Spotters Politie Aalst. - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Spotters Politie Aalst. 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Spotters Politie Aalst.
De Segers schreef:
ajaxboy schreef:
jajaja en maar film naar ons die van antwerpen mocht als doen ze hadden er gewoon schrik die flikken

mor wel met 8 man in vol ornaat aan slagerij 'Vinck' staan om 25 supporters van ons tegen te houden. We hebben daar 30 minuten moeten wachten eer we door mochten om verder naar huis te stappen

Ze moesten waarschijnlijk die paljassen nog uit de tuintjes jagen. :hmm:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


01 Dec 2013, 21:50
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Spotters Politie Aalst.
@(teppens van) spotters... Bij wie kan ik tercht voor den aansteker die vol in mijn gezicht vloog?... Waarschijnlijk staat daar weer niks van op film?

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


02 Dec 2013, 0:35
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 31 Aug 2013, 20:30
Berichten: 543
Bericht Re: Spotters Politie Aalst.
voor mij is iedereen gelijk voor de wet, voor de spotters blijkbaar niet. Kunnen de heren mij eens uitleggen waarom ? en niet via een pb want da lees ik niet.

_________________
WOEF


02 Dec 2013, 8:34
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Spotters Politie Aalst.
Is toch al langer geweten dat vooral de EA-supps in de gaten worden gehouden? Ze mogen mij gerust eens laten weten hoeveel er sv hebben gekregen na deze wedstrijd en ik bedoel van den Antwaarp hé...

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


02 Dec 2013, 11:57
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09
Berichten: 816
Leeftijd: 44
Locatie: Wieze
Bericht Re: Spotters Politie Aalst.
De Segers schreef:
ajaxboy schreef:
jajaja en maar film naar ons die van antwerpen mocht als doen ze hadden er gewoon schrik die flikken

mor wel met 8 man in vol ornaat aan slagerij 'Vinck' staan om 25 supporters van ons tegen te houden. We hebben daar 30 minuten moeten wachten eer we door mochten om verder naar huis te stappen


Die mannen stonden in het begin stijf van de zenuwen, tot ze doorhadden dat we geen ambraszoekers waren, buiten dienen "stripbannekesflik" dan, die betrouwde het precies nog altijd niet.


02 Dec 2013, 12:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Spotters Politie Aalst.
Bomber schreef:
Ik zou toch ook wel eens willen weten waarom de politie ons komt wegslaan aan de toiletten achter de kantine? ferm gedaan jongens!


Tes een echte schande

_________________
www.spionkoplede.com


02 Dec 2013, 12:09
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Spotters Politie Aalst.
Bomber schreef:
Ik zou toch ook wel eens willen weten waarom de politie ons komt wegslaan aan de toiletten achter de kantine? ferm gedaan jongens!


Da vond ik er ook graalèk oever, die gasten van den Aaaantweirp willen oever de ekkens kroipen en wa doeng de flikken, ze beginnen te kloppen op mensjen die willen goan pissen.
Stoere gasten allemoal, tzal weir de faat van de Iendracht-supporters zèn, azoi kenne ze eer oigen onbekwoamèd verdoezelen.

_________________
oilsjt, goi alien...


02 Dec 2013, 12:11
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15
Berichten: 349
Leeftijd: 35
Locatie: Aalst
Bericht Re: Spotters Politie Aalst.
Er zijn zo een paar dingen die me gisteren ferm tegen de borst gestoot hebben ze...

Ten eerste, de antwerpsups komen binnen en 5 minuten nadien staan ze al in de neutrale zone voor hun staanvak... Welke vorm van actie wordt er ondernomen niks== Eerste keer trekken ze hun broek af van schrik ( iedereen weet wel op wie ik het heb op dit deel van het forum)

Ten tweede, antwerpsups staan vanaf minuut 1 uit te dagen aan het hek waar +- 3 stewards stonden en volgens mij geen ( van waar ik stond niet te zien) spotters te zien. Bij ons staat iedereen mooi in de tribune en blijven we ver weg van dat hek=== Tweede keer trekken ze hun broek af van schrik.

Ten derde staan er spotters ( mannen dat ik zelfs nog nooit gezien heb maar blijkbaar van andere clubs komen), constant ons in het oog te houden terwijl er niets gebeurt. Er wordt met vuurpijlen in onze richting gegooid ( waar er ook kinderen staan) ==== Derde keer trekken ze hun broek af van schrik.

Ten vierde komt de politie in vol ornaat bij ons staan enkele minuten voor het affluiten van de match, terwijl er niemand van ons aan de kant van het hek stond maar nog steeds in onze tribune. Aan de andere kant van het hek geen enkel wit helmpje gezien. terwijl die van antwerp daar dus degelijk wel stonden.==== Vierde keer trekken ze hun broek af van schrik.

Over de rest weet ik niets omdat ik nadien vertrokken ben.

Ik vond het een regelrechte SCHANDE dat wij geviseerd werden en dat we zeeeer braaf waren in vergelijking met wat er de andere kant van het hek gebeurde.

MAW uit pure schrik voor antwerpsups waren wij de boeman en konden we gemakkelijk uitgedaagd worden en dan doet het me echt pijn. Het maakt me zooo gefrustreerd, dat wij, als gewone voetbal sup die zijn zondagnamiddag vult met zijn tweede liefde, het altijd gedaan hebben terwijl een ander zijn gang mag gaan.

voila ik heb gezegd, j'ai dit. ;) :EA:

ps bij hun broek aftrekken bedoel ik dat ze de ... niet hadden om actie te ondernemen.

_________________
Anti fusieclub!


02 Dec 2013, 17:29
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Spotters Politie Aalst.
Bomber schreef:
Ik zou toch ook wel eens willen weten waarom de politie ons komt wegslaan aan de toiletten achter de kantine? ferm gedaan jongens!


Hier juist hetzelfde: na de match op 't gemakske nog iets staan drinken in de kantine, breekt daar buiten -out of the blue- ineens de hel los :wow: . Blijkt dat de politie het nodig vond om iedereen die aan de piscines stond weg te 'sommeren'. Tien minuten later gaan mijn maat en ik naar buiten, mijne maat wil nog een plaske gaan doen maar mocht niet eens door... voor wa was da goe :wadde: ?
Dit was mijn vaststelling: in de kantine en de directe omgeving zaten enkel Eendrachtsupporters. Ik vermoed dat het de bedoeling van de politie was om beide clans uit elkaar te houden, zowel voor, tijdens als na de match? Hoe moeilijk is het om ervoor te zorgen dat Antwerpfans niet in de buurt van de hekkens (achter de K) komen? Een plek nota bene waar die gasten NIETS verloren hebben.

Verduidelijking van het gezegde 'twee maten, twee gewichten': men neme een rood-wit gestreept lintje met daarop de tekst 'al wie hier voorbij... bla bla bla... stadionverbod'. Bent u Eendrachtsupporter? Gelieve u zich hier dan zéér strikt aan te houden op straffe van... (zelf in te vullen). Bent u daarentegen Antwerpfan, trek het lint gerust meteen naar de vaantjes en neem plaats waar u dat wenst. Heeft u nog aanstekers te veel? U kan deze ongemoeid naar de Eendrachtkant keilen, evenals uw teveel aan wisselgeld, bier, enz... :hmm: !

Tot slot nog iets. Den imbeciel (Eendracht- of Antwerp'supporter') die het nodig vond om met Bengaals vuurwerk te gooien: hoeveel vijzen kunnen d'r los zitten jong ??!! :stom:


02 Dec 2013, 17:51
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 03 Sep 2005, 12:41
Berichten: 419
Bericht Re: Spotters Politie Aalst.
(y) (y) (y)
Pauter schreef:
Er zijn zo een paar dingen die me gisteren ferm tegen de borst gestoot hebben ze...

Ten eerste, de antwerpsups komen binnen en 5 minuten nadien staan ze al in de neutrale zone voor hun staanvak... Welke vorm van actie wordt er ondernomen niks== Eerste keer trekken ze hun broek af van schrik ( iedereen weet wel op wie ik het heb op dit deel van het forum)

Ten tweede, antwerpsups staan vanaf minuut 1 uit te dagen aan het hek waar +- 3 stewards stonden en volgens mij geen ( van waar ik stond niet te zien) spotters te zien. Bij ons staat iedereen mooi in de tribune en blijven we ver weg van dat hek=== Tweede keer trekken ze hun broek af van schrik.

Ten derde staan er spotters ( mannen dat ik zelfs nog nooit gezien heb maar blijkbaar van andere clubs komen), constant ons in het oog te houden terwijl er niets gebeurt. Er wordt met vuurpijlen in onze richting gegooid ( waar er ook kinderen staan) ==== Derde keer trekken ze hun broek af van schrik.

Ten vierde komt de politie in vol ornaat bij ons staan enkele minuten voor het affluiten van de match, terwijl er niemand van ons aan de kant van het hek stond maar nog steeds in onze tribune. Aan de andere kant van het hek geen enkel wit helmpje gezien. terwijl die van antwerp daar dus degelijk wel stonden.==== Vierde keer trekken ze hun broek af van schrik.

Over de rest weet ik niets omdat ik nadien vertrokken ben.

Ik vond het een regelrechte SCHANDE dat wij geviseerd werden en dat we zeeeer braaf waren in vergelijking met wat er de andere kant van het hek gebeurde.

MAW uit pure schrik voor antwerpsups waren wij de boeman en konden we gemakkelijk uitgedaagd worden en dan doet het me echt pijn. Het maakt me zooo gefrustreerd, dat wij, als gewone voetbal sup die zijn zondagnamiddag vult met zijn tweede liefde, het altijd gedaan hebben terwijl een ander zijn gang mag gaan.

voila ik heb gezegd, j'ai dit. ;) :EA:

ps bij hun broek aftrekken bedoel ik dat ze de ... niet hadden om actie te ondernemen.


02 Dec 2013, 17:57
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Spotters Politie Aalst.
Bakkie schreef:
Beste ,
Het gaat inderdaad om een proefregistratie vanwege de spotters van Aalst. Wij volgen, zoals u weet , net als andere supporters dit forum. Het is de bedoeling om naast het officieel overleg via de Lokale Adviesraad ook een officieus overleg op te starten . Dit om bepaalde misverstanden uit de weg te ruimen , bepaalde mededelingen van algemeen belang te kunnen doen...(die voor jullie nuttig zijn) of bepaalde practische algemene vragen te beantwoorden .
Het is zeker niet de bedoeling om het forum en de vermelde gezegdes te gebruiken tegen bepaalde gebruikers ervan.(Dat is trouwens tot op vandaag ook nooit gebeurd)
Het is onze taak in te staan voor de veiligheid en ondermeer de voetbalwet te doen naleven en dat houdt in dat onze taak niet steeds wordt geapprecieerd. Wij zijn ons ervan bewust dat dan ook negatief en/of argwanend zal worden gereageerd op het forum. Wij kunnen u alleen maar mededelen dat het opzet positief is bedoeld. Indien de reacties overwegend negatief zijn zullen wij, uit respect voor het forum, onze account onmiddellijk deactiveren.
mvg


Beste(ken),

Ik (en ik niet alleen waarschijnlijk) vraag mij nog steeds af wat de toegevoegde waarde is van jullie registratie destijds, dit was toch om een dialoog op te starten, althans volgens jullie?!! Wel tot op heden is hier van een dialoog nog geen sprake geweest, hetgene dat wel veranderd is, is dat ik, NOG méér van overtuigd ben dat jullie hier enkel komen neuzen! Elk antwoord van jullie ging via pm's, en dan nog steeds met dat oeverloos gelul, van wat wij MOETEN doen, NOOIT wat wij MOGEN doen, niet moeilijk NIKS!! Gezien wat die van Antwerp met dat lint deden? Die mannen van Antwerp die mochten gaan de tuintjes van de omwonenden omploegen, enz... Laat ze maar rustig doen, dan kunnen jullie op jullie gemak de match verder volgen! Dat laatste zinnetje in jullie eerste post dat was tot nu het meest zinnige van jullie kant, begrijp je?!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


02 Dec 2013, 18:30
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Spotters Politie Aalst.
Ik heb toch ook heel wat problemen met het optreden van gisteren.
Een eerste zaak is nochtans simpel ze, de enkelingen van Antwerp die het niet nodig vonden van over dat lint te gaan mogen rustig vertrekken, al de rest heeft een SV aan de been.
Ge kunt nu toch niet zeggen dat dit niet duidelijk was ? Er lezen hier genoeg verantwoordelijken mee, awel doe er nu effectief eens iets aan !
Want met zo nen simpele ziel 5 minuten voor de match een vals lieken te laten zingen zal het echt niet beteren ze.
Een beetje doortastende actie des te meer.

Met de politieopkomst die gisteren op de been werd gebracht moet ge er ALTIJD voor kunnen zorgen dat die van Antwerp niet in ons geburen kunnen komen. En toch lukt het hun ? Met wat zijn we dan in godsnaam bezig ? Een beetje zondagspremies oprapen om te staan gapen ?

Ik ben den eerste om het idiote gedrag van onze eigen supporters af te keuren, maar het moet ook allemaal redelijk blijven hé.
Voor mij is er een zeer simpel principe dat gehanteerd kan worden in zulke zaken: kunt ge als gewone supporters van zulke taferelen van tussen blijven ? Als dat lukt dan heeft de politie goed werk geleverd. Ik stel gisteren vast dat dat niet lukte (bengaals vuur dat naar de kop geslingerd wordt, aanstekers met hopen die onze richting uit komen, tot zelfs een bezoek aan de toileten.
Gefaald over de volledige lijn, in de privé zouden er voor zulke flaters koppen rollen, zo simpel als dat

@de burgmeester: de huidige situatie laten aanslepen is nog jarenlang meer van deze miserie

_________________
If you never try, you'll never know


02 Dec 2013, 18:39
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Spotters Politie Aalst.
Bram schreef:
Ik heb toch ook heel wat problemen met het optreden van gisteren.
Een eerste zaak is nochtans simpel ze, de enkelingen van Antwerp die het niet nodig vonden van over dat lint te gaan mogen rustig vertrekken, al de rest heeft een SV aan de been.
Ge kunt nu toch niet zeggen dat dit niet duidelijk was ? Er lezen hier genoeg verantwoordelijken mee, awel doe er nu effectief eens iets aan !
Want met zo nen simpele ziel 5 minuten voor de match een vals lieken te laten zingen zal het echt niet beteren ze.
Een beetje doortastende actie des te meer.

Met de politieopkomst die gisteren op de been werd gebracht moet ge er ALTIJD voor kunnen zorgen dat die van Antwerp niet in ons geburen kunnen komen. En toch lukt het hun ? Met wat zijn we dan in godsnaam bezig ? Een beetje zondagspremies oprapen om te staan gapen ?

Ik ben den eerste om het idiote gedrag van onze eigen supporters af te keuren, maar het moet ook allemaal redelijk blijven hé.
Voor mij is er een zeer simpel principe dat gehanteerd kan worden in zulke zaken: kunt ge als gewone supporters van zulke taferelen van tussen blijven ? Als dat lukt dan heeft de politie goed werk geleverd. Ik stel gisteren vast dat dat niet lukte (bengaals vuur dat naar de kop geslingerd wordt, aanstekers met hopen die onze richting uit komen, tot zelfs een bezoek aan de toileten.
Gefaald over de volledige lijn, in de privé zouden er voor zulke flaters koppen rollen, zo simpel als dat

@de burgmeester: de huidige situatie laten aanslepen is nog jarenlang meer van deze miserie



Geef die mannen hier gewoon een rode kaart op het forum, die hebben ze dubbeldik verdiend!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


02 Dec 2013, 18:42
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19
Berichten: 582
Locatie: hoboken
Bericht Re: Spotters Politie Aalst.
vorig jaar heb ik dat nog ergens gezien ik ben toen gaan zien beveren -beerschot waar die van beerschot ook alles mochten doen


02 Dec 2013, 19:38
geconfirmeerd : spotterswerking

Lid geworden op: 09 Okt 2013, 13:22
Berichten: 32
Bericht Re: Spotters Politie Aalst.
Beste,
Gezien het aantal reacties en misverstanden toch enige repliek.Spijtig genoeg worden bepaalde tussenkomsten dikwijls verkeerd ingeschat. Hoe er aub rekening mee dat bepaalde acties plaats vinden als reactie op incidenten waarop jullie mogelijks geen zicht hebben.Ook de tijdelijke ontruiming van de zone achter de kantine gisteren was in dat kader noodzakelijk. Dergelijke (soms onbegrijpbare) 'beperkingen van jullie vrijheid' zijn ook voor ons als politiedienst ook niet evident maar wel noodzakelijk voor het behoud van de algemene veiligheid.Wij proberen dit als spotter steeds via onderhandeling tot stand te brengen en zonder gebruik van enige fysieke dwang.Het gedrag van sommige supporters van RAFC gisteren en hier op het forum beschreven is ons natuurlijk ook niet ontgaan en inderdaad niet toelaatbaar .(Vergeet niet dat wij tussen jullie staan) De voetbalwet is inderdaad voor iedereen van toepassing en er zal dus wel degelijk geverbaliseerd worden waar mogelijk! Het is ons in dat kader zeker ook niet ontgaan dat EA supporters grotendeels niet zijn ingegaan op bepaalde incidenten en provocaties ( waarvoor dank!!) Dat alleen supporters van EA zouden worden geviseerd klopt niet! Ook bij de supporters van de bezoekende ploegen staan steeds spotters en worden overtredingen vastgesteld. Wij zijn wel verbonden aan een strikt beroepsgeheim en kunnen niet zomaar ter kennis brengen wie voor wat werd geverbaliseerd of wat er zich heeft voorgedaan.Tot slot willen wij nogmaals meegeven dat wij steeds bereid zijn om op supportersvergaderingen of -momenten langs te komen om bepaalde zaken te verduidelijken of toelichting te geven. Het is namelijk ook onze betrachting om samen van voetbal een feest te maken!


02 Dec 2013, 19:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst