versterkingen volgend seizoen - Pagina 106 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 102 103 104 105 106
 versterkingen volgend seizoen 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
ik vind het dus wat Lorré betreft ook erg jammer. Een fitte Lorré is een speler die in de terugronde zijn nut had kunnen bewijzen. Detlef is ook erg Eendracht-minded en was bij de eersten om te blijven. 't is jammer dat ge op u 18 jaar al door blessures een stuk van u carrière verloren ziet gaan.

Ik hoop voor hem dat hij zich alsnog via de reserven terug kan tonen of dat hij een goed ploegske vind waar hij kan spelen.

Clegy kan ik niet zo inschatten, maar heeft samen met de andere 2 wel de kansen gekregen bij de reserven en ze schieten volgens de trainer blijkbaar te kort om ooit bij de A-kern te kunnen aansluiten.

_________________
If you never try, you'll never know


22 Dec 2006, 11:18
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
worden er soms oefenwedstrijden gespeeld tussen kerst en de eerste wedstrijd om de winterstop te overbruggen?


22 Dec 2006, 12:24
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 21:23
Berichten: 534
Leeftijd: 37
Locatie: denderleeuw
WLM: michael0473@hotmail.com
El Corredor schreef:
worden er soms oefenwedstrijden gespeeld tussen kerst en de eerste wedstrijd om de winterstop te overbruggen?


da zal wel ni, we spelen al de indoor cup om ons opnieuw voor te bereiden


22 Dec 2006, 12:27
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Geofrey Claes is terug uit Australië en op zoek naar een ploeg. K weet dat die wisselvallig is, regelmatig geblesseerd en al wat ouder, maar k heb daar toch goeie herinneringen aan van dat jaar dat hij hier speelde. Zou misschien nuttig zijn als vervanger van Van Den Bulcke. Hij is ervaren en polyvalent. Langs de andere kant is het misschien beter om zoals bij de vorige transferperiode geen "vedetten" binnen te halen, maar vaste waarden uit 2de/3de klasse.

Wat denken jullie?


22 Dec 2006, 13:16
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
El Corredor schreef:
worden er soms oefenwedstrijden gespeeld tussen kerst en de eerste wedstrijd om de winterstop te overbruggen?


Dat was eerst de bedoeling, maar aangezien er enkele spelers echt rust vandoen hebben en we uiteindelijk toch op 6 januari dat indoortornooi in Gent reeds spelen, hebben ze dat plan maar zo gelaten.


22 Dec 2006, 13:27
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
wat lorré betreft da's jammer , maar het hoort er gewoon bij
pas op dan zijn we nog niet eens een vaste waarde kwijt aan een veel grotere ploeg, da kan ons ook nog obverkomen zenne

ik dnek da eerste betrachting is om de huidige kern nog sterker te maken dan die die er nu is, en dan dringt snoeiwerk in de loonmassa zich op he

ook ik had graag lorré en zelfs wambacq nog een kans gegeven... maar ge kunt er maar 11 opstellen en we hebben nu éénmaal betere.. als ze inderdaad in derde bovenaan willen meedraaien (wat toch de ambitie blijkt te zijn, na alle interviews ed...)moeten ze inderdaad nu gaan zoeken naar versterking, en dat kost geld

ik ben benieuwd aan wie ze zoal denken naar volgend jaar toe
en naar diegenen van huidige kern die bijtekenen


22 Dec 2006, 13:36
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
Mensen,

Voor wat betreft de verwijzingen naar de B-kern vind ik alleen de verwijzing van Detlev ergens jammer. Dit bestuur gaat echter doordacht genoeg te werk dat hier extra-sportieve redenen de basis moeten voor zijn. Detlev was inderdaad een speler die - vooral als back up- de nodige diensten kon bewijzen, zonder dat we er ook een wereldvoetballer van moeten maken, want die lopen hier niet rond.

Ik denk dat sommigen zelfs vergeten hoe we vorig jaar Glorieux gelaakt hebben om zijn gebrek aan efficiëntie voor doel. Als je er de rangschikking van tweede eens bij neemt, dan zie je dat Ronse - met drie ex- Eendrachters, ook onderaan tweede bengelt, dus zo verkeerd zou ik de voorgaande keuzes niet noemen.

Ik pleit alleszins voor een kritische kijk, maar het bestuur moet mijns inziens ook het krediet krijgen dat het ondertussen verdient heeft. Het is duidelijk dat de ambitie hoger ligt dan vierde, zelfs hoger dan derde klasse. Vanuit die optiek kan ik het standpunt des bestuurs wel begrijpen.

Wij werken niet elke week met die jongens samen...of het vertrek van Detlef al of niet een verkeerde keuze is geweest, zal later moeten blijken.

Aan alle jongens alle succes toe bij hun respectieve nieuwe clubs.

Mvg,

Thomas

P.S.: Er gaan er mij voor zot verklaren, maar Geoffrey Claeys is pas 32 en zoekt een ploeg in vierde? Volgens mij kan het niveau downunder toch niet zo slecht zijn, als je ziet hoeveel Australiërs het relatief goed hebben gedaan in België annex Europa. Een jongen met ervaring als wisseloptie centraal achterin, valt toch eens over na te denken....

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


22 Dec 2006, 15:24
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
@ red ant: ik heb een fout gemaakt, het betreft een voltooid deelwoord, en als ge het nu nog niet vindt, loopt ge een pint mis kerel. Zittend mis ik die in alle geval nooit, af en toe misloop ik wel eens een pintje:-)

Grts,

T

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


22 Dec 2006, 15:28
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Voor Detlev is het misschien een spijtige beslissing, maar volgens mij toch de correcte.

Er zit misschien wel iets in in die jongen, maar als ge hem vergelijkt met wie er nu op zijn plaats staat op het veld... Van dat niveau is hij toch nog een eind verwijderd. Reken er bij dat wij (en het niveau) op termijn één of twee klasses omhoog gaan... Als ge dan moet gaan tellen over welke termijn hij op dat niveau gaat zijn plaats hebben in de ploeg, dan gaan we hem toch nog verscheidene jaren moeten betalen, zonder dan nog te weten of hij het niveau ooit zal halen.

Dan is het voor EA beter dat ze het geld steken in ene die nu onmiddellijk goed is, en voor Detlev zelf zal het denk ik ook beter zijn van ergens te spelen waar hij kan spelen.

En wat betreft Akanakimana (de ploeg gaat achteruit als hij meedoet), Haentjens (nog nooit de 16 gehaald dit seizoen) en Wambacq (ongetwijfeld een brave jongen, en mss de ideale 16e man, maar een meerwaarde?) ook heel juiste beslissingen. Geld dat niet rendeert steken ze beter ergens anders in, anders is het toch verloren.


22 Dec 2006, 15:44
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
wheel's armée schreef:
@ red ant: ik heb een fout gemaakt, het betreft een voltooid deelwoord, en als ge het nu nog niet vindt, loopt ge een pint mis kerel. Zittend mis ik die in alle geval nooit, af en toe misloop ik wel eens een pintje:-)

Grts,

T


laat ons zeggen: wie het vindt, verdienT een pintje en heeft dus een pintje verdienD


22 Dec 2006, 15:51
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Ik denk dat het bestuur goed genoeg weet waarmee ze bezig zijn. En ga dus ook niet twijfelen aan een van die beslissingen.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


22 Dec 2006, 15:58
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Ik vind het ook een terechte beslissing van het bestuur. Als ge uw ploeg nog wil versterken is dit zeer logisch.


22 Dec 2006, 17:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Casual1919 schreef:
Ik denk dat het bestuur goed genoeg weet waarmee ze bezig zijn. En ga dus ook niet twijfelen aan een van die beslissingen.
llet op, ik twijfel niet aan de juiste bedoeling van het bestuur en dat het zijn effect niet zal missen betwijfel ik ook niet. Ik vind het gewoon jammer voor Detlef, was wel een type speler die ik graag bezig zag. Maar de redenering van Rivelinho zal ons bestuur ook wel aanhouden en in dat opzicht is het inderdaad misschien ook beter voor hem dat hij ergens bij een club aan de bak kan waar hij aan spelen toe komt.

_________________
If you never try, you'll never know


22 Dec 2006, 18:02
Scholier

Lid geworden op: 24 Sep 2006, 19:04
Berichten: 151
Locatie: Gavere
als die spelers effectief ook een andere ploeg vinden, dan hoop ik maar dat we nog een paar spelers in de plaats aantrekken. Met alle respect voor opkomend talent maar als we eens een stuk of twee geblesseerden gaan hebben en ene geschorst, zijn de wisselmogelijkheden toch wel héél beperkt. Onze kern kan men niet bepaald ruim noemen.


24 Dec 2006, 13:32
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Wannes schreef:
als die spelers effectief ook een andere ploeg vinden, dan hoop ik maar dat we nog een paar spelers in de plaats aantrekken. Met alle respect voor opkomend talent maar als we eens een stuk of twee geblesseerden gaan hebben en ene geschorst, zijn de wisselmogelijkheden toch wel héél beperkt. Onze kern kan men niet bepaald ruim noemen.


Ik denk wel dat er tijdens de winterstop iemand zal bijkomen. Tbestuur zal daar wel werk van maken. En daarbij... binnen een match of 10 zijn we toch kampioen. :grijns:


24 Dec 2006, 13:37
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 102 103 104 105 106


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst