Eendracht volgend jaar profclub... - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 210 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 14
 Eendracht volgend jaar profclub... 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1261
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht volgend jaar profclub...
elfahem schreef:
Mannekes, mannekes, mannekes. Ik vind dat jullie hier allemaal nogal hoog van den toren blazen. Vroeger kwamen we 's zondags naar het voetbal kijken en wisten we enkel de selectie die 's zaterdags in de gazet stond. Als ge nu niet weet met welk merk wc-papier de spelers hun gat afkuisen is 't kot hier te klein...


Voila, dat vind ik er ook van!
In Aalst moet alles op straat gegooid worden, zodat alles zeker misloopt en dan kunnen ze achteraf weeral zagen! :oops:

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


06 Mei 2014, 9:23
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: Eendracht volgend jaar profclub...
ik vind toch ook dat er hier een pak sérieus overdrijven in hun 'eisen' naar openheid.

ik weet ook graag wat er op de club van mijn hart allemaal gebeurd, maar er zullen altijd dingen zijn die je niet gaat weten en ook gewoon niet moet weten. en dat is bij elke andere club zo.

trouwens, als je altijd alles 'in de klare' smijt en dan met de reacties van jan en alleman moet rekening gaan houden ga je helemaal niets meer gedaan krijgen.

sommigen zijn hier gewoon onrealistisch. maar over de grote lijnen is het uiteraard wel zo dat de modale supporter (like me) op de hoogte dient gehouden te worden...

_________________
may the FORCE be with you.


06 Mei 2014, 9:42
Reserve

Lid geworden op: 20 Sep 2010, 17:45
Berichten: 319
Bericht Re: Eendracht volgend jaar profclub...
Aanstaande dinsdag is er sup vergadering vragen aan voorzitter kunnen bezorgd worden aan het secretariaat


06 Mei 2014, 9:56
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2860
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Eendracht volgend jaar profclub...
13/05 om 19.00 uur supp vergadering in het PC stadion (vragen kan je mailen naar saskia)


06 Mei 2014, 11:00
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht volgend jaar profclub...
jowwan schreef:
13/05 om 19.00 uur supp vergadering in het PC stadion (vragen kan je mailen naar saskia)


Daar wil ik graag aanwezig zijn, in de eerste plaats om te luisteren, meer dan waarschijnlijk krijgen we daar de nodige toelichting wat de toekomstplannen van onze geliefde club betreft. (y)

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


06 Mei 2014, 11:07
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht volgend jaar profclub...
jowwan schreef:
13/05 om 19.00 uur supp vergadering in het PC stadion (vragen kan je mailen naar saskia)


ik ga daar niet naartoe. (hoor ik daar gejuich in de bestuurskamer? :-) )

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


06 Mei 2014, 11:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht volgend jaar profclub...
El Corredor (Light) schreef:
jowwan schreef:
13/05 om 19.00 uur supp vergadering in het PC stadion (vragen kan je mailen naar saskia)


ik ga daar niet naartoe. (hoor ik daar gejuich in de bestuurskamer? :-) )

ik ga ook niet, hopelijk mogen we een verslagje verwachten van mensen die wel eens kunnen of willen gaan
;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


06 Mei 2014, 12:03
Junior

Lid geworden op: 05 Okt 2013, 18:34
Berichten: 186
Bericht Re: Eendracht volgend jaar profclub...
Ik heb vedrom ne laten.... die mannen doen da derrom zekerst....


06 Mei 2014, 12:36
Miss Forum 2009-2010

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:45
Berichten: 2859
Leeftijd: 39
Bericht Re: Eendracht volgend jaar profclub...
Still standing ! schreef:
ik vind toch ook dat er hier een pak sérieus overdrijven in hun 'eisen' naar openheid.

ik weet ook graag wat er op de club van mijn hart allemaal gebeurd, maar er zullen altijd dingen zijn die je niet gaat weten en ook gewoon niet moet weten. en dat is bij elke andere club zo.


We hebben zo tijdens de voorbereidingen voor het iendracht ver tleven weekend een vergadering gehouden met een afgevaardigde van een overkoepelend supportersverbond en iemand die zeer actief was bij KVM. En hij heeft daar het verhaal gedaan wat de supportersafgevaardigden mochten weten van het bestuur en dat ze voor veel info toch eerst al een lange tijd in de av zaten. (Als wij toen dachten welke info wij als supporter toen, en nu ook, kregen van het bestuur, hebben we die mens maar in de waan gelaten en laten vertellen over vertrouwen winnen van bestuur enzo.) Hier wordt zeer veel verteld op supportersvergaderingen, soms zelfs iets teveel. Maar ook veel te veel verteld in 'vertrouwen'. Ik heb van iemand horen zeggen dat... . Dat is toch een van de dingen die zouden mogen stoppen op EA. Er kan bijna niets intern gehouden worden. En zo creëer je problemen. En dan zeker met alle mogelijkheden die je nu hebt om (al dan niet anoniem) info de wereld in te sturen. Hoeveel keer heb je hier op het forum al niet moeten lezen: Ik weet iets, maar ik zeg het niet. En dan is het ook typisch menselijk dat mensen nieuwsgierig worden (ik geef het toe, ik ben een van de eerste die dan waarschijnlijk nieuwsgierig wordt) en dat er commentaar/wrevel komt. (Al evenveel keer wist die persoon dan ook niets volgens mij, want sommige gebruikers hier maken er een sport van om iets te komen zeggen, liefst negatief, en dan weer maanden te verdwijnen.)

Maar in de eerste plaats zou het in bestuurskamers eens duidelijk moeten zijn dat er iets meer gezwegen moet worden. Maar al te vaak is er daar wat wrevel/strubbelingen (is de laatste jaren bijna niet anders geweest) en wordt er veel naar buiten gebracht in de hoop (of soms zelfs met de vraag) om iets op het forum te zetten om de andere partij/diegene waar er dan strubbelingen mee zijn in diskrediet te brengen.

Och ja, de periode dat ik niets wist over het reilen en zeilen van EA, ik enkel naar de matchen ging kijken en achteraf nog rustig een colaatje drinken, waren toch gewoon leukere periodes ook. Echt uitkijken naar matchen, wakker liggen voor een komende match, met zenuwen opstaan, niet kunnen eten voor een match. Tis toch allemaal al veel minder hier. En daar hebben alle problemen die op EA al geweest zijn toch zeker toe bijgedragen. Ben heel blij dat ik meegeholpen heb om die 15000 EUR te verzamelen om de vzw een zitje in de AV te laten behalen. We hebben het als supporters toch maar gedaan. Maar soms zou ik toch terug willen naar de tijd dat ik naïef genoeg nog dacht dat het voetbal gewoon om het spelletje ging.


06 Mei 2014, 13:17
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: Eendracht volgend jaar profclub...
lot schreef:
Still standing ! schreef:
ik vind toch ook dat er hier een pak sérieus overdrijven in hun 'eisen' naar openheid.

ik weet ook graag wat er op de club van mijn hart allemaal gebeurd, maar er zullen altijd dingen zijn die je niet gaat weten en ook gewoon niet moet weten. en dat is bij elke andere club zo.


Maar in de eerste plaats zou het in bestuurskamers eens duidelijk moeten zijn dat er iets meer gezwegen moet worden. Maar al te vaak is er daar wat wrevel/strubbelingen (is de laatste jaren bijna niet anders geweest) en wordt er veel naar buiten gebracht in de hoop (of soms zelfs met de vraag) om iets op het forum te zetten om de andere partij/diegene waar er dan strubbelingen mee zijn in diskrediet te brengen.

Och ja, de periode dat ik niets wist over het reilen en zeilen van EA, ik enkel naar de matchen ging kijken en achteraf nog rustig een colaatje drinken, waren toch gewoon leukere periodes ook. Echt uitkijken naar matchen, wakker liggen voor een komende match, met zenuwen opstaan, niet kunnen eten voor een match. Tis toch allemaal al veel minder hier. En daar hebben alle problemen die op EA al geweest zijn toch zeker toe bijgedragen. Ben heel blij dat ik meegeholpen heb om die 15000 EUR te verzamelen om de vzw een zitje in de AV te laten behalen. We hebben het als supporters toch maar gedaan. Maar soms zou ik toch terug willen naar de tijd dat ik naïef genoeg nog dacht dat het voetbal gewoon om het spelletje ging.



dit vind ik een héle mooie post. en een hele juiste in wat je opmerkt. van iemand waar duidelijk heel veel en belangeloze clubliefde uit spreekt.

post ik niet vaak, maar bij wijze van hoge uitzondering: :worship: !

ps: en toch had je geen gelijk over BVR :p ;)

_________________
may the FORCE be with you.


06 Mei 2014, 20:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht volgend jaar profclub...
Eerst en vooral moet ik met Johan eerst eens afstemmen want ik zit zelf nog met redelijk wat vragen, dus schiet vooral (nog) niet inhoudelijk over wat in de laaste AV zou besproken zijn.

MAAR qua structuur en principe ben ik toch blij dat er een aantal mensen hier durven opkomen voor Johan en het VZW-principe, zonder met de massa mee te gaan in het "censuur" verhaal.
Want ten eerste, ons bestuur zelf is ZEER gevoelig voor het feit dat de communicatie naar alle supporters best zo volledig en juist mogelijk moet zijn.
Ik ben het niet altijd met ze eens, maar op dat vlak moet ik eerlijk zijn en zeggen dat ze op dat vlak zeer eerlijk zijn.
En ons bestuur zelf communiceert zelf dus al in een zeer grote mate eigenlijk richting supporters. Hiervan zijn steeds ZEER (tot over) gedetailleerde verslagen gepubliceerd, waarvan niemand toch klagen heeft dacht ik.

Dat laatste maakt het er de taak van de supportersafgevaardigde dus absoluut niet makkelijk om hé mensen, de communicatie op E. Aalst is gewoon bovengemiddeld hoog dus wat rest Johan om over te communiceren ?
Na zelf zo een AV te hebben bijgewoond ben ik daar trouwens nog meer van overtuigd, heel veel informatie wordt al via de club zelf gecommuniceerd. Als ge het in percenten moet gaan uitdrukken zou ik zelfs naarde 95% gaan die Hans hier onlangs ook al aanhaalde.
Is de 15.000 euro dan weggesmeten geld geweest ?
In mijn ogen niet, en dan wel om 4 redenen:
1) elke euro die de club op die moment ophaalde was een euro die nodig was, nu hebben we die 15.000 euro als supporter niet zomaar gegeven (zoals bij eerdere acties) maar hebben ons permanent (?) verankerend in het hart van E. Aalst
2) Dat we tegenwoordig zo goed geïnformeerd worden door de club lijkt mij net te zijn doordat de supportersvertegenwoordiging er is, uiteindelijk is het toch een drukkenmiddel. Op zich is het nog nooit ingezet, maar je merkt toch dat er rekening mee wordt gehouden.
3) De 5% informatie die niet KAN gedeeld worden die is alvast gekend bij de supportersafgevaardigde die jullie allemaal mee hebben verkozen. Hij kan indien nodig (eventueel na overleg met leden van VZW) kiezen dat het wel nodig is van deze informatie te delen als het de belangen van de supporters binnen E. Aalst zou schaden. Maar deze informatie kan nu eenmaal niet ten allen tijde gedeeld worden. Net omwille van het vertrouwelijke karakter dat zo een AV wel heeft. En dat is nu eenmaal het echte doel van de vertegenwoordiger hé mensen. We moeten allemaal op hem vertrouwen dat op basis van de informatie die hij krijgt, er in eer en geweten zal bepaald worden of het iets is welke de belangen van de supporters zal schaden. Is dat zo dan krijgt iedereen dat wel op een gestructureerde en georganiseerde manier te weten.
4)'t is niet omdat je iets niet ziet dat het er niet is. Buiten het formele om worden de beste afspraken gemaakt, zo is dat in het zakenleven, en zo is dat hier ook denk ik.

Volgend jaar zijn er terug supportersverkiezingen, ik merk dat heel wat personen hier met interessante ideeën zitten om de werking te verbeteren en hun steentje bij te dragen. Ook aan kandidaten kan er geen gebrek zijn ?

_________________
If you never try, you'll never know


06 Mei 2014, 20:45
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht volgend jaar profclub...
Bram schreef:
Eerst en vooral moet ik met Johan eerst eens afstemmen want ik zit zelf nog met redelijk wat vragen, dus schiet vooral (nog) niet inhoudelijk over wat in de laaste AV zou besproken zijn.

MAAR qua structuur en principe ben ik toch blij dat er een aantal mensen hier durven opkomen voor Johan en het VZW-principe, zonder met de massa mee te gaan in het "censuur" verhaal.
Want ten eerste, ons bestuur zelf is ZEER gevoelig voor het feit dat de communicatie naar alle supporters best zo volledig en juist mogelijk moet zijn.
Ik ben het niet altijd met ze eens, maar op dat vlak moet ik eerlijk zijn en zeggen dat ze op dat vlak zeer eerlijk zijn.
En ons bestuur zelf communiceert zelf dus al in een zeer grote mate eigenlijk richting supporters. Hiervan zijn steeds ZEER (tot over) gedetailleerde verslagen gepubliceerd, waarvan niemand toch klagen heeft dacht ik.

Dat laatste maakt het er de taak van de supportersafgevaardigde dus absoluut niet makkelijk om hé mensen, de communicatie op E. Aalst is gewoon bovengemiddeld hoog dus wat rest Johan om over te communiceren ?
Na zelf zo een AV te hebben bijgewoond ben ik daar trouwens nog meer van overtuigd, heel veel informatie wordt al via de club zelf gecommuniceerd. Als ge het in percenten moet gaan uitdrukken zou ik zelfs naarde 95% gaan die Hans hier onlangs ook al aanhaalde.
Is de 15.000 euro dan weggesmeten geld geweest ?
In mijn ogen niet, en dan wel om 3 redenen:
1) elke euro die de club op die moment ophaalde was een euro die nodig was, nu hebben we die 15.000 euro als supporter niet zomaar gegeven (zoals bij eerdere acties) maar hebben ons permanent (?) verankerend in het hart van E. Aalst
2) Dat we tegenwoordig zo goed geïnformeerd worden door de club lijkt mij niet te zijn doordat de supportersvertegenwoordiging er is, uiteindelijk is het toch een drukkenmiddel. Op zich is het nog nooit ingezet, maar je merkt toch dat er rekening mee wordt gehouden.
3) De 5% informatie die niet KAN gedeeld worden die is alvast gekend bij de supportersafgevaardigde die jullie allemaal mee hebben verkozen. Hij kan indien nodig (eventueel na overleg met leden van VZW) kiezen dat het wel nodig is van deze informatie te delen als het de belangen van de supporters binnen E. Aalst zou schaden. Maar deze informatie kan nu eenmaal niet ten allen tijde gedeeld worden. Net omwille van het vertrouwelijke karakter dat zo een AV wel heeft. En dat is nu eenmaal het echte doel van de vertegenwoordiger hé mensen. We moeten allemaal op hem vertrouwen dat op basis van de informatie die hij krijgt, er in eer en geweten zal bepaald worden of het iets is welke de belangen van de supporters zal schaden. Is dat zo dan krijgt iedereen dat wel op een gestructureerde en georganiseerde manier te weten.
4)'t is niet omdat je iets niet ziet dat het er niet is. Buiten het formele om worden de beste afspraken gemaakt, zo is dat in het zakenleven, en zo is dat hier ook denk ik.

Volgend jaar zijn er terug supportersverkiezingen, ik merk dat heel wat personen hier met interessante ideeën zitten om de werking te verbeteren en hun steentje bij te dragen. Ook aan kandidaten kan er geen gebrek zijn ?


Dat zal wel! :lol:
Tot welk jaar mogen jullie ons vertegenwoordigen in de A.V.?
In ieder geval bedankt voor de toelichting Bram.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


06 Mei 2014, 21:08
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht volgend jaar profclub...
Er zitten hier personen die rijp zijn voor de politiek...

_________________
oilsjt, goi alien...


06 Mei 2014, 21:33
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: Eendracht volgend jaar profclub...
jammen schreef:
Er zitten hier personen die rijp zijn voor de politiek...



if the shoe fits...

_________________
may the FORCE be with you.


06 Mei 2014, 22:02
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht volgend jaar profclub...
Bram schreef:
Eerst en vooral moet ik met Johan eerst eens afstemmen want ik zit zelf nog met redelijk wat vragen, dus schiet vooral (nog) niet inhoudelijk over wat in de laaste AV zou besproken zijn.

MAAR qua structuur en principe ben ik toch blij dat er een aantal mensen hier durven opkomen voor Johan en het VZW-principe, zonder met de massa mee te gaan in het "censuur" verhaal.
Want ten eerste, ons bestuur zelf is ZEER gevoelig voor het feit dat de communicatie naar alle supporters best zo volledig en juist mogelijk moet zijn.
Ik ben het niet altijd met ze eens, maar op dat vlak moet ik eerlijk zijn en zeggen dat ze op dat vlak zeer eerlijk zijn.
En ons bestuur zelf communiceert zelf dus al in een zeer grote mate eigenlijk richting supporters. Hiervan zijn steeds ZEER (tot over) gedetailleerde verslagen gepubliceerd, waarvan niemand toch klagen heeft dacht ik.

Dat laatste maakt het er de taak van de supportersafgevaardigde dus absoluut niet makkelijk om hé mensen, de communicatie op E. Aalst is gewoon bovengemiddeld hoog dus wat rest Johan om over te communiceren ?
Na zelf zo een AV te hebben bijgewoond ben ik daar trouwens nog meer van overtuigd, heel veel informatie wordt al via de club zelf gecommuniceerd. Als ge het in percenten moet gaan uitdrukken zou ik zelfs naarde 95% gaan die Hans hier onlangs ook al aanhaalde.
Is de 15.000 euro dan weggesmeten geld geweest ?
In mijn ogen niet, en dan wel om 4 redenen:
1) elke euro die de club op die moment ophaalde was een euro die nodig was, nu hebben we die 15.000 euro als supporter niet zomaar gegeven (zoals bij eerdere acties) maar hebben ons permanent (?) verankerend in het hart van E. Aalst
2) Dat we tegenwoordig zo goed geïnformeerd worden door de club lijkt mij net te zijn doordat de supportersvertegenwoordiging er is, uiteindelijk is het toch een drukkenmiddel. Op zich is het nog nooit ingezet, maar je merkt toch dat er rekening mee wordt gehouden.
3) De 5% informatie die niet KAN gedeeld worden die is alvast gekend bij de supportersafgevaardigde die jullie allemaal mee hebben verkozen. Hij kan indien nodig (eventueel na overleg met leden van VZW) kiezen dat het wel nodig is van deze informatie te delen als het de belangen van de supporters binnen E. Aalst zou schaden. Maar deze informatie kan nu eenmaal niet ten allen tijde gedeeld worden. Net omwille van het vertrouwelijke karakter dat zo een AV wel heeft. En dat is nu eenmaal het echte doel van de vertegenwoordiger hé mensen. We moeten allemaal op hem vertrouwen dat op basis van de informatie die hij krijgt, er in eer en geweten zal bepaald worden of het iets is welke de belangen van de supporters zal schaden. Is dat zo dan krijgt iedereen dat wel op een gestructureerde en georganiseerde manier te weten.
4)'t is niet omdat je iets niet ziet dat het er niet is. Buiten het formele om worden de beste afspraken gemaakt, zo is dat in het zakenleven, en zo is dat hier ook denk ik.

Volgend jaar zijn er terug supportersverkiezingen, ik merk dat heel wat personen hier met interessante ideeën zitten om de werking te verbeteren en hun steentje bij te dragen. Ook aan kandidaten kan er geen gebrek zijn ?


Van begin tot einde juist Bram!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


06 Mei 2014, 22:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 210 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 120 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst