Vergadering met FDR nu zaterdag - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 207 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 14
 Vergadering met FDR nu zaterdag 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
Bomber schreef:
Smetje schreef:
Mijn vraag staat er niet bij: wat als we dit jaar toch zouden degraderen (of de licentie niet halen)? Gaat FDR er dan mee door of is het dan gedaan?



Hij zegt dat hij zichzelf 3 jaar heeft gegeven om de club financieel gezond te maken en dat dit het moeilijkste jaar ging worden. Dus normaal gaat hij er ook dan mee door.



Allez kom zeg, 3 jaar om als Belgische tweedeklasser (een groot stuk van) 1,65 miljoen euro weg te werken... :crazy:

Let's get real ladies and gentlemen, financiele mirakels bestaan niet he.
Of gaan we elke week op Euromillions spelen en hopen dat we eens winnen binnen de drie jaar? :hmm:

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


09 Feb 2014, 20:07
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: zerty
pattaboem schreef:
Ben blij met deze uiteenzetting m.b.t. de vergadering. Proficiat en respect en dank aan de aanwezige afgevaardigden die er hun tijd hebben ingestoken en toch aan de voorzitter hebben laten blijken dat de supporters ook willen weten wat er aan de hand is.
Iets meer transparantie en correcte update-info via de officiële website a.u.b. Niet altijd afwachten tot er een vergadering wordt aangevraagd.

Ik ben ook blij met het duidelijke standpunt mbt de fusiegeruchten en aanverwante planningen.
-Fusie : niet bespreekbaar
-(Complete) opslorping : wel bespreekbaar. Wat volgens mij inhoudt volledig behoud van onze eigenheid, locatie blijft in Aalst, naam, stamnummer, clubkleuren enz...
Verderzeting van de planning voor nieuw stadion aan Albatros: OK. Met de tijdelijke mogelijke oplossing een paar jaar ons stadion te verhuizen naar Denderleeuw. Daar kan ik goed mee leven. Voor zover dit TIJDELIJK is en een tussenoplossing naar een waardig nieuw stadion ...dat nadien dit van Denderleeuw zal overtreffen. Het is ten slotte geen eigendom van FC Dender,... maar wel van de gemeente Denderleeuw.
"Als" FC Azerty blijft bestaan, moeten zij 'hun' stadion dan met ons tijdelijk delen. (maar nooit definitief!)
Mogelijks zou het EA bestuur (best) nu al eventuele opties bespreken met het stadsbestuur van Denderleeuw; Nu de burgemeester publiekelijk al een hint heeft gegeven. Dat EA welkom is, en niet FC Dender. ....En voor FC Azerty stokken in de wielen steekt van Eendracht.

Zo zie ik graag ook een einde aan de discussies met fusie-haters, die het verschil niet (willen) kennen tussen fusie of mogelijke opslorping van een andere club.

Verder vind ik positief aan het verslag van deze vergadering: bevestiging te zien dat het bestuur het goed meent in deze thans zeer moeilijke tijden; en men verder de goede weg opwil. Nl. in 15-16 de boot niet te wil missen naar eerste klasse. Alleen via die weg is topvoetbal voor EA financieel haalbaar en betaalbaar om als club op termijn niet te verdwijnen.
Ik pleit toch wel voor meer professionaliteit en het absoluut vermijden van fouten die er dit jaar veelal zijn begaan, ivb het transfertbeleid. Betere begeleiding dus.


Ja, ik ben een fusiehater, jij lijkt wel een fusie-geilaard!!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


09 Feb 2014, 21:26
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3852
Leeftijd: 46
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
1. Vind het wel jammer dat dezelfde mensen voor de scouting op post blijven. Hebben me zeker niet kunnen overtuigen. De schuld vooral naar CJ duwen is zeer gemakkelijk en goedkoop.

2. De VanAkens mogen voor mij ophoepelen. Schrijf een vacature uit voor datgene dat Saskia doet en ge zult mss nog goei kwaliteit binnenhalen van mensen die het wel deftig kunnen.

3. Er werd een nieuw krediet aangegaan van ongeveer 50.000 euro, waarom?- Wist FDR niet meteen, ging het opzoeken en mij laten weten. Dit vind ik zeer vreemd, een voorzitter die niet afweet van een nieuw krediet...tiens...

4. Over dat nieuw stadion: zie ik helemaal zitten. Nu vooral moet D'Haese met De Dier iets kunnen forceren!!!

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


09 Feb 2014, 21:35
Junior

Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37
Berichten: 268
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
Denk dat ik morgen een sollicitatiebrief ga sturen naar FDR. Misschien doe ik het wat beter dan Saskia, en sorry jongens,maar ik heb geen borsten om mee te showen :wadde:


09 Feb 2014, 21:52
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
tigers schreef:
Denk dat ik morgen een sollicitatiebrief ga sturen naar FDR. Misschien doe ik het wat beter dan Saskia, en sorry jongens,maar ik heb geen borsten om mee te showen :wadde:



FDR ging dat komende woensdag eens nakijken, afwachten wat de gevolgen zullen zijn.

_________________
Proud member " den natten toeig"


09 Feb 2014, 21:57
Junior

Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37
Berichten: 268
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
Dirk schreef:
tigers schreef:
Denk dat ik morgen een sollicitatiebrief ga sturen naar FDR. Misschien doe ik het wat beter dan Saskia, en sorry jongens,maar ik heb geen borsten om mee te showen :wadde:



FDR ging dat komende woensdag eens nakijken, afwachten wat de gevolgen zullen zijn.


Het was maar een grapje hoor, het ging vooral over die borsten :haha: .


09 Feb 2014, 22:04
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
tigers schreef:
Dirk schreef:
tigers schreef:
Denk dat ik morgen een sollicitatiebrief ga sturen naar FDR. Misschien doe ik het wat beter dan Saskia, en sorry jongens,maar ik heb geen borsten om mee te showen :wadde:



FDR ging dat komende woensdag eens nakijken, afwachten wat de gevolgen zullen zijn.


Het was maar een grapje hoor, het ging vooral over die borsten :haha: .


Da moet pecies wel de moeite zoin, iederiejn klapt doroever, kzal de volgende kiejr isj beter opletten azzek ze passeir ;-)

_________________
Proud member " den natten toeig"


09 Feb 2014, 22:06
Junior

Lid geworden op: 05 Okt 2013, 18:34
Berichten: 186
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
Heeft onze aalstersen baggeraar geen 2 miljoen te veel uit zen zwette kas?
Klopt het verhaal feitelijk dat De Nul aalst op een bepaald moment wou overnemen , maar enkel met de voorwaarde dat hij alleen het voor het zeggen had? Of is dit een zoveelste kwakkel?
:EA:


10 Feb 2014, 9:52
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
Nosferatu schreef:
Heeft onze aalstersen baggeraar geen 2 miljoen te veel uit zen zwette kas?
Klopt het verhaal feitelijk dat De Nul aalst op een bepaald moment wou overnemen , maar enkel met de voorwaarde dat hij alleen het voor het zeggen had? Of is dit een zoveelste kwakkel?
:EA:


De Nul staat klaar om ons finances uit te baggeren. :cool:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


10 Feb 2014, 10:02
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1261
Locatie: Aalst
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
El Corredor (Light) schreef:
De Nul staat klaar om ons finances uit te baggeren. :cool:


(y) :plat:

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


10 Feb 2014, 10:13
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Jul 2009, 10:01
Berichten: 135
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
De vroog es mss al gesteldj mor oe zitj da me de persoon die door de supporters in het bestuur is 'gekocht' ? Moest die persoon al ni mier op de hoogte zen van 'dit alles' ? :?


10 Feb 2014, 10:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
Tot hiertoe heb ik bewust alles hier wat van op afstand gevolgd, te meer omdat er een zeer correct verslag van El Corredor is neergeschreven met een neutrale ondertoon die zeker de zaken niet positiever voorstelt dan ze zijn. Dat ieder daar vervolgens zijn persoonlijke mening van maakt is normaal en daar moet iedereen respect voor hebben.
Maar wat wel stoort is het gebrek aan respect tegenover iemand zijn persoon. Ik lees hier toch wel zaken over medewerkers welke getuigen van weinig respect tegenover hun persoon losstaand van alles wat in het verslag opgenomen is. Laat ons dit toch aub achterwege laten en focus houden op de feiten. Daarmee zullen we met zijn allen de volgende jaren al meer dan genoeg de handen vol hebben.

Misschien nog eventjes specificeren dat dit mijn persoonlijke mening is.

_________________
If you never try, you'll never know


10 Feb 2014, 13:26
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
Een dingetje toch nog: ik zag de naam Cor Gillis passeren als mogelijke transfer voor volgend jaar...

Los van het feit dat ik daar niet voor sta te springen om die in tweede te zien bij ons, hoop ik dat FDR weet dat die een contract heeft getekend bij Dender he vorige week, net als Potjes...


10 Feb 2014, 17:08
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3852
Leeftijd: 46
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
lvz schreef:
De vroog es mss al gesteldj mor oe zitj da me de persoon die door de supporters in het bestuur is 'gekocht' ? Moest die persoon al ni mier op de hoogte zen van 'dit alles' ? :?


Moet ge wel zelf al afgevaardigde eens initiatief nemen ook hé...'t is gelijk de politiekers, eens het postje binnen hoor je ze niet...aja,...t'es ne politieker zeker?

Enfin, het volk krijgt altijd zijn mensen die het verdient.

Misschien nog eventjes specificeren dat dit mijn persoonlijke mening is. (zullen we dit nu moeten plaatsen onder iedere commentaar?? of dit wordt sarcastisch bedoeld - dit is een grap - dit is een emotionele reactie- dit is ironie, kwestie van goe te klappen wat ge post? Neen,... Bram?)

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


10 Feb 2014, 17:39
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2860
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
@witzwet : vorige week mailde ik FDR voor een vergadering : groot was mijn verbazing dat er al eerder voor zaterdag ll een dag en uur werd vastgelegd zonder dat ik hiervan op de hoogte was. Het was via Bram dat ik alsnog hieromtrent bevestiging kreeg - waarvoor dank trouwens. Ik had al eerdere klantenafspraken die ik alsnog heb kunnen uitstellen en verleggen, zaterdag was ik dus weldegelijk aanwezig tot het einde - zie het verslag trouwens' groeten in denjeraatem.


10 Feb 2014, 18:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 207 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 72 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst