Abonnement seizoen 2014-2015 - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 125 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9
 Abonnement seizoen 2014-2015 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
heb mijn abbo ook besteld en met de maten blijven we allen in de K :EA:


04 Jun 2014, 11:24
Reserve

Lid geworden op: 20 Sep 2010, 17:45
Berichten: 319
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
Toch nog over de 700 abos nu al verkocht,zeker ni slecht na zo een rotseizoen


11 Jun 2014, 19:22
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
Morgen blijkbaar al eerste afhaalmoment voor wie reeds in mei heeft besteld

_________________
MCMXIX


12 Jun 2014, 10:05
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
Ik ben daarstraks mijn abonnementen gaan afhalen en alles verliep zeer vlotjes, 't was ne jonge gast aan het loket die zijn taak prima vervulde. (y)

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


27 Jun 2014, 18:51
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
Ik dacht mijn abo af te halen voor de match van de Rode Duivels vorige zaterdag. Vlot verliep het allerminst. Lang aanschuiven, problemen bij het printen etc. Conclusie, ik ben het afgetrapt. Volgende keer beter? :stom:

Heel da secretariaat trekt echt op geen fluit (n)

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


08 Jul 2014, 12:20
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
Verbechio schreef:
Ik dacht mijn abo af te halen voor de match van de Rode Duivels vorige zaterdag. Vlot verliep het allerminst. Lang aanschuiven, problemen bij het printen etc. Conclusie, ik ben het afgetrapt. Volgende keer beter? :stom:

Heel da secretariaat trekt echt op geen fluit (n)

Ik ben daar toegekomen op het moment dat de problemen met de printer net van de baan waren.
Geen idee hoe het voordien was in feite, maar toen dat in orde was ging het redelijk vlot en dit keer keken ze tenminste de dingen wat na...

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


08 Jul 2014, 12:29
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
Ik heb toch ook liever dat het wat langer duurt, maar dat ze kijken of de persoon in kwestie wel betaald heeft, bijvoorbeeld.


08 Jul 2014, 12:37
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
Dries schreef:
Verbechio schreef:
Ik dacht mijn abo af te halen voor de match van de Rode Duivels vorige zaterdag. Vlot verliep het allerminst. Lang aanschuiven, problemen bij het printen etc. Conclusie, ik ben het afgetrapt. Volgende keer beter? :stom:

Heel da secretariaat trekt echt op geen fluit (n)

Ik ben daar toegekomen op het moment dat de problemen met de printer net van de baan waren.
Geen idee hoe het voordien was in feite, maar toen dat in orde was ging het redelijk vlot en dit keer keken ze tenminste de dingen wat na...


Na da ge vertrok, wast spel weer om zeep, vandaar da ik da van mij nog ni heb :stom:

Idd goe da ze nakijken, maar dat is niet meer dan normaal zeker (alhoewel, vorig jaar niet :p )

Sowieso amateurisme ten top daar

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


08 Jul 2014, 12:40
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
Da's raar verleden week ook onze abo. gaan afhalen en alles ging erg vlot, was ne jonge gast die ik niet kende.
In ieder geval was ik op ne wip weer buiten, er kan altijd een technisch probleem zijn nietwaar, misschien had je gewoon pech, juist komen afhalen op het slechtste moment.
Enfin, ik hoop dat het snel in orde komt, een geluk dat eendrachtsupporters van nature kalme mensen zijn. :D :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


08 Jul 2014, 13:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
Ik ben mij 2 keer achter een pint getrokken omdat het er inderdaad om technische reden niet vooruit bleek te gaan, maar nadien in ieder geval (oa door een fel madammeken) snel geholpen en inderdaad eens iet of wat controle.
100% is het misschien nog niet, maar toch beter dan vorig jaar en duidelijk eens op voorhand doordacht van deze keer. Die kerel dat het organiseerde wist dat hij aan het doen was. Zoals er hier al zeggen, een technisch probleem kan altijd hé....

_________________
If you never try, you'll never know


08 Jul 2014, 13:12
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
Verbechio schreef:
Dries schreef:
Verbechio schreef:
Ik dacht mijn abo af te halen voor de match van de Rode Duivels vorige zaterdag. Vlot verliep het allerminst. Lang aanschuiven, problemen bij het printen etc. Conclusie, ik ben het afgetrapt. Volgende keer beter? :stom:

Heel da secretariaat trekt echt op geen fluit (n)

Ik ben daar toegekomen op het moment dat de problemen met de printer net van de baan waren.
Geen idee hoe het voordien was in feite, maar toen dat in orde was ging het redelijk vlot en dit keer keken ze tenminste de dingen wat na...


Na da ge vertrok, wast spel weer om zeep, vandaar da ik da van mij nog ni heb :stom:

Idd goe da ze nakijken, maar dat is niet meer dan normaal zeker (alhoewel, vorig jaar niet :p )

Sowieso amateurisme ten top daar


blijkbaar kan tegenwoordig niks meer goed of rap genoeg zijn voor niemand? en dan denk ik , doe het dan allemaal maar eens zelf.... ;)

ik stond daar ook toen het "fout" liep bij het printen die zaterdag, t papier zat er omgekeerd in , kan gebeuren he...of kan enkel nen amateur da tegenkomen? ik heb mijn geduld ervoor echter niet verloren en het o zo tergend lange wachten kunnen opbrengen en na nog geen 5 minuten had ik mijn abo....zelfs 2 abo's meegekregen! (da van mij en van mijne pa , iets dat vroeger wel eens anders was als de persoon zelf er niet was of als ge de pas niet bij had) ook mede daarom word er volgens mij naar de geboortedatum en e-mailadres gevraagd?
mijn dank voor de bereidwillige medewerking van die gasten achter de balie dat ik dit abo meekreeg....van professionele aanpak gesproken , das eens wat anders he... (y) :D

sommigen hier zouden zich misschien beter eens gaan aanbieden om daar een paar dagen vrijwillig aan die balie te gaan zitten om de abonnementen te maken , na te kijken of er wel betaald is en zo? zou je het dan ook plezant vinden als er hier een paar alweer komen posten dat het daar weer amateurisme ten top was en dat het niet rap genoeg ging .

het echte leven is niet internet- ,facebook- of twittersnelheid , sommige mensen durven wel eens te vergeten da ne mens geen machine is....en het iets langer duurt dan een muisklik voor iets gereed is.


08 Jul 2014, 14:26
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 45
Locatie: HERNE
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
supersossis schreef:
Verbechio schreef:
Dries schreef:
Ik ben daar toegekomen op het moment dat de problemen met de printer net van de baan waren.
Geen idee hoe het voordien was in feite, maar toen dat in orde was ging het redelijk vlot en dit keer keken ze tenminste de dingen wat na...


Na da ge vertrok, wast spel weer om zeep, vandaar da ik da van mij nog ni heb :stom:

Idd goe da ze nakijken, maar dat is niet meer dan normaal zeker (alhoewel, vorig jaar niet :p )

Sowieso amateurisme ten top daar


blijkbaar kan tegenwoordig niks meer goed of rap genoeg zijn voor niemand? en dan denk ik , doe het dan allemaal maar eens zelf.... ;)

ik stond daar ook toen het "fout" liep bij het printen die zaterdag, t papier zat er omgekeerd in , kan gebeuren he...of kan enkel nen amateur da tegenkomen? ik heb mijn geduld ervoor echter niet verloren en het o zo tergend lange wachten kunnen opbrengen en na nog geen 5 minuten had ik mijn abo....zelfs 2 abo's meegekregen! (da van mij en van mijne pa , iets dat vroeger wel eens anders was als de persoon zelf er niet was of als ge de pas niet bij had) ook mede daarom word er volgens mij naar de geboortedatum en e-mailadres gevraagd?
mijn dank voor de bereidwillige medewerking van die gasten achter de balie dat ik dit abo meekreeg....van professionele aanpak gesproken , das eens wat anders he... (y) :D

sommigen hier zouden zich misschien beter eens gaan aanbieden om daar een paar dagen vrijwillig aan die balie te gaan zitten om de abonnementen te maken , na te kijken of er wel betaald is en zo? zou je het dan ook plezant vinden als er hier een paar alweer komen posten dat het daar weer amateurisme ten top was en dat het niet rap genoeg ging .

het echte leven is niet internet- ,facebook- of twittersnelheid , sommige mensen durven wel eens te vergeten da ne mens geen machine is....en het iets langer duurt dan een muisklik voor iets gereed is.



Ik weet ni ze, maar een email adres en geboortedatum ligt van vele mensen zomaar te grabbel op het internet... Ik ben al jaren abonnee maar zou dat beter niet meer doen volgend seizoen en gewoon dat van een ander gaan afhalen ;)

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


08 Jul 2014, 15:35
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
Ja want je gaat dat opzoeken om iemand anders zijn abonnement af te halen? Wat ben je daar dan mee?


08 Jul 2014, 15:48
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 45
Locatie: HERNE
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
Jean schreef:
Ja want je gaat dat opzoeken om iemand anders zijn abonnement af te halen? Wat ben je daar dan mee?


Wat ik wil zeggen dat je dus gemakkelijk iemand zijn abo kan afhalen... Als je naar de match komt moet je toch uwe pas ni laten zien? Ga ik natuurlijk niet doen maar het is mogelijk hé, dat wou ik aantonen. Stel je voor je gaat je abo afhalen en krijgt de mededeling dat het reeds afgehaald is... ;)

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


08 Jul 2014, 15:51
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
Gio schreef:
Jean schreef:
Ja want je gaat dat opzoeken om iemand anders zijn abonnement af te halen? Wat ben je daar dan mee?


Wat ik wil zeggen dat je dus gemakkelijk iemand zijn abo kan afhalen... Als je naar de match komt moet je toch uwe pas ni laten zien? Ga ik natuurlijk niet doen maar het is mogelijk hé, dat wou ik aantonen. Stel je voor je gaat je abo afhalen en krijgt de mededeling dat het reeds afgehaald is... ;)


Is het jouwe al afgehaald? Anders wil ik da morgen wel doen..... :D ;)

_________________
oilsjt, goi alien...


08 Jul 2014, 16:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 125 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 106 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst