Abonnement seizoen 2014-2015 - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 125 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9
 Abonnement seizoen 2014-2015 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
jammen schreef:
Gio schreef:
Jean schreef:
Ja want je gaat dat opzoeken om iemand anders zijn abonnement af te halen? Wat ben je daar dan mee?


Wat ik wil zeggen dat je dus gemakkelijk iemand zijn abo kan afhalen... Als je naar de match komt moet je toch uwe pas ni laten zien? Ga ik natuurlijk niet doen maar het is mogelijk hé, dat wou ik aantonen. Stel je voor je gaat je abo afhalen en krijgt de mededeling dat het reeds afgehaald is... ;)


Is het jouwe al afgehaald? Anders wil ik da morgen wel doen..... :D ;)


een nieuwe vorm van criminaliteit... binnenkort komen Jambers of Alloo erop af :lol:


08 Jul 2014, 16:13
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
supersossis schreef:
Verbechio schreef:
Dries schreef:
Ik ben daar toegekomen op het moment dat de problemen met de printer net van de baan waren.
Geen idee hoe het voordien was in feite, maar toen dat in orde was ging het redelijk vlot en dit keer keken ze tenminste de dingen wat na...


Na da ge vertrok, wast spel weer om zeep, vandaar da ik da van mij nog ni heb :stom:

Idd goe da ze nakijken, maar dat is niet meer dan normaal zeker (alhoewel, vorig jaar niet :p )

Sowieso amateurisme ten top daar


blijkbaar kan tegenwoordig niks meer goed of rap genoeg zijn voor niemand? en dan denk ik , doe het dan allemaal maar eens zelf.... ;)

ik stond daar ook toen het "fout" liep bij het printen die zaterdag, t papier zat er omgekeerd in , kan gebeuren he...of kan enkel nen amateur da tegenkomen? ik heb mijn geduld ervoor echter niet verloren en het o zo tergend lange wachten kunnen opbrengen en na nog geen 5 minuten had ik mijn abo....zelfs 2 abo's meegekregen! (da van mij en van mijne pa , iets dat vroeger wel eens anders was als de persoon zelf er niet was of als ge de pas niet bij had) ook mede daarom word er volgens mij naar de geboortedatum en e-mailadres gevraagd?
mijn dank voor de bereidwillige medewerking van die gasten achter de balie dat ik dit abo meekreeg....van professionele aanpak gesproken , das eens wat anders he... (y) :D

sommigen hier zouden zich misschien beter eens gaan aanbieden om daar een paar dagen vrijwillig aan die balie te gaan zitten om de abonnementen te maken , na te kijken of er wel betaald is en zo? zou je het dan ook plezant vinden als er hier een paar alweer komen posten dat het daar weer amateurisme ten top was en dat het niet rap genoeg ging .

het echte leven is niet internet- ,facebook- of twittersnelheid , sommige mensen durven wel eens te vergeten da ne mens geen machine is....en het iets langer duurt dan een muisklik voor iets gereed is.


Die grap duurde daar langer dan 5 minuten en na de kluchten vd laatste jaren, had ik er echt geen zin in. Ik vind de manier van werken echt geen profclub waardig hoor. Jij vindt blijkbaar van wel...
Ik vraag mij anders ook af, gezien het papierke da ge krijgt als abo, of het niet simpeler is ze gewoon per post te versturen? Gedaan met afhaalmomenten organiseren...

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


08 Jul 2014, 17:49
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1259
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
Verbechio schreef:
supersossis schreef:
Verbechio schreef:

Na da ge vertrok, wast spel weer om zeep, vandaar da ik da van mij nog ni heb :stom:

Idd goe da ze nakijken, maar dat is niet meer dan normaal zeker (alhoewel, vorig jaar niet :p )

Sowieso amateurisme ten top daar


blijkbaar kan tegenwoordig niks meer goed of rap genoeg zijn voor niemand? en dan denk ik , doe het dan allemaal maar eens zelf.... ;)

ik stond daar ook toen het "fout" liep bij het printen die zaterdag, t papier zat er omgekeerd in , kan gebeuren he...of kan enkel nen amateur da tegenkomen? ik heb mijn geduld ervoor echter niet verloren en het o zo tergend lange wachten kunnen opbrengen en na nog geen 5 minuten had ik mijn abo....zelfs 2 abo's meegekregen! (da van mij en van mijne pa , iets dat vroeger wel eens anders was als de persoon zelf er niet was of als ge de pas niet bij had) ook mede daarom word er volgens mij naar de geboortedatum en e-mailadres gevraagd?
mijn dank voor de bereidwillige medewerking van die gasten achter de balie dat ik dit abo meekreeg....van professionele aanpak gesproken , das eens wat anders he... (y) :D

sommigen hier zouden zich misschien beter eens gaan aanbieden om daar een paar dagen vrijwillig aan die balie te gaan zitten om de abonnementen te maken , na te kijken of er wel betaald is en zo? zou je het dan ook plezant vinden als er hier een paar alweer komen posten dat het daar weer amateurisme ten top was en dat het niet rap genoeg ging .

het echte leven is niet internet- ,facebook- of twittersnelheid , sommige mensen durven wel eens te vergeten da ne mens geen machine is....en het iets langer duurt dan een muisklik voor iets gereed is.


Die grap duurde daar langer dan 5 minuten en na de kluchten vd laatste jaren, had ik er echt geen zin in. Ik vind de manier van werken echt geen profclub waardig hoor. Jij vindt blijkbaar van wel...
Ik vraag mij anders ook af, gezien het papierke da ge krijgt als abo, of het niet simpeler is ze gewoon per post te versturen? Gedaan met afhaalmomenten organiseren...



Voor mij was het ook genoeg geweest en ook ik ben het afgebold zonder abbo ,eerst zeggen ze om 15 u 30 , om dan tijdens de match te laten omroepen dat het afhalen pas na de match kon.
De mensen die daar stonden werden gewoon wandelen gestuurd of moesten 12 euro betalen ( ook al was de match om 14u30 begonnen) . Enkele ouderen hadden genoeg gehoord en vertrokken ook ontgoocheld.
Diegenen die dit nog normaal vinden mankeren toch enkele vijzen hoor.
Nogmaals , de beleving is bij mij altijd ongelooflijk geweest om alles mee te pikken ( ongeacht resultaten) , maar stilaan hoeft het gewoon allemaal niet weer en is het plezier nog ver te zoeken .
Dit feit is gewoon de realiteit en wees gerust dat ik niet de enige ben hoor!


08 Jul 2014, 18:29
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
Neutralboy schreef:
Verbechio schreef:
supersossis schreef:

blijkbaar kan tegenwoordig niks meer goed of rap genoeg zijn voor niemand? en dan denk ik , doe het dan allemaal maar eens zelf.... ;)

ik stond daar ook toen het "fout" liep bij het printen die zaterdag, t papier zat er omgekeerd in , kan gebeuren he...of kan enkel nen amateur da tegenkomen? ik heb mijn geduld ervoor echter niet verloren en het o zo tergend lange wachten kunnen opbrengen en na nog geen 5 minuten had ik mijn abo....zelfs 2 abo's meegekregen! (da van mij en van mijne pa , iets dat vroeger wel eens anders was als de persoon zelf er niet was of als ge de pas niet bij had) ook mede daarom word er volgens mij naar de geboortedatum en e-mailadres gevraagd?
mijn dank voor de bereidwillige medewerking van die gasten achter de balie dat ik dit abo meekreeg....van professionele aanpak gesproken , das eens wat anders he... (y) :D

sommigen hier zouden zich misschien beter eens gaan aanbieden om daar een paar dagen vrijwillig aan die balie te gaan zitten om de abonnementen te maken , na te kijken of er wel betaald is en zo? zou je het dan ook plezant vinden als er hier een paar alweer komen posten dat het daar weer amateurisme ten top was en dat het niet rap genoeg ging .

het echte leven is niet internet- ,facebook- of twittersnelheid , sommige mensen durven wel eens te vergeten da ne mens geen machine is....en het iets langer duurt dan een muisklik voor iets gereed is.


Die grap duurde daar langer dan 5 minuten en na de kluchten vd laatste jaren, had ik er echt geen zin in. Ik vind de manier van werken echt geen profclub waardig hoor. Jij vindt blijkbaar van wel...
Ik vraag mij anders ook af, gezien het papierke da ge krijgt als abo, of het niet simpeler is ze gewoon per post te versturen? Gedaan met afhaalmomenten organiseren...



Voor mij was het ook genoeg geweest en ook ik ben het afgebold zonder abbo ,eerst zeggen ze om 15 u 30 , om dan tijdens de match te laten omroepen dat het afhalen pas na de match kon.
De mensen die daar stonden werden gewoon wandelen gestuurd of moesten 12 euro betalen ( ook al was de match om 14u30 begonnen) . Enkele ouderen hadden genoeg gehoord en vertrokken ook ontgoocheld.
Diegenen die dit nog normaal vinden mankeren toch enkele vijzen hoor.
Nogmaals , de beleving is bij mij altijd ongelooflijk geweest om alles mee te pikken ( ongeacht resultaten) , maar stilaan hoeft het gewoon allemaal niet weer en is het plezier nog ver te zoeken .
Dit feit is gewoon de realiteit en wees gerust dat ik niet de enige ben hoor!


Besteken, hebben jullie nadien niet kunnen achterhalen wat de juiste oorzaak was een technisch defect of een andere reden?
Natuurlijk vinden wij dit niet normaal, maar ja ook de techniek kan ons in de steek laten, heb het zopas aan de lijve ondervonden in de winkel, technisch defect met bancontact, gelukkig had ik genoeg geld op zak maar veel klanten moesten zonder boodschappen huiswaarts keren en de meisjes aan de kassa kregen de volle laag terwijl ze er niets konden aan doen.
Maar ja een kleine mededeling op de off. website kan ook wonderen doen, iets zoals sorry voor het ongemak maar wegens enz...
Laat je hierdoor in ieder geval niet ontmoedigen, ik wil dit seizoen op de tribune weer plezier en sfeer beleven, gelukkig zorgen wij de supporters daar zelf voor. :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


08 Jul 2014, 19:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
Hugo schreef:

Besteken, hebben jullie nadien niet kunnen achterhalen wat de juiste oorzaak was een technisch defect of een andere reden?
Natuurlijk vinden wij dit niet normaal, maar ja ook de techniek kan ons in de steek laten, heb het zopas aan de lijve ondervonden in de winkel, technisch defect met bancontact, gelukkig had ik genoeg geld op zak maar veel klanten moesten zonder boodschappen huiswaarts keren en de meisjes aan de kassa kregen de volle laag terwijl ze er niets konden aan doen.
Maar ja een kleine mededeling op de off. website kan ook wonderen doen, iets zoals sorry voor het ongemak maar wegens enz...
Laat je hierdoor in ieder geval niet ontmoedigen, ik wil dit seizoen op de tribune weer plezier en sfeer beleven, gelukkig zorgen wij de supporters daar zelf voor. :EA:


Hier krijgen de klanten een overschrijving mee ;) zo heeft de uitbater ook geen extra verlies.voor alles is een oplossing :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


08 Jul 2014, 19:43
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
Gio schreef:
Jean schreef:
Ja want je gaat dat opzoeken om iemand anders zijn abonnement af te halen? Wat ben je daar dan mee?


Wat ik wil zeggen dat je dus gemakkelijk iemand zijn abo kan afhalen... Als je naar de match komt moet je toch uwe pas ni laten zien? Ga ik natuurlijk niet doen maar het is mogelijk hé, dat wou ik aantonen. Stel je voor je gaat je abo afhalen en krijgt de mededeling dat het reeds afgehaald is... ;)



voor alle duidelijkheid efkes een uitleg op de passage uit mijne vorige post,voor aleer er hier misverstanden uitbreken..
k heb nergens gezegd dat ik het daar zomaar heb meegekregen, heb eerst gevraagt of het kon dat ik dat abo ineens samen met het mijne mocht meepakken.ik heb mijne pas daar wel degelijk moeten laten zien ter controle of ik wel was wie ik beweerde , mijn en zijn gegevens (geboortedatum,adres,e-mailadres enz) opnoemen of het wel klopt en kreeg nadien da ander abo mee omdat alles ok was
en daarmee was diene mens thuis ook weer content , moet hij geen uren gaan aanschuiven in de rij aan 't secretariaat.... ;)

iedereen weet wel da ge daar niet zomaar een abo van een ander zult meekrijgen vooraleer ge toch aan of met iets kunt aantonen dat ge die persoon wel degelijk kent ... en ik denk wel da ze daar op secretariaat nu niet zo dom zullen zijn ook zeker om zomaar abo's uit te delen aan eender wie er naar vraagt he?


08 Jul 2014, 20:30
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
Bakkie schreef:
Hugo schreef:

Besteken, hebben jullie nadien niet kunnen achterhalen wat de juiste oorzaak was een technisch defect of een andere reden?
Natuurlijk vinden wij dit niet normaal, maar ja ook de techniek kan ons in de steek laten, heb het zopas aan de lijve ondervonden in de winkel, technisch defect met bancontact, gelukkig had ik genoeg geld op zak maar veel klanten moesten zonder boodschappen huiswaarts keren en de meisjes aan de kassa kregen de volle laag terwijl ze er niets konden aan doen.
Maar ja een kleine mededeling op de off. website kan ook wonderen doen, iets zoals sorry voor het ongemak maar wegens enz...
Laat je hierdoor in ieder geval niet ontmoedigen, ik wil dit seizoen op de tribune weer plezier en sfeer beleven, gelukkig zorgen wij de supporters daar zelf voor. :EA:


Hier krijgen de klanten een overschrijving mee ;) zo heeft de uitbater ook geen extra verlies.voor alles is een oplossing :D


Allez dan mogen we weer beginnen dromen. :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


09 Jul 2014, 7:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/ticketing/item/1548-info-voor-de-abonnees-vak-h

_________________
Century game 22 juni 2019


11 Jul 2014, 1:41
Scholier

Lid geworden op: 21 Jan 2007, 16:47
Berichten: 153
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
Vraagje :

Kunnen we nu ons abonnement ook afhalen op de Fandag op 19 Juli ???
Op de officiële site staat volgende Info :

Onze afhaalmomenten nog eens op een rij:

vrijdag 27 juni van 17:30 uur tot 19:30 uur
zaterdag 5 juli (fandag)
dinsdag 15 juli van 17:30 uur tot 19:30 uur


12 Jul 2014, 9:51
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
taas schreef:
Vraagje :

Kunnen we nu ons abonnement ook afhalen op de Fandag op 19 Juli ???
Op de officiële site staat volgende Info :

Onze afhaalmomenten nog eens op een rij:

vrijdag 27 juni van 17:30 uur tot 19:30 uur
zaterdag 5 juli (fandag)
dinsdag 15 juli van 17:30 uur tot 19:30 uur


Ik zal het mijne afhalen net voor de eerste thuismatch van de competitie, zo deed ik het vorig seizoen dus dat zal nu ook wel kunnen zeker?


12 Jul 2014, 11:54
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Feb 2008, 7:49
Berichten: 124
Leeftijd: 64
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
kun je deze week ook u abo nog afhalen :?


14 Jul 2014, 19:49
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
christiano schreef:
kun je deze week ook u abo nog afhalen :?

2 posts boven die van u staat er toch nog dat je morgen je abo kan afhalen?

edit: intussen ook op de website verschenen dat zaterdag van 14u tot 17u30 ook het abonnement kan afgehaald worden

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


14 Jul 2014, 19:52
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
gisteren eindelijk het abo kunnen afhalen :banana: tussen 30 en 45min aanschuiven, ondanks slechts een 10-al mensen voor mij.
vriendelijk zijn er wel (y)

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


16 Jul 2014, 8:02
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
Dit las ik op de off. site van Cercle, blijkbaar zijn we niet de enige ploeg met techn. problemen. :lol:



Technische problemen kaartenverkoop

Loket terug open!


Beste supporters,

De technische problemen zijn opgelost.
Jullie kunnen terug naar hartelust abonnementen kopen!

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


17 Jul 2014, 22:55
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
Daarjuist heeft mijn vrouwtje om mijn abo geweest, ID-kaart (de mijne) gekontroleerd en nagekeken op lijst en 2 minuten later was ze terug buiten. Als het goed is mag/moet het ook gezegd worden.

_________________
oilsjt, goi alien...


19 Jul 2014, 14:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 125 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 120 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst