Supportersvergadering 22 januari 18u - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 202 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 14
 Supportersvergadering 22 januari 18u 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Iemand die Ludwig Van Damme kent?


23 Jan 2015, 0:48
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
AlostanA schreef:
Iemand die Ludwig Van Damme kent?


Bedoel je deze Ludwig Van Damme?
http://www.ludwigvandamme.be/index.php/voorstelling


23 Jan 2015, 8:33
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Ik schrok toch efkes gisteren toen FDR zei dat er een stadion kan gebouwd worden op 2 jaar tijd indien er een geschikte locatie zou gevonden worden.
Is dit realistisch?

_________________
oilsjt, goi alien...


23 Jan 2015, 8:40
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
De stad Aalst heeft becijferd dat er een investering van 1 miljoen euro nodig is om het Pierre Cornelisstadion te laten voldoen aan de door de Belgische Voetbalbond opgelegde voorwaarden voor het volgende voetbalseizoen. "De verlichting moet vernieuwd worden, het aantal zitjes moet uitgebreid worden en het veld moet onder andere breder gemaakt worden", aldus Yannick Van Aken, manager van Eendracht Aalst.


De Belgische voetbalbond heeft de voorwaarden om een licentie te krijgen voor voetbal in tweede klasse opnieuw verstrengd waardoor het Pierre Cornelisstadion, de thuishaven van Eendracht Aalst, een fikse opknapbeurt moet krijgen. "Tijdens gesprekken met de stad Aalst, die eigenaar is van het stadion, werd duidelijk dat uit hun berekeningen blijkt dat er ongeveer 1 miljoen euro geïnvesteerd moet worden in onder andere nieuwe verlichting, extra zitjes voor de supporters en het verbreden van het speelveld", vertelt Eendrachtmanager Yannick Van Aken.




Oplossing

Die gesprekken tussen het Eendrachtbestuur en de Eendracht Aalst Task Force moeten tot een oplossing leiden voor het huisvestingsprobleem van de club voor het seizoen 2015-2016. "Afgelopen week hebben we al gepraat met de stad en er zijn al grote stappen gezet", aldus Van Aken. "Er is een positief klimaat en ten laatste binnen twee weken zullen we gezamenlijk de genomen beslissing in het stadiondossier communiceren", zegt Van Aken.

Onder de Eendrachtsupporters leeft de vrees dat ze volgend seizoen in het Van Roy-stadion van aartsrivaal FCV Dender EH zullen moeten supporteren. "Dat is het allerlaatste wat een echte supporter wil meemaken", klinkt het bij de supporters. "We willen snel weten waar we volgend seizoen aan toe zijn, anders komen er harde acties. Harder dan onze mars op het stadhuis, want dat heeft blijkbaar geen indruk gemaakt", aldus de supporters.


of hoe HLN er weer in slaagt om één iemands mening te kopiëren naar alle supporters. :fuck:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


23 Jan 2015, 9:38
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
jammen schreef:
Ik schrok toch efkes gisteren toen FDR zei dat er een stadion kan gebouwd worden op 2 jaar tijd indien er een geschikte locatie zou gevonden worden.
Is dit realistisch?


Er was toch sprake van 4 jaar: 2 jaar voor vergunningen en 2 jaar voor de bouw

Gisteren een artikel gelezen dat ze in China ofzo al huizen en kantoren kunnen maken met een 3D printer, snel en goedkoop. Misschien een 3D geprint stadion voor ons? :banana:


23 Jan 2015, 9:45
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
El Corredor (Light) schreef:
of hoe HLN er weer in slaagt om één iemands mening te kopiëren naar alle supporters. :fuck:


Triestig stukje journalistiek weer


23 Jan 2015, 9:47
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Kan iemand die aanwezig was eens een korte samenvatting maken van de belangrijkste nieuwtjes ?
Wat werd er bijvoorbeeld gezegd over het transferverbod, de financiële situatie etc…?


23 Jan 2015, 9:50
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
El Corredor (Light) schreef:
of hoe HLN er weer in slaagt om één iemands mening te kopiëren naar alle supporters. :fuck:


Mij hebben ze altijd geleerd van meer dan één bron te raadplegen, maar blijkbaar is dat niet meer van deze tijd :oops:

Ik denk inderdaad dat de meeste supporters realistisch genoeg zijn om te beseffen dat een verhuis steeds dichterbij komt. En dat kan voor mij, maar dan alleen met waterdichte garanties dat er ondertussen een nieuw stadion gebouwd wordt.

Kijk, de zaak is heel simpel: of er komt een nieuw stadion en we spelen mee in het betaalde voetbal (max 24 clubs), of we spelen binnen een paar jaar in een krot in de amateurliga, of we spelen helemaal niet meer.

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


23 Jan 2015, 9:50
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
mamananeto schreef:
Kan iemand die aanwezig was eens een korte samenvatting maken van de belangrijkste nieuwtjes ?
Wat werd er bijvoorbeeld gezegd over het transferverbod, de financiële situatie etc…?




Iets positiefs vond ik wel dat het er toch wat eerlijker aan toe ging dan vroeger. Voor de rest is het beter van te wachten met een verslag tot na 15/02. Nog een beetje geduld hé .. De muren en buren lezen hier mee.

De Task Force blonk uit door massale afwezigheid

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


23 Jan 2015, 9:55
Junior

Lid geworden op: 05 Okt 2013, 18:34
Berichten: 186
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Helaas kon ik er niet bij zijn vanwege een ziek familielid, maar kheb blijkbaar nie veel gemist. Er is vedrom getoverd met miljoenen die de stad aalst NIET heeft en met een virtueel stadium, dat er binnen godbeterd twee jaar zou staan. Laat me niet lachen. En opnieuw is de deadline een maand opgeschoven. Pfff moedelois zou je er van worden.
Awel bestuur en stad ge krijgt van mij nen dikke :fuck:


23 Jan 2015, 10:07
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Nosferatu schreef:
Helaas kon ik er niet bij zijn vanwege een ziek familielid, maar kheb blijkbaar nie veel gemist. Er is vedrom getoverd met miljoenen die de stad aalst NIET heeft en met een virtueel stadium, dat er binnen godbeterd twee jaar zou staan. Laat me niet lachen. En opnieuw is de deadline een maand opgeschoven. Pfff moedelois zou je er van worden.
Awel bestuur en stad ge krijgt van mij nen dikke :fuck:


In't vervolg dan toch een betere bron zoeken om u te laten inlichten zou ik zeggen...

Is veel interessants gezegd in mijn ogen, en niet alleen door FDR, maar blijkbaar willen mensen er toch allemaal hun eigen verhaal van maken... Hun goed recht maar laat ons zeggen dat het niet meteen bevorderlijk werkt om dan in de pen te kruipen om hier een uitgebreid verslag van de vergadering van gisteravond neer te pennen...

Belangrijkste feit is dat er opnieuw gesprekken zijn opgestart tussen club en stadsbestuur en dat er een gezamenlijk communiqué mag worden verwacht midden februari, omdat die boodschap ook zal moeten worden vertaald naar de licentiecommissie. Uit de vergadering gisteren bleek dat ongeveer alles daar zal van afhangen... Krantenartikel in het Nieuwsblad waarin FDR wordt geciteerd is eigenlijk de samenvatting van wat er gisteren is gezegd... Ook de pistes die onderzocht worden voor mocht het PC-stadion compleet worden afgeschreven voor volgend seizoen (wat verre van ondenkbaar is), werden toegelicht.

Is er veel gezegd wat niet naar de zin was van de supporters? Ik denk te mogen stellen van wel maar ik denk ook wel dat die mogelijke pistes en het waarom dat die - voor de supporters - ongunstige maatregelen moeten worden overwogen, van verschillende kanten werden belicht.

Ik lees hierboven ook de sneer naar de Task Force: klopt, ze waren er niet MAAR is door Michel wel aangegeven waarom...


23 Jan 2015, 10:18
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Ik vind het een rare manier van doen en van communiceren : die geheimhouding, dat gefluister in de cooulissen, die supportersvergaderingen waar dan bijna niets mag van gezegd worden, de goed-nieuws-shows om jan en alleman te sussen,...


23 Jan 2015, 10:45
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Goednieuwsshow? Dat vind ik niet.
De zaak is duidelijk: zonder nieuw stadion, geen betaald voetbal.
En kosten (extra zitjes, nieuwe verlichting + elektriciteit) doen aan het PC-stadion zijn kosten op het sterfhuis + de sfeer zijn we toch al kwijt dankzij die partytent.

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


23 Jan 2015, 10:59
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
jammen schreef:
Ik schrok toch efkes gisteren toen FDR zei dat er een stadion kan gebouwd worden op 2 jaar tijd indien er een geschikte locatie zou gevonden worden.
Is dit realistisch?

Er is gezegd dat ze een nieuw stadion kunnen zetten in 4 a 5 jaar,
waarvan 2 jaar voor de bouw !!!


23 Jan 2015, 11:02
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
eendrachter'80 schreef:
jammen schreef:
Ik schrok toch efkes gisteren toen FDR zei dat er een stadion kan gebouwd worden op 2 jaar tijd indien er een geschikte locatie zou gevonden worden.
Is dit realistisch?

Er is gezegd dat ze een nieuw stadion kunnen zetten in 4 a 5 jaar,
waarvan 2 jaar voor de bouw !!!


Awel, da zeg ik toch, de BOUW kan gerealiseerd worden op 2 jaar... :wadde:

_________________
oilsjt, goi alien...


23 Jan 2015, 11:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 202 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst