Vergadering met FDR nu zaterdag - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 207 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14
 Vergadering met FDR nu zaterdag 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
witzwet schreef:
lvz schreef:
De vroog es mss al gesteldj mor oe zitj da me de persoon die door de supporters in het bestuur is 'gekocht' ? Moest die persoon al ni mier op de hoogte zen van 'dit alles' ? :?


Moet ge wel zelf al afgevaardigde eens initiatief nemen ook hé...'t is gelijk de politiekers, eens het postje binnen hoor je ze niet...aja,...t'es ne politieker zeker?

Enfin, het volk krijgt altijd zijn mensen die het verdient.

Misschien nog eventjes specificeren dat dit mijn persoonlijke mening is. (zullen we dit nu moeten plaatsen onder iedere commentaar?? of dit wordt sarcastisch bedoeld - dit is een grap - dit is een emotionele reactie- dit is ironie, kwestie van goe te klappen wat ge post? Neen,... Bram?)

Lang geleden dat we nog eens een uitbarsting van u hebben mogen gewaar worden witzwet, altijd interessante lectuur.
Uw stuk over het politiek ambt heb ik in alle geval met veel aandacht doorlezen.

Het had gekund dat mijn vorige post er één was als (mede)admin van dit forum, of als lid van de VZW, .... vanuit dat oogpunt dus de verduidelijking dat het puur de persoonlijke mening was. Helemaal geen kwestie van iets goed te klappen, maak je maar geen zorgen! Dat zou iets zijn voor de politiekers onder ons... rond de pot draaien zonder standpunten in te nemen en van die dingen :)

_________________
If you never try, you'll never know


10 Feb 2014, 18:20
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2860
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdagn
@witzwet ': als je dan toch over politiek begon. Een beetje meer campagne maken in denjeraatem zodat je niet moet eindigen met 342 stemmetjes - 8ste opvolger - jaaaamaaan


10 Feb 2014, 18:22
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdagn
jowwan schreef:
@witzwet ': als je dan toch over politiek begon. Een beetje meer campagne maken in denjeraatem zodat je niet moet eindigen met 342 stemmetjes - 8ste opvolger - jaaaamaaan

:lol:

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


10 Feb 2014, 18:35
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3852
Leeftijd: 46
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdagn
jowwan schreef:
@witzwet ': als je dan toch over politiek begon. Een beetje meer campagne maken in denjeraatem zodat je niet moet eindigen met 342 stemmetjes - 8ste opvolger - jaaaamaaan


Sterk, heel sterk. Vlaams Belang zeker? Ge zijt nog onvolledig: om volledig te zijn van 498 naar 342...

Is dat uw enige argument op mijn post? Niets om te weerleggen wat ge wél al gedaan hebt als afgevaardigde? Trouwens zal in 't vervolg twee keer nadenken voor ik u verdedig als de geknipte man op de geknipte plaats (de post staat er hier nog ergens tussen). Dank u, het siert u als mens!

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


10 Feb 2014, 18:38
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3852
Leeftijd: 46
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
Bram schreef:
witzwet schreef:
lvz schreef:
De vroog es mss al gesteldj mor oe zitj da me de persoon die door de supporters in het bestuur is 'gekocht' ? Moest die persoon al ni mier op de hoogte zen van 'dit alles' ? :?


Moet ge wel zelf al afgevaardigde eens initiatief nemen ook hé...'t is gelijk de politiekers, eens het postje binnen hoor je ze niet...aja,...t'es ne politieker zeker?

Enfin, het volk krijgt altijd zijn mensen die het verdient.

Misschien nog eventjes specificeren dat dit mijn persoonlijke mening is. (zullen we dit nu moeten plaatsen onder iedere commentaar?? of dit wordt sarcastisch bedoeld - dit is een grap - dit is een emotionele reactie- dit is ironie, kwestie van goe te klappen wat ge post? Neen,... Bram?)

Lang geleden dat we nog eens een uitbarsting van u hebben mogen gewaar worden witzwet, altijd interessante lectuur.
Uw stuk over het politiek ambt heb ik in alle geval met veel aandacht doorlezen.

Het had gekund dat mijn vorige post er één was als (mede)admin van dit forum, of als lid van de VZW, .... vanuit dat oogpunt dus de verduidelijking dat het puur de persoonlijke mening was. Helemaal geen kwestie van iets goed te klappen, maak je maar geen zorgen! Dat zou iets zijn voor de politiekers onder ons... rond de pot draaien zonder standpunten in te nemen en van die dingen :)


't was maar om te jennen, hé Bram. Zo af en toe wa peper en zout derbij....ondertussen komt ge fijne dingen te weten als mensen hierop reageren. Zoals Johan, altijd vriendelijk tegen mij maar blijkbaar toch graag onder de gordel. Politieker hé.

Ge moet ook uw hand op uwe kop , de VZW, leggen hé. Ging ik niet op de hoogte gehouden worden als opvolger van Johan? Moeilijk precies om ook als niet-politieker woord te houden.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


10 Feb 2014, 18:55
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
En met welke reden zou jij de opvolger voor johan zijn witzwert?
Het is toch niet omdat je meegedaan en verloren hebt dat je automatisch opvolger bent?
Wees gerust dat jowwan er is en staat wanneer nodig net als enkele andere mensen.
Wat verwacht jij eigenlijk van de afgevaardigde?


10 Feb 2014, 19:14
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2860
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
@ witzwet : mijn laatste post was er omdat juist jij over de politiek(ers) begon ; ik heb recht je te antwoorden ; inzake de invulling als supportersafgevaardigde kan je dit in 3 delen omschrijven ;
a/ vertegenwoordiger van SEA vzw : wij komen binnenkort samen (naar bram toe heb ik hiervoor gemaild) ; ik wil er terloops ook op wijzen dat de maatschappelijke zetel van SEA op mijn adres staat , dit deed ik om de vzw te helpen (bij gebrek aan adres) ; de leuke en vooral minder leuke correspondentie tot gevolg. b/ vertegenwoordiger in LAR : de inhoud van deze vergaderingen mogen niet openbaar gemaakt worden , sorry c/ vertegenwoordiger in de AV : hiervoor rapporteer ik naar SEA (behalve bij de laatste AV, waar ik vervangen werd door Bram ) ; voor dringende vergaderingen mail ik naar FDR zoals vorige week , Inzake de buitengewone AV die eraan komt zal opnieuw gerapporteerd worden aan SEA vzw, zoals het moet !


10 Feb 2014, 19:31
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3852
Leeftijd: 46
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
1. En met welke reden zou jij de opvolger voor johan zijn witzwert?

Omdat het zo werd afgesproken met de VZW. Johan zou door mij worden vervangen als die belemmerd zou zijn, en ik op mijn beurt door Tom Meganck.

2. Het is toch niet omdat je meegedaan en verloren hebt dat je automatisch opvolger bent?

Toch wel. Noem het 'engagement'. En wat is verliezen? Er viel niks te verliezen hé...Johan was dé topfavoriet, gemeenteraadslid, als weinige ook overeind gebleven in Aalst bij VB. Kansloos waren we sowieso. Maar gezien de intentie bestond om voor de supporters wat te kunnen betekenen, zouden wij mee betrokken worden in de zaken. Hetgeen tot op vandaag dus nooit is gebeurd. Buiten de eerste vergadering van de VZW waar ik werd uitgenodigd.

3. Wees gerust dat jowwan er is en staat wanneer nodig net als enkele andere mensen.

Dat weet ik wel. Vandaar dat hem zeker in zijn functie al verdedigd heb, ook op dit forum. Leek mij een zeer joviale en vriendelijk man, geknipt voor de functie. Spijtig van zijn zeer laffe slag onder de gordel naar mijn persoon toe, maar laat dat nu net het verschil zijn. Kritiek moet ge pareren met tegenargumenten.

Wat verwacht jij eigenlijk van de afgevaardigde?

Mooie vraag. Wel, vanuit de functieomschrijving is het sowieso al moeilijk. Gezien het feit dat de AV niet vaak plaatsvindt. Je kan wel ten gepaste tijden, zelf een onderhoud met de voorzitter aanvragen. Als je vragen krijgt of momenten van overleg zelf probeert in te lassen kan je sneller op de bal spelen. Bijvoorbeeld.
Ik had meer verwacht van de spreekbuis als functie. Hoe bereik je supporters die niet op het forum zitten? Hoe communiceer ik naar hen toe? Enfin, vandaar mijn punt dat je krijgt wie men verdient. Als je afgevaardigde zelf uit de lucht moet vallen van een geplande vergadering én dat werd niet gecommuniceerd naar de afgevaardigde....Dat zou niet mogen hé. Van wie kwam dan het initiatief en hoe komt het dat de gekozen afgevaardigde hier niet werd in betrokken???
- Waarom stellen zich nu al supporters de vraag wat Johan eigenlijk doet? al gedaan heeft?
- Hoeveel tijd steekt men daarin?

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


10 Feb 2014, 19:37
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2860
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
@witzwet : nogmaals, u begon over politiekers dus ik heb het recht van antwoord , waar u wel een punt hebt is de aangevraagde vergadering van zaterdag ll waar ik het vernam via...FDR. iedereen heeft mijn mail adres, maar de meeste vraagstellingen komen er via FB (ook zaterdag-zondag, waar ik onmiddellijk op antwoord) . Inhoudelijk refereer ik naar mijn vorige post.


10 Feb 2014, 19:50
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
Ik, weet dat de "moeder van alle verkiezingen" volgens de journalisten over enkele maanden plaatsgrijpt, maar hier zijn ze precies ook in propaganda- en verkiezingsmodus geschoten...


10 Feb 2014, 19:53
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
1.Johan was verrast dat er al een afspraak gemaakt was, maar is wel degelijk verwittigd en was zelfs ook aanwezig!
2.Supporters die niet op het forum zitten bereik je door zelf tussen het volk te staan op zondag en door sociaal engagement bv .de talrijke eetfestijnen enz die johan doet.
3. Ik vind niet dat je johan hier openlijk moet aanvallen en als die dan reageert moord en brand schreeuwen.
4.als lid van de av heb je niks in de pap te brokken kwa beleid tenzij een stemming in de av.
5. Er is maandag/dinsdag vanalles gebeurt in dender/terjoden en Aalst ("plotse " ontslag CJ ) en de zaterdag daarop zit er al een delegatie bij de voorzitter om uitleg te vragen: hoe veel sneller kon dit gebeuren?
6.Ik vind dat het nut van de vzw sea nu wel degelijk bewezen is om tijdig in te grijpen, uitleg te vragen indien nodig!
7. Het lijkt of je er toch nog niet van bekomen bent dat jij niet verkozen bent.


10 Feb 2014, 19:54
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2860
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
salvador schreef:
Ik, weet dat de "moeder van alle verkiezingen" volgens de journalisten over enkele maanden plaatsgrijpt, maar hier zijn ze precies ook in propaganda- en verkiezingsmodus geschoten...

:plat:


10 Feb 2014, 19:56
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
jowwan schreef:
salvador schreef:
Ik, weet dat de "moeder van alle verkiezingen" volgens de journalisten over enkele maanden plaatsgrijpt, maar hier zijn ze precies ook in propaganda- en verkiezingsmodus geschoten...

:plat:


:plat:


10 Feb 2014, 19:57
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3852
Leeftijd: 46
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
Een post die ik ten zeerste apprecieer! Want dat is de eerste keer dat ik eigenlijk weet wat ge moet doen, of verwacht wordt van te doen. Laat daar nu net het schoentje knellen: ik weet dat je de laatste vergadering niet kon aanwezig zijn en men mij vroeg om je te vervangen. Maar, wat zou ik daar in godsnaam moeten gaan doen??? Ik weet nergens van?? snap je mijn punt een beetje beter...hoe bereik je de mensen die niet in de VZW zitten? Die niet deel uitmaken van een supportersclub zélfs als uw eigen opvolger nul de kloten weet heeft??? Ik zie mij daar al zitten, dat is de zee in gooien en zwemmen hé...alé kom, da kan toch niet. Het ene mag niet openbaar gemaakt worden, het andere is voor SEA VZW en wie nog??

Jammer, ik had er meer van verwacht, maar ik hou zeker de leden van die VZW mee verantwoordelijk voor het gebrek aan communicatie. Want dat is wat de gewone supporter ervaart; we weten nog van niks!

Neutralboy, ma kom zeg, ik ben niet bekomen van het feit dat ge als opvolger van niks weet hé. Men is begonnen met zeer goei bedoeling. Eerste vergadering was ik uitgenodigd hé en aanwezig, met als voorwendsel dat ik van alles op de hoogte zou zijn indien Johan de taak niet op zich kon nemen. Maar waarom hoor ik nadien niets meer? Dat moet toch beslist geweest zijn? En dan krijgt ge plots een bericht om Johan te vervangen op de vergadering...kom zeg. Jammer.

Ik heb daar mijn conclusies uit getrokken. En voor alle duidelijkheid, ik ben niet meer politiek actief en heb ontslag genomen uit de partij. Daar heb ik ook mijn conclusies uit getrokken net als van de polemiek rond dit.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


Laatst gewijzigd door witzwet op 10 Feb 2014, 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.



10 Feb 2014, 19:59
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2860
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
@ witzwet : ik denk als je het prima ! verslag van Elco (light :juij: ) leest , dat je veel weet , verneemt van de vergadering met FDR ; idem in de topic stadion (dossier) . Persoonlijk hou ik veel contacten via FB , waar de Iendrachters mij weldegelijk pertinente vragen stellen én antwoorden krijgen . En natuurlijk via de thuiswedstrijden . Inzake LAR , heb ik ooit eens een deel van het verslag in de topic "wedstrijden" gepost en heb politioneel hieromtrent een blaam gehad . Nog 1 x en er volgt een PV , vandaar ....


10 Feb 2014, 20:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 207 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 82 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst