versterkingen volgend seizoen - Pagina 104 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 102 103 104 105 106
 versterkingen volgend seizoen 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Vicky schreef:
Ik zeg niet dat we tov het ganse land een dikke nek opzetten he, ik zeg dat het eigenlijk vrij dikkenekkerig is om iedere zondag te zeggen dat het de week erop toch geen probleem zal worden. Komaan he, iedereen zei vorige week bv "och, wijgmaal volgende week..." Ik ook, daar niet van... Ook al is het realiteit dat EA beter is dan de rest van de reeks, we zijn toch alles behalve bescheiden he? Ook qua supportersaantallen, wij lachen toch ook met ploegen die hier met 10 man toestuiken?

Ik ben helemaal geen supporter van Dender, verre van, maar ik schiet niemand af omdat hij daar nu toevallig speelt.

Ik heb ook helemaal niet gezegd dat ik vind dat Kevin hier moet komen spelen, ik zeg gewoon dat velen een oordeel over hem vellen zonder hem te kennen.

Ik ben er dan ook zeker van dat indien Kevin hier zou komen spelen en hij speelt hier goed dat hij binnen de kortste keren wel zal aanvaard zijn onder de supporters... Trouwens, iedere speler spreekt toch voor de club waar hij voor speelt? Hallo, clubliefde is een woord dat ondertussen 99,9% van alle spelers niet meer kennen hoor. Hun "liefde" gaat uit naar degene die op het eind van de maand geld op hun rekening stort. En vandaag kan dat ploeg A zijn en morgen B. That's life!

En ik vraag me nog altijd af hoeveel onder jullie al eens een normaal gesprek gevoerd hebben met hem! Waar haal je het dan om hem te veroordelen?

Vicky


na da leste matche ligt uw franckske in dezelfde schuif als dei janne met zen kroeseloar!!! En ik peis nie allienj bij moi zé...


15 Dec 2006, 16:23
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 37
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
@ El Corredor:

Tuurlijk mag een beetje euforie. Iedere dag dat ik de krant opensla en EA wordt weer opgehemeld verschijnt er een lach op mijn gezicht, maar in tegenstelling tot sommigen ben ik nog niet vergeten hoe snel het kan keren in voetbal. Ik ben de tranen die ik hier al gelaten heb nog niet vergeten en dus wil ik niet te hoog van mijn toren gaan blazen. Ik weet dat we een betere ploeg hebben, maar ik heb nog altijd respect voor de jongens die tegen ons moeten spelen, want ik ben niet vergeten wat het is om als degradatiekandidaat te moeten gaan spelen op het veld van de leider. Wetende dat je hoofddoel is om niet te veel doelpunten rond de oren te krijgen. En ik heb dan altijd nog het geluk gehad dat ondanks de sportief mindere resultaten mijn club nog op een schare supporters kon rekenen... Maar ik kan me perfect in de plaats zetten van een ploegje als Grimbergen dat hier met een tiental supporters toekomt... Begin er maar aan!

Ik weet ook nog dat als wij indertijd konden winnen van een topploeg in onze reeks, dat we ook allerminst braafjes weer vertrokken. Wij haalden ook altijd dingen als "daar sta je dan met je kampioenenploeg, verliezen van een ons... " en dergelijke... Voor ieder zijn moment he! Als de dag dit seizoen komt dat een ploeg ons verslaat, awel, dan gun ik die jongens hun "60 seconds of fame".

Vicky

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


15 Dec 2006, 16:26
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 37
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Ik kan alleen zeggen wat ik er van vind en dat ik dat Koen (en vooral Mattis) blijkbaar ondertussen een soort haat hebben tegenover alles wat met EA te maken heeft en daar moet ik ook niets van weten. Maar zoals ik nog al gezegd heb: ik heb daar bij Kevin nog nooit iets van gemerkt en dus heb ik niks tegen hem. Dat hij voor Dender speelt, vind ik ook niet leuk, maar zodra de match gedaan is, is dat voor mij gewoon weer Kevin en daarmee basta. Waar hij ook speelt... Er heeft hier toch niemand iets tegen Thiebaut of De Mol ook omdat ze nu toevallig bij Dender spelen?

Vicky

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


15 Dec 2006, 16:29
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
Verbechio schreef:
Wat ervan aan is, wetek ni. wa wel duidelijk is da alle supporters hun gedacht hebben van Franck. Laat hem komen en ge hebt 2 kampen: de pro's en de contra's.
Voor de sfeer binnen de club is da zeker ni ideaal.
Tkan zijn da em sportief een meerwaarde is, ma das ni het enige da telt.


Volledig mee eens
en @Vickey wij lachen ni me de klein ploegskes ma bepaalde ploegskes die alleen supps hebbe as het goe gaat e :mrgreen:

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


15 Dec 2006, 17:07
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 21:23
Berichten: 534
Leeftijd: 37
Locatie: denderleeuw
WLM: michael0473@hotmail.com
kversta ulle ier toch ni zo goe ze, ge zit ier te duscisieren over kevin franck dat em naar aalst zou komen en hoe dat dat zou zijn voor de supporters... maar der is nog niets me zekerheid. laat ons nu nog denken aan de komende match volgende zondag die minstens even belangerijk is als de rest! en nog is ik heb mijn vertrouwen in ons bestuur; dus weetk als ze nen transfer zullen doen dat goe zal zijn.


15 Dec 2006, 17:57
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53
Berichten: 1157
den enigen die constant en consequent provoceert en al jaren een wederzijdse haatverhouding heeft met ons is - getuige de oorzaak van de laatste "affaire" toen we daar speelden - persoons.

Wij hebben altijd al een paar supps gehad die - in mijn ogen en ik spreek volledig voor mijn eigen - zo zwart/wit zijn da ge der mottig van zou worden (zwart/wit in negatieve zin :mrgreen: )
voorbeeld: vorige week zag ik daar een paar - eerder jonge - gasten met hun vingerken omhoog naar de supps van berchem paretten staan maken terwijl die mannen kweetni hoe sportief naar ons staan te applaudiseren (nen dikke chapeau trouwens)
Ik zou zeggen: de dag zal wel eens komen da ze op hun smikkel krijgen maar ik vrees dat ze van het soort is dat dan allang gaan lopen is

Kwestie van onthaal van ex-spelers staan we ook niet in de top-20 van de faiplay en de logica peisek (gelukkig kreeg Ivan wel een warm welkom - alhoewel het mij toch serieus verbaast da sommige die hier veel zjaar ophebben hem hier blijkbaar niet kennen :roll: (zie andere topic)

Wat Kevin betreft, tja een transfer tussen erfvijanden geeft altijd voer voor discussie en kan maar op één manier beantwoord worden: u bewijzen en beter spelen dan de rest, ge zult eens zien hoeveel van die cristicasters hier dan rap hun kar keren.
(Staelens, Verheyen en vele anderen.................)

voor mij........... zolang het persoons niet is en ge komt hier uw shirt zowel nat als vuil maken.... welkom
(indien nodig, want een dikke pluim voor de ploeg die ons al tot hier gebracht heeft en die hoop ik zo goed mogelijk bij mekaar zal gehouden worden!)

en @vicky: ik geloof ook dat hij gemotiveerd is om te komen.


15 Dec 2006, 18:39
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Het is wel jammer dat er over een mogelijke versterking zoveel controverse is. Bovendien is da belange nog ni zeker, want verder dan "ik heb op cafe gehoord dat..." zijn we niet geraakt e. Dat is trouwens genen uithaal naar diene persoon e, iedereen post hier wel eens iets wat hij hoort, voor ik hier weer verkeerd begrepen wordt. Zoals Gunner al zij, ik denk dat we heel blij mogen zijn als ze de ploeg kunnen bijeenhouden, want zoals Troch zijn er ni veel in de lagere reeksen. Verder vind ik dat elke versterking de kans moet krijgen om zich te bewijzen op het veld.


Laatst gewijzigd door Titus op 15 Dec 2006, 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.



15 Dec 2006, 18:53
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Ik begrijp Vicky haar standpunt wel, ma ik zen ook gene voorstander van Franck.

Ma tis is alleszins een zinloze discussie. Als er officieel nieuws over is, kunde er terug over beginnen mor tees is toch gedoemd om op ruus uit te draaien

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


Laatst gewijzigd door Verbechio op 15 Dec 2006, 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.



15 Dec 2006, 19:58
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2937
Iel just, dieje Franck is die miserie ier allemol ni weert...


15 Dec 2006, 21:10
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Vicky schreef:
Ik zeg niet dat we tov het ganse land een dikke nek opzetten he, ik zeg dat het eigenlijk vrij dikkenekkerig is om iedere zondag te zeggen dat het de week erop toch geen probleem zal worden. Komaan he, iedereen zei vorige week bv "och, wijgmaal volgende week..." Ik ook, daar niet van... Ook al is het realiteit dat EA beter is dan de rest van de reeks, we zijn toch alles behalve bescheiden he? Ook qua supportersaantallen, wij lachen toch ook met ploegen die hier met 10 man toestuiken?

Ik ben helemaal geen supporter van Dender, verre van, maar ik schiet niemand af omdat hij daar nu toevallig speelt.

Ik heb ook helemaal niet gezegd dat ik vind dat Kevin hier moet komen spelen, ik zeg gewoon dat velen een oordeel over hem vellen zonder hem te kennen.

Ik ben er dan ook zeker van dat indien Kevin hier zou komen spelen en hij speelt hier goed dat hij binnen de kortste keren wel zal aanvaard zijn onder de supporters... Trouwens, iedere speler spreekt toch voor de club waar hij voor speelt? Hallo, clubliefde is een woord dat ondertussen 99,9% van alle spelers niet meer kennen hoor. Hun "liefde" gaat uit naar degene die op het eind van de maand geld op hun rekening stort. En vandaag kan dat ploeg A zijn en morgen B. That's life!

En ik vraag me nog altijd af hoeveel onder jullie al eens een normaal gesprek gevoerd hebben met hem! Waar haal je het dan om hem te veroordelen?

Vicky


Kijk tis duidelijk dat ne kameraad van u is en da ge hem zult verdedigen éénder wa, maar ik heb er al genoeg dingen van gezien om te weten wa voor iemand het is. En dat weet ik dan ook voor mijn eigen, kga der ni veel meer woorden aan vuil maken. Als hij zou komen zou hij wss wel een versterking zijn, maar dit is geen speler die wij nodig hebben !


15 Dec 2006, 22:31
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5522
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
K vraag me af wanneer ze de versterkingen tijdens de winterstop gaan bekendmaken. Waarschijnlijk begin januari. K zit nu al in spanning te wachten. Aangezien er volgens mij al getekend hebben, hoopte ik in de dagen na de match op wijgmaal al iets officieel te vernemen. K zal nog efkens in spanning moeten blijven...


20 Dec 2006, 12:07
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Smetje schreef:
K vraag me af wanneer ze de versterkingen tijdens de winterstop gaan bekendmaken. Waarschijnlijk begin januari. K zit nu al in spanning te wachten. Aangezien er volgens mij al getekend hebben, hoopte ik in de dagen na de match op wijgmaal al iets officieel te vernemen. K zal nog efkens in spanning moeten blijven...


Ge kunt sowieso pas vanaf 1 januari transfers doen hé.


20 Dec 2006, 12:08
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5522
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bartos schreef:
Smetje schreef:
K vraag me af wanneer ze de versterkingen tijdens de winterstop gaan bekendmaken. Waarschijnlijk begin januari. K zit nu al in spanning te wachten. Aangezien er volgens mij al getekend hebben, hoopte ik in de dagen na de match op wijgmaal al iets officieel te vernemen. K zal nog efkens in spanning moeten blijven...


Ge kunt sowieso pas vanaf 1 januari transfers doen hé.


Het contract kan pas op 1 januari ingaan, maar het kan nu wel al getekend en bekend gemaakt worden. bv. Danté van Charleroi naar Standard.


20 Dec 2006, 12:11
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 21:50
Berichten: 945
Volgens mij kan je momenteel nog geen enkele transfer officieel in orde hebben ! Speler en 2 ploegen kunnen wel al afspraak hebben, maar volgens mij kan dat pas vanaf 01/01 officieel zijn.

Mocht onzen Iendracht zich versterken tijdens de winterstop, dan lijkt het me alles behalve slim om daar nu al namen op te kleven ! Dat ze maar doen wat ze moeten doen en pas als alles effectief op papier is dat openbaar maken.

Koen


20 Dec 2006, 12:53
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Ajuin schreef:
Volgens mij kan je momenteel nog geen enkele transfer officieel in orde hebben ! Speler en 2 ploegen kunnen wel al afspraak hebben, maar volgens mij kan dat pas vanaf 01/01 officieel zijn.

Mocht onzen Iendracht zich versterken tijdens de winterstop, dan lijkt het me alles behalve slim om daar nu al namen op te kleven ! Dat ze maar doen wat ze moeten doen en pas als alles effectief op papier is dat openbaar maken.

Koen


Bwa, diene transfer van Verbeeck en Knipping is toch ook al officieel bekend gemaakt door Opwijk en Schoten.

Mja, ze zullen ze wel bekendmaken wanneer den tijd er is e. Bovendien denk ik niet niet dat we spectaculaire transfers moeten verwachten. Deze kern is sterk genoeg voor vierde, juist in de breedte zal er waarschijnlijk iets bijkomen.


20 Dec 2006, 13:11
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 102 103 104 105 106


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: iendracht veroit en 149 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst