Supportersvergadering 22 januari 18u | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 202 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 14
 Supportersvergadering 22 januari 18u 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Supportersvergadering 22 januari 18u
Kan er iemand een verslag maken?

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


17 Jan 2015, 16:17
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
20/01/2015
Supportersvergadering

De supportersvergadering van aanstaande donderdag 22 januari in het Pierre Cornelisstadion zal starten om 19u00 i.p.v. 18u00. Reeds een 50-tal supporters hebben zich ingeschreven.


20 Jan 2015, 23:05
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
we zullen er zijn.


21 Jan 2015, 9:55
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Gaan we het dan nu EINDELIJK weten ? :cool:


22 Jan 2015, 10:44
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
goed nieuws kan er gewoonweg niet zijn he...

wat zou goed nieuws zijn ? dat er een nieuw stadion komt in Aalst of ze het oude mogen verbouwen, op korte termijn. dat zit er niet in dus...

al de rest (verhuizen nr denderleeuw, molenbeek,... wat oplapwerk aan het PC zodat je weer een jaartje kan rekken, een vage belofte van het stadsbestuur of van een al dan niet imaginaire investeerder(s),... ) is op te delen in 2 categorïen: we halen een licentie voor volgende seizoen of we halen geen licentie.

het is hopen op de eerste categorie van 'De rest'. dat is het hoogst haalbare. er zal geen wit konijn uit een voorzitters- of burgemeestershoed getoverd worden. enfin, dat is mijn inschatting :(

_________________
may the FORCE be with you.


22 Jan 2015, 11:53
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Still standing ! schreef:
goed nieuws kan er gewoonweg niet zijn he...

wat zou goed nieuws zijn ? dat er een nieuw stadion komt in Aalst of ze het oude mogen verbouwen, op korte termijn. dat zit er niet in dus...

al de rest (verhuizen nr denderleeuw, molenbeek,... wat oplapwerk aan het PC zodat je weer een jaartje kan rekken, een vage belofte van het stadsbestuur of van een al dan niet imaginaire investeerder(s),... ) is op te delen in 2 categorïen: we halen een licentie voor volgende seizoen of we halen geen licentie.

het is hopen op de eerste categorie van 'De rest'. dat is het hoogst haalbare. er zal geen wit konijn uit een voorzitters- of burgemeestershoed getoverd worden. enfin, dat is mijn inschatting :(


Realistische "voorbeschouwing", ook ik verwacht er niet veel van... Och ja we zullen straks wel meer/of juist hetzelfde weten. :(

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


22 Jan 2015, 14:41
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Still standing ! schreef:
goed nieuws kan er gewoonweg niet zijn he...

wat zou goed nieuws zijn ? dat er een nieuw stadion komt in Aalst of ze het oude mogen verbouwen, op korte termijn. dat zit er niet in dus...

al de rest (verhuizen nr denderleeuw, molenbeek,... wat oplapwerk aan het PC zodat je weer een jaartje kan rekken, een vage belofte van het stadsbestuur of van een al dan niet imaginaire investeerder(s),... ) is op te delen in 2 categorïen: we halen een licentie voor volgende seizoen of we halen geen licentie.

het is hopen op de eerste categorie van 'De rest'. dat is het hoogst haalbare. er zal geen wit konijn uit een voorzitters- of burgemeestershoed getoverd worden. enfin, dat is mijn inschatting :(



let er maar op , de aasgieren cirkelen al enkele jaren boven ons stadion....het zal als het ware nog rapper weg zijn en vervangen door een (t zal wel vreed dringend nodig zijn zeker :hmm: ) alweer een binnen enkele jaren aftandse afgeleefde sociale woonwijk vol krapul en gespuis , dan dat ze voor eendracht ne grond zullen gevonden hebben of dat eendracht zelf in een nieuw stadion (in groot-aalst) zal spelen....

en onze speciale dank gaat uit naar de pispaal van dienst zeker?
maar alle vorige ook niet te vergeten natuurlijk... merci berremiester(s) en stadsbestier(en) van vroeger en nu om alles en iedereen gewoon maar te "vergeten" en een beetje met onze kop te blijven lachen....vergeet niet dat alles wat ge een ander misgunt rechtstreeks in het smoelwerk terug komt gevlogen...denk er aan dat er binnenkort alweer rode bollekes gekleurd moeten worden en dat jullie dan de eersten zullen zijn om bij ons (het gepeupel en het plebs) sossissen komen uit te delen voor een in jullie ogen toch waardeloze stem!


22 Jan 2015, 14:50
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Ik verwacht ook niet echt een deus ex machina die alles gaat oplossen.
Maar een beetje toekomstgericht goed nieuws, daar hoop ik toch op.
Dit stadsbestuur en al de voorgaande hebben een verantwoordelijkheid in de malaise, maar vergeet ook de besturen van de ploeg zelf niet. Want laten we eerlijk zijn, veel management hebben we de laatste 20 jaar niet meer gezien...


22 Jan 2015, 15:26
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Als er net hetzelfde gaat verteld worden als dinsdagavond tussen appero en den dessert,daar was er een nieuw agenda punt en dat is dat de winst van Brugge,gebruikt is om de schulden aan te zuiveren en dat ze zich verslikt hebben in de spelerslonen :plat: maar de rekening courant en de schuldenberg zijn iets gestegen,dan zijde goed bezig zeker :hmm: ik blijf gewoonweg thuis vanavond ik ga mijn avond niet verprutsen om naar iets te gaan luisteren wat we al maanden moeten aanhoren,er zal ook wat geluld worden dat de lichtsterkte niet zwaar genoeg is en dat ze geen huur meer aan de stad betalen.
Ik hoop dat van den steen eens open kaart gaat spelen,maar ik denk het wel,waarom zou ze anders komen.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


22 Jan 2015, 16:45
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Bakkie schreef:
Als er net hetzelfde gaat verteld worden als dinsdagavond tussen appero en den dessert,daar was er een nieuw agenda punt en dat is dat de winst van Brugge,gebruikt is om de schulden aan te zuiveren en dat ze zich verslikt hebben in de spelerslonen :plat: maar de rekening courant en de schuldenberg zijn iets gestegen,dan zijde goed bezig zeker :hmm: ik blijf gewoonweg thuis vanavond ik ga mijn avond niet verprutsen om naar iets te gaan luisteren wat we al maanden moeten aanhoren,er zal ook wat geluld worden dat de lichtsterkte niet zwaar genoeg is en dat ze geen huur meer aan de stad betalen.
Ik hoop dat van den steen eens open kaart gaat spelen,maar ik denk het wel,waarom zou ze anders komen.


Eens trakteren gaat hij ook doen he, Bakkie. En op het einde van de vergadering is hij weer nen heilige en iedereen content.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


22 Jan 2015, 17:17
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
DavidSeal schreef:
Bakkie schreef:
Als er net hetzelfde gaat verteld worden als dinsdagavond tussen appero en den dessert,daar was er een nieuw agenda punt en dat is dat de winst van Brugge,gebruikt is om de schulden aan te zuiveren en dat ze zich verslikt hebben in de spelerslonen :plat: maar de rekening courant en de schuldenberg zijn iets gestegen,dan zijde goed bezig zeker :hmm: ik blijf gewoonweg thuis vanavond ik ga mijn avond niet verprutsen om naar iets te gaan luisteren wat we al maanden moeten aanhoren,er zal ook wat geluld worden dat de lichtsterkte niet zwaar genoeg is en dat ze geen huur meer aan de stad betalen.
Ik hoop dat van den steen eens open kaart gaat spelen,maar ik denk het wel,waarom zou ze anders komen.


Eens trakteren gaat hij ook doen he, Bakkie. En op het einde van de vergadering is hij weer nen heilige en iedereen content.


Spijtig dat jullie niet kunnen komen. :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


22 Jan 2015, 17:26
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Nog niet zo lang geleden had ik nog zo zot geweest om speciaal van Arlon eens op en af te rijden om er bij te zijn, maar genoeg Is genoeg en ook mij boeit het niet meer.
Seizoen nog uit en we zien wel waar de boot zinkt.
Maten makkers en jupiler en that's it.

Chapeau aan diegenen die het nog kunnen opbrengen om naar de leugens te gaan luisteren.
De realiteit Is ne put van 2milj.En een afgekeurd "stadion".


22 Jan 2015, 18:07
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Neutralboy schreef:
Nog niet zo lang geleden had ik nog zo zot geweest om speciaal van Arlon eens op en af te rijden om er bij te zijn, maar genoeg Is genoeg en ook mij boeit het niet meer.
Seizoen nog uit en we zien wel waar de boot zinkt.
Maten makkers en jupiler en that's it.

Chapeau aan diegenen die het nog kunnen opbrengen om naar de leugens te gaan luisteren.
De realiteit Is ne put van 2milj.En een afgekeurd "stadion".


Triest, maar o zo waar.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


22 Jan 2015, 18:12
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Eendracht Aalst wil dat stad 1 miljoen euro bijdraagt
(22/01/2015) Tweedeklasser Eendracht Aalst zal er alles aan doen om haar licentie voor volgend jaar binnen te halen. Makkelijk wordt dat niet, want er moet zo'n 1 miljoen euro geïnvesteerd worden in het Pierre Cornelisstadion. Geld dat de club niet heeft, en daarom hoopt de club op de steun van de stad. Tekst en uitleg vanavond in het TV OOST Nieuws van 17.30 uur

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


22 Jan 2015, 19:09
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Eendracht naar derde als dossier niet klaar is

door Ludwig Van Damme donderdag 22 januari 2015 om 12u52


Share on email More Sharing Services
4









Eendracht Aalst dreigt te moeten zakken naar derde klasse indien het licentiedossier niet klaar is. Op 16 februari valt het verdict. De ploeg moet voldoen aan de strengere licentievoorwaarden en dat betekent dat de verlichting moet worden aangepast en de capaciteit worden verhoogd tot 4000 toeschouwers. De capaciteit van het Pierre Cornelisstadion bedraagt nu 3600. Omwille van de veiligheid mag er niet meer volk plaatsnemen op de tribunes. Nog groter is het probleem van de verlichting. Voor Eendracht betekent dit een investering van ruim 600.000 euro. Geld dat door de stad moet worden betaald. Stad en club zitten momenteel regelmatig samen om een oplossing te zoeken. Indien afwijkingen worden toegestaan kan de club misschien nog een seizoen blijven aan de Bredestraat. de pist van een nieuw stadion op Aalsters grondgebied wordt onderzocht. Probleem is de geschikte locatie vinden. De stad stelt hiervoor een bureau aan.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


22 Jan 2015, 19:10
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 202 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 63 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst