Supportersvergadering 22 januari 18u - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 202 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 14
 Supportersvergadering 22 januari 18u 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Bakkie schreef:
jammen schreef:
Bakkie schreef:
Volgens mij kan je toch iets mooi realiseren op de heilige grond aan de bredestraat,voor mij hoeft het geen stadion te zijn waar er 15000 man binnen kan,maar voor sommige moet het direct een Ghelamco arena worden,men zou zelfs niet moeten uitwijken tijdens de verbouwingen iedereen content en ge gaat geen supps verliezen,dus ook geen inkomsten wat voor mij het belangrijkste is,want we zijn toch zo gezond.


Ik wil niet liever dat we blijven waar we nu spelen en dat we nog een paar seizoenen op de heilige grond aan het Heilig Hart kunnen volmaken.
Maar in de tussentijd mogen de plannen voor een nieuw stadion niet opgeborgen worden, integendeel, er moet keihard gewerkt worden om onze club een plaats te geven waar ze verdiend om te staan.
En je kan nu pro of contra FDR zijn maar als hij er enkele jaren geleden al de stekker uitgetrokken had dan moesten al deze discussies niet meer gevoerd worden en zaten we nu allemaal (nog meer) te kakken op FDR zijne kop omdat hij het opgegeven had.

We kunnen het ook anders bekijken,als fdr goed werk geleverd had,dan zaten we nu ook niet in een uitzichtloze situatie ;)


Deels akkoord, hij heeft ook fouten gemaakt (wie van zijn voorgangers niet trouwens), maar NU is hij onze voorzitter en als we eens, als supporters, een heel klein beetje, allemaal samen, vertrouwen zouden hebben in dit clubbestuur, en allemaal samen, eendrachtig, meewerken aan de doelstellingen om onze mooie, unieke club te verzekeren van een (mooie) toekomst, zou ons dat geen goed gevoel geven?

_________________
oilsjt, goi alien...


24 Jan 2015, 21:23
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Bakkie schreef:
jammen schreef:
Bakkie schreef:
Volgens mij kan je toch iets mooi realiseren op de heilige grond aan de bredestraat,voor mij hoeft het geen stadion te zijn waar er 15000 man binnen kan,maar voor sommige moet het direct een Ghelamco arena worden,men zou zelfs niet moeten uitwijken tijdens de verbouwingen iedereen content en ge gaat geen supps verliezen,dus ook geen inkomsten wat voor mij het belangrijkste is,want we zijn toch zo gezond.


Ik wil niet liever dat we blijven waar we nu spelen en dat we nog een paar seizoenen op de heilige grond aan het Heilig Hart kunnen volmaken.
Maar in de tussentijd mogen de plannen voor een nieuw stadion niet opgeborgen worden, integendeel, er moet keihard gewerkt worden om onze club een plaats te geven waar ze verdiend om te staan.
En je kan nu pro of contra FDR zijn maar als hij er enkele jaren geleden al de stekker uitgetrokken had dan moesten al deze discussies niet meer gevoerd worden en zaten we nu allemaal (nog meer) te kakken op FDR zijne kop omdat hij het opgegeven had.

We kunnen het ook anders bekijken,als fdr goed werk geleverd had,dan zaten we nu ook niet in een uitzichtloze situatie ;)


Ik ben er zeker van dat we niet in een uitzichtloze situatie zitten. We zullen gewoon geduld moeten hebben, veel geduld, alé nog meer geduld dus. Binnenkort kennen we het gezamenlijk standpunt van stad en club dan zal alles duidelijk worden. Ik heb er alvast een goed gevoel bij. Er zit iets in de pijpleiding ;)

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


24 Jan 2015, 21:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
jammen schreef:
Bakkie schreef:
jammen schreef:

Ik wil niet liever dat we blijven waar we nu spelen en dat we nog een paar seizoenen op de heilige grond aan het Heilig Hart kunnen volmaken.
Maar in de tussentijd mogen de plannen voor een nieuw stadion niet opgeborgen worden, integendeel, er moet keihard gewerkt worden om onze club een plaats te geven waar ze verdiend om te staan.
En je kan nu pro of contra FDR zijn maar als hij er enkele jaren geleden al de stekker uitgetrokken had dan moesten al deze discussies niet meer gevoerd worden en zaten we nu allemaal (nog meer) te kakken op FDR zijne kop omdat hij het opgegeven had.

We kunnen het ook anders bekijken,als fdr goed werk geleverd had,dan zaten we nu ook niet in een uitzichtloze situatie ;)


Deels akkoord, hij heeft ook fouten gemaakt (wie van zijn voorgangers niet trouwens), maar NU is hij onze voorzitter en als we eens, als supporters, een heel klein beetje, allemaal samen, vertrouwen zouden hebben in dit clubbestuur, en allemaal samen, eendrachtig, meewerken aan de doelstellingen om onze mooie, unieke club te verzekeren van een (mooie) toekomst, zou ons dat geen goed gevoel geven?

Ook deels akkoord,maar moet een voorzitter dan niet het goede voorbeeld geven en de supps geen zand in de ogen strooien,zoals zijn verzinsel over Gent,om dan na twee dagen het deksel op u neus te krijgen van de manager van Gent,we komen al slecht genoeg in het nieuws dat fdr nog wat moet overdrijven,of dacht hij dat dit dit niet in de pers zou komen,soit ik hoop dat we op 16 februari eindelijk eens goed nieuws te horen krijgen en ik zal de eerste zijn als ik het verkeerd voor had om mij te excuseren,maar zover zijn we uiteraard nog niet ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


24 Jan 2015, 21:52
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
elfahem schreef:
Timoilsjt schreef:
Volgens mij heeft fdr noch met gent, noch met woluwe al contact gehad.
Hij heeft die 2 er gewoon bijgesleurd in zn presentatie om het dender stinkverhaal beter verkoopbaar te maken. Ni meer of ni minder.

Stad 1 milj euro op t sterfbed gooien voor renovatie pc-stadion, waarom ook ni. Zemmen in 2014 wel 675000euro huur betaald aan hun nieuw (in mijn ogen momenteel overbodig) NAC, en dat wordt ni eens gebezigd. Dan liever 1 milj voor een renovatie waar nog vele supporters jaren geniet kunnen van hebben. Op die manier zal de club ook de minste supporters verliezen. Of ge nu nor brussel, gentj of denjerlie trekt, er zal altijd volk afhaken.

Wathet tijdelijke van de verhuis betreft. Op 4 jaar tijd bouw je geen stadion op ne grond die ge eerst nog moet herbestemmen van bijvoorbeeld landbouwgrond naar recreatiegebied. En dan zwijg ik nog van beroepsprocedures van omwonenden of grondeigenaars die onteigend moeten worden en ni willen meewerken.

T zullen rustige zondagnamiddagen worden volgende seizoenen...

Wat bedoel je met volgende seizoenen?


Dat ik noste seizoen, als ze buiten oilsjt spelen, nimmer naar de zogenaamde 'thoismatchen' ga kijken. K ga dan wel meer op verplosjing, dan tees seizoen. Eens den eerste steen van ons nieuw stadion BINNEN de grenzen van groeit oilsjt er ligt, zal ik wel opnieuw thoismatchen meepikken. Maar zolang het blijft bij (loze) beloftes en vergunningsprocedures ga ik dus nimmer naar de 'thuismatchen' gaan zien. En ik vrees dat het wel een paar seizoenen zal duren voor die eerste steen er ligt.
Vandaar, een paar seizoenen rustige zondagen.

Ik ben en blijf iendracht supporter in ert en nieren, maar trop is teveel en teveel is trop.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


24 Jan 2015, 23:08
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
jowwan schreef:
Mijn persoonlijke mening : 1/ dat EA en stad nu , na zovele maanden nog eens vergaderen ( op zich al positief) gaat ,denk ik, meer over de renovatie PC stadion dan over gevonden gronden 2/ vanuit dienst R.o spreekt men van een positieve evolutie ( t is te hopen) 3/ bij afbraak Blok K heeft men een nieuwe vergunning gevraagd voor nieuwe tribune , is hierin positief nieuws op te rapen op 16 /2 ? 4/ indien ja, dan is renovatie in fasen van het PC stadion geen weggesmeten geld. 5/ politiek aalst is na deze soap voor de dood van een tijdelijke verhuis laat staan van een nieuw stadion buiten aalst 6/ bij tijdelijke verhuis ( naar Molenbeek of Gent is meer dan een grapje :D ), zullen wel andere investeerders EA moeten bijspringen, 4 tot 5 jaar financieel opvangen is amper te overbruggen. t is nu al alle hens aan dek . 7/ in alle steden wordt wel wat met eurokes gesmeten , denk maar in onze stad aan de rode neus , het NAC, de bibliotheek die eraan komt, ik denk aan de aankoop pupillen, de jaarlijkse dotatie voor de werkingskosten van de kerken en hun pasters( t.b.v 420.000 euro per jaar) , enz. persoonlijk, verlaat ik dus de piste van een vernieuwd PC stadion met nieuwe tribune (nog) niet.nogmaals mijn mening he..


Ik steun 100% de piste van de renovatie van ons PC- stadion, maar ik vrees dat dit de minst realistische piste is omdat deze voor investeerders de minst interessante ( lees lucratieve) is.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


24 Jan 2015, 23:13
Reserve

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 21:16
Berichten: 338
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Paar maanden geleden was voor de meeste verhuizen not done maar nu blijkbaar wel. Ikzelf ga niet met de pendelbus naar Gent of Molenbeek, en ik denk dat de meeste dit niet zien zitten. Denderleeuw, ik weet het niet zenne. Ze kunnen binnenkort veel beloven maar ene keer verhuisd, keer dan maar eens keer terug gelijk dat alles steeds op de lange baan wordt geschoven...zie maar siesegem, crematorium...1 actiecomite en ge zit al 10 jaar verder en tegen dan ben je geen eendracht aalst meer zenne. Ik was voor een nieuw stadion, maar dan wel tot dan blijven spelen in het huidige. Ik ben nu geneigd om toch liever op de huidige locatie te blijven spelen. Waarom geen twee grotere nieuwe identieke tribunes en de rest weg? Het is toch breed genoeg? Hiervoor vind je natuurlijk geen gratis investeerders.


24 Jan 2015, 23:22
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Bakkie schreef:
Hugo schreef:
willempie schreef:
Kunnen toch op de plaats van de K tribune zetten,zowel zit als staan om op het gevraagde aantal te komen


Bouwvergunningen enz. en de bouw zelf.is een kwestie van jaren, lichtinstallatie moet men ook verzwaren, er moet maar een anti-eendrachter een klacht indien en het spel is in gang.

Tja,want nu is alles volledig in orde voor de nieuwe voetbal tempel,overmorgen beginnen ze eraan.


T is just wat bakkie zegt, he hugo. Weet ge wat t voordeel van de bredestraat si? Daar kunt ge maar in 1 procedure problemen krijgen, met name bij de bouwvergunningsaanvraag.
Als ge verhuist heb je eerst een RUP-procedure nodig, nadien mogelijks een MER-procedure of MER-ontheffing, om tot slot uw bouwverguningsaanvraag nog te moeten indienen als ge de eerste 2 hordes overgesukkeld zijt. Dat zij. Dus 3 procedurerondes ipv 1. Dus 3 keer meer kans op vertraging door procedureslagen dan wanneer je in de bredestraat blijft.

En moogt ge in de bredestraat geen hoge tribunes meer zetten? Draai dan het plein 90°, en ge hebt ineens meer ruimte voor tribunes. Dat oefenterrein wordt toch nimmer gebezigd en de moddeparking kunt ge vervangen door iets propers ondergronds.

Alles is mogelijk aan de bredestraat, maar iemand moet het willen betalen natuurlijk.
Niemand euromillions gewonnen gisteren :lol: ?

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


24 Jan 2015, 23:26
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12
Berichten: 1021
Leeftijd: 53
Locatie: mollem-asse
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Ieder moet voor zichzelf uitmaken wat hij of zij gaat doen,ik ga ook nog kijken als ze zouden verhuizen want kan den iendracht niet missen!maar ik heb ook respect en begrip voor de supporters die dit niet zullen doen,per slot van rekening zijn we allemaal Iendrachtsupporters.Ik hoop dat alles ooit weer goedkomt en we ons 100 jarig bestaan zouden mogen vieren in een nieuw stadion in groot aalst maar misschien ben ik naïef?de tijd zal het uitwijzen!iendracht veroit :EA: :EA: :EA:

_________________
Afbeelding


24 Jan 2015, 23:30
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
zandbergske schreef:
Ieder moet voor zichzelf uitmaken wat hij of zij gaat doen,ik ga ook nog kijken als ze zouden verhuizen want kan den iendracht niet missen!maar ik heb ook respect en begrip voor de supporters die dit niet zullen doen,per slot van rekening zijn we allemaal Iendrachtsupporters.Ik hoop dat alles ooit weer goedkomt en we ons 100 jarig bestaan zouden mogen vieren in een nieuw stadion in groot aalst maar misschien ben ik naïef?de tijd zal het uitwijzen!iendracht veroit :EA: :EA: :EA:


(y) (y)

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


24 Jan 2015, 23:33
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Ik hoef absoluut niet weg aan de Bredestraat hoor. Zolang we maar een deftig stadion hebben dat onze club een toekomst geeft.

Probleem is dat ge voor een renovatie geen investeerders gaat vinden en t stad of de club dus alles zelf zal moeten bekostigen. Bovendien trek je daarmee ook geen nieuwe sponsors/investeerders voor de ploeg aan, terwiijl een nieuw stadion dit misschien wel teweeg kan brengen.


24 Jan 2015, 23:47
Reserve

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 21:16
Berichten: 338
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Vooral succes trekt sponsors, dit kan evengoed met nieuwe comfortabele tribunes ...


24 Jan 2015, 23:52
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Timoilsjt schreef:
elfahem schreef:
Timoilsjt schreef:
Volgens mij heeft fdr noch met gent, noch met woluwe al contact gehad.
Hij heeft die 2 er gewoon bijgesleurd in zn presentatie om het dender stinkverhaal beter verkoopbaar te maken. Ni meer of ni minder.

Stad 1 milj euro op t sterfbed gooien voor renovatie pc-stadion, waarom ook ni. Zemmen in 2014 wel 675000euro huur betaald aan hun nieuw (in mijn ogen momenteel overbodig) NAC, en dat wordt ni eens gebezigd. Dan liever 1 milj voor een renovatie waar nog vele supporters jaren geniet kunnen van hebben. Op die manier zal de club ook de minste supporters verliezen. Of ge nu nor brussel, gentj of denjerlie trekt, er zal altijd volk afhaken.

Wathet tijdelijke van de verhuis betreft. Op 4 jaar tijd bouw je geen stadion op ne grond die ge eerst nog moet herbestemmen van bijvoorbeeld landbouwgrond naar recreatiegebied. En dan zwijg ik nog van beroepsprocedures van omwonenden of grondeigenaars die onteigend moeten worden en ni willen meewerken.

T zullen rustige zondagnamiddagen worden volgende seizoenen...

Wat bedoel je met volgende seizoenen?


Dat ik noste seizoen, als ze buiten oilsjt spelen, nimmer naar de zogenaamde 'thoismatchen' ga kijken. K ga dan wel meer op verplosjing, dan tees seizoen. Eens den eerste steen van ons nieuw stadion BINNEN de grenzen van groeit oilsjt er ligt, zal ik wel opnieuw thoismatchen meepikken. Maar zolang het blijft bij (loze) beloftes en vergunningsprocedures ga ik dus nimmer naar de 'thuismatchen' gaan zien. En ik vrees dat het wel een paar seizoenen zal duren voor die eerste steen er ligt.
Vandaar, een paar seizoenen rustige zondagen.

Ik ben en blijf iendracht supporter in ert en nieren, maar trop is teveel en teveel is trop.


Voor mij ook, wat een mens hier allemaal moet lezen, jij gaat een ander zijn kas vullen en je eigen geliefde ploeg gun je cero cero cero, wat is daar de logica van.
Misschien nog een inzamelactie houden voor een andere ploeg en je eigen club die het financieel moeilijk heeft gene euro gunnen.
Je doet maar besteken we leven tenslotte in een democratisch land, maar ik krijg er alvast het zuur van.
:(

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


24 Jan 2015, 23:55
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Ik neem volgend jaar gewoon weer een abonnement waar ze ook spelen, ik supporter voor Eendracht Aalst, niet voor Pierre Cornelis of de stad Aalst!


25 Jan 2015, 0:29
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Jean schreef:
Ik neem volgend jaar gewoon weer een abonnement waar ze ook spelen, ik supporter voor Eendracht Aalst, niet voor Pierre Cornelis of de stad Aalst!


(y)


25 Jan 2015, 1:19
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
DavidSeal schreef:
Smetje schreef:
DavidSeal schreef:
Dat het Dender moet/gaat worden staat als een paal boven water (mijn mening daarover is ook geweten) maar dat FDR de Gent-piste aan jullie verkocht, als ware het een écht alternatief en vandaag dan Louwagie zijn commentaar lezen, toont aan dat FDR WEERAL eens het vel van de beer verkocht, voor hij hem zelfs gezien had. Ben blij dat Louwagie hem vandaag eens op zijn zette, die fantast.


FDR heeft toch niet gezegd dat we naar Gent gaan of dat het realistisch is. Hij heeft gezegd dat het 1 van de 3 alternatieven is waar naar gekeken (zou) worden. Hij heeft nergens gezegd dat er al over het financiële gesproken was.



Als hij dit als 1van de 3mogelijke pistes zag, had hij toch eerst al eens kunnen gaan kijken?!! Hij begint over iets en weet nog niet hoe of wat!


Hij heeft enkel gezegd dat de vraag vanuit Eendracht Aalst naar a) Dender, b) Woluwe (dus Edmond Machtens Stadion) en c) AA Gent gegaan is, nergens heeft FDR gezegd dat er effectieve gesprekken/onderhandelingen/beslissingen zijn ;-) De piste Gent is inderdaad niet haalbaar want per voetbalseizoen mogen er maar 25 matchen gespeeld worden in dat stadion... Maar de piste Dender zal het wel worden denk ik... Tot spijt van wie het... ;-)

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


25 Jan 2015, 6:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 202 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst