versterkingen volgend seizoen - Pagina 105 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 102 103 104 105 106
 versterkingen volgend seizoen 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
GunneR schreef:
Kwestie van onthaal van ex-spelers staan we ook niet in de top-20 van de faiplay en de logica peisek (gelukkig kreeg Ivan wel een warm welkom - alhoewel het mij toch serieus verbaast da sommige die hier veel zjaar ophebben hem hier blijkbaar niet kennen :roll: (zie andere topic)



de "Ivan Wie?" was een mopje om el corredor te pesten...


20 Dec 2006, 13:46
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Fillou schreef:
GunneR schreef:
Kwestie van onthaal van ex-spelers staan we ook niet in de top-20 van de faiplay en de logica peisek (gelukkig kreeg Ivan wel een warm welkom - alhoewel het mij toch serieus verbaast da sommige die hier veel zjaar ophebben hem hier blijkbaar niet kennen :roll: (zie andere topic)



de "Ivan Wie?" was een mopje om el corredor te pesten...


ah twas een mopken! Das Brugsen humor zeker? De Zondag gekeken, da was pas slapstick! :mrgreen:


20 Dec 2006, 14:08
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
El Corredor schreef:
Fillou schreef:
GunneR schreef:
Kwestie van onthaal van ex-spelers staan we ook niet in de top-20 van de faiplay en de logica peisek (gelukkig kreeg Ivan wel een warm welkom - alhoewel het mij toch serieus verbaast da sommige die hier veel zjaar ophebben hem hier blijkbaar niet kennen :roll: (zie andere topic)



de "Ivan Wie?" was een mopje om el corredor te pesten...


ah twas een mopken! Das Brugsen humor zeker? De Zondag gekeken, da was pas slapstick! :mrgreen:


Aanen kommentaar doe mé niet!


20 Dec 2006, 15:41
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Fillou schreef:
El Corredor schreef:
Fillou schreef:
GunneR schreef:
Kwestie van onthaal van ex-spelers staan we ook niet in de top-20 van de faiplay en de logica peisek (gelukkig kreeg Ivan wel een warm welkom - alhoewel het mij toch serieus verbaast da sommige die hier veel zjaar ophebben hem hier blijkbaar niet kennen :roll: (zie andere topic)



de "Ivan Wie?" was een mopje om el corredor te pesten...


ah twas een mopken! Das Brugsen humor zeker? De Zondag gekeken, da was pas slapstick! :mrgreen:


Aanen kommentaar doe mé niet!


Oei, ge lept precies ewa geprikkeld! Troost aa jong, via den intertoto keje veir geraken. :mrgreen: :mrgreen: :shock: (zie naar Newcastle)


20 Dec 2006, 15:45
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
El Corredor schreef:
Fillou schreef:
El Corredor schreef:
Fillou schreef:
GunneR schreef:
Kwestie van onthaal van ex-spelers staan we ook niet in de top-20 van de faiplay en de logica peisek (gelukkig kreeg Ivan wel een warm welkom - alhoewel het mij toch serieus verbaast da sommige die hier veel zjaar ophebben hem hier blijkbaar niet kennen :roll: (zie andere topic)



de "Ivan Wie?" was een mopje om el corredor te pesten...


ah twas een mopken! Das Brugsen humor zeker? De Zondag gekeken, da was pas slapstick! :mrgreen:


Aanen kommentaar doe mé niet!


Oei, ge lept precies ewa geprikkeld! Troost aa jong, via den intertoto keje veir geraken. :mrgreen: :mrgreen: :shock: (zie naar Newcastle)


Gelek as ek gezeid em, dat doet mé niet!

Ik was de zondag in d'iejste plosj kontent da'k oeirden dat'n iendracht de droi poentjen toch gepakt at. En ver de rest door in de west-flut ... foert!


20 Dec 2006, 15:50
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
El Corredor schreef:
Fillou schreef:
El Corredor schreef:
Fillou schreef:
GunneR schreef:
Kwestie van onthaal van ex-spelers staan we ook niet in de top-20 van de faiplay en de logica peisek (gelukkig kreeg Ivan wel een warm welkom - alhoewel het mij toch serieus verbaast da sommige die hier veel zjaar ophebben hem hier blijkbaar niet kennen :roll: (zie andere topic)



de "Ivan Wie?" was een mopje om el corredor te pesten...


ah twas een mopken! Das Brugsen humor zeker? De Zondag gekeken, da was pas slapstick! :mrgreen:


Aanen kommentaar doe mé niet!


Oei, ge lept precies ewa geprikkeld! Troost aa jong, via den intertoto keje veir geraken. :mrgreen: :mrgreen: :shock: (zie naar Newcastle)


Gelek as ek gezeid em, dat doet mé niet!

Ik was de zondag in d'iejste plosj kontent da'k oeirden dat'n iendracht de droi poentjen toch gepakt at. En ver de rest door in de west-flut ... foert!


20 Dec 2006, 15:54
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Wambacq, Lorré, Haentjes en Akanakimana mogen de club verlaten of met de B-kern het seizoen afwerken.
Een aantal jongeren wordt naar de A-kern overgeheveld. Hopelijk komen een paar transfers de kern versterken want anders wordt hij nu toch zeer smal...


22 Dec 2006, 9:09
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Jean schreef:
Wambacq, Lorré, Haentjes en Akanakimana mogen de club verlaten of met de B-kern het seizoen afwerken.
Een aantal jongeren wordt naar de A-kern overgeheveld. Hopelijk komen een paar transfers de kern versterken want anders wordt hij nu toch zeer smal...


Mijn mening:
Akanakimana= kon mij nie overtuigen, vooral veel show na de match, tijdens de match een pak minder.
Wambacq/Haentjes= steken er bij de reserven bovenuit, scoren veel doelpunten maar krijgen geen kans. Wambacq heeft zich nochtans al dikwijls opgewarmd :huh:
Lorré= vind ik nen serieuze flater van het bestuur, doet mij wat denken aan de transfer naar ronse van Matthijs. Misschien zit zijn blessure er voor veel tussen.

Wat de jongeren Van Vaerenbergh, podevijn, broertjes Spotbeen en De Zutter betreft, kan ik enkel zeggen dat De Zutter zeker potentieel heeft. Broertjes Spotbeen ook nie slecht alleen (nog) nie genoeg body...


22 Dec 2006, 9:24
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Enkel van Lorré vind ik het echt spijtig, die is toch nog maar 18 jaar en is volgens mij toch een serieus talent. Maar dit bestuur laat ook in zijn transfers duidelijk blijken ver weg te blijven van jongens die een geschiedenis van blessures hebben. Ik denk dat we ook het vertrek van Lorré ergens in dat kader mogen plaatsen. En op zich kan ik vanzelfsprekend begrip opbrengen voor die redenering. Als je stuk voor stuk jongens hebt die zelden of nooit geblesseerd zijn, kan je je het al permitteren voor het seizoen met een iets kleinere kern rond te maken hé.


22 Dec 2006, 9:58
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1775
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
't is dormee da ze mij nie willen. 'K em nog ewa last in mijnen knie jong...


22 Dec 2006, 10:01
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
elfahem schreef:
't is dormee da ze mij nie willen. 'K em nog ewa last in mijnen knie jong...


Tis wel de bedoeling dammen overgon, en nie zakken hein!


22 Dec 2006, 10:05
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1775
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
El Corredor schreef:
elfahem schreef:
't is dormee da ze mij nie willen. 'K em nog ewa last in mijnen knie jong...


Tis wel de bedoeling dammen overgon, en nie zakken hein!


't Loperken is ook weeral op zijn weirk zelle.

Wa Matthijs betreft, vind ik geen slechte zaak dat ze dienen laten gaan hebben zelle. Na zijn eerste schitterende seizoen bij ons heeft hij zijn niveau nooit meer gehaald. Is trouwens gemakkelijk gekwetst ...


22 Dec 2006, 10:13
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
elfahem schreef:
El Corredor schreef:
elfahem schreef:
't is dormee da ze mij nie willen. 'K em nog ewa last in mijnen knie jong...


Tis wel de bedoeling dammen overgon, en nie zakken hein!


't Loperken is ook weeral op zijn weirk zelle.
Wa Matthijs betreft, vind ik geen slechte zaak dat ze dienen laten gaan hebben zelle. Na zijn eerste schitterende seizoen bij ons heeft hij zijn niveau nooit meer gehaald. Is trouwens gemakkelijk gekwetst ...


Troost aa, sebiet vertrek ik op congé! :dans: :dans:


22 Dec 2006, 10:18
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
K vind het ook spijtig van Lorré. Dienen heeft zeker potentieel. Als je ziet dat hij twee jaar geleden naar Tottenham kon, wil dit toch iets zeggen. K vind dat ze hem beter nog de kans gaven tot het einde van het seizoen. Als hij dan niet blessurevrij en goed spelend het seizoen afwerkt, kan je hem nog laten vertrekken.

Ook voor Clegy vind ik het een snelle beslissing. K heb van hem in de voorbereiding goede invalbeurten gezien en k weet dat die regelmatig scoort bij de reserven. Langs de andere kant is het ook begrijpelijk. Want dat is waarschijnlijk ne speler die mee kan draaien in vierde, maar onze ambitie ligt hoger en dat wordt moeilijk voor hem.

Akanakimana heeft nog ni veel gespeeld, maar zijn invalbeurten waren ook nooit overtuigend. De enige reden om die te houden is als clown. Terechte beslissing dus. K hoop wel dat er dan ook nog nen aanvallende speler bijkomt, want anders heb je nog weinig alternatief voor een eventuele blessure of schorsing van Arnold op te vangen.

Over Haentjes valt ni veel te zeggen. Goeie beslissing om hem te laten vertrekken.

Over de nieuwe jongeren kan ik ni veel zeggen. In de weinige matchen van de reserven die ik gezien heb, weet ik niet wie wie was. K hoop dat ze goed meevallen en wens ze in elk geval veel succes. T is ook een heel goeie beslissing van het bestuur om de eigen jeugd vol zijn kans te geven.

Conclussie is dat het bestuur snel op de bal speelt en verder kijkt dan dit seizoen. Spelers waarvan de limiet in vierde ofzo ligt, worden nu al opzij geschoven. K heb er alle vertrouwen in dat het bestuur tijdens de transferperiode van januari nog enkele goeie en toekomstgerichte transfers zal doen. Merci bestuur, doe zo voort! :dans:


22 Dec 2006, 10:21
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Akanakimana zal er nie goe van zijn dat hij onzen iendracht met zijn schitterende supporters moet verlaten. T zal veel minder zijn met feesten :dans: en de clown uithangen :cheer: als hij daar bij een ploegsken met twee man en ne paardekop :shock: als supporterslegioen toekomt.


22 Dec 2006, 11:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 102 103 104 105 106


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst