Vergadering met FDR nu zaterdag - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 207 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 14
 Vergadering met FDR nu zaterdag 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
mamananeto schreef:
Nog even terug naar dat negatieve vermogen, en het " al dan niet halen van de licentie"
Welke indruk liet FDR aan onze bezoekers in deze context ?
Waar ik echt schrik van heb is dat hij en de zijnen de ernst van de situatie blijkbaar niet inziet..; :wadde:
Weet er hier trouwnes iemand in welke mate het hebben van een gigantisch negatief vermogen doorweegt met betrekking tot het al dan niet halen van een licentie ?

De vorige jaren werd de licentie gehaald ondanks het groot negatief eigen vermogen, voornamelijk omdat alle leden van de AV een document hebben getekend dat ze gedurende een jaar hun rekening courant niet gingen opvragen. Nu is ons dat ook gevraagd door FDR.


09 Feb 2014, 11:47
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
Josken11 schreef:
Positief nieuws dus, spelers weten dat ze hun loon krijgen, dieje clown is weg.
We mogen dus weer een ploeg met inzet verwachten deze middag.
We gaan da fusieploegske pakken! :boks:
Positief nieuws??? Vond CJ geen goede trainer verre van maar moeten hem hier nu niet afschilderen als de grote boze wolf dat de reden was dat hier alles mis liep.
Nogmaals vind FDR zijn uitleg over sommige zaken niet echt geloofwaardig (om het nog beleefd uit te drukken) Zal nog de spelers hun fout zijn dat ze niet betaald geweest zijn omdat ze papieren niet hebben ingevuld. Straffe is dat er hier blijkbaar mensen zijn die zoiets nog geloven ook.
CJ is weg, maar de Vanaekens zijn hier wel nog en mogen hun geklungel dus rustig verder zetten.
Ik zou dus toch voorstellen nog even te wachten met op de tafels te dansen.


09 Feb 2014, 12:04
Junior

Lid geworden op: 05 Okt 2013, 18:34
Berichten: 186
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
1,65 miljoen euro schulden? Dat lijkt onwezenlijk.....
Naar mijn mening heeft het voetbal in het algemeen zichzelf een hak gezet. Al die wannabee voetballers die in provinciale veel te veel geld verdienen. Dit kon niet blijven duren. Als ik hoor dat er zijn die makkelijk 800 euro en meer verdienen in 2e provinciale... hoe betalen die clubs dat? Er komt geen kat kijken, dus van hun inkomsten zal het niet komen. Nu vallen de doeken... Als die wannabee profs al zoveel vragen, dan wil ik niet weten wat bv een janssens krijgt... al dan niet in het zwart. Geloof me er zullen er nog veel volgen... ook in het buitenland.
Wat onze club betreft, denk ik dat onze voorzitter het met hart en ziel doet, niettegenstaande lijkt het me wel willen, maar nt kunnen. Als ik het takenpakket lees van die vrouw, wat een hoop taken... Er zit geen structuur in. Ik kan me zo de "boekhouding" voorstellen... wa losse papieren in een kaft. En dit is geen verwijt, maar gebrek aan structuur, inzicht en middelen. Een moderne voorzitter moet nt alleen een hart hebbenvoor de club, maar moet ook een strenge manager zijn. Zeg wat je wil, maar R. Duchatelet is naar mijn mening een prima voorzitter en zorgt er altijd voor dat zijn "bedrijf" winst maakt.
Verder lopen we veel inkomsten mis, door amateurisme. Vb. Ik ga naar de fanshop tijdens het fandorp. Ik wil een truitje kopen en men zegt mij te zoeken in een plastic zak! Dit kan toch niet.... onze fanshop is een kerstshallet... waarom is er geen webshop? Ik ben er zeker van dat er tussen onze supps een handige it zit die dit gratis wil en kan aanmaken. Mij mogen ze alvast vragen om te helpen!

Allen achter den eendracht
:EA:


09 Feb 2014, 12:08
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
Ik ga FDR niet verheerlijken maar als hij er de stekker uittrekt dan is het gedaan met Den Iendracht.
We weten nu grotendeels, na die vergadering, waar we staan, als we ons allemaal constructief opstellen dan zetten we al een stap in de goede richting.
Ik ben zeker niet naïef maar aan pessimisme hebben we ook niets.

_________________
oilsjt, goi alien...


09 Feb 2014, 12:18
Junior

Lid geworden op: 05 Okt 2013, 18:34
Berichten: 186
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
1,65 miljoen euro schulden? Dat lijkt onwezenlijk.....
Naar mijn mening heeft het voetbal in het algemeen zichzelf een hak gezet. Al die wannabee voetballers die in provinciale veel te veel geld verdienen. Dit kon niet blijven duren. Als ik hoor dat er zijn die makkelijk 800 euro en meer verdienen in 2e provinciale... hoe betalen die clubs dat? Er komt geen kat kijken, dus van hun inkomsten zal het niet komen. Nu vallen de doeken... Als die wannabee profs al zoveel vragen, dan wil ik niet weten wat bv een janssens krijgt... al dan niet in het zwart. Geloof me er zullen er nog veel volgen... ook in het buitenland.
Wat onze club betreft, denk ik dat onze voorzitter het met hart en ziel doet, niettegenstaande lijkt het me wel willen, maar nt kunnen. Als ik het takenpakket lees van die vrouw, wat een hoop taken... Er zit geen structuur in. Ik kan me zo de "boekhouding" voorstellen... wa losse papieren in een kaft. En dit is geen verwijt, maar gebrek aan structuur, inzicht en middelen. Een moderne voorzitter moet nt alleen een hart hebbenvoor de club, maar moet ook een strenge manager zijn. Zeg wat je wil, maar R. Duchatelet is naar mijn mening een prima voorzitter en zorgt er altijd voor dat zijn "bedrijf" winst maakt.
Verder lopen we veel inkomsten mis, door amateurisme. Vb. Ik ga naar de fanshop tijdens het fandorp. Ik wil een truitje kopen en men zegt mij te zoeken in een plastic zak! Dit kan toch niet.... onze fanshop is een kerstshallet... waarom is er geen webshop? Ik ben er zeker van dat er tussen onze supps een handige it zit die dit gratis wil en kan aanmaken. Mij mogen ze alvast vragen om te helpen!

Allen achter den eendracht
:EA:


09 Feb 2014, 12:31
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1259
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
jammen schreef:
Ik ga FDR niet verheerlijken maar als hij er de stekker uittrekt dan is het gedaan met Den Iendracht.
We weten nu grotendeels, na die vergadering, waar we staan, als we ons allemaal constructief opstellen dan zetten we al een stap in de goede richting.
Ik ben zeker niet naïef maar aan pessimisme hebben we ook niets.



Inderdaad jammen! Ook ik ben groot genoeg om toe te geven dat ik in het begin van de week onddardacht en emotioneel reageerde (restaurantbezoek).
Maar na gisteren weten we waar we staan grotendeels en idd er is enorm veel werk en ook wel geluk nodig om alles rond te krijgen MAAR 1 ding kunnen we we FDR niet verwijten en dat is dat hij zich naar de slachtbank laat leiden, integendeel.
Wees gerust dat er over de vanakens een hartig woord zal gesproken worden binnenskamers na onze ervaringen/verklaringen gisteren!

Voor de rest ist het nu afwachten naar de licentie , als we die halen is iedereen hier voorlopig de mond gesnoerd!
Indien niet kunnen we niet zeggen dat FDR er niet alles voor gedaan heeft.

Het wordt tijd dat WIJ ook nog eens laten zien waarom Eendracht eendracht is : te beginnen met straks nog eens vol achter de ploeg te staan , want daar hebben we zelf ook gefaald de laatste weken!

Iendracht forever! :EA:


09 Feb 2014, 12:32
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
jammen schreef:
Ik ga FDR niet verheerlijken maar als hij er de stekker uittrekt dan is het gedaan met Den Iendracht.
We weten nu grotendeels, na die vergadering, waar we staan, als we ons allemaal constructief opstellen dan zetten we al een stap in de goede richting.
Ik ben zeker niet naïef maar aan pessimisme hebben we ook niets.
Volledig waar Jammen en ik besef dat ook wel, net als ik overtuigd ben dat Frank de beste bedoelingen heeft. De kwaliteiten dat is een andere zaak. Het is toch wraakroepend dat hij pas door met een supportersdelegatie te praten die hem met de neus op de feiten drukt eindelijk beseft wat voor een klungels instaan voor het dagelijks beleid van zijn club.


09 Feb 2014, 12:52
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Okt 2011, 9:21
Berichten: 212
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
chunga schreef:
Josken11 schreef:
Positief nieuws dus, spelers weten dat ze hun loon krijgen, dieje clown is weg.
We mogen dus weer een ploeg met inzet verwachten deze middag.
We gaan da fusieploegske pakken! :boks:
Positief nieuws??? Vond CJ geen goede trainer verre van maar moeten hem hier nu niet afschilderen als de grote boze wolf dat de reden was dat hier alles mis liep.
Nogmaals vind FDR zijn uitleg over sommige zaken niet echt geloofwaardig (om het nog beleefd uit te drukken) Zal nog de spelers hun fout zijn dat ze niet betaald geweest zijn omdat ze papieren niet hebben ingevuld. Straffe is dat er hier blijkbaar mensen zijn die zoiets nog geloven ook.
CJ is weg, maar de Vanaekens zijn hier wel nog en mogen hun geklungel dus rustig verder zetten.
Ik zou dus toch voorstellen nog even te wachten met op de tafels te dansen.


Met deze opmerkingen kan ik me wel vinden.
CJ was misschien niet hét van hét voor iedereen, maar hij heeft tenminste een poging gedaan om de trein terug op de sporen te krijgen, ondanks met zeer betwistbare beslissingen.
een trein die bestuurlijk niet op de sporen te houden viel.
Denk dat CJ van verschillende matchen een maagzweer heeft overgehouden, hij is niet de duivel in persoon denk ik dan...al heb ik respect voor andere menigen.

Ben ook niet gerust na het lezen van het FDR gesprek.. ik lees weinig échte duidelijkheid en veel beloftes en chaos.
FDR hééft goede bedoelingen, hij is een suporter, maar waar/wie hij zich mee omringen moet... tja...

We shall see.

_________________
______________________
Geboeren en getoegen Oilsjteneer


09 Feb 2014, 12:54
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
jammen schreef:
Ik ga FDR niet verheerlijken maar als hij er de stekker uittrekt dan is het gedaan met Den Iendracht.
We weten nu grotendeels, na die vergadering, waar we staan, als we ons allemaal constructief opstellen dan zetten we al een stap in de goede richting.
Ik ben zeker niet naïef maar aan pessimisme hebben we ook niets.


Volledig akkoord, met de hele post trouwens.
Fdr heeft open kaart gespeeld, en een kritische delegatie overtuigd dat het niet allemaal kommer en kwel is.
Misschien met heel hard werken, en het nodige gezond verstand (transferbeleid?) dat de club er dan toch beter van wordt


09 Feb 2014, 12:56
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
Davy schreef:
jammen schreef:
Ik ga FDR niet verheerlijken maar als hij er de stekker uittrekt dan is het gedaan met Den Iendracht.
We weten nu grotendeels, na die vergadering, waar we staan, als we ons allemaal constructief opstellen dan zetten we al een stap in de goede richting.
Ik ben zeker niet naïef maar aan pessimisme hebben we ook niets.


Volledig akkoord, met de hele post trouwens.
Fdr heeft open kaart gespeeld, en een kritische delegatie overtuigd dat het niet allemaal kommer en kwel is.
Misschien met heel hard werken, en het nodige gezond verstand (transferbeleid?) dat de club er dan toch beter van wordt


gelieve voor jezelf te spreken, ik spreek wel voor mijn eigen, dat hoef jij in mijn plaats niet te doen. ;)

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


09 Feb 2014, 12:58
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
Wat ik vooral onthoud als ik alles lees en vooral het verslag goed interpreteer, gebeurt alles met goede bedoelingen in ons bestuur, maar is er geen structuur aanwezig.
FDR laat zich omringen door te weinig en verkeerde mensen. Het takenpakket van sommigen is te uiteenlopend om goed te verlopen, en het lijkt alsof FDR van alles perfect moet op de hoogte zijn.
Ik twijfel niet aan een goede afloop, omdat pessimisme mijn ding niet is, maar het is duidelijk dat de structuur moet veranderen.
Ben trouwens curieus welke aanbieding Flipo heeft


09 Feb 2014, 12:59
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
Davy schreef:
jammen schreef:
Ik ga FDR niet verheerlijken maar als hij er de stekker uittrekt dan is het gedaan met Den Iendracht.
We weten nu grotendeels, na die vergadering, waar we staan, als we ons allemaal constructief opstellen dan zetten we al een stap in de goede richting.
Ik ben zeker niet naïef maar aan pessimisme hebben we ook niets.


Volledig akkoord, met de hele post trouwens.
Fdr heeft open kaart gespeeld, en een kritische delegatie overtuigd dat het niet allemaal kommer en kwel is.
Misschien met heel hard werken, en het nodige gezond verstand (transferbeleid?) dat de club er dan toch beter van wordt
Ah bon, de delegatie overtuigd???? dat is het eerste dat ik daarvan hoor ;)


09 Feb 2014, 13:00
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
El Corredor (Light) schreef:
Davy schreef:
jammen schreef:
Ik ga FDR niet verheerlijken maar als hij er de stekker uittrekt dan is het gedaan met Den Iendracht.
We weten nu grotendeels, na die vergadering, waar we staan, als we ons allemaal constructief opstellen dan zetten we al een stap in de goede richting.
Ik ben zeker niet naïef maar aan pessimisme hebben we ook niets.


Volledig akkoord, met de hele post trouwens.
Fdr heeft open kaart gespeeld, en een kritische delegatie overtuigd dat het niet allemaal kommer en kwel is.
Misschien met heel hard werken, en het nodige gezond verstand (transferbeleid?) dat de club er dan toch beter van wordt


gelieve voor jezelf te spreken, ik spreek wel voor mijn eigen, dat hoef jij in mijn plaats niet te doen. ;)


Ok, verkeerd verwoord geef ik toe. Doelde eerder op standpunt ivm eventuele fusie. Ik dacht dat daar toch enigszins geruststelling was dat dit in lijn ligt met wat eerder beloofd was.ik lees uit de verschillende reacties dat er inderdaad heel wat mank loopt, en dat oa op vlak van het financiele misschien inderdaad weinig is om overtuigd te zijn dus bij laat ik dat oordeel wel degelijk over aan diegenen die erbij waren...


09 Feb 2014, 13:31
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht zerty
Ben blij met deze uiteenzetting m.b.t. de vergadering. Proficiat en respect en dank aan de aanwezige afgevaardigden die er hun tijd hebben ingestoken en toch aan de voorzitter hebben laten blijken dat de supporters ook willen weten wat er aan de hand is.
Iets meer transparantie en correcte update-info via de officiële website a.u.b. Niet altijd afwachten tot er een vergadering wordt aangevraagd.

Ik ben ook blij met het duidelijke standpunt mbt de fusiegeruchten en aanverwante planningen.
-Fusie : niet bespreekbaar
-(Complete) opslorping : wel bespreekbaar. Wat volgens mij inhoudt volledig behoud van onze eigenheid, locatie blijft in Aalst, naam, stamnummer, clubkleuren enz...
Verderzeting van de planning voor nieuw stadion aan Albatros: OK. Met de tijdelijke mogelijke oplossing een paar jaar ons stadion te verhuizen naar Denderleeuw. Daar kan ik goed mee leven. Voor zover dit TIJDELIJK is en een tussenoplossing naar een waardig nieuw stadion ...dat nadien dit van Denderleeuw zal overtreffen. Het is ten slotte geen eigendom van FC Dender,... maar wel van de gemeente Denderleeuw.
"Als" FC Azerty blijft bestaan, moeten zij 'hun' stadion dan met ons tijdelijk delen. (maar nooit definitief!)
Mogelijks zou het EA bestuur (best) nu al eventuele opties bespreken met het stadsbestuur van Denderleeuw; Nu de burgemeester publiekelijk al een hint heeft gegeven. Dat EA welkom is, en niet FC Dender. ....En voor FC Azerty stokken in de wielen steekt van Eendracht.

Zo zie ik graag ook een einde aan de discussies met fusie-haters, die het verschil niet (willen) kennen tussen fusie of mogelijke opslorping van een andere club.

Verder vind ik positief aan het verslag van deze vergadering: bevestiging te zien dat het bestuur het goed meent in deze thans zeer moeilijke tijden; en men verder de goede weg opwil. Nl. in 15-16 de boot niet te wil missen naar eerste klasse. Alleen via die weg is topvoetbal voor EA financieel haalbaar en betaalbaar om als club op termijn niet te verdwijnen.
Ik pleit toch wel voor meer professionaliteit en het absoluut vermijden van fouten die er dit jaar veelal zijn begaan, ivb het transfertbeleid. Betere begeleiding dus.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


09 Feb 2014, 13:47
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
En ik die dacht dat er voorheen minder dan 1 miljoen euro schulden gecommuniceerd was...

1,65 miljoen dus... Allez, dat belooft.... 10 jaar afbetalen en er nog niet geraken, laat staan sportief kunnen opklimmen...

Allemaal sympathiek wat FDR doet, maar kunnen we nu es aub ophouden met die zever over profploeg, eerste klasse enz... 1,65 miljoen alstemblieft...

Ofwel komt er een wilde weldoener op de proppen of we kunnen nog eens failliet gaan...

Ja amai... :hmm:

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


09 Feb 2014, 20:02
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 207 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 132 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst