versterkingen volgend seizoen | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 106
 versterkingen volgend seizoen 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht versterkingen volgend seizoen
Ik denk dat de volgende spelers een versterking zouden zijn met het oog op volgend jaar:
- dennis baino, nu doornik, ex wevelgem, een echte targetman
- arne dugardein, ne grote middenvelder en jong
- Bram Leyman, centrale verdediger, nu meldert ex aalst
- Hilaerts, londerzeel, ex aalst
- James De Ly, spits, nu st-gillis-waas


17 Mar 2006, 11:37
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: versterkingen volgend seizoen
filipeveraert schreef:
Ik denk dat de volgende spelers een versterking zouden zijn met het oog op volgend jaar:
- dennis baino, nu doornik, ex wevelgem, een echte targetman
- arne dugardein, ne grote middenvelder en jong
- Bram Leyman, centrale verdediger, nu meldert ex aalst
- Hilaerts, londerzeel, ex aalst
- James De Ly, spits, nu st-gillis-waas


Even mijn mening:

- Dennis Baino: als ik het me goed herinner niet echt de typische targetman, vooral pijlsnel, deed ons indertijd met Wevelgem serieus pijn, spits of ook flankmiddenvelder, ik weet wel niet hoe hij het bij Doornik doet momenteel, is ondertussen ook al niet meer van de jongste

- Arne Dugardein: zou inderdaad zondermeer een versterking zijn, vorig seizoen beresterk bij Denderhoutem, nu aan de slag bij Harelbeke, een zeer grote verdedigende middenvelder die er van goudwaarde is voor zijn ploeg

- Bram Leyman: heb ik wat mijn vraagtekens bij, al vele jaren aan de slag bij Meldert (speelde 3 seizoenen geleden in derde al mee tegen ons), een typische mandekker, niet de meest opvallende speler, mja, ik weet niet of hij het hier zou kunnen maken

- Steven Hilaerts: ooit in een ver verleden nog kortstondig bij ons aan de slag, zou zeer zeker een versterking zijn, elk seizoen goed voor een pak goals in vierde klasse, kopbalsterke spits en ook dit seizoen reeds heel wat goals opnieuw, met Londerzeel overigens op kop in vierde klasse

- James De Ly: de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat hij een vraagteken is voor mij, kan ik niks over zeggen


17 Mar 2006, 12:01
Dugardeyn is geen slechte speler, maar niet dé speler die sommigen er willen van maken. Heeft wel een groot loopvermogen en vrij goed in de balrecuperatie, maar technisch (controle+inspeelpas)en positioneel vrij zwak.


17 Mar 2006, 12:15
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
poipeplekker schreef:
Dugardeyn is geen slechte speler, maar niet dé speler die sommigen er willen van maken. Heeft wel een groot loopvermogen en vrij goed in de balrecuperatie, maar technisch (controle+inspeelpas)en positioneel vrij zwak.


Mja, ik zie hem wel graag bezig, is inderdaad niet de man die met zijn techniek de boel zal openbreken, maar op zijn positie toch meer dan degelijk hoor.


17 Mar 2006, 12:26
Hij speelt op dezelfde plaats als Persoons, maar aan hem kan Dugardeyn toch niet tippen ze. Ik weet dat de Denderhoutem-tak boos was op onze trainer omdat hij de voorkeur gaf aan Persoons. Na Nieuwjaar werd Dugardeyn tijdens Harelbeke-FCD echter al na 30 min gewisseld omdat em constant in de zak gezet werd en uit positie liep.

Voor de rest is het afwachten, denk ik, welke fondsen aanwezig zullen zijn voor de noodzakelijke verstering en uiteraard in welke reeks jullie zullen spelen. Die onduidelijkheid zorgt ervoor dat mogelijke transfers in de pipeline zitten, da's bij ons niet anders.


17 Mar 2006, 12:33
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 36
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Ik vind Arne toch ook goed ze! Da zou zeker een aanwinst zijn!!! Ik zeg da al van vorig seizoen, maar ja, ik heb ni zoveel te zeggen int bestuur dus ja :lachen: Nee serieus, ik ken Arne ook van bij atom en ik vond hem daar toch sterk ze! En dat hij mss niet zo goed is als Persoons, dat kan, daar kan ik ni over oordelen, maar ik zie dan toch liever Arne in een wit-zwart truike dan Koentje janet ze... Ale ja, das mijn mening dan he... :lachen:

Bram Leyman: als voetballer kan ik daar ni veel over zeggen, maar naast het veld heb ik daar maar één woord voor: :zot:

En Hillaerts... pfff... is wel ni slecht, maar dan hebk toch liever mijn Voeghtje terug ze... :p

Vicky

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


17 Mar 2006, 12:57
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Voor Hilaerts zou ik ook wel eens informeren bij londerzeel, hij is elk seizoen goed voor heel wat doelpunten en ne maat van mij zegt dat hij het er dit seizoen zeer goed doet.

Dennis Baino was indertijd een heel goede en moeilijk te bespelen voetballer, maar zoals Bartos zegt is Baino ook niet meer van de jongste.

Ik volg (weliswaar via de krant) regelmatig het reilen en zeilen in eerste provinciale en De Ly doet het redelijk goed bij S-G-W, hij staat redelijk goed geklasseerd in de topschutterstand. Bovendien is hij nog maar 22 jaar denk ik, dus zal hij waarschijnlijk wel nog wat progressiemarge hebben. Ik zou die speler wel eens gaan bekijken moest ik van EA zijn
:coolen:.


17 Mar 2006, 13:08
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Ik heb De Ly in actie gezien op Terjoden; als ik me niet vergis heeft hij slechts 2x de bal geraakt. Als je in bij een ambitieuse derdeklasser wil spelen, dan moet je top zijn in eerste provinciale. OK, ik heb maar 1 wedstrijd van hem gezien en dat zou niet fair zijn om die gast daarop te quoteren. Maar ik heb mijn bedenkingen. Je kan ook Diomi aantrekken van derdeprovinvialer St-Paules, hij heeft er al meer dan 30 gemaakt. Maar zelfs Antwerp kon hem met de winterstop niet aantrekken....

Als ik een speler mocht kiezen: El Kanchaf van Ronse. Een redelijk oude speler, meer iemand die uw ploeg doet draaien en zelf het verschil kan maken. Eén van de weinige klassepelers in tweede..


17 Mar 2006, 13:32
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Dani schreef:
Je kan ook Diomi aantrekken van derdeprovinvialer St-Paules, hij heeft er al meer dan 30 gemaakt. Maar zelfs Antwerp kon hem met de winterstop niet aantrekken....


Mja, Diomi is een speciaal geval hé, zowaar een speler die van tweede klasse zakt naar derde provinciale omdat hij voor het geld kiest. Ik vond die bij Hamme één van de betere spelers van tweede klasse. Maar bij Sint-Pauwels hebben ze daar dus ne fameuze geldschieter van Nieuwkerken die die mannen recht naar de nationale reeksen wil loodsen en daar heel veel geld voor over heeft, zo spelen naast Guy Diomi ook Peter Quintelier (ex-EA) en Hendrik Van Hende, beide nog in de ploeg bij Nieuwkerken vorig seizoen, bij die mannen mee. Het gevolg is dat ze op 24 matchen 21 overwinningen en 3 gelijke spelen behaalden en een doelpuntensaldo hebben van 94 - 19.


17 Mar 2006, 14:03
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Wat dacht je dan van el Kanchaf, is die u nooit opgevallen dan?


17 Mar 2006, 15:09
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Dani schreef:
Wat dacht je dan van el Kanchaf, is die u nooit opgevallen dan?


Vorig seizoen maakte hij in Ronse nog een doelpunt tegen ons, maar voor de rest is hij me in alle eerlijkheid nog nooit opgevallen.


17 Mar 2006, 15:15
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Als ze De Ridder en Glorieux kunnen behouden hebt ge Hillaerts nie van doen.Mertens die mogen ze van mij ook nog een jaartje lenen van Gent.Voor de rest zou ik 2 nieuwe middenvelders derbij halen nu da Coppens weggaat.

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


18 Mar 2006, 1:05
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
de langen schreef:
Als ze De Ridder en Glorieux kunnen behouden hebt ge Hillaerts nie van doen.Mertens die mogen ze van mij ook nog een jaartje lenen van Gent.Voor de rest zou ik 2 nieuwe middenvelders derbij halen nu da Coppens weggaat.


De Ridder heeft bij Gent een 2-jarig profcontract aangeboden gekregen, dat zal niet realistisch zijn hoor.


18 Mar 2006, 2:07
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
nog ne centrale verdediger en nen goeie op de flank, geen overbodige luxe.  Ge kunt het me Van Geem nie blijven doen en Matthijs, tja, hoe gaat diene uit zen kwetsure komen??

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


18 Mar 2006, 15:30
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14
Berichten: 1736
Leeftijd: 40
Locatie: Aalst
Website: http://www.iendracht.be
WLM: bram.keppens@telenet.be
witzwet schreef:
nog ne centrale verdediger en nen goeie op de flank, geen overbodige luxe. Ge kunt het me Van Geem nie blijven doen en Matthijs, tja, hoe gaat diene uit zen kwetsure komen??


Van Geem zal je hier volgend seizoen nimmer zien peisk

_________________
IENDRACHT 4-EVER


18 Mar 2006, 15:32
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 106


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst