versterkingen volgend seizoen - Pagina 101 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 99 100 101 102 103 106
 versterkingen volgend seizoen 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
We zullen wel zien e, tis allemaal zover nog ni.


13 Dec 2006, 23:08
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 21:23
Berichten: 534
Leeftijd: 37
Locatie: denderleeuw
WLM: michael0473@hotmail.com
ik denk dat beter is da we gewoon afwachten tot ze iets bekend maken; en ik heb het volle vertrouwen in ons bestuur, en ze zullen ook weten dat nie alleen sportief in orde zal moeten zijn, maar dat em ook goed in de groep zal liggen. zolang dat hij een meerwaarde heeft aan een ploeg vind ik het ook ni erg; en moest em de rotten appel willen uithangen, wa dak em ni zien doen, zalt bestuur dan ook wel direct ingrijpen. kijk maar naar van den bulcke


13 Dec 2006, 23:44
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
troch.. as we die kunne houde zou ek al heel content zen want as ge es ziet wa die bijbrengt me een match :fluit:

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


13 Dec 2006, 23:58
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 37
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Jan schreef:
Vicky schreef:
Ik sluit me aan bij Rollo... Kevin heeft nog nooit een verkeerd woord over EA uit zijn mond laten komen bij mijn weten... Hij heeft hier mooie jaren meegemaakt en was ook zeker niet happy toen we moesten degraderen...

Vicky


Gij moogt ook Kevin zeggen zeker? :grijns:


Eigenlijk wel, maar ik zeg meestal Franckske... :p

Vicky

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


14 Dec 2006, 0:07
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
s@té schreef:
terwijl de stap naar 1e binnen bereik ligt


Terwijl die stap naar 1ste voor veel van hun spelers misschien net zal betekenen dat ze op zoek moeten gaan naar een andere club...

Dit weliswaar even terzijde (voor men weer begint te speculeren) :grijns:

_________________
es da ier e fistjen...


14 Dec 2006, 2:42
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Jul 2005, 19:27
Berichten: 623
uit principe ben ik tegen denderimport, ik weiger met hunne overschot te spelen, da ze trouwens die spelers maar houde want hun succesverhaaltje zal ni te lang duren

en sorry vicky tis niks persoonlijk tegen u franckske :grijns:


14 Dec 2006, 12:15
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
El Falco schreef:
uit principe ben ik tegen denderimport, ik weiger met hunne overschot te spelen, da ze trouwens die spelers maar houde want hun succesverhaaltje zal ni te lang duren

en sorry vicky tis niks persoonlijk tegen u franckske :grijns:


Zijn dit de argumenten waarmee je je bestuur wil overtuigen? :lachen:

Kevin Franck is een speler die qua techniek mijlenver boven iedereen zou uitsteken in 4de, of het gevechtsvoetbal hem zou liggen, da's weer wat anders.

Veel speculaties, niets concreets tot dusver. Ik vraag me eigenlijk af waarom jullie ploeg met Nieuwjaar nog zou moeten versterkt worden, ge staat al een straat voor met een zeer goed elftal.


14 Dec 2006, 12:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
marcel schreef:
El Falco schreef:
uit principe ben ik tegen denderimport, ik weiger met hunne overschot te spelen, da ze trouwens die spelers maar houde want hun succesverhaaltje zal ni te lang duren

en sorry vicky tis niks persoonlijk tegen u franckske :grijns:

Veel speculaties, niets concreets tot dusver. Ik vraag me eigenlijk af waarom jullie ploeg met Nieuwjaar nog zou moeten versterkt worden, ge staat al een straat voor met een zeer goed elftal.
Ons bestuur mag toch al denken aan de ploeg van volgend jaar ?

Bovendien, hoe rapper we kampioen zijn hoe groter de kans dat we dat ook volgend jaar worden. Dit jaar een paar dikke vissen juist door de vingers zien glippen omdat ze er iets te laat zijn kunnen aan beginnen.
Dat komt wel in orde.

btw: versterkingen na nieuwjaar: zoals iemand al zei hier in de topic kunnen we dan misschien terug op Lorré eens gaan rekenen... toch ook een speler die ge kunt gebruiken als er eens moet gevochten worden voor de bal. Technisch ook redelijk wat mogelijkheden.

_________________
If you never try, you'll never know


Laatst gewijzigd door Bram op 14 Dec 2006, 12:50, 1 keer totaal gewijzigd.



14 Dec 2006, 12:48
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1777
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
marcel schreef:
Ik vraag me eigenlijk af waarom jullie ploeg met Nieuwjaar nog zou moeten versterkt worden, ge staat al een straat voor met een zeer goed elftal.


Bedoeling is natuurlijk om te anticiperen en al te werken aan de ploeg voor volgend seizoen, dat mag toch wel duidelijk zijn hoop ik.


14 Dec 2006, 12:49
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
elfahem schreef:
marcel schreef:
Ik vraag me eigenlijk af waarom jullie ploeg met Nieuwjaar nog zou moeten versterkt worden, ge staat al een straat voor met een zeer goed elftal.


Bedoeling is natuurlijk om te anticiperen en al te werken aan de ploeg voor volgend seizoen, dat mag toch wel duidelijk zijn hoop ik.


ist megelek van gienj moeileke woorden te bezigen???


14 Dec 2006, 12:51
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1777
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
El Corredor schreef:
elfahem schreef:
marcel schreef:
Ik vraag me eigenlijk af waarom jullie ploeg met Nieuwjaar nog zou moeten versterkt worden, ge staat al een straat voor met een zeer goed elftal.


Bedoeling is natuurlijk om te anticiperen en al te werken aan de ploeg voor volgend seizoen, dat mag toch wel duidelijk zijn hoop ik.


ist megelek van gienj moeileke woorden te bezigen???


Miljaar, meneer is dor oik zelle. Een ganse week nikske posten en na is em dor.
Ik had al schrik da ge ont weirken wort. Ik emmet al willen zien da'k verlies op aa had.


14 Dec 2006, 13:01
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
elfahem schreef:
El Corredor schreef:
elfahem schreef:
marcel schreef:
Ik vraag me eigenlijk af waarom jullie ploeg met Nieuwjaar nog zou moeten versterkt worden, ge staat al een straat voor met een zeer goed elftal.


Bedoeling is natuurlijk om te anticiperen en al te werken aan de ploeg voor volgend seizoen, dat mag toch wel duidelijk zijn hoop ik.


ist megelek van gienj moeileke woorden te bezigen???


Miljaar, meneer is dor oik zelle. Een ganse week nikske posten en na is em dor.
Ik had al schrik da ge ont weirken wort. Ik emmet al willen zien da'k verlies op aa had.


weirken?? nie overdroiven hein...

ik em 2 doagen congé g'atj! en mondag en deistdag gienen toid g'atj!!


14 Dec 2006, 13:03
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Ik denk wel dat er versterking nodig is om ook volgend jaar (normaal in derde) voor de titel mee te doen. We zijn pas met een gelukje uit derde klasse geraakt. Berchem en KVO (toch 2 uitermate zeer goede ploegen) bleken toen een maatje te sterk. Ook OHL (nu een stevige tweedeklasser) bleek zeker en vast niet de mindere te zijn.
Mijns inziens hadden we toen in derde een ploeg die ook nu eerste in 4de zou staan, niet?

Een spits, een centrale verdediger en een 'nummer 10' (indien troch ons verlaat)moeten er zeker al bijkomen.


14 Dec 2006, 13:04
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Dani schreef:
Mijns inziens hadden we toen in derde een ploeg die ook nu eerste in 4de zou staan, niet?


Ge moet de namen eens vergelijken, dan zult ge wel zien dat onze huidige ploeg immens veel meer kwaliteit heeft dan de ploeg van toen hoor. We speelden toen de eindrondefinale met jongens als De Knijf en Decraene bij voorbeeld, twee jongens die erna gewoon in provinciale gingen voetballen.


14 Dec 2006, 13:08
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1777
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Dani schreef:
Mijns inziens hadden we toen in derde een ploeg die ook nu eerste in 4de zou staan, niet?


Vind ik eigenlijk niet. Ik vind onze ploeg van nu beter dan de ploeg waarmee we de eindronde in 3e hebben gewonnen. Dat is natuurlijk geen garantie dat we met deze ploeg ook in 3e probleemloos zullen promoveren. De top spelen ja, maar om kampioen te worden is er nog iets meer nodig.
Ik vraag me trouwens nog steeds af hoe we met onze ploeg van toen naar 2e zijn gepromoveerd. Dat was op z'n minst gezegd op een diefje...


14 Dec 2006, 13:09
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 99 100 101 102 103 106


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 187 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst