Supportersvergadering 22 januari 18u - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 202 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 14
 Supportersvergadering 22 januari 18u 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Gio schreef:
DavidSeal schreef:
Smetje schreef:

FDR heeft toch niet gezegd dat we naar Gent gaan of dat het realistisch is. Hij heeft gezegd dat het 1 van de 3 alternatieven is waar naar gekeken (zou) worden. Hij heeft nergens gezegd dat er al over het financiële gesproken was.



Als hij dit als 1van de 3mogelijke pistes zag, had hij toch eerst al eens kunnen gaan kijken?!! Hij begint over iets en weet nog niet hoe of wat!


Hij heeft enkel gezegd dat de vraag vanuit Eendracht Aalst naar a) Dender, b) Woluwe (dus Edmond Machtens Stadion) en c) AA Gent gegaan is, nergens heeft FDR gezegd dat er effectieve gesprekken/onderhandelingen/beslissingen zijn ;-) De piste Gent is inderdaad niet haalbaar want per voetbalseizoen mogen er maar 25 matchen gespeeld worden in dat stadion... Maar de piste Dender zal het wel worden denk ik... Tot spijt van wie het... ;-)

Als de vraag al vanuit Eendracht Aalst naar AA Gent is gegaan en ge weet nog van niets,waarom moet hij het dan vernoemen,soit dat sommige mensen zich in allerlei bochten wringen om zijn fabeltjes te verdoezelen dat begrijp ik niet,moest het zijn eerste leugentje om bestwil,je zou het hem nog kunnen vergeven,zou dit de reden zijn wat de stijging van de rekening courant betreft. :wadde:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


25 Jan 2015, 9:46
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Bakkie schreef:
Gio schreef:
DavidSeal schreef:


Als hij dit als 1van de 3mogelijke pistes zag, had hij toch eerst al eens kunnen gaan kijken?!! Hij begint over iets en weet nog niet hoe of wat!


Hij heeft enkel gezegd dat de vraag vanuit Eendracht Aalst naar a) Dender, b) Woluwe (dus Edmond Machtens Stadion) en c) AA Gent gegaan is, nergens heeft FDR gezegd dat er effectieve gesprekken/onderhandelingen/beslissingen zijn ;-) De piste Gent is inderdaad niet haalbaar want per voetbalseizoen mogen er maar 25 matchen gespeeld worden in dat stadion... Maar de piste Dender zal het wel worden denk ik... Tot spijt van wie het... ;-)

Als de vraag al vanuit Eendracht Aalst naar AA Gent is gegaan en ge weet nog van niets,waarom moet hij het dan vernoemen,soit dat sommige mensen zich in allerlei bochten wringen om zijn fabeltjes te verdoezelen dat begrijp ik niet,moest het zijn eerste leugentje om bestwil,je zou het hem nog kunnen vergeven,zou dit de reden zijn wat de stijging van de rekening courant betreft. :wadde:


De vraag is er geweest dus staat het hem toch vrij om dat te vermelden? Ook al is dat "niet echt realistisch", alé zie je ons (met nog minder volk als nu dus max 1000) onze "thuis"wedstrijden afwerken in de Ghelamco Arena in Gent? Ik niet hoor. Dan weet je dat die club, Ghelamco enz dat zeker niet zien zitten. Is inderdaad niet echt te realiseren, maar ja... Over de rest ivm leugens, fabeltjes enzoverder heb ik maar 1 gedacht, ik zou het ook liever allemaal anders zien maar heb geen antwoord of alternatief in mijnen achterzak, dus ben ik nog altijd content dat we dienen "hypocrieten achterbakse leugenaar" hebben, anders had ik mijn Eendracht hobby al lang mogen opbergen. Moesten we direct iemand anders klaarstaan hebben die den boel kan overnemen zou ik nog zeggen OK maar iemand van de sokkel stoten zonder vervanging daar kan ik niet aan meedoen, altijd afbreken zonder een alternatief te bieden is zoals in de politiek, goedkoop oppositie voeren zonder enige oplossing... Enfin, ieder zijn gedacht :) Gelukkig maar.

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


25 Jan 2015, 10:43
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Jean schreef:
Ik neem volgend jaar gewoon weer een abonnement waar ze ook spelen, ik supporter voor Eendracht Aalst, niet voor Pierre Cornelis of de stad Aalst!


(y) :worship:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


25 Jan 2015, 10:55
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Gio schreef:
Bakkie schreef:
Gio schreef:

Hij heeft enkel gezegd dat de vraag vanuit Eendracht Aalst naar a) Dender, b) Woluwe (dus Edmond Machtens Stadion) en c) AA Gent gegaan is, nergens heeft FDR gezegd dat er effectieve gesprekken/onderhandelingen/beslissingen zijn ;-) De piste Gent is inderdaad niet haalbaar want per voetbalseizoen mogen er maar 25 matchen gespeeld worden in dat stadion... Maar de piste Dender zal het wel worden denk ik... Tot spijt van wie het... ;-)

Als de vraag al vanuit Eendracht Aalst naar AA Gent is gegaan en ge weet nog van niets,waarom moet hij het dan vernoemen,soit dat sommige mensen zich in allerlei bochten wringen om zijn fabeltjes te verdoezelen dat begrijp ik niet,moest het zijn eerste leugentje om bestwil,je zou het hem nog kunnen vergeven,zou dit de reden zijn wat de stijging van de rekening courant betreft. :wadde:


De vraag is er geweest dus staat het hem toch vrij om dat te vermelden? Ook al is dat "niet echt realistisch", alé zie je ons (met nog minder volk als nu dus max 1000) onze "thuis"wedstrijden afwerken in de Ghelamco Arena in Gent? Ik niet hoor. Dan weet je dat die club, Ghelamco enz dat zeker niet zien zitten. Is inderdaad niet echt te realiseren, maar ja... Over de rest ivm leugens, fabeltjes enzoverder heb ik maar 1 gedacht, ik zou het ook liever allemaal anders zien maar heb geen antwoord of alternatief in mijnen achterzak, dus ben ik nog altijd content dat we dienen "hypocrieten achterbakse leugenaar" hebben, anders had ik mijn Eendracht hobby al lang mogen opbergen. Moesten we direct iemand anders klaarstaan hebben die den boel kan overnemen zou ik nog zeggen OK maar iemand van de sokkel stoten zonder vervanging daar kan ik niet aan meedoen, altijd afbreken zonder een alternatief te bieden is zoals in de politiek, goedkoop oppositie voeren zonder enige oplossing... Enfin, ieder zijn gedacht :) Gelukkig maar.


Inderdaad, dat Valckenier of wie dan ook zich binnen de club komen opwerken als sterke man, van te zeggen als de Frank weg is enz.. flauwe zever, kom je bewijzen binnen de club, geen woorden maar daden. Ik hoor deze verhaaltjes al van in de jaren zestig, wie betaalt de spelers en beheert de club, FDR mijn gedacht, wel voor diene mens heb ik nog altijd veel respect en dan spreek ik nog niet over wat hij allemaal gedaan heeft om ons 90 jarig bestaan te kunnen vieren. :worship: :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


25 Jan 2015, 11:10
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
(y)


25 Jan 2015, 11:15
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Supporters niet gelukkig, bestuur wil club bij top 24 van het land

door nieuwsredactie vrijdag 23 januari 2015 om 11u52


Het bestuur van Eendracht Aalst heeft op een supportersveragdering de stand van zaken uit de doeken gedaan. De toekomst van de club wordt de komende weken bepaald, een tijdelijke verhuis dringt zich op, alleen moet nog worden gezocht waar Eendracht kan spelen. De stad wil ondertussen werk maken van de bouw van een nieuw stadion. Dat werd ook gecommuniceerd aan de supporters. Logisch dat velen niet positief reageren want een verhuis naar mogelijks rivaal Dender is een brug te ver. Maar heeft de club nog alternatieven? Het bestuur blijft zoeken. Voor het eerst in jaren bougeert, willens nillens, er iets in het Eendracht dossier. De redding van de club en vooral de herindeling bij de top 24 (hervorming voetbal) is een prioriteit voor het bestuur. Een nobel en realistisch doel, want het bestuur dat de club nu al enkele seizoenen boven water houdt, beseft dat het dit is, of ......niets.


25 Jan 2015, 11:20
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
16 februari dan gaan we hopelijk meer weten,tot dan kunnen we enkel maar speculeren ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


25 Jan 2015, 11:46
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Ik onthoud vooral: "Maar heeft de club nog alternatieven?"

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


25 Jan 2015, 12:16
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
elfahem schreef:
Ik onthoud vooral: "Maar heeft de club nog alternatieven?"



neen dus , en of we da nu graag hebben of niet , wij gaan - en ik ben de eerste om het toe te geven dat ook ik mijn mening ga moeten herzien in het belang van onze club - niet anders kunnen dan 'mee gaan' .... om het met de woorden van een vorige post van jean te zeggen "wij supporteren voor eendracht en niet voor ...... t is eigenlijk de volledige waarheid dat hij hier heeft gezet .... (y)

enfin , als t er op aan komt , we kunnen er blijven over zagen maar nood breekt wet in deze.... ist op dender? dan ist maar daar , zolang die labbekakken ons daar maar gerust laten met fusie en of samenwerkingen allerhande....weir zen iendracht oilst en niks anders! :EA:


25 Jan 2015, 12:31
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Hugo schreef:
Timoilsjt schreef:
elfahem schreef:
Wat bedoel je met volgende seizoenen?


Dat ik noste seizoen, als ze buiten oilsjt spelen, nimmer naar de zogenaamde 'thoismatchen' ga kijken. K ga dan wel meer op verplosjing, dan tees seizoen. Eens den eerste steen van ons nieuw stadion BINNEN de grenzen van groeit oilsjt er ligt, zal ik wel opnieuw thoismatchen meepikken. Maar zolang het blijft bij (loze) beloftes en vergunningsprocedures ga ik dus nimmer naar de 'thuismatchen' gaan zien. En ik vrees dat het wel een paar seizoenen zal duren voor die eerste steen er ligt.
Vandaar, een paar seizoenen rustige zondagen.

Ik ben en blijf iendracht supporter in ert en nieren, maar trop is teveel en teveel is trop.


Voor mij ook, wat een mens hier allemaal moet lezen, jij gaat een ander zijn kas vullen en je eigen geliefde ploeg gun je cero cero cero, wat is daar de logica van.
Misschien nog een inzamelactie houden voor een andere ploeg en je eigen club die het financieel moeilijk heeft gene euro gunnen.
Je doet maar besteken we leven tenslotte in een democratisch land, maar ik krijg er alvast het zuur van.
:(




(y) Dat er nog mensen halsstarrig blijven weigeren om te zien dat het in de bredestraat over and out is, kan er niet bij. Je vindt gewoon 0,0 investeerders om dat plein te renoveren noch gaat stad Aalst geen 1 miljoen euro pompen om alle gebreken nu op te lossen. Enkel een nieuw stadion mét retail mogelijkheden kent nog de nodige interesse van investeerders. Als PC wordt afgekeurd wordt het verhuizen en ik zal mijn ploeg evenzeer steunen terwijl men tijdelijk uitwijkt (naar Denderleeuw). Want die hebben wel een stadion de naam waardig, if you like it or not.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


25 Jan 2015, 15:00
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
t zal spoiteg genoeg azoei zén. :cry:


25 Jan 2015, 15:09
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Hugo schreef:
Timoilsjt schreef:
elfahem schreef:
Wat bedoel je met volgende seizoenen?


Dat ik noste seizoen, als ze buiten oilsjt spelen, nimmer naar de zogenaamde 'thoismatchen' ga kijken. K ga dan wel meer op verplosjing, dan tees seizoen. Eens den eerste steen van ons nieuw stadion BINNEN de grenzen van groeit oilsjt er ligt, zal ik wel opnieuw thoismatchen meepikken. Maar zolang het blijft bij (loze) beloftes en vergunningsprocedures ga ik dus nimmer naar de 'thuismatchen' gaan zien. En ik vrees dat het wel een paar seizoenen zal duren voor die eerste steen er ligt.
Vandaar, een paar seizoenen rustige zondagen.

Ik ben en blijf iendracht supporter in ert en nieren, maar trop is teveel en teveel is trop.


Voor mij ook, wat een mens hier allemaal moet lezen, jij gaat een ander zijn kas vullen en je eigen geliefde ploeg gun je cero cero cero, wat is daar de logica van.
Misschien nog een inzamelactie houden voor een andere ploeg en je eigen club die het financieel moeilijk heeft gene euro gunnen.
Je doet maar besteken we leven tenslotte in een democratisch land, maar ik krijg er alvast het zuur van.
:(



Dat heeft niks te maken met uw ploeg niet steunen. Peist ge misschien dat we gratis in Molenbeek, Dender of Ghelamco mogen spelen. Daar moet huur voor betaald worden, en ik ga geen huur aan derden betalen om hun financiële putten te vullen.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


26 Jan 2015, 9:55
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Timoilsjt schreef:
Dat heeft niks te maken met uw ploeg niet steunen. Peist ge misschien dat we gratis in Molenbeek, Dender of Ghelamco mogen spelen. Daar moet huur voor betaald worden, en ik ga geen huur aan derden betalen om hun financiële putten te vullen.


Wat is het verschil met een ticketje kopen in Dender (en hun put vullen) of enkel meegaan naar uitmatchen (bv. Antwerp) en die hun put helpen vullen?

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


26 Jan 2015, 10:06
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Timoilsjt schreef:
Hugo schreef:
Timoilsjt schreef:

Dat ik noste seizoen, als ze buiten oilsjt spelen, nimmer naar de zogenaamde 'thoismatchen' ga kijken. K ga dan wel meer op verplosjing, dan tees seizoen. Eens den eerste steen van ons nieuw stadion BINNEN de grenzen van groeit oilsjt er ligt, zal ik wel opnieuw thoismatchen meepikken. Maar zolang het blijft bij (loze) beloftes en vergunningsprocedures ga ik dus nimmer naar de 'thuismatchen' gaan zien. En ik vrees dat het wel een paar seizoenen zal duren voor die eerste steen er ligt.
Vandaar, een paar seizoenen rustige zondagen.

Ik ben en blijf iendracht supporter in ert en nieren, maar trop is teveel en teveel is trop.


Voor mij ook, wat een mens hier allemaal moet lezen, jij gaat een ander zijn kas vullen en je eigen geliefde ploeg gun je cero cero cero, wat is daar de logica van.
Misschien nog een inzamelactie houden voor een andere ploeg en je eigen club die het financieel moeilijk heeft gene euro gunnen.
Je doet maar besteken we leven tenslotte in een democratisch land, maar ik krijg er alvast het zuur van.
:(



Dat heeft niks te maken met uw ploeg niet steunen. Peist ge misschien dat we gratis in Molenbeek, Dender of Ghelamco mogen spelen. Daar moet huur voor betaald worden, en ik ga geen huur aan derden betalen om hun financiële putten te vullen.


Nee, ge zult gratis op hun veld mogen spelen, ze moeten nu ook huurgeld aan 't stad betalen zenne.
Bon, het is me niet waard om hier verder over te lullen, je voelt je goed in je vel om weg te blijven just do it. :wave:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


26 Jan 2015, 10:30
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Supportersvergadering 22 januari 18u
Ik denk dat het verhuizen naar Dender voor onze thuismatchen gewoon nefast gaat zijn voor de supportersaantallen. Het is nu soms al huilen met de pet op.


26 Jan 2015, 11:16
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 202 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst