Vergadering met FDR nu zaterdag - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 207 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 14
 Vergadering met FDR nu zaterdag 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
Wordt zelf eens nuchterwakker, én réalistisch man.
Dàt is wat er nu aan het gebeuren is: Iedere club blijft wachten tot de andere doodgaat in de hoop alleen over te blijven. En iédereen zit fors in de shit.
Er MOET gewoon iets gaan gebeuren. Of er blijft geen enkele club meer over....
Zeg mij dan maar eens uw oplossing, man!

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


05 Feb 2014, 23:54
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
jammen schreef:
Grijs is geen optie, althans toch niet voor mij.
Wit=autonoom doorgaan, zwart=stoppen, zo simpel is het.


Zwart= stoppen ...... is geen optie voor mij als echte Iendrachtsupporter, daarvoor ben ik dat al veel te lang.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


05 Feb 2014, 23:58
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15
Berichten: 349
Leeftijd: 35
Locatie: Aalst
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
pattaboem schreef:
jammen schreef:
Grijs is geen optie, althans toch niet voor mij.
Wit=autonoom doorgaan, zwart=stoppen, zo simpel is het.


Zwart= stoppen ...... is geen optie voor mij als echte Iendrachtsupporter, daarvoor ben ik dat al veel te lang.

Echt waar. Persoonlijk: veel liever geen club dan een fusieclub!! Das u broek afsteken!

_________________
Anti fusieclub!


06 Feb 2014, 0:56
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15
Berichten: 349
Leeftijd: 35
Locatie: Aalst
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
pattaboem schreef:
jammen schreef:
Grijs is geen optie, althans toch niet voor mij.
Wit=autonoom doorgaan, zwart=stoppen, zo simpel is het.


Zwart= stoppen ...... is geen optie voor mij als echte Iendrachtsupporter, daarvoor ben ik dat al veel te lang.

Echt waar. Persoonlijk: veel liever geen club dan een fusieclub!! Das u broek afsteken!

_________________
Anti fusieclub!


06 Feb 2014, 0:57
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
Pauter schreef:
pattaboem schreef:
jammen schreef:
Grijs is geen optie, althans toch niet voor mij.
Wit=autonoom doorgaan, zwart=stoppen, zo simpel is het.


Zwart= stoppen ...... is geen optie voor mij als echte Iendrachtsupporter, daarvoor ben ik dat al veel te lang.

Echt waar. Persoonlijk: veel liever geen club dan een fusieclub!! Das u broek afsteken!


Ieder zijn gedacht he Pauter… Maar stoppen is bull shit makker… :wadde:
Precies of ge uw eendracht hart effekes gewoon kunt dood doen of wa ! Ben al van mijn 8e supp, en da's ondertussen 40 jaar geleden !
Wat mij betreft : Indien ( dus enkel INDIEN he!) er iets moet gebeuren, om de club te redden - of het nu een verhuis is of iets anders - awel als WIJ de supps dan kunnen meebepalen hoe dit alles zou gaan - awel dan ga ik alvast zeker luisteren naar wat ze voorstellen ! :EA:
EA forever zenne !


06 Feb 2014, 1:25
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15
Berichten: 349
Leeftijd: 35
Locatie: Aalst
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
mamananeto schreef:
Pauter schreef:
pattaboem schreef:

Zwart= stoppen ...... is geen optie voor mij als echte Iendrachtsupporter, daarvoor ben ik dat al veel te lang.

Echt waar. Persoonlijk: veel liever geen club dan een fusieclub!! Das u broek afsteken!


Ieder zijn gedacht he Pauter… Maar stoppen is bull shit makker… :wadde:
Precies of ge uw eendracht hart effekes gewoon kunt dood doen of wa ! Ben al van mijn 8e supp, en da's ondertussen 40 jaar geleden !
Wat mij betreft : Indien ( dus enkel INDIEN he!) er iets moet gebeuren, om de club te redden - of het nu een verhuis is of iets anders - awel als WIJ de supps dan kunnen meebepalen hoe dit alles zou gaan - awel dan ga ik alvast zeker luisteren naar wat ze voorstellen ! :EA:
EA forever zenne !


Ja idd ieder zijn gedacht! Kga oon al van mn 6 gn zien maar ja mss zit mn iets jeugdigere kijk op de zaak er vo iets tussen e. Vraag da aan mn pa en hij zegt etzelfde as jij aja ma idd mn eendracht hart zou doodbloeden! Kon ik maar euromillions winnen e

_________________
Anti fusieclub!


06 Feb 2014, 1:30
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
Pauter schreef:
Echt waar. Persoonlijk: veel liever geen club dan een fusieclub!! Das u broek afsteken!


Hier ga ik volledig meer akkoord! Dan doe ik wel wat anders op zondagmiddag! Liever niks dan een fake vehikel in Denderleeuw gaan bekijken begot!

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


06 Feb 2014, 9:41
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
laat ze eens een enquete maken van wie er voor een fusie is.t zal rap gedaan zijn met praten.eendracht aalst of niks .dat is toch niet zo moeilijk?


06 Feb 2014, 9:47
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
Stoppen en erremet in vierde provinciale.
Dat is nog 100 keer beter dan een fusie met wie dan ook.
Laat staan dat we daar in dat stadion gaan spelen.
Wat ben je dan met je Eendracht-hart? Je kan jezelf dan wel de nodige zaken wijsmaken, maar in se is het Eendracht Aalst niet meer, hoe je het ook draait of keert of rondzwiert.
Voor mij is een fusie zelfs een gemakkelijkheidsoplossing. En dan nog eentje die zelden of nooit goeie resutlaten oplevert. Behalve Zulte en Genk zie ik geen andere voorbeelden van een fusie met resultaat. En dan zijn er in die succesverhalen nog heel wat partijen die er bekaaid vanaf gekomen zijn.
Als men dat nog niet doorheeft...Dan is het inderdaad misschien het beste om de rekels van Dender te gaan vervoegen in hun doldwaze kunstgrepen. Maar veel volk zal er niet meekomen...


06 Feb 2014, 10:43
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 22:53
Berichten: 539
Leeftijd: 41
WLM: malderlewinssi@yahoo.com
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
Hoe realistisch is de uitspraak dat we een professionele club kunnen geworden, gezien de financiële situatie, dalende toeschouwersaantallen en het bijna onbestaande tv-geld?

Heeft een mogelijke degredatie van Bergen gevolgen voor ons contract met Veranda Willems?

Zijn er met het oog op professionalisering ook plannen om iets te doen aan het scoutingsapparaat?

Zijn er gesprekken geweest over samenwerking (al dan niet fusiegesprekken) met andere ploegen uit de streek?


06 Feb 2014, 10:54
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
Wat als het dit seizoen toch nog slecht afloopt en we degraderen (ik mag er niet aan denken)? Betekent dit het einde? Trekt De Roose/het bestuur zich dan terug of wordt er een poging gedaan om snel terug te keren?


06 Feb 2014, 11:11
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
Ik dacht dat het hier een mooi overzichtelijk topic ging worden met iedereen zijn vragen, waaruit de 'ambassadeurs' dan een synthese konden maken. We gaan er toch vanuit dat die mensen enige kennis en knowhow hebben.
Maar als iedereen (ja Pattaboem) hier gaat beginnen met zijn gedacht te geven over een ander zijn vragen, dan wordt het een eindeloze topic met vooral herhalingen van dingen die al in 7 andere topics staan.


06 Feb 2014, 11:14
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
Hierbij al enkele vragen van het dynamic duo Lot - DT:

1) Wie is er, naast spelers en technische staf, eigenlijk werknemer van de club en onder welk statuut? Naar de buitenwereld toe zien we mensen als Yannick, Saskia, Peter Van den Bossche, ticketingverantwoordelijke, enz. maar hoe zit dat eigenlijk met hun werknemersstatuut? Werken die fulltime, part-time, combineren die hun functie op EA met andere jobs? Staat de verloning in relatie tot het effectief presteren van uren en zo ja, hoe gebeurt de evaluatie daarvan?

2) Wordt er een trendbreuk verwacht in het sportieve beleid? M.a.w. zal de club/TD bepalen welke spelers er gehaald worden of zal de trainer, die toch een passant is, de plak blijven zwaaien?

3) Indien de trainer de plak blijft zwaaien, zit er een clausule opgenomen in zijn contract dat mislukkingen op transfergebied ook gevolgen hebben voor hem? Zal op zijn minst nopen tot iets meer voorzichtigheid in wie (of laatste jaren - wat) er wordt aangetrokken

4) Link hiernaar; rol van scoutingsapparaat en vooral jeugdwerking? Hoor hier maar bitter weinig over, zeker over dat laatste...

5) Wat heeft de aanstelling van een TD voor effect op de rol van de huidig sportief verantwoordelijke?

6) Worden er uitbreidingsmogelijkheden gezocht voor reclame en sponsoring? Hoor al twee jaar dat alles "vol" zit, maar dat is dus met name conserveren van wat er is, dan mogelijkheden zoeken om meer inkomsten te vergaren... Zo raakt de put niet gevuld natuurlijk... Wat houdt er de club tegen om ook de omheining langs de kant van de zittribune te benutten voor sponsors?

7) Wat is het resultaat van "restaurant new style"?

8) Gelinkt hieraan, is het economisch verantwoord om het schrikbewind aan het restaurant verder te zetten?

9) Wordt een hervorming/herziening van de Algemene Vergadering overwogen?

10) Pure financiële zaken zijn te gevoelig voor publicatie dus die worden separaat wel overgebracht...


Laatst gewijzigd door DT op 06 Feb 2014, 11:30, 2 keer totaal gewijzigd.



06 Feb 2014, 11:24
Junior

Lid geworden op: 12 Mei 2010, 11:36
Berichten: 245
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
Blijft eendracht in Aalst spelen of zijn er vanaf volgend seizoen andere pistes die onderzocht worden?
Is er al een nieuwe hoofdsponsor gevonden of blijft dit Willems Veranda.
Plannen tot samenwerking met TK/SKTW of andere ploegen?


06 Feb 2014, 11:24
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
Stijn schreef:
Ik dacht dat het hier een mooi overzichtelijk topic ging worden met iedereen zijn vragen, waaruit de 'ambassadeurs' dan een synthese konden maken. We gaan er toch vanuit dat die mensen enige kennis en knowhow hebben.
Maar als iedereen (ja Pattaboem) hier gaat beginnen met zijn gedacht te geven over een ander zijn vragen, dan wordt het een eindeloze topic met vooral herhalingen van dingen die al in 7 andere topics staan.


(y)

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


06 Feb 2014, 11:27
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 207 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst