D Day… 28 04 2015 - Pagina 58 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 916 berichten ]  Ga naar pagina 1 56 57 58 59 60 62
 D Day… 28 04 2015 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
pattaboem schreef:
Smetje schreef:
Is er vanuit de supporters VZW een alternatief? Wat ging er gebeuren als FDR gisteren afgezet werd?

(y)
Kritiek op een fout beleid moet absoluut kunnen. Maar dan duidelijk geargumenteerd, en DUIDELIJKE aanduiding waar en door wie het is misgelopen.
Geen ongemotiveerde gissingen waarvan men zelf niet; weet waarover men praat...
Met bovendien, een optie wat er in de toekomst moet gebeuren/... én verbeteren.
Dus indeplaatsstelling van een haalbaar en beter alternatief. (bestuursstructuur, toekomstplanning...)
Thans wordt met liters gal uitgespuwd, en scheldpartijen gevoerd naar diegenen die aan het clubbeleid zitten.
Dit is gewoon dom, als er niets zinnigs in de plaats kan wordt gesteld.
Dat er wél IETS moet gebeuren, is overduidelijk. ... Maar niet de verdwijning van deze club!!!!
Een goed uitgewerkt, alternatief plan, ligt er momenteel NIET.op tafel...
Dus lijkt mij het huidige initiatief van FDR om te proberen om in 2de te blijven , en te proberen bij de 24 eliteclubs te geraken, momenteel de enigste mogelijke aanpak om de schuldenlast proberen terug te schroeven. En de club op de rails te brengen.
En er dus nog niet in te berusten, ...dat we moeten degraderen.
Die kans om dit als nog te bereiken, is grondig bekeken door juristen, en is een haalbare kaart...gelet op de onbewezen motivatie van BAS...
Wie een andere oplossing kent, legt het betere plan om Eendracht te redden, eens "TEN GRONDE" uit.
Luide slogans, onberedeneerde verwijten, passionele uitingen-van-gevoelens, en vastgeroeste ideeen, zoals "wij zijn tegen fusie"; omvatten geen enkele oplossing voor "onzen Eendracht"


Zeker eens de reactie van de vzw lezen, pattaboem.


20 Mei 2015, 15:51
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
Sorry, maar als ik de man (en zijn kompanen) die onze club naar de verdoemenis helpt eens wil verwijten, dan doe ik dat.


20 Mei 2015, 15:56
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
viewtopic.php?f=22&t=5043

_________________
OB17


20 Mei 2015, 15:59
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
tympanum2 schreef:
Sorry, maar als ik de man (en zijn kompanen) die onze club naar de verdoemenis helpt eens wil verwijten, dan doe ik dat.


Inderdaad : beredeneerde, - of onberedeneerde verwijten; kan niemand jou verbieden.
Dat is waar.
Maar, deze scheldpartij; ... brengt ook geen oplossingen naar voor....
Voor mij is het toekomstig voortbestaan van de club , een grotere bekommernis dan het aanhoren van de honderden schuldverwijten...
Gedane zaken hebben geen keer, hoor...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


20 Mei 2015, 16:08
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
Fillou schreef:
pattaboem schreef:
Smetje schreef:
Is er vanuit de supporters VZW een alternatief? Wat ging er gebeuren als FDR gisteren afgezet werd?

(y)
Kritiek op een fout beleid moet absoluut kunnen. Maar dan duidelijk geargumenteerd, en DUIDELIJKE aanduiding waar en door wie het is misgelopen.
Geen ongemotiveerde gissingen waarvan men zelf niet; weet waarover men praat...
Met bovendien, een optie wat er in de toekomst moet gebeuren/... én verbeteren.
Dus indeplaatsstelling van een haalbaar en beter alternatief. (bestuursstructuur, toekomstplanning...)
Thans wordt met liters gal uitgespuwd, en scheldpartijen gevoerd naar diegenen die aan het clubbeleid zitten.
Dit is gewoon dom, als er niets zinnigs in de plaats kan wordt gesteld.
Dat er wél IETS moet gebeuren, is overduidelijk. ... Maar niet de verdwijning van deze club!!!!
Een goed uitgewerkt, alternatief plan, ligt er momenteel NIET.op tafel...
Dus lijkt mij het huidige initiatief van FDR om te proberen om in 2de te blijven , en te proberen bij de 24 eliteclubs te geraken, momenteel de enigste mogelijke aanpak om de schuldenlast proberen terug te schroeven. En de club op de rails te brengen.
En er dus nog niet in te berusten, ...dat we moeten degraderen.
Die kans om dit als nog te bereiken, is grondig bekeken door juristen, en is een haalbare kaart...gelet op de onbewezen motivatie van BAS...
Wie een andere oplossing kent, legt het betere plan om Eendracht te redden, eens "TEN GRONDE" uit.
Luide slogans, onberedeneerde verwijten, passionele uitingen-van-gevoelens, en vastgeroeste ideeen, zoals "wij zijn tegen fusie"; omvatten geen enkele oplossing voor "onzen Eendracht"


Zeker eens de reactie van de vzw lezen, pattaboem.


OK, ..gelezen! Ik geef ook mijn vertrouwen , aan de initiatieven van de VZW.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


20 Mei 2015, 16:21
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
Ik vind het wel straf dat de gewone, simpele (en geloof me vrij, we zijn allemaal simpel geweest om deze fantast zijn gang te laten gaan) supporter die vaak enkel onze club heeft als hobby en aangenaam tijdverdrijf zelfs nu nog verweten wordt dat hij of zij geen alternatieven heeft voor de ongelofelijke malaise en de metershoge berg stront waarin we nu rondzwemmen. Het is verdomme het bestuur hun f****** plicht om alles als goede huisvaders te beheren.
Natuurlijk wil ik dat onze club verder blijft bestaan. Maar ik weet niet hoe (en niemand weet hoe het verder moet en of het wel verder moet), dat geef ik toe. En tot er hopelijk een oplossing komt stel ik me tevreden met die doodgravers van de club niet al te bijster vriendelijk te bejegenen.
'Hehe, dat lucht op, ram het in hun stomme kop' (Jan De Wilde/Hehe).
En dan nog afkomen met 'Gedane zaken nemen geen keer'...man, toch.


20 Mei 2015, 16:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
tigers schreef:
DavidSeal schreef:
tigers schreef:
Ben benieuwd hoeveel er, van diegene die zogezegd van alles aan het voorbereiden waren achter de schermen, nu gaan opstaan voor 4 juni.


Verklaar u eens nader, over wie heb jij het?!


Voor er bekend was dat we de licentie niet gingen halen, waren er hier toch een paar aan het roepen dat er achter de schermen vanalles aan het gebeuren was en dat ze ten gepaste tijde gingen opstaan, wel ze hebben tot 4 juni de tijd.


Edit

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


20 Mei 2015, 17:27
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
De verplichte degradatie door wanbeleid van ons bestuur ligt me nog altijd zwaar op de maag, binnen een normaal bedrijf moeten de verantwoordelijken hiervoor opstappen of tenminste aftreden in hun functie.
Blijkbaar is er hier binnen de club geen vuiltje aan de lucht en moeten wij deze bittere pil voor de zoveelste maal doorslikken, dit kan blijkbaar alleen in Aalst.
En dan spreken ze nu zonder schaamte van een ambitieuze derdeklasser te worden, bende amateurs. :fuck:
Bon, gezien het belang van de vergadering zal ik zeker aanwezig zijn, maar ondanks al jullie goede bedoelingen waarvoor mijn respect zie ik de toekomst niet rooskleurig in, want er moet niet alleen bestuurlijk veel veranderen maar ook de Stad Aalst mag eindelijk eens hun verantwoordelijkheid nemen.
Enfin, niets doen is ook geen oplossing, jullie geven nu al een duidelijk signaal naar het bestuur toe, dat we de gang van zaken kotsbeu zijn. :worship: :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


20 Mei 2015, 20:40
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
tigers schreef:
DE AV BEVESTIGT HET VERTROUWEN
WOENSDAG 20 MEI 2015 - 09u05
De Algemene Vergadering van vzw SC Eendracht Aalst heeft in haar vergadering van 19 mei het vertrouwen bevestigd in de Raad van Bestuur en haar voorzitter Frank De Roose. Ondanks deze positieve vertrouwensstemming stelt voorzitter Frank De Roose zijn functie als voorzitter gedurende een periode van twee weken (tot 4 juni 2015) ter beschikking teneinde de supporters toe te laten een oplossing aan te reiken die de goedkeuring van de Algemene Vergadering wegdraagt. Eerstdaags zal de supportersafgevaardigde een afspraak beleggen tussen de supporters en het bestuur teneinde de supporters in te lichten over hetgeen op de Algemene Vergadering werd besproken enerzijds en anderzijds om hun voorstellen te aanhoren.

De Algemene Vergadering heeft het voornemen van de Raad van Bestuur om juridische stappen te ondernemen tegen de beslissing van het BAS van 15 mei jl. bevestigd.


Voorspelbaar verloop van de AV. Pathetisch zelfs..
Vrij pervers en venijnig anders wel hun - quote - " Ondanks deze positieve vertrouwensstemming stelt voorzitter Frank De Roose zijn functie als voorzitter gedurende een periode van twee weken (tot 4 juni 2015) ter beschikking teneinde de supporters toe te laten een oplossing aan te reiken die de goedkeuring van de Algemene Vergadering wegdraagt
Maar dus wel erg voorspelbaar zoals gezegd. Een beetje psychologische oorlogvoering kan nooit kwaad he Frankyboy... :cool:
Beste AV : Indien de supps ( of iemand anders ) al een alternatief zouden hebben - wel dan ben ik er van overtuigd dat dit pas op tafel zal worden gelegd op het moment dat jullie officieel genoopt worden om een faillissement aan vragen.
Deadlines zetten gaat dus geen bal helpen... :cool:

Blijkbaar is het jullie echt nog niet duidelijk dat niemand zo gek zal zijn om jullie te helpen bij het opruimen van de puinhoop die jullie eigenhandig creëerden.( lees : niemand is zo gek om met jullie te beginnen onderhandelen teneinde jullie te helpen jullie geïnvesteerde poen te recupereren )
Benieuwd dus om de volgende dagen te ontdekken hoeveel leden in de AV nog bereid gaan zijn om opnieuw wat extra poen in te zetten teneinde de continuïteit van EA te verzekeren gedurende - let's say - de volgende 2 maanden ? :cool:


20 Mei 2015, 22:04
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
ben echt benieuwd wat er op de vergadering gaat gezegd worden. Maar idd, de reactie van FDR en zijn medebestuurders kan wel tellen : OK gasten, wij hebben er een mooi zootje van gemaakt hé, awel zie, nu is het aan jullie met jullie grote bakkes, zoeken jullie nu maar eens naar een oplossing.
Ongelooflijk hoe misprijzend dat wel allemaal is.

Maar geen nood, wij worden terug een mooie derdeklasser met tittelambities ... ... ...
Met wat voor ploeg ?, bijna elke dag lees je hier dat die en die al ergens anders heeft getekend.

Hopeloos is het, ben benieuwd wat zij gaan voorstellen op de vergadering tot oplossingen, want ZIJ zijn aan het bewind, niet WIJ.
Ik voorspel weer een waterval van vage en loze beloftes en voorspellingen die nergens gaan op slaan, ik mag toch veronderstellen dat de supportersafgevaardigden zich toch weeral niet gaan laten inpakken.

En mocht er nu toch nog een wonder gebeuren dat het BAS zijn staart moet intrekken (onvoorstelbaar eigenlijk, maar dromen mogen we toch nog), dan is dat toch maar uitstel van excecutie, tenzij er hier achter de schermen al het één en het ander klaar zou staan, want het is toch akelig stil op dat gebied ... ... ...

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


20 Mei 2015, 23:41
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
zwetzat schreef:
ben echt benieuwd wat er op de vergadering gaat gezegd worden. Maar idd, de reactie van FDR en zijn medebestuurders kan wel tellen : OK gasten, wij hebben er een mooi zootje van gemaakt hé, awel zie, nu is het aan jullie met jullie grote bakkes, zoeken jullie nu maar eens naar een oplossing.
Ongelooflijk hoe misprijzend dat wel allemaal is.

Maar geen nood, wij worden terug een mooie derdeklasser met tittelambities ... ... ...
Met wat voor ploeg ?, bijna elke dag lees je hier dat die en die al ergens anders heeft getekend.

Hopeloos is het, ben benieuwd wat zij gaan voorstellen op de vergadering tot oplossingen, want ZIJ zijn aan het bewind, niet WIJ.
Ik voorspel weer een waterval van vage en loze beloftes en voorspellingen die nergens gaan op slaan, ik mag toch veronderstellen dat de supportersafgevaardigden zich toch weeral niet gaan laten inpakken.

En mocht er nu toch nog een wonder gebeuren dat het BAS zijn staart moet intrekken (onvoorstelbaar eigenlijk, maar dromen mogen we toch nog), dan is dat toch maar uitstel van excecutie, tenzij er hier achter de schermen al het één en het ander klaar zou staan, want het is toch akelig stil op dat gebied ... ... ...


Ofwel ben je niet goed geïnformeerd, ofwel doe je bewust aan desinformatie. Met welke bedoeling? Om het imago van de club te schaden? Van de 23 spelers die het voorbije seizoen het EA-shirt droegen, zijn er momenteel 7 weg:
* Rodrigo de Oliveira (reeds met winterstop vertrokken naar El Ettifaq)
* Koulibaly en Lapage (terug huur RSC Anderlecht)
* Filipovic (einde carrière)
* K. Janssens (Dessel Sp.)
* Shkodra (MSK Deinze)
* De Cuyper (VV Koksijde)
Daarvan waren enkel Kevin Janssens, Shkodra en Rodrigo de Oliveira echte basisspelers. De Cuyper heeft niet zo veel gespeeld, en de andere 3 zijn enkel nu en dan eens ingevallen.


21 Mei 2015, 6:38
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
@filip.dhose: 6 spelers dus, volgens jou niks ernstig.
en wat gaat er in de plaats komen denk je gezien de huidige situatie ?
maar op deze vraag antwoorden heeft vandaag geen zin, afwachten tot na 4 juni.

over het schaden van het imago, aub hé zeg, we zijn nu al het lachertje van de nationale reeksen, zal wel degelijk zijn gevolgen hebben wat betreft de zogenaamde klaarstaande grote investeerders, aan te trekken spelers, abonnementenverkoop, leveranciers, jeugdwerking, of mag dat niet gezegd zijn en moeten we aan een goednieuwsshow doen mss ?

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


21 Mei 2015, 6:56
Junior

Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37
Berichten: 265
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
Bomber schreef:
tigers schreef:
DavidSeal schreef:

Verklaar u eens nader, over wie heb jij het?!


Voor er bekend was dat we de licentie niet gingen halen, waren er hier toch een paar aan het roepen dat er achter de schermen vanalles aan het gebeuren was en dat ze ten gepaste tijde gingen opstaan, wel ze hebben tot 4 juni de tijd.



Goedmenende supporters hebben tot 4 juni de tijd om op te lossen wat hier al vele jaren misloopt.
En anders mag van jou deze onbekwame bestuursploeg gewoon verder doen?
Mooi is dat...


Ik zeg niet dat ze dan mogen aanblijven. Ik wou/wil gewoon aanhalen, dat er hier al voor het nieuws dat we de licentie niet hadden, stonden te roepen dat ze wisten dat er achter de schermen mensen klaarstonden. Wel waar blijven ze.


21 Mei 2015, 8:34
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
Een ding mag FDR niet uit het oog verliezen, dat hij onze abo., inkomkaartjes en verteer heel erg nodig heeft, dus we staan als supporter zeker nog altijd in een sterke positie, zonder de achterban staat hij nergens.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


21 Mei 2015, 8:38
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
tigers schreef:
Bomber schreef:
tigers schreef:

Voor er bekend was dat we de licentie niet gingen halen, waren er hier toch een paar aan het roepen dat er achter de schermen vanalles aan het gebeuren was en dat ze ten gepaste tijde gingen opstaan, wel ze hebben tot 4 juni de tijd.



Goedmenende supporters hebben tot 4 juni de tijd om op te lossen wat hier al vele jaren misloopt.
En anders mag van jou deze onbekwame bestuursploeg gewoon verder doen?
Mooi is dat...


Ik zeg niet dat ze dan mogen aanblijven. Ik wou/wil gewoon aanhalen, dat er hier al voor het nieuws dat we de licentie niet hadden, stonden te roepen dat ze wisten dat er achter de schermen mensen klaarstonden. Wel waar blijven ze.


Nu eens serieus zou jij FDR zijnen beerput overnemen?
Met schulden zitten en dan o.a. Depoitre , Moreels enz.. moeten laten vertrekken zonder nen bal aan te verdienen, goed gewerkt zou ik zeggen, verder facturen van het restaurant die niet verzonden werden enz. welke slimzaden zijn hier verantwoordelijk voor?
Nu als kers op de taart moeten we door al hun knoeiwerk en amateurisme degraderen!
En wat mij het meeste irriteert is het feit dat ze met dezelfde bestuursploeg gewoon verder doen.
Geen verandering, geen abo meer voor mij. :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


21 Mei 2015, 9:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 916 berichten ]  Ga naar pagina 1 56 57 58 59 60 62


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 37 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst