Sfeervak zittribune Eendracht Aalst - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 96 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7
 Sfeervak zittribune Eendracht Aalst 

Sfeertribune
Ik heb een abo op vak K en verhuis mee naar Europatribune  31%  [ 23 ]
Ik heb een abo op vak K en blijf daar ook volgend seizoen  45%  [ 34 ]
Ik heb een abo op vak K en neem geen nieuw abo  17%  [ 13 ]
Ik heb een abo op vak K en verhuis naar zittribune  7%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 75

 Sfeervak zittribune Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43
Berichten: 602
Leeftijd: 32
Locatie: Lede
Bericht Re: Sfeervak zittribune Eendracht Aalst
ZITTRIBUNE I (Bezoekers) :? Gaan ze stoelekes vijzen op die 3/4 planken ? :D


23 Mei 2014, 23:14
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Jan 2007, 20:43
Berichten: 1028
Locatie: oilsjtcity
WLM: neutralboy059@hotmail.com
Bericht Re: Sfeervak zittribune Eendracht Aalst
hadden gewoon naar vak a moeten gaan, vraag me af waarom ge toestemming nodig hebt vant bestuur waar je mag gaan zitten, da ze blij zijn da we nog komen

_________________
Afbeelding


24 Mei 2014, 10:11
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Re: Sfeervak zittribune Eendracht Aalst
Ik zal ook volgend seizoen kamperen in vak K :EA:


24 Mei 2014, 10:39
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Sfeervak zittribune Eendracht Aalst
Gijzegem Vaneigest schreef:
Ik zal ook volgend seizoen kamperen in vak K :EA:


Daar de meerderheid van men copaings gekozen hebben voor de K, blijf we staan onder de feesttent.
Hadden we tribune A gekregen dan waren we mee in de verhuis gestapt.
Bon, het speelt feitelijk allemaal geen rol welke tribune, als we maar voor positieve sfeer kunnen zorgen.
De supporters zijn er blijkbaar klaar voor, nu is het eerst aan de ploeg om den boel in gang te krijgen.
Fight For Our Colors! :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


24 Mei 2014, 11:30
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2858
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Sfeervak zittribune Eendracht Aalst
Neutralboy schreef:
Raar citaat ik had geen mening maar omdat ze over bezig bleven ben ik er toch mee ingestapt , iedereen moet voor zijn eigen uitmaken of hij wil verhuizen of niet , het was gewoon de bedoeling om op een gestructureerde manier overzicht te krijgen wie wel wil verhuizen zonder achteraf vodden te krijgen door onaangekondigd bv in de "a " te gaan zitten.
Ik heb hier ook ergens duidelijk gezegd dat dit niet via opc gevraagd werd.
En de tribune afgeven hangt zuiver van de politie en het aantal verwachte bezoekers die wedstrijd af.

Als ze ne combiregeling doen en er worden mag 500 kaarten verkocht zie ik niet in waarom wij weg zouden moeten uit de h .

Ik heb dit in gang gestoken omdat er vraag naar was en om iedereen die wou verhuizen in 1 vak te krijgen , niet om tweedracht te zaaien tussen de al weinige echte supporters.

In de jaren 70-ig stond ik altijd achter de goal , t is terug thuiskomen vind ik, ik heb ook niet veel zin om na een wandeltocht van 2 uur via het Denjerpad naar t stadion ,nog eens in de regen te staan ook! Nu kan je toch zitten ook ....iedereen kan voor zichzelf uitmaken wat het beste is ook . Eendracht dus en verre van 2dracht. Als mijn vrouw nu zelfs al een abbo gaat nemen voor de H ben ik nog 30 jaar gelukkiger in t huwelijk als de periode 1984-2014 , positief blijven dus. Grtz


24 Mei 2014, 13:51
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Sfeervak zittribune Eendracht Aalst
jowwan schreef:
Neutralboy schreef:
Raar citaat ik had geen mening maar omdat ze over bezig bleven ben ik er toch mee ingestapt , iedereen moet voor zijn eigen uitmaken of hij wil verhuizen of niet , het was gewoon de bedoeling om op een gestructureerde manier overzicht te krijgen wie wel wil verhuizen zonder achteraf vodden te krijgen door onaangekondigd bv in de "a " te gaan zitten.
Ik heb hier ook ergens duidelijk gezegd dat dit niet via opc gevraagd werd.
En de tribune afgeven hangt zuiver van de politie en het aantal verwachte bezoekers die wedstrijd af.

Als ze ne combiregeling doen en er worden mag 500 kaarten verkocht zie ik niet in waarom wij weg zouden moeten uit de h .

Ik heb dit in gang gestoken omdat er vraag naar was en om iedereen die wou verhuizen in 1 vak te krijgen , niet om tweedracht te zaaien tussen de al weinige echte supporters.

In de jaren 70-ig stond ik altijd achter de goal , t is terug thuiskomen vind ik, ik heb ook niet veel zin om na een wandeltocht van 2 uur via het Denjerpad naar t stadion ,nog eens in de regen te staan ook! Nu kan je toch zitten ook ....iedereen kan voor zichzelf uitmaken wat het beste is ook . Eendracht dus en verre van 2dracht. Als mijn vrouw nu zelfs al een abbo gaat nemen voor de H ben ik nog 30 jaar gelukkiger in t huwelijk als de periode 1984-2014 , positief blijven dus. Grtz



Politiekers moeten altijd overdrijven, misschien een paraplu met een vlaamse leeuw op gedrukt aanschaffen. :D
Voordat ik mijn twee kantines van de K loslaat , moet er wel iets degelijks i.d.p. voor komen, in den A was het geen probleem geweest clubhouse enz.. :drank: :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


24 Mei 2014, 17:46
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Sfeervak zittribune Eendracht Aalst
Hugo schreef:
Gijzegem Vaneigest schreef:
Ik zal ook volgend seizoen kamperen in vak K :EA:


Daar de meerderheid van men copaings gekozen hebben voor de K, blijf we staan onder de feesttent.
Hadden we tribune A gekregen dan waren we mee in de verhuis gestapt.
Bon, het speelt feitelijk allemaal geen rol welke tribune, als we maar voor positieve sfeer kunnen zorgen.
De supporters zijn er blijkbaar klaar voor, nu is het eerst aan de ploeg om den boel in gang te krijgen.
Fight For Our Colors! :EA:


Pfff, en ik dacht da we van die aa zakken verlost woaren.... :D ;) :oooh:

_________________
oilsjt, goi alien...


25 Mei 2014, 9:40
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Sfeervak zittribune Eendracht Aalst
jammen schreef:
Hugo schreef:
Gijzegem Vaneigest schreef:
Ik zal ook volgend seizoen kamperen in vak K :EA:


Daar de meerderheid van men copaings gekozen hebben voor de K, blijf we staan onder de feesttent.
Hadden we tribune A gekregen dan waren we mee in de verhuis gestapt.
Bon, het speelt feitelijk allemaal geen rol welke tribune, als we maar voor positieve sfeer kunnen zorgen.
De supporters zijn er blijkbaar klaar voor, nu is het eerst aan de ploeg om den boel in gang te krijgen.
Fight For Our Colors! :EA:


Pfff, en ik dacht da we van die aa zakken verlost woaren.... :D ;) :oooh:


:lol: (y) :drank:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


25 Mei 2014, 12:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Sfeervak zittribune Eendracht Aalst
Die peiling brengt ook nog niet echt een beeld van wat de meeste nu gaan doen!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


25 Mei 2014, 14:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Sfeervak zittribune Eendracht Aalst
Ge ziet dat hier verkiezingen zijn ze ;-) Neen dat niet, ik was gewoon aan het wachten op reactie van diegene die hierop aangestuurd hadden.. Zoals het er nu voorstaat gaat er een klein groepje sfeermakers achter doel staan en tgrootste deel blijft in de tent.. Denk toch dat dit niet echt ideaal gaat zijn, maar dat zal afwachten blijven tot de eerste thuismatch denk ik.

(Ik heb aangeduid had een abbo in de K en neem geen nieuw abbo,daarom heb ik hier nog ni teveel gepost over dat sfeervak)

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


25 Mei 2014, 20:17
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Sfeervak zittribune Eendracht Aalst
Ik denk dat er veel zal afhangen of het veld nu verbreed zal worden of niet.
Als het veld verbreed wordt, dan staan we opnieuw dicht op het plein en zijn we van da stom lintje vanaf en dan blijf ik in de K. Als ze daar dan een paar ton steentjes afkappen tussen kantine en tribune is het probleem van de modder toch al opgelost denk ik? Het zicht is in ieder geval veel beter als achter de goal...
En sowieso gaat sfeer gelijk op met resultaten. Kennen we een goed seizoensbegin, dan zal er meer volk komen kijken en meer sfeer zijn (ook in de K). Vallen de resultaten tegen vrees ik dat er nergens veel sfeer zal zijn. In ieder geval wordt het wel eens de moment om overeen te komen. Den helft in de ene en den andere helft in de andere tribun is nog de minst goede oplossing. Ik vind het wel raar dat het bestuur dergelijke piste meteen onderzoekt omdat er een paar? terug naar de Europatribune wouden.


26 Mei 2014, 15:24
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Sfeervak zittribune Eendracht Aalst
Het veld is niet gebudgetteerd bij de stad , dus vergeet het maar dat dit seizoen het veld nog verbreed zal worden en al zeker geen 7meter.


27 Mei 2014, 12:38
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Sfeervak zittribune Eendracht Aalst
Bestekes, ik zou nog 2 keuzes in de peiling toegevoegd hebben, voor de gasten die (omwille van diverse redenen) geen abo hebben.

Optie 5: ik heb geen abo maar ik koop een los ticket voor blok H.
Optie 6: ik heb geen abo maar koop een los ticket voor blok K.

De 4 opties die nu geboden worden zijn enkel voor abonnees.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


27 Mei 2014, 19:24
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Sfeervak zittribune Eendracht Aalst
ik zou maar laten kiezen hebben tussen twee opties :D
Optie 1:ik verhuis naar den H
Optie 2:Ik blijf in de K staan.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


27 Mei 2014, 19:30
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Sfeervak zittribune Eendracht Aalst
(y) bakkie droog en goed zoals meestal :)


27 Mei 2014, 20:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 96 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 15 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst