trainerswissel - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 140 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 10
 trainerswissel 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: trainerswissel
als een Hugo Broos, die toch gewoon is van bij de top te bewerken en op een professionele manier, één telefoontje pleegt, dan gaat diene mens echt bij ons niet komen denk ik.

in HLN worden Van Acker, De Corte als voornaamste kandidaten naar voor geschoven, en VD Velde en De Boeck ( :wow: ) als outsiders.

En heb uit goede bron dat er zich gisterenavond laat nog een ex trainer zich via sms kandidaat stelde.

Mijn voorkeur gaat uit naar Regi Van Acker, alleen die is niet vrij jammer genoeg.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


04 Feb 2014, 9:23
Online
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: trainerswissel
Van Acker zou inderdaad heel goed zijn. Na wat ze hem daar gelapt hebben met ontslag en toch weer aannemen kan en wil die daar misschien weg. Is een trainer met ervaring in de lagere reeksen en zal van financiele beperkingen/problemen wel ni verschieten.

Een ex-trainer? BVR? Dillen of Limpens :D De Wilde? Ik ben benieuwd.


04 Feb 2014, 9:50
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: trainerswissel
El Corredor (Light) schreef:
als een Hugo Broos, die toch gewoon is van bij de top te bewerken en op een professionele manier, één telefoontje pleegt, dan gaat diene mens echt bij ons niet komen denk ik.

in HLN worden Van Acker, De Corte als voornaamste kandidaten naar voor geschoven, en VD Velde en De Boeck ( :wow: ) als outsiders.

En heb uit goede bron dat er zich gisterenavond laat nog een ex trainer zich via sms kandidaat stelde.

Mijn voorkeur gaat uit naar Regi Van Acker, alleen die is niet vrij jammer genoeg.

anders ook niet echt professioneel te noemen

_________________
MCMXIX


04 Feb 2014, 9:58
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: trainerswissel
69 schreef:
El Corredor (Light) schreef:
als een Hugo Broos, die toch gewoon is van bij de top te bewerken en op een professionele manier, één telefoontje pleegt, dan gaat diene mens echt bij ons niet komen denk ik.

in HLN worden Van Acker, De Corte als voornaamste kandidaten naar voor geschoven, en VD Velde en De Boeck ( :wow: ) als outsiders.

En heb uit goede bron dat er zich gisterenavond laat nog een ex trainer zich via sms kandidaat stelde.

Mijn voorkeur gaat uit naar Regi Van Acker, alleen die is niet vrij jammer genoeg.

anders ook niet echt professioneel te noemen


niveau eendracht-aalst, allez.


04 Feb 2014, 10:01
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: trainerswissel
Och, er worden nog heel veel zogezegd 'professionele' zaken tussen pot en pint bedisseld om daarna gauw op een bierviltje het 'contract' op te stellen...
Misschien was die mens zijn belwaarde bijna op :D


04 Feb 2014, 10:47
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: trainerswissel
tympanum2 schreef:
Och, er worden nog heel veel zogezegd 'professionele' zaken tussen pot en pint bedisseld om daarna gauw op een bierviltje het 'contract' op te stellen...
Misschien was die mens zijn belwaarde bijna op :D

:lol:

_________________
MCMXIX


04 Feb 2014, 10:54
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: trainerswissel
tympanum2 schreef:
Och, er worden nog heel veel zogezegd 'professionele' zaken tussen pot en pint bedisseld om daarna gauw op een bierviltje het 'contract' op te stellen...
Misschien was die mens zijn belwaarde bijna op :D


zou echt wel kunnen, twas ferm buiten de zone, dus...

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


04 Feb 2014, 10:56
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: trainerswissel
Hugo Broos gaat niet aan de slag als coach van Eendracht Aalst. De voormalige Gouden Schoen lag in pole-position om Chris Janssens op te volgen, maar is niet (langer) geïnteresseerd.

Chris Janssens stapte eerder deze week op als oefenmeester van Eendracht Aalst. De voornaamste reden voor zijn ontslag zou liggen in de financiële problemen van de Ajuinen. "De spelers klagen al maanden dat ze niet langer worden betaald", liet Janssens optekenen.
De zoektocht van Aalst naar een nieuwe T1 gaat ondertussen verder. Hugo Broos liet tegenover Voetbalkrant.com alvast uitschijnen dat hij niet geïnteresseerd is in de aanbieding van de voormalige eersteklasser.
"Ik twijfelde over aanbieding van Aalst"
"Ik heb inderdaad contact gehad met de mensen van Eendracht Aalst", aldus de voormalige veldheer van onder meer RSC Anderlecht, Club Brugge en Zulte Waregem. "Maar ik twijfelde en daardoor is een eventuele overeenkomst afgesprongen."
Broos is al zo'n twee jaar werkloos nadat hij op de keien werd gezet door Al-Jazira. "Maar ik ben niet van plan om zomaar elke aanbieding aan te nemen", aldus de zevenvoudig Belgisch landskampioen.


04 Feb 2014, 11:14
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: trainerswissel
Dat ze misschien eerst hun spelers betalen in plaats van mediageil (en voor de zoveelste keer dit seizoen) met een 'grote naam' op de foto in de gazet te gaan staan. 'Mooi' signaal naar de spelers toe: zij kunnen op hun kin kloppen, maar we hebben dan toch een trainer binnengehaald die stukken van mensen kost ...


04 Feb 2014, 13:02
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: trainerswissel
voor wie het nog niet moest weten, ook februari is licentiemaand :-)

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


04 Feb 2014, 13:03
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12
Berichten: 406
Bericht Re: trainerswissel
Bart Wilmssen heeft ontslag genomen als beloftecoach bij Brugge. Hij misschien?


04 Feb 2014, 14:26
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: trainerswissel
Joren schreef:
Bart Wilmssen heeft ontslag genomen als beloftecoach bij Brugge. Hij misschien?


Op het einde van het seizoen. ;)


04 Feb 2014, 14:28
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1259
Bericht Re: trainerswissel
http://clubbrugge.be/nl/nieuws/17595/be ... lub-brugge


04 Feb 2014, 15:24
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: trainerswissel
Al die namen die hier circuleren jongens, denk dat die weer de wereld worden ingestuurd door beleidsmensen die ons zand in de ogen willen strooien. Hoe kunnen wij nu één van bovengenoemde trainers binnenhalen??? We hebben gene rotten euro meer, kunnen onze spelers niet meer betalen, trainers worden al maanden niet betaald,leveranciers hetzelfde, we moeten CJ nog uitbetalen.... Zal er gewoon op neerkomen dat VDB overneemt tot einde van seizoen en daarmee gedaan, en zou misschien nog de beste zaak zijn ook.


04 Feb 2014, 16:41
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1008
Bericht Re: trainerswissel
chunga schreef:
Al die namen die hier circuleren jongens, denk dat die weer de wereld worden ingestuurd door beleidsmensen die ons zand in de ogen willen strooien. Hoe kunnen wij nu één van bovengenoemde trainers binnenhalen??? We hebben gene rotten euro meer, kunnen onze spelers niet meer betalen, trainers worden al maanden niet betaald,leveranciers hetzelfde, we moeten CJ nog uitbetalen.... Zal er gewoon op neerkomen dat VDB overneemt tot einde van seizoen en daarmee gedaan, en zou misschien nog de beste zaak zijn ook.



Allez gij ? Denkt ge da nu echt ? Waarom zou een trainer zoals pakweg Broos, of zelfs Van Acker nu geen zin hebben om :
- Naar een team te komen dat bij alles en iedereen betalingsachterstand heeft
- Bij een team te werken dat geen spitsen heeft behalve dan enen die in de bak zit :lol:
- Te gaan spelen in een krakkemikkig stadion zonder toekomst heeft
- In een zinderende sfeer te werken dankzij het aantrekkelijk voetbal dat het team op de mat legt
- Toekomstgericht te gaan werken ondanks een transferverbodje en een onzekere licentie.

Mijn metjen zei altijd " zot zen doe giene zjier " - maar de zot die het lijstje hierboven gaat aanvaarden die gaat volgens mij toch nog moeten geboren worden zenne !!!! :plat: :plat: :plat:


04 Feb 2014, 20:53
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 140 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Didjeeken, Google Adsense [Bot] en 68 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst