D Day… 28 04 2015 - Pagina 59 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 916 berichten ]  Ga naar pagina 1 57 58 59 60 61 62
 D Day… 28 04 2015 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
Dus,fdr wil niet aftreden als er geen nieuwe bestuurders zijn en die nieuwe bestuurders wachten tot fdr weg is?


21 Mei 2015, 9:09
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
waly 2 schreef:
Dus,fdr wil niet aftreden als er geen nieuwe bestuurders zijn en die nieuwe bestuurders wachten tot fdr weg is?


FDR zou inderdaad zijn conclusies moeten trekken uit het feit dat hij er hier een mesthoop van gemaakt heeft.
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar ik heb nog altijd deze gedwongen degradatie niet verwerkt, de verantwoordelijken hiervoor moeten opstappen. :fuck:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


21 Mei 2015, 9:22
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
Hugo schreef:
waly 2 schreef:
Dus,fdr wil niet aftreden als er geen nieuwe bestuurders zijn en die nieuwe bestuurders wachten tot fdr weg is?


FDR zou inderdaad zijn conclusies moeten trekken uit het feit dat hij er hier een mesthoop van gemaakt heeft.
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar ik heb nog altijd deze gedwongen degradatie niet verwerkt, de verantwoordelijken hiervoor moeten opstappen. :fuck:


Ben ik zeker akkoord mee, maar wat dan? Gaat er dan iemand overnemen of gewoon gedaan? Want als er niemand overneemt en er zijn geen alternatieven, is het gewoon gedaan hé. En dat wil ik zeker niet.


21 Mei 2015, 9:28
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
volgens mij staat er gewoon niemand te trappelen om onze mesthoop over te nemen, maar we zullen het weldra wel zien hé, dan kunnen we er op terug komen

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


21 Mei 2015, 9:38
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
Bomber schreef:
waly 2 schreef:
Dus,fdr wil niet aftreden als er geen nieuwe bestuurders zijn en die nieuwe bestuurders wachten tot fdr weg is?



neenee, dat zie je verkeerd. FDR wil niet vertrekken zonder zijn centjes, groot verschil.
En die eventuele nieuwe bestuurders hebben uiteraard geen zin om FDR eerst uit te betalen en dan nog eens zijn schuldenberg weg te werken.


Dat is jammergenoeg de heel eenvoudige waarheid.
Een patstelling met andere woorden, en ik vrees daardoor echt voor het allerergste….( lees : over and out binnen enkele maanden)
Pas na de " begrafenis " gaan er dan mensen zijn die met initiatieven zullen aankomen om het voetbal in Aalst weer op de kaart te zetten.( wat perfect mogelijk is he - let's be clear on that !)
Alleen zal dat dus niet meer in de huidige vorm ( naam, stamnummer ) zijn vrees ik...


21 Mei 2015, 9:53
Junior

Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37
Berichten: 265
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
Op een of andere manier moet er toch een mogelijkheid zijn zonder een vereffening. Vierde provinciale dan kom je nooit maar dan ook nooit meer terug. Een stamnummer overnemen allemaal goed en wel maar je blijft met dat versleten stadion zitten en nee we zijn niet Beerschot. Nee er moet gewoon een oplossing komen voor de huidige problemen en schuldenberg en daar moet het huidige bestuur maar een oplossing voor vinden. Wat FDR betreft, eigenlijk onverstaanbaar dat zo iemand de boel zo laat of mee helpt verknoeien, blijkbaar is er dus toch een heel groot verschil tussen hout verkopen en een voetbalclub in goede banen lijden.

Trouwens niet enkel FDR is hier schuldige, ik vind nog altijd dat ook het stadsbestuur en vorige besturen hier evenveel schuld bij hebben. Toen ik deze week op Q music het interview hoorde met Termont viel mijn broek bijna af pfffff, maar ja Aalst is Gent niet zeker he.


21 Mei 2015, 10:54
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
tigers schreef:
Op een of andere manier moet er toch een mogelijkheid zijn zonder een vereffening. Vierde provinciale dan kom je nooit maar dan ook nooit meer terug. Een stamnummer overnemen allemaal goed en wel maar je blijft met dat versleten stadion zitten en nee we zijn niet Beerschot. Nee er moet gewoon een oplossing komen voor de huidige problemen en schuldenberg en daar moet het huidige bestuur maar een oplossing voor vinden. Wat FDR betreft, eigenlijk onverstaanbaar dat zo iemand de boel zo laat of mee helpt verknoeien, blijkbaar is er dus toch een heel groot verschil tussen hout verkopen en een voetbalclub in goede banen lijden.

Trouwens niet enkel FDR is hier schuldige, ik vind nog altijd dat ook het stadsbestuur en vorige besturen hier evenveel schuld bij hebben. Toen ik deze week op Q music het interview hoorde met Termont viel mijn broek bijna af pfffff, maar ja Aalst is Gent niet zeker he.


oei oei, pas op hé, want straks zijn er hier die nog gaan zeggen dat ge dan maar beter naar Gent verhuist :lol: :D

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


21 Mei 2015, 11:17
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
Heeft men nu reeds een gesprek gehad met die Guy Van Den Broeck?

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


21 Mei 2015, 11:34
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
tigers schreef:
Op een of andere manier moet er toch een mogelijkheid zijn zonder een vereffening. Vierde provinciale dan kom je nooit maar dan ook nooit meer terug. Een stamnummer overnemen allemaal goed en wel maar je blijft met dat versleten stadion zitten en nee we zijn niet Beerschot. Nee er moet gewoon een oplossing komen voor de huidige problemen en schuldenberg en daar moet het huidige bestuur maar een oplossing voor vinden. Wat FDR betreft, eigenlijk onverstaanbaar dat zo iemand de boel zo laat of mee helpt verknoeien, blijkbaar is er dus toch een heel groot verschil tussen hout verkopen en een voetbalclub in goede banen lijden.

Trouwens niet enkel FDR is hier schuldige, ik vind nog altijd dat ook het stadsbestuur en vorige besturen hier evenveel schuld bij hebben. Toen ik deze week op Q music het interview hoorde met Termont viel mijn broek bijna af pfffff, maar ja Aalst is Gent niet zeker he.


met nen burgemeester als Termont of diejen van Beveren enzovoort had het inderdaad anders geweest.

zeer moeilijke discussie: de rol van een lokaal stadsbestuur in de regionale voetbalclub. kijk ook nr Denderleeuw: minstens 2miljoen euro gestoken in een stadion dat nooit volgeraakt(e). terecht ? is dat de bedoeling ? feit is dat zoals het er nu aan toe gaat de ene voetbalclub gewoon sterk bevoordeeld, gesubsidieerd, kan worden tegenover anderen door de politiek terwijl de voetbalbond anderzijds een lineaire lijn trekt (enfin, probeert...).

wat niemand kan gaan in twijfel trekken is dat EA op dat vlak steeds decennia lang (dus huidige en absoluut zeker ook vorige stadsbesturen) zéér stiefmoederlijk behandeld is geweest door onze burgervaders en -moeders. uw club steunen dient als stad trouwens niet concreet steeds te betekenen dat je geld op tafel moet leggen. logistieke steun, relaties actief aanspreken, garantie stellen (had in het licentiedossier ook veel kunnen betekenen) op tegenvoorwaarde van een vorm van controle op het clubbestuur,... er zijn veel mogelijkheden als je het wil.

nochtans ligt -in my humble opinion- bij een stadsbestuur zowat onze enige échte kans om ooit in the clear te geraken. in een grote sponsor of mecennas à la Coucke geloof ik persoonlijk niet in ons geval. zo iemand had reeds opgestaan by now... wij blijken niet bepaald een 'trekijzer' te zijn op dat vlak.

_________________
may the FORCE be with you.


21 Mei 2015, 11:35
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15
Berichten: 267
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf2015052 ... 67f1a894bd

Wordt dit onze reddende engel? ;)


21 Mei 2015, 11:41
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
Bomber schreef:
waly 2 schreef:
Dus,fdr wil niet aftreden als er geen nieuwe bestuurders zijn en die nieuwe bestuurders wachten tot fdr weg is?



neenee, dat zie je verkeerd. FDR wil niet vertrekken zonder zijn centjes, groot verschil.
En die eventuele nieuwe bestuurders hebben uiteraard geen zin om FDR eerst uit te betalen en dan nog eens zijn schuldenberg weg te werken.


Voila, de essentie van heel deze topic.


21 Mei 2015, 11:41
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 770
Locatie: Stad van mijn dromen
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
Jules Bocandé schreef:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150520_01691416?_section=48617980&utm_source=nieuwsblad&utm_medium=newsletter&utm_campaign=regio-nb&M_BT=248658811216&adh_i=55d3391141894e2f59dce7651fb95968&imai=38539d10-31a6-448a-a96e-5267f1a894bd

Wordt dit onze reddende engel? ;)


Hij of zij komt niet eens toe...


21 Mei 2015, 12:40
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
tigers schreef:
Op een of andere manier moet er toch een mogelijkheid zijn zonder een vereffening. Vierde provinciale dan kom je nooit maar dan ook nooit meer terug. Een stamnummer overnemen allemaal goed en wel maar je blijft met dat versleten stadion zitten en nee we zijn niet Beerschot. Nee er moet gewoon een oplossing komen voor de huidige problemen en schuldenberg en daar moet het huidige bestuur maar een oplossing voor vinden. Wat FDR betreft, eigenlijk onverstaanbaar dat zo iemand de boel zo laat of mee helpt verknoeien, blijkbaar is er dus toch een heel groot verschil tussen hout verkopen en een voetbalclub in goede banen lijden.

Trouwens niet enkel FDR is hier schuldige, ik vind nog altijd dat ook het stadsbestuur en vorige besturen hier evenveel schuld bij hebben. Toen ik deze week op Q music het interview hoorde met Termont viel mijn broek bijna af pfffff, maar ja Aalst is Gent niet zeker he.


Daar ben ik het volledig mee eens, ik lees hier ook zaken van FDR wilt eerst wat geld recupereren enz.. dat zijn insinuaties waar ik geen geloof aan hecht, voor mij is het simpel al het geld dat je in een club pompt ben je gewoon kwijt.
Verder zou ik graag eens iets vernemen van de Messias die klaar stond om centen in de club te steken , want van die zijde hoor ik ook niets meer. :wadde:
Mijn grootste frustratie of ontgoocheling is dat er na de gebeurtenissen van de laatste weken geen verschuivingen binnen het bestuur zijn doorgegaan, hopelijk komt daar in positieve zin verandering in.
Enfin, we zullen wel zien, alles kan nog een onverwachte wending nemen, een happy end of het definitieve einde?

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


21 Mei 2015, 12:50
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
Hugo schreef:
tigers schreef:
Op een of andere manier moet er toch een mogelijkheid zijn zonder een vereffening. Vierde provinciale dan kom je nooit maar dan ook nooit meer terug. Een stamnummer overnemen allemaal goed en wel maar je blijft met dat versleten stadion zitten en nee we zijn niet Beerschot. Nee er moet gewoon een oplossing komen voor de huidige problemen en schuldenberg en daar moet het huidige bestuur maar een oplossing voor vinden. Wat FDR betreft, eigenlijk onverstaanbaar dat zo iemand de boel zo laat of mee helpt verknoeien, blijkbaar is er dus toch een heel groot verschil tussen hout verkopen en een voetbalclub in goede banen lijden.

Trouwens niet enkel FDR is hier schuldige, ik vind nog altijd dat ook het stadsbestuur en vorige besturen hier evenveel schuld bij hebben. Toen ik deze week op Q music het interview hoorde met Termont viel mijn broek bijna af pfffff, maar ja Aalst is Gent niet zeker he.


Daar ben ik het volledig mee eens, ik lees hier ook zaken van FDR wilt eerst wat geld recupereren enz.. dat zijn insinuaties waar ik geen geloof aan hecht, voor mij is het simpel al het geld dat je in een club pompt ben je gewoon kwijt.
Verder zou ik graag eens iets vernemen van de Messias die klaar stond om centen in de club te steken , want van die zijde hoor ik ook niets meer. :wadde:
Mijn grootste frustratie of ontgoocheling is dat er na de gebeurtenissen van de laatste weken geen verschuivingen binnen het bestuur zijn doorgegaan, hopelijk komt daar in positieve zin verandering in.
Enfin, we zullen wel zien, alles kan nog een onverwachte wending nemen, een happy end of het definitieve einde?


Een beetje kort door de bocht vrees ik Hugo.. Ik denk niet dat de leden van de AV daar zo over denken hoor... :hmm:
Die willen best wel minstens een deel van hun poen terug - believe me...


21 Mei 2015, 13:07
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
tympanum2 schreef:
Ik vind het wel straf dat de gewone, simpele (en geloof me vrij, we zijn allemaal simpel geweest om deze fantast zijn gang te laten gaan) supporter die vaak enkel onze club heeft als hobby en aangenaam tijdverdrijf zelfs nu nog verweten wordt dat hij of zij geen alternatieven heeft voor de ongelofelijke malaise en de metershoge berg stront waarin we nu rondzwemmen. Het is verdomme het bestuur hun f****** plicht om alles als goede huisvaders te beheren.
Natuurlijk wil ik dat onze club verder blijft bestaan. Maar ik weet niet hoe (en niemand weet hoe het verder moet en of het wel verder moet), dat geef ik toe. En tot er hopelijk een oplossing komt stel ik me tevreden met die doodgravers van de club niet al te bijster vriendelijk te bejegenen.
'Hehe, dat lucht op, ram het in hun stomme kop' (Jan De Wilde/Hehe).
En dan nog afkomen met 'Gedane zaken nemen geen keer'...man, toch.

-----
Je hebt volkomen gelijk dat verantwoordelijken van de club op hun fouten moeten worden gewezen. En dat het in hun hoofd mag gedramd worden, wat zij veroorzaken ten aanzien van het gevoel en de emoties van de supporters; Daar hebben zij blijkbaar onvoldoende benul van...!
"Maar gedane zaken nemen inderdaad ook geen keer..." De berg shit ligt er nu eenmaal, en verdwijnt niet zomaar vanzelf. En dat kan je niet veranderen. Het enigste wat we kunnen doen, is samen met het bestuur naar een oplossing zoeken. En die is niet evident. Hen straffen,..door hen buiten te gooien, (lees "verplichten om ontslag te nemen") terwijl er geen gezond en degelijk alternatief voorhanden is, om een nieuwe start te nemen... Dat is in dit geval, ...(nog) geen oplossing.
Het is gemakkelijk om te zeggen "jullie hebben financieel geknoeid, dus draag daar maar de gevolgen van, en jullie kunnen jullie geinvesteerd geld, maar vaarwel te zeggen...
Als het over onze eigen portemoney zou gaan, zouden wij wellicht ook anders praten!
Waren de beheerders onbekwaam om een voetbalploeg als Eendracht te runnen? Wellicht ja.
Was het volledig hun schuld ? Neen , niet helemaal !
Wie dan ook ?
- KBVB die niks ondernam, om het kerkhof 2de klasse, te hervormen, zodat bijna ALLE 2deklassers in financiele problemen kwamen... Bewijzen zijn er meer dan voldoende...
KBVB is Eendracht bovendien nooit te vriend geweest, en steeds partijdig geweest in het voordeel van andere clubs, behalve Aalst.
Remember: Blavier-affaire, Cercle Brugge-affaire, BAS en weigering licentie, maar wel toekenning van licentie ALLE andere problematische tweedeklassers-in-beroep...Die krijgen volgend jaar wel de kans om bij de 8 te behoren, en van de vetpot van 500.000€/jaar te genieten, om zich financieel te herstellen...
- STADSBESTUUR AALST, die al sedert 1926 niks onderneemt om een volwaardig en exploitabel stadion te bouwen, ook al speelde Eendracht vele jaren in eerste klasse, en zelfs Europees. Nooit had men in t stadhuis enige eergevoel voor Aalst als voetbalmonument. Nooit wou het stadsbestuur de noodkreet van Eendracht aanhoren en daar iets aan doen. (én dito met Okapi !)
Maar wel in volle glorie komen paraderen in het stadion, om stemmen te winnen....
- DE VORIGE EA-BESTUREN, die de put altijd maar dieper hebben gedelfd, maar nooit afstand deden van hun geinvesteerde geld. En ook nooit hun fouten hebben willen toegeven, en eieren terug eisten, .. maw de beerput doorschoven...
Wijs de bekijvende vinger naar het huidig EA-Bestuur. Maar dan ook naar de andere medè-verantwoordelijken; en straf hen af, waar het mogelijk is : bvb het stadbestuur; bij de volgende verkiezingen.... En dram dit er ook bij hen in !!

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


21 Mei 2015, 15:04
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 916 berichten ]  Ga naar pagina 1 57 58 59 60 61 62


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 45 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst