Eetfestijn - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Eetfestijn 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eetfestijn
Teveel opgeëist ?
Ik zou dan eens graag weten wat die allerhande taken zijn. Als ze de Eendrachters niet willen verkopen, en niet komen helpen op een eetfestijn welke andere taken zijn er dan nog zoal ? Kalenders verkopen (van de jeugd), op het eetfestijn van de jeugd helpen en daar stopt het toch ?
Gratis komen kijken naar de match van de eerste ploeg dat zal wel nog gaan (ik heb het nu vooral op de ouders). De trainers dat is een ander verhaal, ik zou ook niet komen helpen als ik moest wachten op mijn loon.
Nog iets waar ik gisteren de kriebels van kreeg, op een eetfestijn van pakweg de eerste de beste wielertoeristenclubje liggen er onderleggers met reklame op. Op den Iejndracht zijn het onderleggers uit de Lidl, zonder reklame. Dat beetje kleingeld dat je hiermee binnenhaalt hebben ze niet nodig, ze goochelen liever met bedragen waarvan je achterovervalt om luchtkastelen mee te bouwen.

_________________
Proud member " den natten toeig"


23 Mar 2014, 18:38
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eetfestijn
jammen schreef:
Iendrachter90 schreef:
jammen schreef:
Het eten was lekker gisteren maar de opkomst was eerder magerkes, hopelijk vandaag meer volk.


Gevergeet nog te zeggen dat de bediening ook top was :D :lol:


Inderdoad, sertoe diene garcong die gien droi pintjen tegeloik kaan droagen.... :lol: ;)


Aahn dienen wooroon da ge a een extra melksken vroeg en mé een hiejl koei kwam oonzetten :)

_________________
Proud member " den natten toeig"


23 Mar 2014, 18:39
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eetfestijn
Dirk schreef:
Teveel opgeëist ?
Ik zou dan eens graag weten wat die allerhande taken zijn
. Als ze de Eendrachters niet willen verkopen, en niet komen helpen op een eetfestijn welke andere taken zijn er dan nog zoal ? Kalenders verkopen (van de jeugd), op het eetfestijn van de jeugd helpen en daar stopt het toch ?
Gratis komen kijken naar de match van de eerste ploeg dat zal wel nog gaan (ik heb het nu vooral op de ouders). De trainers dat is een ander verhaal, ik zou ook niet komen helpen als ik moest wachten op mijn loon.
Nog iets waar ik gisteren de kriebels van kreeg, op een eetfestijn van pakweg de eerste de beste wielertoeristenclubje liggen er onderleggers met reklame op. Op den Iejndracht zijn het onderleggers uit de Lidl, zonder reklame. Dat beetje kleingeld dat je hiermee binnenhaalt hebben ze niet nodig, ze goochelen liever met bedragen waarvan je achterovervalt om luchtkastelen mee te bouwen.


dat staat in het verslag van de supportersvergadering. Wel een klein beetje moeite doen hé :D

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


23 Mar 2014, 18:59
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eetfestijn
kben wel nen ambteneejr ein, die doen giejn moeite :p

_________________
Proud member " den natten toeig"


23 Mar 2014, 19:09
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eetfestijn
Dirk schreef:
kben wel nen ambteneejr ein, die doen giejn moeite :p


"Vorig seizoen werden +/- 12 evenementen georganiseerd (eetfestijnen, sinterklaasfees, kerstkaartenverkoop,…) maar dit bracht uiteindelijk weinig op in vergelijking met de inspanning die ervoor werd geleverd. Daarom is men overgestapt naar een drietal evenementen die men iets groter wilt organiseren.
Het eerste evenement is het intussen reeds aangekondigde mosselfestijn."

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


23 Mar 2014, 19:12
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eetfestijn
El Corredor (Light) schreef:
Dirk schreef:
kben wel nen ambteneejr ein, die doen giejn moeite :p


"Vorig seizoen werden +/- 12 evenementen georganiseerd (eetfestijnen, sinterklaasfees, kerstkaartenverkoop,…) maar dit bracht uiteindelijk weinig op in vergelijking met de inspanning die ervoor werd geleverd. Daarom is men overgestapt naar een drietal evenementen die men iets groter wilt organiseren.
Het eerste evenement is het intussen reeds aangekondigde mosselfestijn."


Idd, mor door adden ze oeik zelf een betjen schuld oon ein. Ge kenjt mé initiatieven op de proppen kommen dat de mensjen eir oeiren oitkomt. Da ze tein et teruggeschroefd emmen nor een stik of droi es vér iedriejn een goei zoak. Tes vér iederiejn crisis, dus 49 eetfestoinen geven das vér niks goed.
Het jeugdtornooi da na in moi zal deergoon es dor een schoein initiatief van, en dat door veel volk vér noeideg es kannek hiejl goe geloeiven. Mor gellek as die kerstkoarten, pfffff ze loeipen a deer al plat mé koarten en dergeloiken brol. Etzelfste mé die kalenders, iejnen van de iejste ploeg en tein nog iejnen van de jeugd, wie kupt da allemool ? Tein komt den brandweer nog rond mé iejnen en in de bank kroigde oeik nog iejnen, op den dier kejje der mé bejangen.

_________________
Proud member " den natten toeig"


23 Mar 2014, 19:22
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eetfestijn
Toch e sappeg toalken ein, da Kattems... :) mor gétj oeverschot van geloik.

_________________
oilsjt, goi alien...


23 Mar 2014, 19:45
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eetfestijn
jammen schreef:
Toch e sappeg toalken ein, da Kattems... :) mor gétj oeverschot van geloik.


FY ;)

_________________
Proud member " den natten toeig"


23 Mar 2014, 19:51
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eetfestijn
Dirk schreef:
jammen schreef:
Iendrachter90 schreef:

Gevergeet nog te zeggen dat de bediening ook top was :D :lol:


Inderdoad, sertoe diene garcong die gien droi pintjen tegeloik kaan droagen.... :lol: ;)


Aahn dienen wooroon da ge a een extra melksken vroeg en mé een hiejl koei kwam oonzetten :)


:lol: geef toe da had ge niet verwacht e enja ik was in de eerste plaats gene garcon e :lol:


23 Mar 2014, 20:34
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eetfestijn
Ge gaat den brandweer toch niet doorsturen, als ze hun kalenders komen verkopen zeker? ;)

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


23 Mar 2014, 22:03
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eetfestijn
Dirk schreef:
Tein was't een fla bisjtjen.
Respect vér de helpers gisteren ! Woor zaten de jeugdspelers vér een betjen te helpen ? Op een ander (in provincial) moeten de jeugdspelers present zoin vér op te dienen en dergeloike, ier es da nie vandoeng. Niemand gezien van't bestier, behalve Yannick da binnenkwam as et miejste volk al weg was. Nen tombola was nie vandoeng zeker, we emmen da nie noeideg da betjen geljd dat dormee nog extra kan opgeholjd werren.
Tes echt triesteg gewerren zelle.
Benje amateurs !


Eventjes ter info - gisteren deed FDR zelf de kassa, Luc Ledegen was ook aanwezig en LVH was er ook, inclusief de rest van het jeugdbestuur. Opkomst leek me idd ook tegen te vallen maar heeft dan ook weer zijn voordelen voor de aanwezigen - je kan zelf rustig eten en je kan een normaal gesprek voeren... Ik moet zeggen - op het eten zelf was niks aan te merken, integendeel... En dat kan je toch niet op/na elk eetfestijn zeggen...

Toch ook de kritiek van de omkadering inzake restaurant even kaderen: het zou misschien niet mogen, maar het lijkt me duidelijk dat de restaurantformule bij de carnavalsmatch misschien niet echt de waardemeter is om de restaurantformule zelf in vraag te stellen... Als Eendrachter weet je dan toch wel dat de focus voor die avond vooral op het carnaval zelf en eventueel de carnavalfeesten na de match ligt (en dat de mindset van de meeste mensen, misschien ook zelfs bij de mensen die het bestuur of de omkadering uitmaken, dan ook niet helemaal switched-on is, vind ik zelfs vrij aannemelijk)... De vergelijking met Anderlecht zou ik nu ook niet direct maken - je vergelijkt een frituur onder de kerktoren ook niet met het Hof van Cleve hé...

Ik vind de ontvangst/bediening in het restaurant normaal zeker voldoende voor tweede klasse.... Twee seizoenen geleden nog op Oostende gaan eten bijvoorbeeld en ontvangst liet daar heel veel te wensen over (gedoe met parking oa), plus er rekening mee houden dat de opkomst daar maar een fractie was van wat er gemiddeld op den Iendracht komt... En prijs/kwaliteitsverhouding: ja, is eigen aan eten in zo'n formule hé - je bent op dat moment eerder een sponsor van de club dan een gezin dat geniet van een restaurantbezoek hé... Verwachtingen moeten dan wel wat bijgesteld worden ook vind ik...

Soit, voor mensen die heel goed willen eten in een goedgevulde zaal op den Eendracht: barbecue die het seizoen afsluit op Zandberg is dan de place to be! Is af op alle vlakken.


24 Mar 2014, 9:59
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eetfestijn
Zaterdag was er niemand van het bestuur aanwezig. Behalve Yannick die laat arriveerde.

Over de kwaliteit heb ik met geen woord gerept, het was zelfs heel lekker en de bediening was in orde.

_________________
Proud member " den natten toeig"


24 Mar 2014, 10:57
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eetfestijn
Dirk schreef:
Zaterdag was er niemand van het bestuur aanwezig. Behalve Yannick die laat arriveerde.

Over de kwaliteit heb ik met geen woord gerept, het was zelfs heel lekker en de bediening was in orde.


Geen probleem hoor Dirk, wilde gewoon aanhalen dat er zondag dan wel weer volk van het bestuur was. Er zal wel een beurtrol geweest zijn zeker?


24 Mar 2014, 11:09
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eetfestijn
Ik wens via deze weg alle aanwezigen en alle medewerkers van harte te danken voor hun komst naar het eetfestijn. Ondanks een wat lagere opkomst dan we hadden verwacht, ben ik er van overtuigd dat diegenen die ofwel hebben komen eten ofwel mee instonden voor het opdienen, tappen, afruimen, afwassen, enz... er een meer dan goed gevoel hebben aan over gehouden. Volgende afspraak het tornooi van de zwette maan op 10 en 11 mei, met de week daarop ITEA (met als ronkende namen Feyenoord, RSC Anderlecht, Standard, AA Gent, Zulte-Waregem, Kortrijk, OHL, Waasland-Beveren, TOGB VV (NL), Ford Niehl (GE) en uiteraard onze eigen Iendracht)
Tot slot een afsluitende BBQ op donderdag 29 en vrijdag 30 mei.
:EA: :EA: :EA: :EA: ;)

_________________
geer'n bè


24 Mar 2014, 19:09
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Eetfestijn
panoleon schreef:
Ik wens via deze weg alle aanwezigen en alle medewerkers van harte te danken voor hun komst naar het eetfestijn. Ondanks een wat lagere opkomst dan we hadden verwacht, ben ik er van overtuigd dat diegenen die ofwel hebben komen eten ofwel mee instonden voor het opdienen, tappen, afruimen, afwassen, enz... er een meer dan goed gevoel hebben aan over gehouden. Volgende afspraak het tornooi van de zwette maan op 10 en 11 mei, met de week daarop ITEA (met als ronkende namen Feyenoord, RSC Anderlecht, Standard, AA Gent, Zulte-Waregem, Kortrijk, OHL, Waasland-Beveren, TOGB VV (NL), Ford Niehl (GE) en uiteraard onze eigen Iendracht)
Tot slot een afsluitende BBQ op donderdag 29 en vrijdag 30 mei.
:EA: :EA: :EA: :EA: ;)



(y)

gasten zoals gij zouden er véél meer moeten zijn.

_________________
may the FORCE be with you.


24 Mar 2014, 22:17
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst