Licentie - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 92 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7
 Licentie 

Halen we onze licentie voor tweede klasse
ja  45%  [ 40 ]
nee  55%  [ 49 ]
Totaal aantal stemmen : 89

 Licentie 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Licentie
filip.dhose schreef:
Ik stel vast dat de pessimisten op dit forum in de meerderheid zijn.
Maar komaan iedereen, we weten het allemaal: het trekt op geen zak wat onze spelers de voorbije weken op de mat leggen. Maar laten we toch de moed niet verliezen: het is nog steeds mogelijk dat we volgend seizoen in Eerste Amateurliga spelen. Dat onze ploeg dan serieus versterkt zal moeten worden, dat ziet een mol zelfs nog.
Ik stel voor om onze ploeg zaterdag tegen Izegem bij het betreden van het veld een vlammend fluitconcert te geven zodat ze - voor zover dat het nog niet doorgedrongen zou zijn - snappen dat we hun lamlendig spel niet meer slikken, maar dat we hen - eens de wedstrijd bezig is - hartstochtelijk aanmoedigen. :EA:


Ik stel voor dat je voor de wedstrijd samen met de spelers, " 't is moeilijk bescheiden te blijven" zingt van Peter Blanker, zeker weten dat jullie een staande ovatie gaan krijgen. :cool:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


14 Apr 2016, 8:37
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Licentie
Mariner schreef:
filip.dhose schreef:
Ik stel vast dat de pessimisten op dit forum in de meerderheid zijn.
Maar komaan iedereen, we weten het allemaal: het trekt op geen zak wat onze spelers de voorbije weken op de mat leggen. Maar laten we toch de moed niet verliezen: het is nog steeds mogelijk dat we volgend seizoen in Eerste Amateurliga spelen. Dat onze ploeg dan serieus versterkt zal moeten worden, dat ziet een mol zelfs nog.
Ik stel voor om onze ploeg zaterdag tegen Izegem bij het betreden van het veld een vlammend fluitconcert te geven zodat ze - voor zover dat het nog niet doorgedrongen zou zijn - snappen dat we hun lamlendig spel niet meer slikken, maar dat we hen - eens de wedstrijd bezig is - hartstochtelijk aanmoedigen. :EA:


Met zo een ingesteldheid als team verdien je geen aanmoedigingen, dat de spelers de spionkop eerst overtuigen dat ze er nog willen voor gaan

:worship: (y)

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


14 Apr 2016, 8:39
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 92 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 49 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst