Abonnement seizoen 2014-2015 - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 125 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 9
 Abonnement seizoen 2014-2015 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
Nosferatu schreef:
Volgens mij is het niet alleen de tent, maar treffen wij als supp ook schuld. Kijk maar naar de carnavalsmatch, toen was er wel sfeer. Dus stoppen met zagen en meer roepen en zuipen lol... valt me trouwens op dat den tweeden teim er altijd meer sfeer is... alcohol weet je.
Een sfeervak is niet slecht, maar volgens mij kan dat ook in de tent en zeker als het veld breder zal zijn. De ooit legendarische K komt nooit meer terug en dat is niet alleen de schuld van de sloophamer. De K moest weg of we gingen nekeer "aal tesaumen aal tesaumen op de grond liggen....."
:EA:
Ps in een nieuw stadion zal het ook zoeken zijn naar een sfeervak.


Met de carnavalmatch was er sfeer, maar geloof mij vrij dat die sfeer niet tot aan de overzijde van het plein geraakte, sterker nog, niet ens tot in het bezoekersvak dat opengesteld was voor den iendracht. Bij de eerste goal stond ik daar en de 'explosie van sfeer' was zielig te noemen. Je zag dat t een zottekot was, maar je hoorde amper iets.
Na de match van vaste abonnees op de zittribune hetzelfde verhaal gehoord: 'de spionkop doet zijn best, maar wij horen het amper'.

Zoals neutralboy terecht zegt, de acoustiek is niets en daardoor weg sfeer. Daarom vind ik zijn idee om ergens anders (waar laat ik in het midden) een sfeervak te creeren waar ge ECHT sfeer kunt maken die draagt tot de overzijde van het plein zodat onze spelers weten dat we achter hun staan, en waar we bij de minste regenbui geen lieslaarzen moeten aandoen, een goed idee.

Heb alleen niet teveel hoop beste supporters... Op supportersvergadering indec/jan heb ik mijn idee gezegd ( ewa t zelfde als neutralboy ivm slechte sfeer die je er kunt maken + slechte sfeer toen we in t begin van t seizoen beneden op de zittribune moesten plaatsnemen) en t werd gewoon weggewuifd door onze heren bestuurders met de melding 'Dan moet ge maar wat luider zingen...'

Omdat vanuit die hoek geen steun kwam even gemaild naar e paar politiekers uit de eendracht aalst task force en ge raadt het nooit... Enkel Ilse heeft geantwoord met de gevleugelde woorden: ' t is niet t ontwerp van een tribune die de sfeer bepaalt maar de supporters. Zingt luider en t is opgelost...'

Spijig om zulke antwoorden te krijgen want ook de vaste supporters op de zittribune zitten te wahten op de sfeer van de oude dagen. Ik ga tgenwoordig liever op verplaatsing dan thuis omdat we daar gemiddeld gezien in betere tribunes zitten waar we wel sfeer kunnen maken.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


10 Mei 2014, 21:39
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
Wees maar gerust dat we ons ditmaal niet zomaar laten afschepen met zulke antwoorden hoor.
De bezieling en sfeer moeten tergkomen in het PC stadionen dit lukt NOOIT in de barbecuetent!
Nog gezwegen over de accomodatie errond! Ik ben vandaag foto's gaan nemen na de regenbui deze morgen, geinteresserdeeb moeten ermaar naar vragen via neutralboy113@gmail.com


10 Mei 2014, 21:57
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
Neutralboy schreef:
Wees maar gerust dat we ons ditmaal niet zomaar laten afschepen met zulke antwoorden hoor.
De bezieling en sfeer moeten tergkomen in het PC stadionen dit lukt NOOIT in de barbecuetent!
Nog gezwegen over de accomodatie errond! Ik ben vandaag foto's gaan nemen na de regenbui deze morgen, geinteresserdeeb moeten ermaar naar vragen via neutralboy113@gmail.com


Succes op de supportersvergadering. Misschien als er elke vergadering gepleit wordt voor een nieuwe K dat ze er ook ooit komt, liefst met verharding enaartoe ipv zandwegeltjes ;)

K ben benieuwd naar t verslag.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


10 Mei 2014, 22:05
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
Timoilsjt schreef:
Nosferatu schreef:
Volgens mij is het niet alleen de tent, maar treffen wij als supp ook schuld. Kijk maar naar de carnavalsmatch, toen was er wel sfeer. Dus stoppen met zagen en meer roepen en zuipen lol... valt me trouwens op dat den tweeden teim er altijd meer sfeer is... alcohol weet je.
Een sfeervak is niet slecht, maar volgens mij kan dat ook in de tent en zeker als het veld breder zal zijn. De ooit legendarische K komt nooit meer terug en dat is niet alleen de schuld van de sloophamer. De K moest weg of we gingen nekeer "aal tesaumen aal tesaumen op de grond liggen....."
:EA:
Ps in een nieuw stadion zal het ook zoeken zijn naar een sfeervak.


Met de carnavalmatch was er sfeer, maar geloof mij vrij dat die sfeer niet tot aan de overzijde van het plein geraakte, sterker nog, niet ens tot in het bezoekersvak dat opengesteld was voor den iendracht. Bij de eerste goal stond ik daar en de 'explosie van sfeer' was zielig te noemen. Je zag dat t een zottekot was, maar je hoorde amper iets.
Na de match van vaste abonnees op de zittribune hetzelfde verhaal gehoord: 'de spionkop doet zijn best, maar wij horen het amper'.

Zoals neutralboy terecht zegt, de acoustiek is niets en daardoor weg sfeer. Daarom vind ik zijn idee om ergens anders (waar laat ik in het midden) een sfeervak te creeren waar ge ECHT sfeer kunt maken die draagt tot de overzijde van het plein zodat onze spelers weten dat we achter hun staan, en waar we bij de minste regenbui geen lieslaarzen moeten aandoen, een goed idee.

Heb alleen niet teveel hoop beste supporters... Op supportersvergadering indec/jan heb ik mijn idee gezegd ( ewa t zelfde als neutralboy ivm slechte sfeer die je er kunt maken + slechte sfeer toen we in t begin van t seizoen beneden op de zittribune moesten plaatsnemen) en t werd gewoon weggewuifd door onze heren bestuurders met de melding 'Dan moet ge maar wat luider zingen...'

Omdat vanuit die hoek geen steun kwam even gemaild naar e paar politiekers uit de eendracht aalst task force en ge raadt het nooit... Enkel Ilse heeft geantwoord met de gevleugelde woorden: ' t is niet t ontwerp van een tribune die de sfeer bepaalt maar de supporters. Zingt luider en t is opgelost...'

Spijig om zulke antwoorden te krijgen want ook de vaste supporters op de zittribune zitten te wahten op de sfeer van de oude dagen. Ik ga tgenwoordig liever op verplaatsing dan thuis omdat we daar gemiddeld gezien in betere tribunes zitten waar we wel sfeer kunnen maken.


als die dat zo gezegd heeft, dan is meteen ook duidelijk dat ze 'r geen knoppen verstand van heeft, en dat ze dan beter hare mond houdt. het zegt alleszins zeer veel over de ernst van die bewuste task force.


10 Mei 2014, 22:21
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
Hugo schreef:
250 en 180 euro?
Zijn er geen solden meer?



hugo , in uwe bevestigingsmail die ge krijgt na uw bestelling staat :
( awel , bij mij dan toch ,maar of dat er bij iedereen zal instaan?...anders eens de bijlage proberen openen?...woehahaha :D ) :

"Wanneer u in de maand mei betaalt, dan kan u € 20,00 in mindering brengen per bestelde plaats voor volwassenen".

dus gewoon 20€ minder overschrijven dan dat er staat he (per besteld abo) :D


11 Mei 2014, 8:35
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
supersossis schreef:
Hugo schreef:
250 en 180 euro?
Zijn er geen solden meer?



hugo , in uwe bevestigingsmail die ge krijgt na uw bestelling staat :
( awel , bij mij dan toch ,maar of dat er bij iedereen zal instaan?...anders eens de bijlage proberen openen?...woehahaha :D ) :

"Wanneer u in de maand mei betaalt, dan kan u € 20,00 in mindering brengen per bestelde plaats voor volwassenen".

dus gewoon 20€ minder overschrijven dan dat er staat he (per besteld abo) :D


:lol:
Dat weet ik ook wel besteken, maar 't is omdat ze hier nooit de meisoldenprijs van het abo gebruiken om hun gedacht te zeggen.
Dus als ze niets aan het plein doen hebben we weer een gans seizoen met dat stom lint te maken. :stom:
Ik ga u zeggen bij mij begint het al te koken als je richting vak K gaat over de vijver(parking). :x
Zou het nu zo een grote kost zijn om de meeste putten eens te vullen, plezierig is het in ieder geval niet zowel voor de fans van de K en de genodigden die daar moeten parkeren.
Ik heb deze vraag reeds doorgemaild voor de vergadering van dinsdag aanstaande.
Enfin, ik heb nog rustig de tijd om te overwegen om een eventuele zitplaats te nemen
Volgende week komen we misschien meer te weten? :hmm:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


11 Mei 2014, 9:02
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
Voilà zie, gisteren abonnement besteldj én betoldj vér vak K. :EA:

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


21 Mei 2014, 13:21
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
Schepper schreef:
Voilà zie, gisteren abonnement besteldj én betoldj vér vak K. :EA:


Hier hetzelfde :)

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


21 Mei 2014, 15:59
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
Gio schreef:
Schepper schreef:
Voilà zie, gisteren abonnement besteldj én betoldj vér vak K. :EA:


Hier hetzelfde :)


Ik em ientjen vèr de Kaa tent... :lol:

_________________
oilsjt, goi alien...


21 Mei 2014, 16:29
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
Ikke vér de weirme tent :wadde: :angel:

_________________
Proud member " den natten toeig"


21 Mei 2014, 17:55
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
Mijne maat (De Johnny) en ikzelf hebben ook vandaag een abo genomen voor de kaa en soms weirme sfeertent. :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


28 Mei 2014, 18:46
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
Op de site staat dat er al 583 abonnementen verkocht zijn..vorig jaar hadden we er meer als 1000 ok, maar dit lijkt me veel voor eind mei te zijn, zo een strontseizoen gehad te hebben en nog geen noemenswaardige namen binnengehaald te hebben die ineens het aantal doen stijgen..


28 Mei 2014, 18:51
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
Allemaal in het sfeervak H waarschijnlijk :)


28 Mei 2014, 19:15
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
Mijne is intussen ook verlengd, verhuis naar vak H is voltooid :EA:

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


28 Mei 2014, 19:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Abonnement seizoen 2014-2015
gweninho schreef:
Op de site staat dat er al 583 abonnementen verkocht zijn..vorig jaar hadden we er meer als 1000 ok, maar dit lijkt me veel voor eind mei te zijn, zo een strontseizoen gehad te hebben en nog geen noemenswaardige namen binnengehaald te hebben die ineens het aantal doen stijgen..

Ik geloof er geen kl... van,ik hoop dat ik mis ben,maar dit lijkt me inderdaad zeer veel.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


28 Mei 2014, 19:20
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 125 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 35 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst