Eendracht volgend jaar profclub... - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 210 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14
 Eendracht volgend jaar profclub... 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5510
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht volgend jaar profclub...
Ik kan er ook niet bij zijn. Hopelijk toch iemand die een verslag kan maken.


13 Mei 2014, 7:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht volgend jaar profclub...
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


13 Mei 2014, 12:07
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht volgend jaar profclub...
Is er dan nog geen contact met de politie geweest? Om te zien of dit al dan niet mogelijk is.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


13 Mei 2014, 12:43
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5510
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht volgend jaar profclub...
Zou vak K dan ook nog voor ons blijven? Want ik heb geen zin om achter de goal of in de hoek te gaan staan. Het zicht is veel beter langs de zijlijn.


13 Mei 2014, 12:45
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht volgend jaar profclub...
Smetje schreef:
Zou vak K dan ook nog voor ons blijven? Want ik heb geen zin om achter de goal of in de hoek te gaan staan. Het zicht is veel beter langs de zijlijn.


Voor wie anders? :?


13 Mei 2014, 12:49
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5510
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht volgend jaar profclub...
Jeroen schreef:
Smetje schreef:
Zou vak K dan ook nog voor ons blijven? Want ik heb geen zin om achter de goal of in de hoek te gaan staan. Het zicht is veel beter langs de zijlijn.


Voor wie anders? :?


Waar ga je de bezoekers zetten als Aalst een sfeervak achter de goal krijgt? In het huidige bezoekersvak, vlak naast dat sfeervak?


13 Mei 2014, 12:52
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 45
Locatie: HERNE
Bericht Re: Eendracht volgend jaar profclub...
Smetje schreef:
Jeroen schreef:
Smetje schreef:
Zou vak K dan ook nog voor ons blijven? Want ik heb geen zin om achter de goal of in de hoek te gaan staan. Het zicht is veel beter langs de zijlijn.


Voor wie anders? :?


Waar ga je de bezoekers zetten als Aalst een sfeervak achter de goal krijgt? In het huidige bezoekersvak, vlak naast dat sfeervak?


Bwa ja zoals tegen Oostende indertijd :)

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


13 Mei 2014, 13:09
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht volgend jaar profclub...
Smetje schreef:
Jeroen schreef:
Smetje schreef:
Zou vak K dan ook nog voor ons blijven? Want ik heb geen zin om achter de goal of in de hoek te gaan staan. Het zicht is veel beter langs de zijlijn.


Voor wie anders? :?


Waar ga je de bezoekers zetten als Aalst een sfeervak achter de goal krijgt? In het huidige bezoekersvak, vlak naast dat sfeervak?


Pertinente vraag, maar wat ik me vooral afvraag is waar we de bezoekende supporters gaan stallen die willen zitten als de Europatribune voor Eendracht Aalst zal zijn?

Bovendien is die tribune achter de goal een zittribune ook hé... Dan gaat uw sfeervak achter de goal in principe een duurder abonnement vereisen dan uw huidige K, voor een minder zicht...

Is uiteraard allemaal voer voor discussie maar bottomline zie ik maar 1 mogelijkheid en dat is dat je een sfeertribune creëert op de laagste zittribunes (F en G) waar uw akoestiek even goed/slecht is als in de tent... Tenzij je daar een lager gelegen dakconstructie kan voorzien, waardoor je wel geluid kan versterken, gebruik makend van dat dak en de betonnen achterkant van de huidige tribune...


13 Mei 2014, 13:58
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Eendracht volgend jaar profclub...
die 16 man en ne paardekop van boussu dour moeten hier nogal nen indruk nagelaten hebben op menig eendrachtsupporter...

maar om nu zelf in die spelonk achter de goal te willen gaan staan/zitten? k weet het niet ze...inderdaad,qua sfeer maken valt het serieus tegen in de nieve 2de handstribune (beton stuurt gewoon beter het geluid ipv een met zeilen overtrokken trekgat he), mor om nu direct van plaats te verlopen ? heb mijn twijfels of de sfeer daarmee echt zal verbeteren in de toekomst als 1/4 van de staantribune-supporters het afbolt naar den andere kant van t stadion...


13 Mei 2014, 14:15
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht volgend jaar profclub...
supersossis schreef:
die 16 man en ne paardekop van boussu dour moeten hier nogal nen indruk nagelaten hebben op menig eendrachtsupporter...

maar om nu zelf in die spelonk achter de goal te willen gaan staan/zitten? k weet het niet ze...inderdaad,qua sfeer maken valt het serieus tegen in de nieve 2de handstribune (beton stuurt gewoon beter het geluid ipv een met zeilen overtrokken trekgat he), mor om nu direct van plaats te verlopen ? heb mijn twijfels of de sfeer daarmee echt zal verbeteren in de toekomst als 1/4 van de staantribune-supporters het afbolt naar den andere kant van t stadion...


Just en ook akkoord met uw stelling en eigenlijk komen we hier bij het fundamentele probleem hé: dat lelijke gedrocht van een tijdelijke tribune... Zulte-Waregem en Lierse tonen nochtans aan dat die constructies kunnen werken, maar voor ons stadion is helaas de minst aantrekkelijke variant gekozen die er op de markt verkrijgbaar is...

Als je die vijf meter extra had gebruikt - die nu blijkbaar toch niet meer nodig is omdat het veld goed is zoals het is - kon je een hogere tribune zetten, met meer volume ipv het langgerekte vehikel dat er nu staat... Zet een identieke constructie als die van ZW op onze huidige K (die tent voor de bezoekers mag zelfs in de huidige vorm blijven staan voor mijn part) en het zal al een pak beter zijn...

Dit zal veel minder gedoe en kosten met zich meebrengen dan sfeervakken, enz. te creëren en volksverhuizingen in gang te zetten en vooral, het publiek op de staantribune zal 1 geheel blijven vormen... Is in het verleden meermaals aangekaart dat in andere stadions waar de Eendracht-supporters om welke reden dan ook verspreid dienden te staan, de sfeer tegenviel... Ik vrees dus ongeveer hetzelfde scenario als dit in het PC-stadion zou gebeuren...

Is immers niet alleen het materiaal van de tribune die ervoor zorgt hé dat de sfeer tegenvalt: het is ook de effectieve plaatsing van de tent zo ver van het veld, de volledige aanblik ervan die tot niks uitnodigt, niks uitstraalt, de weg ernaar toe, dat onnozel lint, de onlogische opbouw van de treden waar je eigenlijk met twee rijen achter elkaar per trede moet staan, enz. Samengevat: Die tribune straalt niks uit (niet voor de zittribune, niet voor de spelers), boezemt niks van angst in tov de tegenstanders en last but not least, voor de mensen die er plaats moeten nemen, voel je u onbewust belachelijk gemaakt telkens als je daar staat.


13 Mei 2014, 14:20
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: Eendracht volgend jaar profclub...
DT schreef:
[Samengevat: Die tribune straalt niks uit (niet voor de zittribune, niet voor de spelers), boezemt niks van angst in tov de tegenstanders en last but not least, voor de mensen die er plaats moeten nemen, voel je u onbewust belachelijk gemaakt telkens als je daar staat.



hola hola ! ik zou als speler van pakweg Antwerp toch serieus 2 keers peizen vooraleer nen bal in die tribuun te durven schieten zenne. ge kunt azo 500 dooi op uw geweten krijgen. :cool:

_________________
may the FORCE be with you.


13 Mei 2014, 14:56
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: Eendracht volgend jaar profclub...
DT schreef:
[Samengevat: Die tribune straalt niks uit (niet voor de zittribune, niet voor de spelers), boezemt niks van angst in tov de tegenstanders en last but not least, voor de mensen die er plaats moeten nemen, voel je u onbewust belachelijk gemaakt telkens als je daar staat.



hola hola ! ik zou als speler van pakweg Antwerp toch serieus 2 keers peizen vooraleer nen bal in die tribuun te durven schieten zenne. ge kunt azo 500 dooi op uw geweten krijgen. :cool:

_________________
may the FORCE be with you.


13 Mei 2014, 14:56
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: Eendracht volgend jaar profclub...
mensen die alles 2 x posten: degoutant :D

_________________
may the FORCE be with you.


13 Mei 2014, 15:09
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht volgend jaar profclub...
Onderkroiper schreef:
Afbeelding



:lol:
Daar gaat de veiligheid mijn gedacht nooit mee akkoord gaan, de harde kern zo kort tegenover de bezoekende fans.:hmm:
Zie het al voor mij tegen Racing Mechelen en den Antwerp. :boks:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


13 Mei 2014, 15:12
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15
Berichten: 349
Leeftijd: 35
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht volgend jaar profclub...
Hugo schreef:
Onderkroiper schreef:
Afbeelding



:lol:
Daar gaat de veiligheid mijn gedacht nooit mee akkoord gaan, de harde kern zo kort tegenover de bezoekende fans.:hmm:
Zie het al voor mij tegen Racing Mechelen en den Antwerp. :boks:


Bwa ik zie ni in wa ze eraan kunnen doen, als alle "k-supporters" nu een abo of ticket kopen voor een andere tribune.....

_________________
Anti fusieclub!


13 Mei 2014, 16:26
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 210 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot], JohanD en 71 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst