Tweede klasse 2014-2015 - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 165 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11
 Tweede klasse 2014-2015 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Tweede klasse 2014-2015
El Corredor (Light) schreef:
Het Hoe en Wat van de competitie-hervorming (Deel 1)


Dit weekend gaven de tweede klassers hun definitief akkoord over de competitie-hervorming die daardoor steeds dichterbij komt. Maar waar er vooral gesproken wordt over een tweede klasse met acht ploegen zijn er ook tal van veranderingen op til voor derde en vierde klasse. Maar welke zijn dat juist? We proberen het u 'eenvoudig' uit te leggen.

De nieuwe competities gaan voor alle duidelijkheid in vanaf het seizoen 2016-2017. Volgend seizoen hebben we dus nog steeds een eerste klasse van 16 clubs; een tweede klasse van 17 clubs (doordat Aalst, Mons, Woluwe-Zaventem en RC Mechelen geen licentie kregen, is er een club minder in tweede klasse); een derde klasse met 37 (in plaats van 36) clubs en een vierde klasse van 64 ploegen. Daarna verandert alles.

Onderstaande tekst is gebaseerd op de meest recente voorstellen. Deze voorstellen zullen wellicht zeer dicht bij de realiteit liggen. De teksten worden in principe gestemd op maandag 15 juni in de Nationale Studiecommissie en bekrachtigd op de Algemene Vergadering van de KBVB op zaterdag 27 juni.

Vandaag leggen we u uit hoe de nieuwe competities eruit zullen zien; morgen bekijken we de impact hiervan op het volgende seizoen. Het aantal stijgers en dalers in de verschillende reeksen zal er immers helemaal anders uitzien om tot de nieuwe indeling te kunnen komen.

In het Betaald Voetbal 1A (de huidige eerste klasse) verandert er het minst:
1. Men blijft met 16 ploegen spelen en Play-Off 1 wordt nog steeds met zes ploegen gespeeld; ook de halvering van de punten blijft bestaan.
2. Play Off 2 zal gespeeld worden door 9 (in plaats van 8) eerste klassers; aangevuld met 3 "tweede klassers" (zie verder). Zij worden onderverdeeld in twee poules. De winnaars van elke poule spelen de finale van PO2. De winnaar daarvan strijdt met een ploeg uit PO1 om de laatste Europese plaats.
3. De laatste uit de normale competitie degradeert naar tweede klasse. De oude Play Off 3 bestaat niet meer.

In het Betaald Voetbal 1B (de huidige tweede klasse) wordt de competitie wel grondig aangepast:
1. Er wordt met slechts acht ploegen gespeeld in plaats van 18. Alle ploegen spelen vier keer tegen elkaar: 28 wedstrijden in totaal.
2. Er worden twee periodekampioenschappen georganiseerd van 14 wedstrijden. De twee periodewinnaars strijden na afloop tegen elkaar om een promotie-ticket naar het Betaald Voetbal 1A (de eerste klasse dus). Het kan dus zijn dat de club die na 28 speeldagen het meeste punten heeft, geen kans maakt om naar de hoogste afdeling te gaan als zij geen periode won.
3. De drie best geplaatste clubs van het algemeen eindklassement (na 28 speeldagen) mogen deelnemen aan Play Off 2 en maken dus kans op Europees voetbal. Eén uitzondering: de winnaar van het duel tussen beide periodewinnaars mag niet deelnemen aan Play Off 2.
4. De andere 4 clubs (die dus niet deelnemen aan Play Off 2 of overgaan naar de hoogste afdeling) betwisten een nieuwe Play Off 3. De ploegen behouden 50% van hun punten. De laatste van Play Off 3 daalt naar het amateurvoetbal; op voorwaarde dat de kampioen van het amateurvoetbal een licentie voor het Betaald Voetbal heeft.
5. Na een overgangsperiode worden de licenties tussen Betaald Voetbal 1A en 1B vanaf het seizoen 2018-2019 gelijk geschakeld. Dit wil onder andere zeggen: 22 (deeltijdse) profspelers, verlichting van 800 lux, 8.000 plaatsen waarvan 5.000 zitplaatsen.

De huidige derde en vierde klasse houden na het volgende seizoen op te bestaan. Er komen drie 'nationale' niveaus in de plaats: eerste amateur; tweede amateur en derde amateur.

De Competitie van eerste klasse amateurs mag aanzien worden als een nieuw niveau tussen de huidige tweede en derde klasse. Er is ook een licentie vereist voor dit niveau. De financiële eisen zijn gelijkaardig met deze van het Betaald Voetbal, maar de infrastructuur-eisen zijn veel minder. Zo is slechts 300 lux nodig, 1.500 plaatsen, waarvan 300 zitplaatsen en worden slechts 7 deeltijds betaald sportbeoefenaars gevraagd. Eisen waaraan Cappellen bijvoorbeeld allemaal voldoet. Verdere info over deze Eerste klasse amateurs:
1. één reeks van 16 clubs (de huidige derde klassers hadden er liever 18 gehad) zonder periodekampioenschappen.
2. de eerste 4 spelen een Play Off met 50% punten-regel. De winnaar van deze Play Off stijgt naar het Betaald Voetbal 1B (indien hij een licentie Betaald Voetbal heeft).
3. De laatste drie zakken naar de Tweede Amateurklasse.
4. De vierde laatste (13de uit het klassement) speelt een eindronde met drie clubs uit Tweede Amateurklasse, waarbij de winnaar van die eindronde stijgt naar of blijft in de Eerste Amateurklasse.

Onder de Eerste Amateurklasse zal er een splitsing komen tussen het Vlaamse en het Waalse voetbal, waarbij clubs uit Brussel mogen kiezen bij welke vleugel zij zich aansluiten. In deze tekst concentreren wij ons op de Vlaamse reeksen.

De Competitie van tweede klasse amateurs Vlaanderen bestaat uit twee reeksen van 16 clubs. In Wallonië is er slechts één reeks op dit niveau.
1. De twee kampioenen gaan rechtstreeks over naar de Eerste klasse Amateurs (op voorwaarde van het behalen van de vereiste licentie).
2. Acht clubs (de twee ploegen die tweede eindigden + de zes periodewinnaars) uit tweede klasse amateur spelen een eindronde. Twee clubs daarvan zullen samen met één ploeg uit Eerste Amateur en één Waalse club uit tweede amateur Wallonië strijden om het laatste ticket in Eerste Amateur.
3. De laatste twee clubs uit elke reeks dalen rechtstreeks naar Derde klasse Amateurs.
4. De nummers 14 kunnen ook nog dalen. Dit is afhankelijk van het aantal 'Vlaamse' degradanten uit de Eerste Amateur.

Ook de Competitie van derde klasse amateurs Vlaanderen bestaat uit twee reeksen van 16 clubs.
1. De twee kampioenen gaan rechtstreeks over naar de Tweede klasse Amateurs.
2. Acht clubs (de twee ploegen die tweede eindigden + de zes periodewinnaars) spelen een eindronde. Twee clubs hiervan stijgen zeker naar Tweede klasse amateur. Afhankelijk van het aantal 'Vlaamse' degradanten uit de Eerste Amateur kunnen er hier extra stijgers bijkomen.
3. De laatste drie clubs uit elke reeks dalen rechtstreeks naar het provinciale voetbal.
4. De nummers 13 kunnen ook nog dalen. Dit is afhankelijk van het aantal 'Vlaamse' degradanten uit de Eerste Amateur.

De Interprovinciale eindronde wordt ook hervormd om afgestemd te zijn op de nieuwe structuur. Kampioenen uit eerste provinciale komen in de Derde klasse amateurs terecht.


Van waar komt dit stuk ElCorredor?

Ik ben ook benieuwd naar deel 2 waar de regels over promotie/degradatie voor volgend seizoen uitgelegd worden.

Maar op het eerste zicht, zie ik ons heel weinig kans hebben om in de hoogste amateurklasse te starten.


09 Jun 2015, 10:21
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: Tweede klasse 2014-2015
jammen schreef:
Verbechio schreef:
Ik zie het ook liefst anders maar het blijft Eendracht Aalst dus zal ik blijven gaan, ook in 3de = amateurreeks.
Ze gaan wel iets aan hun abonnementsprijzen moeten doen of FDR kan ze volledig kussen.


Vind ik toch ook, ik stel een compromis voor.
Net zoals vorig jaar de normale prijs van een abo (200€ naar 't schijnt) aanbieden aan een verminderd tarief (bv 160€) gedurende een bepaalde periode.
In mijn ogen toch een tegemoetkoming die het bestuur in overweging moet nemen.

Als ik mij niet vergis hebben we dit jaar €180 voor ons abonnement betaald. (partytent blok K)

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


09 Jun 2015, 12:09
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Tweede klasse 2014-2015
Schepper schreef:
jammen schreef:
Verbechio schreef:
Ik zie het ook liefst anders maar het blijft Eendracht Aalst dus zal ik blijven gaan, ook in 3de = amateurreeks.
Ze gaan wel iets aan hun abonnementsprijzen moeten doen of FDR kan ze volledig kussen.


Vind ik toch ook, ik stel een compromis voor.
Net zoals vorig jaar de normale prijs van een abo (200€ naar 't schijnt) aanbieden aan een verminderd tarief (bv 160€) gedurende een bepaalde periode.
In mijn ogen toch een tegemoetkoming die het bestuur in overweging moet nemen.

Als ik mij niet vergis hebben we dit jaar €180 voor ons abonnement betaald. (partytent blok K)


Klopt maar we konden het tot een zekere datum aankopen aan 160€ (hetgeen ik ook gedaan heb).
We gaan dit seizoen verplicht worden om in de zittribune plaats te nemen aan 200€, dus iets gelijkaardigs als vorig seizoen moet nu ook kunnen.

_________________
oilsjt, goi alien...


09 Jun 2015, 13:06
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Tweede klasse 2014-2015
Schepper schreef:
jammen schreef:
Verbechio schreef:
Ik zie het ook liefst anders maar het blijft Eendracht Aalst dus zal ik blijven gaan, ook in 3de = amateurreeks.
Ze gaan wel iets aan hun abonnementsprijzen moeten doen of FDR kan ze volledig kussen.


Vind ik toch ook, ik stel een compromis voor.
Net zoals vorig jaar de normale prijs van een abo (200€ naar 't schijnt) aanbieden aan een verminderd tarief (bv 160€) gedurende een bepaalde periode.
In mijn ogen toch een tegemoetkoming die het bestuur in overweging moet nemen.

Als ik mij niet vergis hebben we dit jaar €180 voor ons abonnement betaald. (partytent blok K)


ik heb voor dit seizoen 160 betaald (voor een staanplaats in het - ver van het veld - geen sfeer - trekgat - vuile voeten - volgens dozje tijdelijke noodpartytent). vond het ook al meer dan genoeg...om maar te zeggen dat ge in eerste klasse voor die zelfde prijs een abo hebt om te zitten (gelijk bij welke ploeg en neen ook ik ben nog niet naar het nepsfeertje in gent gaan zien k ben nen iendrachtsupporter , de rest kan naar mijn centjes fluiten ) :D
ik hoop wel dak mijn abo nog op tijd kan bestellen (alst deftig van prijs is) voor de competitie begonnen is....gelijk alles weer lang duurt voor we iet weten.


09 Jun 2015, 13:08
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Tweede klasse 2014-2015
Citeer:
KORT GEDING VOOR DE LICENTIE INGELEID


Afgelopen vrijdag heeft clubadvocaat Tom Vanraes de procedure ingeleid betreffende het niet toekennen van de licentie tweede klasse voor komend seizoen. Onze club voelt zich onterecht uit de Proximus League gezet omdat er aantal betwistbare punten zijn waarom de licentie niet werd toegekend.

Woensdag 10 juni komt de procedure voor bij de voorzitter van de Rechtbank van Eerste Aanleg. Dan zal er ook worden vastgelegd wanneer de zaak zal worden gepleit. De club hoopt tegen eind juni meer duidelijkheid te kennen.


Bron: officiële site Eendracht Aalst


09 Jun 2015, 13:11
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Tweede klasse 2014-2015
jammen schreef:
Schepper schreef:
jammen schreef:

Vind ik toch ook, ik stel een compromis voor.
Net zoals vorig jaar de normale prijs van een abo (200€ naar 't schijnt) aanbieden aan een verminderd tarief (bv 160€) gedurende een bepaalde periode.
In mijn ogen toch een tegemoetkoming die het bestuur in overweging moet nemen.

Als ik mij niet vergis hebben we dit jaar €180 voor ons abonnement betaald. (partytent blok K)


Klopt maar we konden het tot een zekere datum aankopen aan 160€ (hetgeen ik ook gedaan heb).
We gaan dit seizoen verplicht worden om in de zittribune plaats te nemen aan 200€, dus iets gelijkaardigs als vorig seizoen moet nu ook kunnen.


Waarom sluiten ze VAK K feitelijk, schrik voor aanslagen of ontploffingsgevaar, de feesttent die aan het verzakken is of wat? :wadde:
Ik ga rustig afwachten alvorens een abo te nemen, want momenteel lijkt het of we met een spookbestuur te maken hebben, muisstil wat betreft transfers en zelfs nog geen reactie over de gevolgen voor onze club na de goedkeuring van de hervorming.
Enfin, ben eens nieuwsgierig met welke brokkelpakken we het dit seizoen zullen moeten doen. :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


09 Jun 2015, 13:16
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Tweede klasse 2014-2015
Hugo schreef:
jammen schreef:
Schepper schreef:
Als ik mij niet vergis hebben we dit jaar €180 voor ons abonnement betaald. (partytent blok K)


Klopt maar we konden het tot een zekere datum aankopen aan 160€ (hetgeen ik ook gedaan heb).
We gaan dit seizoen verplicht worden om in de zittribune plaats te nemen aan 200€, dus iets gelijkaardigs als vorig seizoen moet nu ook kunnen.


Waarom sluiten ze VAK K feitelijk, schrik voor aanslagen of ontploffingsgevaar, de feesttent die aan het verzakken is of wat? :wadde:
Ik ga rustig afwachten alvorens een abo te nemen, want momenteel lijkt het of we met een spookbestuur te maken hebben, muisstil wat betreft transfers en zelfs nog geen reactie over de gevolgen voor onze club na de goedkeuring van de hervorming.
Enfin, ben eens nieuwsgierig met welke brokkelpakken we het dit seizoen zullen moeten doen. :D


Er is toch nergens gezegd dat vak K zoizo gaat sluiten?
Er is alleen een voorstel van de VZW om dit seizoen de mogelijkheid te krijgen om een sfeervak te creeeren in zittribune A of E.
Verder zou de abonnementsprijs 200 euro bedragen voor dit sfeervak , lees wel ZOU .

Mijn voorstel : sfeervak A /E aan 160 euro + een "membershipcard" van 20 euro waarbij men dus een lidkaart van eendracht aalst ontvangt die tevens zou kunnen dienen als abonnement en waarbij men voorrang krijgt op kaartenverkoop voor beker - en carnavalswedstrijd(en ).
Zo betaald men ook 180 euro in totaal maar krijgt men ook iets terug.
Vergeet niet dat AA gent 175 euro vraagt volgend seizoen als kampioen van 1 klasse!
Beter minder vragen en meer verkopen dan de weinige abonnees ook nog weg te jagen denk ik dan.

Vak "k" is ten dode opgeschreven zowel qua sfeer in als naast de tribune vind ik.


Laatst gewijzigd door Neutralboy op 09 Jun 2015, 16:28, 1 keer totaal gewijzigd.



09 Jun 2015, 16:19
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Tweede klasse 2014-2015
Neutralboy schreef:
Hugo schreef:
jammen schreef:

Klopt maar we konden het tot een zekere datum aankopen aan 160€ (hetgeen ik ook gedaan heb).
We gaan dit seizoen verplicht worden om in de zittribune plaats te nemen aan 200€, dus iets gelijkaardigs als vorig seizoen moet nu ook kunnen.


Waarom sluiten ze VAK K feitelijk, schrik voor aanslagen of ontploffingsgevaar, de feesttent die aan het verzakken is of wat? :wadde:
Ik ga rustig afwachten alvorens een abo te nemen, want momenteel lijkt het of we met een spookbestuur te maken hebben, muisstil wat betreft transfers en zelfs nog geen reactie over de gevolgen voor onze club na de goedkeuring van de hervorming.
Enfin, ben eens nieuwsgierig met welke brokkelpakken we het dit seizoen zullen moeten doen. :D


Er is toch nergens gezegd dat vak K zoizo gaat sluiten?
Er is alleen een voorstel van de VZW om dit seizoen de mogelijkheid te krijgen om een sfeervak te creeeren in zittribune A of E.
Verder zou de abonnementsprijs 200 euro bedragen voor dit sfeervak , lees wel ZOU .

Mijn voorstel : sfeervak A /E aan 160 euro + een "membershipcard" van 20 euro waarbij men dus een lidkaart van eendracht aalst ontvangt die tevens zou kunnen dienen als abonnement en waarbij men voorrang krijgt op kaartenverkoop voor beker - en carnavalswedstrijd(en ).
Zo betaald men ook 180 euro in totaal maar krijgt men ook iets terug.
Vergeet niet dat AA gent 175 euro vraagt volgend seizoen als kampioen van 1 klasse!
Beter minder vragen en meer verkopen dan de weinige abonnees ook nog weg te jagen denk ik dan.


Vak "k" is ten dode opgeschreven zowel qua sfeer in als naast de tribune vind ik.


(y)

Vak K bestaat niet meer sinds ze ze gesloopt hebben, ik heb ze niet lang mogen kennen, maar het verschil is wel zeer merkbaar.
Op geen enkel vlak kan je de partytent vergelijken met de vroegere K, jammer genoeg.
Die tent is totaal niet geschikt om sfeer in te maken, zet de sfeermakers bijeen in een deftig overdekt vak dicht tegen het veld en de kantines en je zal een deel van die vroegere sfeer zowiezo zien terugkomen. Ongeacht sportieve resultaten of licentieperikelen.

_________________
OB17


09 Jun 2015, 16:26
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Nov 2008, 11:30
Berichten: 160
Bericht Re: Tweede klasse 2014-2015
Stond dat 'sfeervak' ook niet in die intentieverklaring? En aangezien deze al is komen te vervallen...


09 Jun 2015, 18:13
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Tweede klasse 2014-2015
Kalisj schreef:
Stond dat 'sfeervak' ook niet in die intentieverklaring? En aangezien deze al is komen te vervallen...


Wanneer al de supporters overtuigd zijn van het werk en vooral het nut van de VZW staan we als supporters sterk tegenover het bestuur en kan je toch wat meer bekomen! :EA:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


09 Jun 2015, 18:35
Scholier

Lid geworden op: 07 Jan 2009, 14:07
Berichten: 169
Bericht Re: Tweede klasse 2014-2015
Ik hoop dat er er geen twee sfeervakken gemaakt worden.
Er is met moeite publiek om 1 sfeervak te maken.

Eigenlijk zou de prioriteit moeten zijn volk lokken, dan komt de sfeer automatisch..
Hoe lok je volk, door goed voetbal te brengen en door een goede organisatie.


10 Jun 2015, 13:22
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Tweede klasse 2014-2015
chico schreef:
Ik hoop dat er er geen twee sfeervakken gemaakt worden.
Er is met moeite publiek om 1 sfeervak te maken.

Eigenlijk zou de prioriteit moeten zijn volk lokken, dan komt de sfeer automatisch..
Hoe lok je volk, door goed voetbal te brengen en door een goede organisatie.



en vooral door nu de abonnementen en losse tickets aan te bieden aan sterk verlaagde tarieven! iedereen wacht nu af een abo te pakken of niet (los van alle zaken die er lopende zijn) gewoon omdat we als supporter echt helemaal niks horen over de ticket/abo-prijzen , wie er nog zal spelen , wie er zal bijkomen , waar we gaan mogen staan/zitten...en vooral voor hoe lang dat dan zal zijn....want als ik mij een abo pak wil ik ook een ploeg zien die het seizoen financieel rond geraakt he!


10 Jun 2015, 13:34
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Tweede klasse 2014-2015
supersossis schreef:
chico schreef:
Ik hoop dat er er geen twee sfeervakken gemaakt worden.
Er is met moeite publiek om 1 sfeervak te maken.

Eigenlijk zou de prioriteit moeten zijn volk lokken, dan komt de sfeer automatisch..
Hoe lok je volk, door goed voetbal te brengen en door een goede organisatie.



en vooral door nu de abonnementen en losse tickets aan te bieden aan sterk verlaagde tarieven! iedereen wacht nu af een abo te pakken of niet (los van alle zaken die er lopende zijn) gewoon omdat we als supporter echt helemaal niks horen over de ticket/abo-prijzen , wie er nog zal spelen , wie er zal bijkomen , waar we gaan mogen staan/zitten...en vooral voor hoe lang dat dan zal zijn....want als ik mij een abo pak wil ik ook een ploeg zien die het seizoen financieel rond geraakt he!


Euh, eigenlijk vat je de verschillende problemen die er nu heersen rond de abonnementen samen hé in bovenstaande paragraaf... Je wil dat er snel duidelijkheid komt over de abonnementen maar moeten wel goedkoop zijn... Anderzijds wil je ook al weten wie je voor dat geld op het plein zal zien staan en of je met die ploeg financieel rond zal komen het volledige seizoen... Dat zijn veel openstaande vragen die niet noodzakelijk hand in hand gaan... Voorbeeld: stel dat je uw abonnementen aan de helft van vorig jaar zou aanbieden - ga je daarmee dubbel zo veel volk genereren? Kan ook zijn dat 200 abonnementen minder verkopen aan dezelfde tarieven als vorig jaar minder verlies doet dan 100 abonnementen meer verkopen aan sterk verlaagde prijzen he... En wat is de impact daarvan op uw spelersbudget?


11 Jun 2015, 11:24
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Tweede klasse 2014-2015
malder schreef:
Bakkie schreef:
Smetje schreef:
Maar waar start je als je nu failliet gaat? Voor zo een overdracht was het al te laat volgens Bram. Moet je dus gewoon opnieuw beginnen in 4de provinciale?

Ik hoop nog altijd dat we de licentie halen en dat er dan onmiddellijk keihard gewerkt wordt om oplossingen op lange termijn te vinden (al zal dat laatste wel ijdele hoop zijn). De enige hoop en oplossing is denk ik dit jaar de licentie behalen, volgend jaar hervorming waarbij we bij de 8 zijn en met de 500.000 euro die je dan jaarlijks krijgt slim omgaan (als je toch niet kan zakken, de eerste jaren niet veel in de kern investeren en zoveel mogelijk aan schuldenafbouw doen). Na een jaar of 4 kan je dan weer beginnen bouwen


Als je nu failliet gaat is dat fdr zijn fout zo simpel is dat.
Stel dat je nu wel nog uw licentie zou halen,dan moet je nog bekwame mensen hebben en dat is op dit ogenblik ook niet het geval,maar blijkbaar zitten er hier genoeg,die vinden dat de FDR clan heel bekwaam is om onze club op een goede manier te runnen.
De cijfers spreken in hun voordeel ;)


Heeft fdr ooit op uw vrouw gezeten? Want Jezus Christus, uw drang om uw aversie tegen de man te tonen loopt er in elke post van af. Maar geef dan eens een valabel alternatief. Want dat hebben we hier nog nooit van jou gezien.

En komt hij nu bij u vrouw e Malder :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


30 Okt 2015, 14:29
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Tweede klasse 2014-2015
Hij heeft zijn kater gestuurd.


30 Okt 2015, 14:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 165 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 45 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst