versterkingen volgend seizoen - Pagina 103 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 101 102 103 104 105 106
 versterkingen volgend seizoen 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 37
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
El Corredor schreef:
ne zwetzak schreef:
GunneR schreef:
Vicky schreef:
Ik sluit me aan bij Rollo... Kevin heeft nog nooit een verkeerd woord over EA uit zijn mond laten komen bij mijn weten... Hij heeft hier mooie jaren meegemaakt en was ook zeker niet happy toen we moesten degraderen...

Vicky


en daar sluit ik mij ook bij aan, trouwens, een paar keer warm wassen en die dendergeur gaat er wel uit :mrgreen:


Jawadde besteken mor voesj van de rest lachtem wel me ons degradausje nor vierde int stad... :fluit:


D'er zijn hier mensjen die nogal rap vergeten. Wat Franck en Persoons al gedaan hebben (constant lopen provoceren :dom: ) gaat er bij mij niet in. Als die komen.... pfff!!! Hopelijk NOOIT. :boks: :boks:

btw Vicky, twil nie zeggen omdat sommige spelers met u babbelen of da ge er vriend mee zijt, da het geen mettes zijn hé!!! Just zoals die ophemeling van Dries Mertens, jonges toch, stop daar eens mee... :huh:


Wat heeft Dries hier nu mee te maken? Ik zeg gewoon dat ik goed overeen kom met Kevin en dat hij tegen mij nog nooit iets verkeerd gezegd heeft over EA. Waar ik gewoon niet tegen kan, is dat er hier velen hem uitmaken voor weet ik veel wat terwijl ze er zelf waarschijnlijk nog nooit een woord tegen gezegd hebben. 't Is allemaal van horen zeggen... Awel, hoor het dan van mij: Kev is nen toffe gast!

Vicky

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


15 Dec 2006, 12:56
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
't Is geen avans, Vicky, 't zit er zo ingebakken. Franky is ne supertoffe gast, zeer open naar de supporters toe en bovendien ne goeie voetballer die alleen z'n fysionomie wat tegen heeft, maar goed: zinloze discussie hier.


15 Dec 2006, 12:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Vicky schreef:
El Corredor schreef:
ne zwetzak schreef:
GunneR schreef:
Vicky schreef:
Ik sluit me aan bij Rollo... Kevin heeft nog nooit een verkeerd woord over EA uit zijn mond laten komen bij mijn weten... Hij heeft hier mooie jaren meegemaakt en was ook zeker niet happy toen we moesten degraderen...

Vicky


en daar sluit ik mij ook bij aan, trouwens, een paar keer warm wassen en die dendergeur gaat er wel uit :mrgreen:


Jawadde besteken mor voesj van de rest lachtem wel me ons degradausje nor vierde int stad... :fluit:


D'er zijn hier mensjen die nogal rap vergeten. Wat Franck en Persoons al gedaan hebben (constant lopen provoceren :dom: ) gaat er bij mij niet in. Als die komen.... pfff!!! Hopelijk NOOIT. :boks: :boks:

btw Vicky, twil nie zeggen omdat sommige spelers met u babbelen of da ge er vriend mee zijt, da het geen mettes zijn hé!!! Just zoals die ophemeling van Dries Mertens, jonges toch, stop daar eens mee... :huh:


Wat heeft Dries hier nu mee te maken? Ik zeg gewoon dat ik goed overeen kom met Kevin en dat hij tegen mij nog nooit iets verkeerd gezegd heeft over EA. Waar ik gewoon niet tegen kan, is dat er hier velen hem uitmaken voor weet ik veel wat terwijl ze er zelf waarschijnlijk nog nooit een woord tegen gezegd hebben. 't Is allemaal van horen zeggen... Awel, hoor het dan van mij: Kev is nen toffe gast!

Vicky


ik zou er alleen een woord met willen wisselen als ik een paar tallooren (en t liefst nog wa reserve) in mijn broek zitten heb. En ndan nog :boks:
Hij heeft zijn diploma afgelegd voor mij sinds hij het zo nodig vond ambras te zoeken met de spelers
van den iendracht
Franck :goan:

_________________
www.spionkoplede.com


15 Dec 2006, 13:06
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Vicky schreef:
Pff... Ik doe de moeite nimmer.... Ik durf wedden dat degenen die hier nu op zijn kap zitten nog nooit met hem gebabbeld hebben. Ik ken Kev en tegen mij heeft hij nog geen verkeerd woord gezegd over EA, integendeel.... Maar kom, iedereen weet het hier toch beter...

Vicky


Dat het één van u vriendjes is is wel duidelijk hé, daarom zeker dat hij niks kan misdoen :roll: . Tis nen dikkenek en heb het zelf al meegemaakt hoe hij over aalst dacht, dus ge moet ni komen zeveren hé


15 Dec 2006, 13:07
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Ben het wel eens met El Correador over de 'verheerlijking' van Mertens.

Alle respect voor de verdiensten die hij voor onze club heeft gedaan, maar we moeten er nu ook geen halfgod van maken e.

Mijns inziens heeft Thomas Troch hier al meer bewezen dan Mertens.


Laatst gewijzigd door Gilles op 15 Dec 2006, 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.



15 Dec 2006, 13:10
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Wat ervan aan is, wetek ni. wa wel duidelijk is da alle supporters hun gedacht hebben van Franck. Laat hem komen en ge hebt 2 kampen: de pro's en de contra's.
Voor de sfeer binnen de club is da zeker ni ideaal.

Tkan zijn da em sportief een meerwaarde is, ma das ni het enige da telt.

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


15 Dec 2006, 13:17
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Verbechio schreef:
Wat ervan aan is, wetek ni. wa wel duidelijk is da alle supporters hun gedacht hebben van Franck. Laat hem komen en ge hebt 2 kampen: de pro's en de contra's.
Voor de sfeer binnen de club is da zeker ni ideaal.

Tkan zijn da em sportief een meerwaarde is, ma das ni het enige da telt.


btw vicky, herinnert ge u nog de laatste match tegen fcvdehklm Dender? toen franck azo me zen (jeanetten) hand een gebaar naar ons maakte da we ons bakkes moesten houden???? Echt jong, word wakker zé. Tis misschien genen slechte speler, mor e graalek stik beslag ja!!


15 Dec 2006, 13:31
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Mja, tegen Vicky zou 'k na uk nooit iets negatiefs zeggen zelle... :grijns:


15 Dec 2006, 14:11
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 37
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Och, dat is allemaal relatief vind ik... Net zoals ik hier al eens gezegd heb toen de spelers van Schoten ons publiek kwam "groeten" na de match... Moesten die van ons het doen, het zou maar normaal zijn en de anderen zouden er moeten leren me leven, maar nu het zij zijn, is het niet goed. Hetzelfde met Kevin... Kan er hier me iemand EERLIJK zeggen dat als vorig jaar de rollen omgekeerd waren , wij dus kampioen waren en Dender met 1 been in 4e stond en een speler van ons maakte dat gebaar naar de Dendersupps, zou het dan ook zo een spel geweest zijn? Ik den van niet, dan zouden de reacties zijn "ze verdienen het" etc... Maar nu werden wij geviseerd en dan is de andere de schuldige...

Hier op EA verandert alles toch gemakkelijk ze. Vorig jaar aan de staart van het klassement en kappen op de sportief grotere ploegen dat het dikkenekken zijn en nu wij vooraan staan, zijn wij geen dikkenek zeker? Als we iedere week zeggen "och, tis maar tegen ..., piece of cake", dan zeggen we dat uit bescheidenheid zeker? Voor mij bewijst het gewoon hoe zwart/wit ze hier denken. Maar goed, iedereen zijn mening: voor mij is Kev nen toffe gast en voor anderen niet! Daarmee is de discussie dan gesloten zeker?

Vicky

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


15 Dec 2006, 15:27
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Vicky schreef:
Och, dat is allemaal relatief vind ik... Net zoals ik hier al eens gezegd heb toen de spelers van Schoten ons publiek kwam "groeten" na de match... Moesten die van ons het doen, het zou maar normaal zijn en de anderen zouden er moeten leren me leven, maar nu het zij zijn, is het niet goed. Hetzelfde met Kevin... Kan er hier me iemand EERLIJK zeggen dat als vorig jaar de rollen omgekeerd waren , wij dus kampioen waren en Dender met 1 been in 4e stond en een speler van ons maakte dat gebaar naar de Dendersupps, zou het dan ook zo een spel geweest zijn? Ik den van niet, dan zouden de reacties zijn "ze verdienen het" etc... Maar nu werden wij geviseerd en dan is de andere de schuldige...

Hier op EA verandert alles toch gemakkelijk ze. Vorig jaar aan de staart van het klassement en kappen op de sportief grotere ploegen dat het dikkenekken zijn en nu wij vooraan staan, zijn wij geen dikkenek zeker? Als we iedere week zeggen "och, tis maar tegen ..., piece of cake", dan zeggen we dat uit bescheidenheid zeker? Voor mij bewijst het gewoon hoe zwart/wit ze hier denken. Maar goed, iedereen zijn mening: voor mij is Kev nen toffe gast en voor anderen niet! Daarmee is de discussie dan gesloten zeker?

Vicky


1) sprekt ver aa oigen
en 2) d'er zei'd aa geen enen da ge ver den denjer nie meegt supporteren hein...


15 Dec 2006, 15:52
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
in de eerste plaats zou ik aan troch denken jong
wat die al heeft laten zien dit jaar.. da's ne spits en nen nummer 10 in één... speelt niet elke week top... maar toch 75% van de matchen
en als em echt top is, dan maakt hij vroeg of laat in de match gewoon t verschil zelf.

ik ben echt fan van de speler troch.. en ik hoop uit de grond van mijn hart dat hij een tijdje onzen nummer 10 mag blijven.

gezien de meer dan schitterende aankopen tijdens het tussenseizoen, is mijn vertrouwen in 't bestuur groot genoeg om me ni te veel zorgen te maken over de toekomst.. zoals iemand hier neerschreef... gewoon als blok tonen aan de spelers hoe enorm geliefd ze hier zijn... fanshop is al n tijdje open, ge moet eens zien wa voor een volk ze daar elke keer over de vloer krijgen... het leeft hier weer en we zitten in een positieve spiraal

soms moete eens wa diep vallen om keihard te kunnen terugslaan... en da vertaalt zich dan meestal wel in resultaten... op naar derde met mannen gelijk nen dugardeyn, verheyden, aelbrecth, troch, glorieux...
wa een topmentaliteit zeg... man ...het is echt een feest om voor den eendracht te supporteren dit jaar, waarom dan zo'n spel over een gerucht van nen transfer van kevin franck ... da moet gewoon ver van ons bed zijn... da's allemaal spannend enzo... maar ik zou me toch ni te veel gaan ergeren in dat soort dingetjes, maar genieten van een superseizoen da nu nog maar halfweg is, we zijn er trouwens nog niet.

bestuur zal zijn huiswerk wel goed maken...


15 Dec 2006, 15:55
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
El Corredor schreef:
Vicky schreef:
Och, dat is allemaal relatief vind ik... Net zoals ik hier al eens gezegd heb toen de spelers van Schoten ons publiek kwam "groeten" na de match... Moesten die van ons het doen, het zou maar normaal zijn en de anderen zouden er moeten leren me leven, maar nu het zij zijn, is het niet goed. Hetzelfde met Kevin... Kan er hier me iemand EERLIJK zeggen dat als vorig jaar de rollen omgekeerd waren , wij dus kampioen waren en Dender met 1 been in 4e stond en een speler van ons maakte dat gebaar naar de Dendersupps, zou het dan ook zo een spel geweest zijn? Ik den van niet, dan zouden de reacties zijn "ze verdienen het" etc... Maar nu werden wij geviseerd en dan is de andere de schuldige...

Hier op EA verandert alles toch gemakkelijk ze. Vorig jaar aan de staart van het klassement en kappen op de sportief grotere ploegen dat het dikkenekken zijn en nu wij vooraan staan, zijn wij geen dikkenek zeker? Als we iedere week zeggen "och, tis maar tegen ..., piece of cake", dan zeggen we dat uit bescheidenheid zeker? Voor mij bewijst het gewoon hoe zwart/wit ze hier denken. Maar goed, iedereen zijn mening: voor mij is Kev nen toffe gast en voor anderen niet! Daarmee is de discussie dan gesloten zeker?

Vicky


1) sprekt ver aa oigen
en 2) d'er zei'd aa geen enen da ge ver den denjer nie meegt supporteren hein...


discussie alles behalve gesloten, weet gij wel goe wa gij hier allemaal zegt?????
Ik vind nie da weir, als echte supporters nen dikke nek ophebben, jawadde jong, als ge de laatste 2 jaar bekijkt, we zijn ons ploeg door dik en dun blijven steunen (en iedereen weet hoe zwaar het was) ik geniet van elke overwinning als was het de laatste. Respect voor de ajoinen, da zeg ik.

_________________
www.spionkoplede.com


15 Dec 2006, 16:03
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Ik denk dat als Kevin Franck naar Aalst zo komen (wat ik enorm betwijfel) dat hem een ferme ontvangst zal te wachten staan. Dus hopelijk is er niks van aan ...

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


15 Dec 2006, 16:05
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Mariner schreef:
El Corredor schreef:
Vicky schreef:
Och, dat is allemaal relatief vind ik... Net zoals ik hier al eens gezegd heb toen de spelers van Schoten ons publiek kwam "groeten" na de match... Moesten die van ons het doen, het zou maar normaal zijn en de anderen zouden er moeten leren me leven, maar nu het zij zijn, is het niet goed. Hetzelfde met Kevin... Kan er hier me iemand EERLIJK zeggen dat als vorig jaar de rollen omgekeerd waren , wij dus kampioen waren en Dender met 1 been in 4e stond en een speler van ons maakte dat gebaar naar de Dendersupps, zou het dan ook zo een spel geweest zijn? Ik den van niet, dan zouden de reacties zijn "ze verdienen het" etc... Maar nu werden wij geviseerd en dan is de andere de schuldige...

Hier op EA verandert alles toch gemakkelijk ze. Vorig jaar aan de staart van het klassement en kappen op de sportief grotere ploegen dat het dikkenekken zijn en nu wij vooraan staan, zijn wij geen dikkenek zeker? Als we iedere week zeggen "och, tis maar tegen ..., piece of cake", dan zeggen we dat uit bescheidenheid zeker? Voor mij bewijst het gewoon hoe zwart/wit ze hier denken. Maar goed, iedereen zijn mening: voor mij is Kev nen toffe gast en voor anderen niet! Daarmee is de discussie dan gesloten zeker?

Vicky


1) sprekt ver aa oigen
en 2) d'er zei'd aa geen enen da ge ver den denjer nie meegt supporteren hein...


discussie alles behalve gesloten, weet gij wel goe wa gij hier allemaal zegt?????
Ik vind nie da weir, als echte supporters nen dikke nek ophebben, jawadde jong, als ge de laatste 2 jaar bekijkt, we zijn ons ploeg door dik en dun blijven steunen (en iedereen weet hoe zwaar het was) ik geniet van elke overwinning als was het de laatste. Respect voor de ajoinen, da zeg ik.


da vind ik ook, de laatste 2 jaar waren :shock: :shock: !! een beetje euforie mag toch of nie?


15 Dec 2006, 16:05
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 37
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Ik zeg niet dat we tov het ganse land een dikke nek opzetten he, ik zeg dat het eigenlijk vrij dikkenekkerig is om iedere zondag te zeggen dat het de week erop toch geen probleem zal worden. Komaan he, iedereen zei vorige week bv "och, wijgmaal volgende week..." Ik ook, daar niet van... Ook al is het realiteit dat EA beter is dan de rest van de reeks, we zijn toch alles behalve bescheiden he? Ook qua supportersaantallen, wij lachen toch ook met ploegen die hier met 10 man toestuiken?

Ik ben helemaal geen supporter van Dender, verre van, maar ik schiet niemand af omdat hij daar nu toevallig speelt.

Ik heb ook helemaal niet gezegd dat ik vind dat Kevin hier moet komen spelen, ik zeg gewoon dat velen een oordeel over hem vellen zonder hem te kennen.

Ik ben er dan ook zeker van dat indien Kevin hier zou komen spelen en hij speelt hier goed dat hij binnen de kortste keren wel zal aanvaard zijn onder de supporters... Trouwens, iedere speler spreekt toch voor de club waar hij voor speelt? Hallo, clubliefde is een woord dat ondertussen 99,9% van alle spelers niet meer kennen hoor. Hun "liefde" gaat uit naar degene die op het eind van de maand geld op hun rekening stort. En vandaag kan dat ploeg A zijn en morgen B. That's life!

En ik vraag me nog altijd af hoeveel onder jullie al eens een normaal gesprek gevoerd hebben met hem! Waar haal je het dan om hem te veroordelen?

Vicky

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


15 Dec 2006, 16:21
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 101 102 103 104 105 106


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 97 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst