Licentie - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 92 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 7
 Licentie 

Halen we onze licentie voor tweede klasse
ja  45%  [ 40 ]
nee  55%  [ 49 ]
Totaal aantal stemmen : 89

 Licentie 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Licentie
Diene speelt het spel wat vuiler en harder dan onze gewezen voorzitter.
Clubliefde vanwege een ex-speler en ex-voorzitter. :D


Antwerp krijgt nieuwe klap te verwerken


Tweedeklassers Antwerp, White Star Brussel en Union Sint-Gillis hebben van de Licentiecommissie van de Koninklijke Belgische Voetbalbond (KBVB) voorlopig nog geen licentie voor het profvoetbal gekregen. Cercle Brugge, SK Lierse, KSV Roeselare, Seraing United, ASV Geel, Lommel United, Eupen en Tubeke mogen volgend seizoen aantreden in zowel 1A als 1B. Excelsior Virton mag enkel in 1B voetballen.


Het licentiedossier van leider en titelfavoriet Antwerp kreeg medio maart een serieuze knauw. De Arbitragecommissie van de KBVB verplichtte 'The Great Old' tot het terugbetalen van bijna vijf miljoen euro aan Eddy Wauters. De flamboyante ex-voorzitter legde bovendien opnieuw bewarend beslag op het subsidiegeld (900.000 euro) van de stad Antwerpen voor de verbouwing van tribune 1. Antwerp kwam zijn verhaal gisteravond opnieuw uit de doeken doen voor de Licentiecommissie. Ook WS Brussel, derde in de Proximus League op drie punten van Antwerp, en Union tekenden present om hun dossier te verdedigen.

Dessel Sport, KMSK Deinze, KSK Heist en Patro Eisden Maasmechelen kregen een licentie voor het amateurvoetbal. Rode lantaarn Coxyde verschijnt morgen voor de commissie. De kustploeg, die sowieso zakt naar de amateurreeksen, is er nog niet uit of het de kosten wil maken om een licentie voor 1A of 1B te bemachtigen.

Beslissingen Licentiecommissie 4 april:

Europese licentie: Club Brugge, AA Gent, Sporting Charleroi, KV Mechelen, KV Oostende, RSC Anderlecht, KSC Lokeren, KRC Genk, KVC Westerlo, Waasland-Beveren, Oud-Heverlee Leuven

Licentie 1A: Clubs met Europese licentie + Cercle Brugge, SK Lierse, KSV Roeselare, Seraing United, ASV Geel, Lommel United, Eupen, AFC Tubeke

Licentie 1B: Clubs met Europese licentie + clubs met licentie 1A + Excelsior Virton

Licentie uitsluitend amateurvoetbal: Dessel Sport, KMSK Deinze, KSK Heist, Patro Eisden Maasmechelen, Beerschot-Wilrijk, RFC Luik, Sporting Hasselt Berchem Sport, KSV Oudenaarde, Rupel Boom, Vigor Wuitens Hamme, Bocholter VV, FC V Dender EH, FC Oosterzonen, Oudleerlingen Sint-Augustinus-Brakel

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


05 Apr 2016, 18:57
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59
Berichten: 1158
Leeftijd: 42
Bericht Re: Licentie
Hugo schreef:
witteken schreef:
dus hamme, oudenaarde , dender en brakel hebben hun licentie , en la lou, londerzeel en wij nog niet.


Niet nodig om je druk over te maken voor de 2de amateurklasse.

:fuck:


05 Apr 2016, 21:38
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Licentie
Rustig Oilsjt dat is hugo zen schuld ni e maar tziet er wel naar uit dat hij gelijk heeft .Behoudens een mirakel wordt het toch nog zo goed als provinciale maar dan met schulden .

Doodjammer voor alle energie maar het lijkt allemaal vijgen na pasen te zijn en een jaartje te laat .
Uit 2 klasse vallen lijkt onze doodsteek te worden al hoop ik van niet maar je voelt aan alles dat er geen kentering meer komt.

Hoe jammer ook maar de schone tijden komen nooit meer terug met hier en daar nog eens een uitschieter .
700 man op zaterdagavondmatch is veelzeggend en nog nooit gebeeurd volgens mij.


05 Apr 2016, 22:52
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Licentie
oilsjt schreef:
Hugo schreef:
witteken schreef:
dus hamme, oudenaarde , dender en brakel hebben hun licentie , en la lou, londerzeel en wij nog niet.


Niet nodig om je druk over te maken voor de 2de amateurklasse.

:fuck:


Onze club verschijnt maar op 6 april. Dit is de stand op 4 april.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


06 Apr 2016, 0:03
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59
Berichten: 1158
Leeftijd: 42
Bericht Re: Licentie
Neutralboy schreef:
Rustig Oilsjt dat is hugo zen schuld ni e maar tziet er wel naar uit dat hij gelijk heeft .Behoudens een mirakel wordt het toch nog zo goed als provinciale maar dan met schulden .

Doodjammer voor alle energie maar het lijkt allemaal vijgen na pasen te zijn en een jaartje te laat .
Uit 2 klasse vallen lijkt onze doodsteek te worden al hoop ik van niet maar je voelt aan alles dat er geen kentering meer komt.

Hoe jammer ook maar de schone tijden komen nooit meer terug met hier en daar nog eens een uitschieter .
700 man op zaterdagavondmatch is veelzeggend en nog nooit gebeeurd volgens mij.


Kan goed zijn dat dit allemaal klopt maar met constant negativisme komen we nergens....


06 Apr 2016, 7:35
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Licentie
Kan goed zijn maar vroeger hadden we al lang de spelers eens een bezoekje gebracht op training en hen zelf eens de levieten gelezen ipv ons elke week belachelijk te laten maken tegen janneke en mieke en dat is nu net mijn punt , niemand ( behalve enkelingen) die er nog echt wakker van ligt en dat is doodjammer.


06 Apr 2016, 8:55
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Licentie
Neutralboy schreef:
Kan goed zijn maar vroeger hadden we al lang de spelers eens een bezoekje gebracht op training en hen zelf eens de levieten gelezen ipv ons elke week belachelijk te laten maken tegen janneke en mieke en dat is nu net mijn punt , niemand ( behalve enkelingen) die er nog echt wakker van ligt en dat is doodjammer.


Ik vind toch ook dat we als supporters veel te braaf geworden zijn. Een striemend fluitconcert had de spelers hun deel moeten zijn na de laatste match, en toch krijgen ze van sommigen nog appalus na zo 'n wanvertoning. :wadde:

Vandaag dus uitspraak in ons dossier. Duimen maar op een goede afloop. Ik wens het alleszins het nieuwe bestuur van ganser harte toe, gezien alle (financiële) inspanningen die die mensen al gedaan hebben. Als Londerzeel uit de boot valt komt de 2de plaats nog wat dichter, maar dat is dromen zeker :).

Wel denk ik dat een licentie alleen niet helpt om uw supporters terug te lokken. Enerzijds moet het spelpeil omhoog en anderzijds dient er een nieuwe (K-)tribune te komen op dezelfde plaatse waar ze vroeger stond. Zo ontstaat er terug een gezellig stadion waar sfeer kan gemaakt worden.

Aangezien men 99% kans toch een stadion op een andere locatie gaat neerpoten, mag je ervan uitgaan dat je de eerste 8 à 10 jaar niet in het nieuwe stadion zal spelen (cfr. traject dat Gent heeft afgelegd). Een nieuwe tribune in de Bredestraat om die 10 jaar te overbruggen lijkt mij perfect te verdedigen naar de burgers, in die optiek. Als men dat niet doet komt er binnenkort nog 70man kijken ipv 700. Dan hebben we dat nieuwe stadion ook niet meer nodig :wadde:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


06 Apr 2016, 9:11
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Licentie
Timoilsjt schreef:
Neutralboy schreef:
Kan goed zijn maar vroeger hadden we al lang de spelers eens een bezoekje gebracht op training en hen zelf eens de levieten gelezen ipv ons elke week belachelijk te laten maken tegen janneke en mieke en dat is nu net mijn punt , niemand ( behalve enkelingen) die er nog echt wakker van ligt en dat is doodjammer.


Ik vind toch ook dat we als supporters veel te braaf geworden zijn. Een striemend fluitconcert had de spelers hun deel moeten zijn na de laatste match, en toch krijgen ze van sommigen nog appalus na zo 'n wanvertoning. :wadde:

Vandaag dus uitspraak in ons dossier. Duimen maar op een goede afloop. Ik wens het alleszins het nieuwe bestuur van ganser harte toe, gezien alle (financiële) inspanningen die die mensen al gedaan hebben. Als Londerzeel uit de boot valt komt de 2de plaats nog wat dichter, maar dat is dromen zeker :).

Wel denk ik dat een licentie alleen niet helpt om uw supporters terug te lokken. Enerzijds moet het spelpeil omhoog en anderzijds dient er een nieuwe (K-)tribune te komen op dezelfde plaatse waar ze vroeger stond. Zo ontstaat er terug een gezellig stadion waar sfeer kan gemaakt worden.

Aangezien men 99% kans toch een stadion op een andere locatie gaat neerpoten, mag je ervan uitgaan dat je de eerste 8 à 10 jaar niet in het nieuwe stadion zal spelen (cfr. traject dat Gent heeft afgelegd). Een nieuwe tribune in de Bredestraat om die 10 jaar te overbruggen lijkt mij perfect te verdedigen naar de burgers, in die optiek. Als men dat niet doet komt er binnenkort nog 70man kijken ipv 700. Dan hebben we dat nieuwe stadion ook niet meer nodig :wadde:


Alle steden en gemeenten, dus ook Aalst, zitten in zeer vieze financiële papieren. Daar komt nu nog eens bij dat door de terreurdreiging er de komende jaren veel meer middelen naar de functionering van de politiediensten zal vloeien. De kans dat het stadsbestuur kosten gaat maken om een stadion nog efkes op te lappen om het binnen 10 jaar dan toch af te breken is quasi nihil. :(


06 Apr 2016, 12:26
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Licentie
filip.dhose schreef:
Timoilsjt schreef:
Neutralboy schreef:
Kan goed zijn maar vroeger hadden we al lang de spelers eens een bezoekje gebracht op training en hen zelf eens de levieten gelezen ipv ons elke week belachelijk te laten maken tegen janneke en mieke en dat is nu net mijn punt , niemand ( behalve enkelingen) die er nog echt wakker van ligt en dat is doodjammer.


Ik vind toch ook dat we als supporters veel te braaf geworden zijn. Een striemend fluitconcert had de spelers hun deel moeten zijn na de laatste match, en toch krijgen ze van sommigen nog appalus na zo 'n wanvertoning. :wadde:

Vandaag dus uitspraak in ons dossier. Duimen maar op een goede afloop. Ik wens het alleszins het nieuwe bestuur van ganser harte toe, gezien alle (financiële) inspanningen die die mensen al gedaan hebben. Als Londerzeel uit de boot valt komt de 2de plaats nog wat dichter, maar dat is dromen zeker :).

Wel denk ik dat een licentie alleen niet helpt om uw supporters terug te lokken. Enerzijds moet het spelpeil omhoog en anderzijds dient er een nieuwe (K-)tribune te komen op dezelfde plaatse waar ze vroeger stond. Zo ontstaat er terug een gezellig stadion waar sfeer kan gemaakt worden.

Aangezien men 99% kans toch een stadion op een andere locatie gaat neerpoten, mag je ervan uitgaan dat je de eerste 8 à 10 jaar niet in het nieuwe stadion zal spelen (cfr. traject dat Gent heeft afgelegd). Een nieuwe tribune in de Bredestraat om die 10 jaar te overbruggen lijkt mij perfect te verdedigen naar de burgers, in die optiek. Als men dat niet doet komt er binnenkort nog 70man kijken ipv 700. Dan hebben we dat nieuwe stadion ook niet meer nodig :wadde:


Alle steden en gemeenten, dus ook Aalst, zitten in zeer vieze financiële papieren. Daar komt nu nog eens bij dat door de terreurdreiging er de komende jaren veel meer middelen naar de functionering van de politiediensten zal vloeien. De kans dat het stadsbestuur kosten gaat maken om een stadion nog efkes op te lappen om het binnen 10 jaar dan toch af te breken is quasi nihil. :(


Ik vrees dat je daarin gelijk hebt. Doch het is niet omdat het geld er niet is dat geen ideeën mogen gelanceerd worden of problemen aangekaart. Of men er dan op politiek nieveau iets mee kan/wil doen ligt niet meer in onze handen.

Maar als we het probleem niet melden weten de beleidsvoerders het ook niet natuurlijk.

Puur toevallig deze ochtend half het schepencollege gezien en met 1 iemand gepraat over de problematiek. Ik heb daar het idee dat ik hierboven heb gepost ( en vooral de achterliggende motivatie) meegegeven.

Baat het niet, het schaadt ook niet. Alé, en nu terug naar 't topic: Weet iemand al iets meer ivm onze licentie? :EA:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


06 Apr 2016, 13:51
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Licentie
oilsjt schreef:
Hugo schreef:
witteken schreef:
dus hamme, oudenaarde , dender en brakel hebben hun licentie , en la lou, londerzeel en wij nog niet.


Niet nodig om je druk over te maken voor de 2de amateurklasse.

:fuck:


Uit de grond van mijn hart zou ik niets liever hebben dat we mochten naar de 1ste amateurklasse promoveren, wat jij ook moge denken, mijn reactie komt er na wat ik zaterdagavond gezien heb, je gaat me toch niet wijsmaken dat deze groep voluit voor de prijzen ging.
Het kan nog altijd maar iets zegt mij als het bij onze spelers van moeten is het telkens faliekant afloopt en in de eindronde zal de druk een heel pak groter zijn, plus het gegeven dat onze eventuele tegenstrevers over meer kwaliteit beschikken. :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


06 Apr 2016, 18:22
Miniem

Lid geworden op: 20 Mei 2015, 12:34
Berichten: 68
Leeftijd: 33
Bericht Re: Licentie
Ale, nu de resultaten nog v


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


06 Apr 2016, 19:16
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Licentie
Dries1919 schreef:
Ale, nu de resultaten nog v


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


De licentie voor Eerste Amateurliga is binnen!!! Nu hopen op een kentering in de resultaten.
En ook hopen dat Londerzeel en LL-C ze niet krijgen! :EA:


06 Apr 2016, 19:20
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Licentie
filip.dhose schreef:
Dries1919 schreef:
Ale, nu de resultaten nog v


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


De licentie voor Eerste Amateurliga is binnen!!! Nu hopen op een kentering in de resultaten.
En ook hopen dat Londerzeel en LL-C ze niet krijgen! :EA:


eigenlijk erg dat je dat schrijft. :crazy:


06 Apr 2016, 19:22
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Licentie
das ewad anders dan da gedester van fdr.


06 Apr 2016, 19:45
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Licentie
waly 2 schreef:
das ewad anders dan da gedester van fdr.


Naa zèn't de speilers die desteren... ;)

_________________
oilsjt, goi alien...


06 Apr 2016, 19:50
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 92 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst