Sfeervak zittribune Eendracht Aalst - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 96 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 7
 Sfeervak zittribune Eendracht Aalst 

Sfeertribune
Ik heb een abo op vak K en verhuis mee naar Europatribune  31%  [ 23 ]
Ik heb een abo op vak K en blijf daar ook volgend seizoen  45%  [ 34 ]
Ik heb een abo op vak K en neem geen nieuw abo  17%  [ 13 ]
Ik heb een abo op vak K en verhuis naar zittribune  7%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 75

 Sfeervak zittribune Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Sfeervak zittribune Eendracht Aalst
Bomber schreef:
Ik kan begrijpen dat de modale supporter die niet echt geïnteresseerd is in de sfeer dit een mooie oplossing vind, maar wie een beetje verstand heeft van hoe je een goede sfeer kan creëeren ziet meteen dat dit geen goed idee is.

Ten eerste is het al geen goed idee om op te splitsen, en ten tweede zit je daar alleen tegen de kleinere tegenstanders.

Ik ben eens benieuwd hoeveel sfeer daar dan zal zijn. En dan zie ik de commentaren hier al: waar zaten ze daar met hun sfeer he?

We waren ook bezig om met OPC komend seizoen eens wat meer/grotere acties te doen, maar hoe ga je dat doen? De matchen die tellen sta je weer in de K...

Hadden ze indertijd hun werk goed gedaan hebben dan had die stomme kuttent er nooit gestaan en moesten de supporters niet twijfelen en onderling discussieren over wie nu juist waar gaat zitten/staan.
Wie heeft dat gedrocht op voorhand gaan bekijken en nog goedgekeurd ook? Dikke proficiat aan dat kalf...


Bomber - helemaal akkoord met uw post, maar ik wil maar zeggen: de vraag over het sfeervak kwam sowieso uit een deel van de supporters (en er was duidelijk ook geen consensus), tribune H is door dat deel van de supporters ook naar voor geschoven
... Dat dan met die piste is gewerkt, zegt toch al iets over de bereidwilligheid om er iets van te maken? Dat het dan voor de "toppers" kiezen of delen ging zijn, dat kon sowieso verwacht worden...

De keuze van wie waar zou staan, of het een goed idee was om te splitsen voor meer sfeer, enz. had eigenlijk moeten gevoerd worden VOOR er een aanvraag gericht zou worden aan de club niet? Mocht het voorstel helemaal af zijn geschoten, was er weer een ander deel van de supporters mistevreden geweest hé...

Iedereen is het er over eens dat die staantribune een gedrocht is MAAR ik denk niet dat het alleen de supporters zijn die die mening zijn toegedaan... Ook het bestuur werd - dacht ik - warmgemaakt voor het platleggen van de K met de belofte dat er een tribune soortgelijk aan die van Zulte Waregem en Lierse zou komen... En met daadwerkelijk die tribunes had het heel anders gelopen...


23 Mei 2014, 9:31
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: Sfeervak zittribune Eendracht Aalst
De vraag naar meer sfeer en het voorstel van de H-tribune als sfeervak is zeker te prijzen, maar het komt allemaal over als een noodoplossing, een bric à brac regeling die maar tot één verzuchting luidt :
Laat die nieuwe tribune of dat nieuw stadion aub niet te lang wegblijven...


23 Mei 2014, 10:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Sfeervak zittribune Eendracht Aalst
Dat er commentaar komt op het bestuur is niet meer dan normaal zeker,als je 14 dagen terug zit te verkondigen dat ge met geen huurlingen wil werken en nu pakt men uit met 3 huurlingen,soit ik keur dit enkel maar goed wat die spelers betreft, maar denk dan eerst twee maal na als je als bestuurslid iets verkondigd op een vergadering.
Wat die sfeer tribune betreft, als men al die regeltjes ziet, begin ik ongezond te worden , er is wel iets positiefs men spreekt over geen rood-wit lint.
Laat het net tegen de toppers zijn dat de twaalfde maan het verschil kan maken, maar jammer genoeg mogen we er dan niet plaatsnemen.
Volgens mij zal het zeker geen succes worden.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


23 Mei 2014, 11:27
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Sfeervak zittribune Eendracht Aalst
Een paar opmerkingen:
Boven moet je om drank gaan, maar deze mag je daar zelf niet nuttigen, dus in de kantine kan je niet blijven zitten als ik het goed begrijp, enkel drank halen en wc gebruiken. Hoe gaan ze iedereen daar buiten krijgen vraag ik mij dan af!
En natuurlijk de matchen waar iedereen naar uitkijkt moeten we dan terug gaan kamperen in de tent...
Ook stel ik mij vragen als ze gaan recht staan we niet gaan aangesproken worden om te gaan zitten zoals in de zittribune in den tijd, want vergeet niet het zijn zitjes achter de goal!


23 Mei 2014, 11:39
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Sfeervak zittribune Eendracht Aalst
England4ever schreef:
Een paar opmerkingen:
Boven moet je om drank gaan, maar deze mag je daar zelf niet nuttigen, dus in de kantine kan je niet blijven zitten als ik het goed begrijp, enkel drank halen en wc gebruiken. Hoe gaan ze iedereen daar buiten krijgen vraag ik mij dan af!


Als op voorhand afgesproken wordt dat je daar niet mag blijven, is het toch geen kwestie van buiten krijgen. Dan moeten degenen die drank halen zich aan het reglement houden en gewoon direct naar buiten gaan. Doen ze dit niet, kunnen er zoals in het reglement staat maatregelen genomen worden (bvb. sluiten sfeervak). Als het de bedoeling is om daar boven te blijven zitten zal er ook geen sfeer zijn hé. En dan moet je maar meer betalen ook.

England4ever schreef:
Ook stel ik mij vragen als ze gaan recht staan we niet gaan aangesproken worden om te gaan zitten zoals in de zittribune in den tijd, want vergeet niet het zijn zitjes achter de goal!


Het is een sfeervak. Iedereen die daar een abo/ticket koopt, zal wel weten dat daar rechtgestaan wordt zeker.


23 Mei 2014, 11:47
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Sfeervak zittribune Eendracht Aalst
Smetje schreef:
England4ever schreef:
Een paar opmerkingen:
Boven moet je om drank gaan, maar deze mag je daar zelf niet nuttigen, dus in de kantine kan je niet blijven zitten als ik het goed begrijp, enkel drank halen en wc gebruiken. Hoe gaan ze iedereen daar buiten krijgen vraag ik mij dan af!


Als op voorhand afgesproken wordt dat je daar niet mag blijven, is het toch geen kwestie van buiten krijgen. Dan moeten degenen die drank halen zich aan het reglement houden en gewoon direct naar buiten gaan. Doen ze dit niet, kunnen er zoals in het reglement staat maatregelen genomen worden (bvb. sluiten sfeervak). Als het de bedoeling is om daar boven te blijven zitten zal er ook geen sfeer zijn hé. En dan moet je maar meer betalen ook.

Dus in de kantine zitten kan daar niet meer...? Ge moogt gij ne keer met 8 pinten naar beneden gaan, tegen dat ik daar ben en wa obstakels tegen gekomen ben op dienen trap mag ik terug keren!!


England4ever schreef:
Ook stel ik mij vragen als ze gaan recht staan we niet gaan aangesproken worden om te gaan zitten zoals in de zittribune in den tijd, want vergeet niet het zijn zitjes achter de goal!


Het is een sfeervak. Iedereen die daar een abo/ticket koopt, zal wel weten dat daar rechtgestaan wordt zeker.


23 Mei 2014, 11:50
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1259
Bericht Re: Sfeervak zittribune Eendracht Aalst
Bomber schreef:
Ok, die vraag is er inderdaad gekomen door een deel van de supporters, maar ik vraag me af hoe representatief dat deel nu juist is?
Ik heb hier ondertussen al een 10-tal berichten gekregen over wie nu juist waar gaat staan, iedereen twijfelt nu wat te doen.
Had men ons kunnen garanderen om daar elke wedstijd te staan, dan zou het voorstel veel duidelijker geweest zijn en hadden de mensen minder twijfels.

Ik vind het trouwens heel raar dat de sfeergroep zelf alweer op geen enkele moment betrokken geweest is.
Men heeft nochtans de mailadressen van de verantwoordelijken...

Je hebt gelijk dat de discussie eerst gevoerd zou moeten worden, maar ik heb allesinds nooit iets gehoord alvorens de eerste mails reeds naar het bestuur vertrokken zijn.

Verder legt men ons allerhande regels op, maar waar ik bvb niets over lees is het feit wat men gaat doen als bijna iedereen rechtstaat, en langs de andere kant er enkele supporters zijn die hun kans zien om aan een prijsje te kunnen zitten? Gaan we dan terug diezelfde discussies krijgen als in de zittribune begin vorig seizoen?
Dit soort voorvallen wijst er in mijn ogen op dat men er nog altijd niet in slaagt om de dingen uit ons perspectief te zien.

En dat het bestuur niet voor deze tenten gekozen heeft wil ik best geloven, maar hebben zij zelf dan nooit op voorhand gezien wat er ging komen? Zoja, hadden ze door dit mee te delen aan de supporters wat meer druk op het stadsbestuur kunnen zetten, want dit zag toch iedereen op voorhand aankomen? Zo niet, zijn ze wegens een gebrek aan interesse zelf mee verantwoordelijk in mijn ogen.


A. Wist ervan en heeft er aan meegewerkt , die is nu toch mede opc bomber?
Ik weet ook nimmer wie opc nu nog just is eigenlijk ( verantwoordelijken) :)
Jij had ook al aangegeven in de grijze kantine te willen blijven net zoals nog een paar andere forummers hier, alle respect voor jullie keuze .
Ikzelf en nog een aantal anderen zien de tent echter niet meer zitten en vandaar is de vraag gekomen om gestructureerd te verhuizen en samen te kunnen zitten zonder achteraf commentaar te krijgen van bestuur/veiligheid.
Dat er strenge regels worden opgelegd was ook te verwachten in een nieuw vak , maar het zal van onszelf afhangen hoe deze evolueren .
Indertijd in derde was dit allemaal geen probleem en was er toch behoorlijk wat sfeer daar dus waarom zou dit nu niet kunnen?
Dat het bestuur dan de financiele keuze maakt bij topwedstrijden om de bezoekers in vak "h" te laten plaatsnemen , tja we kunnen het geld goed gebruiken zeker?

Dit is ook op heel korte tijd georganiseerd/beslist dus dat het in begin zoeken en tasten zal zijn is duidelijk.


Wat betreft de kantine zie ik ook het probleem niet echt om tijdens de wedstrijd uw bier in de tribune te nuttigen, dit verplicht ons om ook daadwerkelijk de match eens te zien :D

Misschien moeten we een stemming/poll houden om te zien hoeveel er uiteindelijk vak "h" een kans willen geven?

Kunne we hier geen poll makken?


23 Mei 2014, 12:28
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Sfeervak zittribune Eendracht Aalst
England4ever schreef:

Dus in de kantine zitten kan daar niet meer...?


Op verplaatsing kan je toch ook dikwijls niet in de kantine omdat er gewoon een dranktent ofzo staat.


23 Mei 2014, 12:42
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Sfeervak zittribune Eendracht Aalst
Ik denk dat we dit seizoen als supporter hetzelfde doel voor ogen hebben, opnieuw de sfeer van de oude dagen terugbrengen in het PC-stadion of je nu in vak H of K staat.
Weir stoan allemoal achter een ploeg en bij de topmatchen staan we weer gezellig bij elkaar. :drank:
Geif mor zjang! :worship: :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


23 Mei 2014, 12:54
Reserve

Lid geworden op: 20 Sep 2010, 17:45
Berichten: 319
Bericht Re: Sfeervak zittribune Eendracht Aalst
Sfeer komt er als er resultaten zijn en er iets te zien is ,en anders mag men staan waar men wil dan zal het maar een mager beestje zijn vrees ik


23 Mei 2014, 13:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Sfeervak zittribune Eendracht Aalst
poll toegevoegd, laat maar weten als er andere mogelijkheden moeten worden bijgevoegd

_________________
If you never try, you'll never know


23 Mei 2014, 13:06
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Sfeervak zittribune Eendracht Aalst
Gestemd. Ik blijf in vak K


23 Mei 2014, 13:23
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1259
Bericht Re: Sfeervak zittribune Eendracht Aalst
Dank u bram! Ik verhuis !


23 Mei 2014, 13:27
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Sfeervak zittribune Eendracht Aalst
Neutralboy schreef:
Dank u bram! Ik verhuis !


Prachtig dan kunnen we al ne pot uitleggen ... ik ga mee. :drank:

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


23 Mei 2014, 13:40
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1259
Bericht Re: Sfeervak zittribune Eendracht Aalst
:D :drank: zal wel in de tribune moeten .

Ik bekijk het positief, den bomber roept ajoinen in de k en weir antwoorden crescendo vanoit den "h" , de tegenstanders gaan niet weten wat er gebeurt :).
Vergeet niet dat franc borains meer sfeer had in de h met 7 man dan wij in de k .


23 Mei 2014, 13:43
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 96 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 138 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst