" gaat weer rustig verder...

De Sfeeractie van OPC tegen RAFC (Bengaals vuurwerk afsteken voor de tribune, zoals voorheen al enkele malen vlekkeloos verlopen is) mag niet doorgaan.

De reden hiervoor is dat we op deze manier de Antwerp supporters zouden uitdagen :plat:


op die manier maakt men alles kapot he, als dat al niet meer mag.

_________________
Iendracht 4ever.


22 Nov 2013, 10:57
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Spotters Politie Aalst.
Bomber schreef:
Het spelletje "eigen-supporters-kloten" gaat weer rustig verder...

De Sfeeractie van OPC tegen RAFC (Bengaals vuurwerk afsteken voor de tribune, zoals voorheen al enkele malen vlekkeloos verlopen is) mag niet doorgaan.

De reden hiervoor is dat we op deze manier de Antwerp supporters zouden uitdagen :plat:


Ondertussen is er ook een oproep verschenen waarbij de politie om filmpjes en foto's vraagt van de "aanval" op de bus van Roeselare.
Mijn kodak ligt al klaar voor tegen Antwerp, maar die foto's zullen dan wel id prullenmand verdwijnen...


Laat Antwerp scoren en ze steken ons bezoekerstribune in brand met hun bengaals, zoals 2 jaar geleden..
Gelukkig zal het zover niet komen, want die mannen komen hier nie scoren ;)


22 Nov 2013, 15:07
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Spotters Politie Aalst.
Nu is het wel duidelijk,dat er voor de uit supps andere regels gelden,rood -wit lint,was al gesneuveld na twee min,terwijl de aalstenaars zich zich aan de opgelegde regels hielden,maar vuurpijlen afschieten naar de thuis supps is blijkbaar ook geen probleem en na de wedstrijd lopen de Antwerp supps in de tuintjes van de buurt bewoners,dit kan blijkbaar alleen in Aalst,bedankt politie.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


01 Dec 2013, 21:18
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19
Berichten: 582
Locatie: hoboken
Bericht Re: Spotters Politie Aalst.
jajaja en maar film naar ons die van antwerpen mocht als doen ze hadden er gewoon schrik die flikken


01 Dec 2013, 21:32
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2006, 13:02
Berichten: 172
Locatie: 400 m van de PC tempel
Bericht Re: Spotters Politie Aalst.
ajaxboy schreef:
jajaja en maar film naar ons die van antwerpen mocht als doen ze hadden er gewoon schrik die flikken

mor wel met 8 man in vol ornaat aan slagerij 'Vinck' staan om 25 supporters van ons tegen te houden. We hebben daar 30 minuten moeten wachten eer we door mochten om verder naar huis te stappen


01 Dec 2013, 21:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst