D Day… 28 04 2015 - Pagina 61 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 935 berichten ]  Ga naar pagina 1 59 60 61 62 63
 D Day… 28 04 2015 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: D Day… 28 04 2015
Hugo schreef:
tigers schreef:
Op een of andere manier moet er toch een mogelijkheid zijn zonder een vereffening. Vierde provinciale dan kom je nooit maar dan ook nooit meer terug. Een stamnummer overnemen allemaal goed en wel maar je blijft met dat versleten stadion zitten en nee we zijn niet Beerschot. Nee er moet gewoon een oplossing komen voor de huidige problemen en schuldenberg en daar moet het huidige bestuur maar een oplossing voor vinden. Wat FDR betreft, eigenlijk onverstaanbaar dat zo iemand de boel zo laat of mee helpt verknoeien, blijkbaar is er dus toch een heel groot verschil tussen hout verkopen en een voetbalclub in goede banen lijden.

Trouwens niet enkel FDR is hier schuldige, ik vind nog altijd dat ook het stadsbestuur en vorige besturen hier evenveel schuld bij hebben. Toen ik deze week op Q music het interview hoorde met Termont viel mijn broek bijna af pfffff, maar ja Aalst is Gent niet zeker he.

Daar ben ik het volledig mee eens, ik lees hier ook zaken van FDR wilt eerst wat geld recupereren enz.. dat zijn insinuaties waar ik geen geloof aan hecht, voor mij is het simpel al het geld dat je in een club pompt ben je gewoon kwijt.
Verder zou ik graag eens iets vernemen van de Messias die klaar stond om centen in de club te steken , want van die zijde hoor ik ook niets meer. :wadde:
Mijn grootste frustratie of ontgoocheling is dat er na de gebeurtenissen van de laatste weken geen verschuivingen binnen het bestuur zijn doorgegaan, hopelijk komt daar in positieve zin verandering in.
Enfin, we zullen wel zien, alles kan nog een onverwachte wending nemen, een happy end of het definitieve einde?

Een beetje kort door de bocht vrees ik Hugo.. Ik denk niet dat de leden van de AV daar zo over denken hoor... :hmm:
Die willen best wel minstens een deel van hun poen terug - believe me...

21 Mei 2015, 13:07
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
tympanum2 schreef:
Ik vind het wel straf dat de gewone, simpele (en geloof me vrij, we zijn allemaal simpel geweest om deze fantast zijn gang te laten gaan) supporter die vaak enkel onze club heeft als hobby en aangenaam tijdverdrijf zelfs nu nog verweten wordt dat hij of zij geen alternatieven heeft voor de ongelofelijke malaise en de metershoge berg stront waarin we nu rondzwemmen. Het is verdomme het bestuur hun f****** plicht om alles als goede huisvaders te beheren.
Natuurlijk wil ik dat onze club verder blijft bestaan. Maar ik weet niet hoe (en niemand weet hoe het verder moet en of het wel verder moet), dat geef ik toe. En tot er hopelijk een oplossing komt stel ik me tevreden met die doodgravers van de club niet al te bijster vriendelijk te bejegenen.
'Hehe, dat lucht op, ram het in hun stomme kop' (Jan De Wilde/Hehe).
En dan nog afkomen met 'Gedane zaken nemen geen keer'...man, toch.

-----
Je hebt volkomen gelijk dat verantwoordelijken van de club op hun fouten moeten worden gewezen. En dat het in hun hoofd mag gedramd worden, wat zij veroorzaken ten aanzien van het gevoel en de emoties van de supporters; Daar hebben zij blijkbaar onvoldoende benul van...!
"Maar gedane zaken nemen inderdaad ook geen keer..." De berg shit ligt er nu eenmaal, en verdwijnt niet zomaar vanzelf. En dat kan je niet veranderen. Het enigste wat we kunnen doen, is samen met het bestuur naar een oplossing zoeken. En die is niet evident. Hen straffen,..door hen buiten te gooien, (lees "verplichten om ontslag te nemen") terwijl er geen gezond en degelijk alternatief voorhanden is, om een nieuwe start te nemen... Dat is in dit geval, ...(nog) geen oplossing.
Het is gemakkelijk om te zeggen "jullie hebben financieel geknoeid, dus draag daar maar de gevolgen van, en jullie kunnen jullie geinvesteerd geld, maar vaarwel te zeggen...
Als het over onze eigen portemoney zou gaan, zouden wij wellicht ook anders praten!
Waren de beheerders onbekwaam om een voetbalploeg als Eendracht te runnen? Wellicht ja.
Was het volledig hun schuld ? Neen , niet helemaal !
Wie dan ook ?
- KBVB die niks ondernam, om het kerkhof 2de klasse, te hervormen, zodat bijna ALLE 2deklassers in financiele problemen kwamen... Bewijzen zijn er meer dan voldoende...
KBVB is Eendracht bovendien nooit te vriend geweest, en steeds partijdig geweest in het voordeel van andere clubs, behalve Aalst.
Remember: Blavier-affaire, Cercle Brugge-affaire, BAS en weigering licentie, maar wel toekenning van licentie ALLE andere problematische tweedeklassers-in-beroep...Die krijgen volgend jaar wel de kans om bij de 8 te behoren, en van de vetpot van 500.000€/jaar te genieten, om zich financieel te herstellen...
- STADSBESTUUR AALST, die al sedert 1926 niks onderneemt om een volwaardig en exploitabel stadion te bouwen, ook al speelde Eendracht vele jaren in eerste klasse, en zelfs Europees. Nooit had men in t stadhuis enige eergevoel voor Aalst als voetbalmonument. Nooit wou het stadsbestuur de noodkreet van Eendracht aanhoren en daar iets aan doen. (én dito met Okapi !)
Maar wel in volle glorie komen paraderen in het stadion, om stemmen te winnen....
- DE VORIGE EA-BESTUREN, die de put altijd maar dieper hebben gedelfd, maar nooit afstand deden van hun geinvesteerde geld. En ook nooit hun fouten hebben willen toegeven, en eieren terug eisten, .. maw de beerput doorschoven...
Wijs de bekijvende vinger naar het huidig EA-Bestuur. Maar dan ook naar de andere medè-verantwoordelijken; en straf hen af, waar het mogelijk is : bvb het stadbestuur; bij de volgende verkiezingen.... En dram dit er ook bij hen in !!

21 Mei 2015, 15:04
Nationale Ploeg

Eigenlijk zou de VZW een campagne kunnen organiseren, om de Eendrachtsupporters ( zowel van nu , als die van vroeger,...en dat waren er zeer veel !!!) aan te sporen om zoveel mogelijk 'ONGELDIG' te stemmen, bij de volgende verkiezing.
Dit zou wel eens nationaal nieuws kunnen worden.
Dat er in Aalst opvallend veel "ongeldig" gestemd zal, of kan worden,.... ten gevolge van..!.
Op die wijze zouden ook de politici eens wakker kunnen worden geschud,
Zodat ongevoeligheid en laksheid van politci in onze stad; voor het Aalsters sportgebeuren;
....weleens politiek nefast zal worden bij de verkiezingen.
Of integendeel, meer inspanningen daarvoor; kan stemmenwinst opleveren...! voor iedere partij!

Als het goed gaat met Eendracht (in eerste klasse) is een kijkerspubliek van 10.000 geen abnormaliteit.
Dat is al eerder bewezen. Tel daar: Okapi Aalstar bij...
Allemaal "kiezers"....

Een idee ???? ...Een mogelijk waarschuwingssignaal voor de politici ???

21 Mei 2015, 15:39
Ancien

mamananeto schreef:
Hugo schreef:
tigers schreef:
Op een of andere manier moet er toch een mogelijkheid zijn zonder een vereffening. Vierde provinciale dan kom je nooit maar dan ook nooit meer terug. Een stamnummer overnemen allemaal goed en wel maar je blijft met dat versleten stadion zitten en nee we zijn niet Beerschot. Nee er moet gewoon een oplossing komen voor de huidige problemen en schuldenberg en daar moet het huidige bestuur maar een oplossing voor vinden. Wat FDR betreft, eigenlijk onverstaanbaar dat zo iemand de boel zo laat of mee helpt verknoeien, blijkbaar is er dus toch een heel groot verschil tussen hout verkopen en een voetbalclub in goede banen lijden.

Trouwens niet enkel FDR is hier schuldige, ik vind nog altijd dat ook het stadsbestuur en vorige besturen hier evenveel schuld bij hebben. Toen ik deze week op Q music het interview hoorde met Termont viel mijn broek bijna af pfffff, maar ja Aalst is Gent niet zeker he.

Daar ben ik het volledig mee eens, ik lees hier ook zaken van FDR wilt eerst wat geld recupereren enz.. dat zijn insinuaties waar ik geen geloof aan hecht, voor mij is het simpel al het geld dat je in een club pompt ben je gewoon kwijt.
Verder zou ik graag eens iets vernemen van de Messias die klaar stond om centen in de club te steken , want van die zijde hoor ik ook niets meer. :wadde:
Mijn grootste frustratie of ontgoocheling is dat er na de gebeurtenissen van de laatste weken geen verschuivingen binnen het bestuur zijn doorgegaan, hopelijk komt daar in positieve zin verandering in.
Enfin, we zullen wel zien, alles kan nog een onverwachte wending nemen, een happy end of het definitieve einde?

Een beetje kort door de bocht vrees ik Hugo.. Ik denk niet dat de leden van de AV daar zo over denken hoor... :hmm:
Die willen best wel minstens een deel van hun poen terug - believe me...

Welk deel ze hebben nu al een miljoenentekort.

21 Mei 2015, 16:12
Ancien

de grootse stad van Oost-Vlaanderen is kampioen in 1e klasse en de 2e grootste is op sterven na dood.bedankt aan iedereen.

21 Mei 2015, 22:03
Nationale Ploeg

waly 2 schreef:
de grootse stad van Oost-Vlaanderen is kampioen in 1e klasse en de 2e grootste is op sterven na dood.bedankt aan iedereen.

volgend seizoen enkele dikke ploegskes op AA Gent vr Champions League
en wij mss naar enkele patattenvelden gaan zien
bedankt stadsbestuur, ploegbestuur, jullie mogen zich schamen (n)

21 Mei 2015, 23:28
nieuw in de eerste ploeg

zwetzat schreef:
waly 2 schreef:

volgend seizoen enkele dikke ploegskes op AA Gent vr Champions League
en wij mss naar enkele patattenvelden gaan zien
bedankt stadsbestuur, ploegbestuur, jullie mogen zich schamen (n)

Dat wordt dan nog meer genieten.

22 Mei 2015, 6:35
Vaste Waarde

Leeftijd: 43
waly 2 schreef:

misschien iets voor de vzw om via de kranten het verschil te schetsen tussen de 2 steden .
hoe wij de supporters de laatste 10 jaar gevochten hebben voor onze club , kampioen in 4de en 3de met 4000 supporters in ons stadion. met 1500 supporters o.a naar brugge en gba reizen .
en dan hoe het stadsbestuur er alles aan gedaan heeft om ons kapot te maken.
oproepen van de supporters om hulp aan het stadsbestuur die ze altijd genegeerd hebben .tot en met het einde die tent , die modder daarrond , afgeleefde zit tribunes enz ..

22 Mei 2015, 7:08
Ancien

witteken schreef:
waly 2 schreef:

misschien iets voor de vzw om via de kranten het verschil te schetsen tussen de 2 steden .
hoe wij de supporters de laatste 10 jaar gevochten hebben voor onze club , kampioen in 4de en 3de met 4000 supporters in ons stadion. met 1500 supporters o.a naar brugge en gba reizen .
en dan hoe het stadsbestuur er alles aan gedaan heeft om ons kapot te maken.
oproepen van de supporters om hulp aan het stadsbestuur die ze altijd genegeerd hebben .tot en met het einde die tent , die modder daarrond , afgeleefde zit tribunes enz ..

(y)

22 Mei 2015, 7:50
Nationale Ploeg

Leeftijd: 62
Wanneer ik de beelden zie van gisterenavond dan ben ik jaloers op de fantastische samenwerking tussen voorzitter, manager en burgemeester van Gent.
Dat is één team, en hier zijn het vijanden :kots:

22 Mei 2015, 7:56
Vaste Waarde

iendracht mèn 2de vraa schreef:
Wanneer ik de beelden zie van gisterenavond dan ben ik jaloers op de fantastische samenwerking tussen voorzitter, manager en burgemeester van Gent.

Dat valt op ja, maar toch dit : Het bestuur van AA Gent had de laatste jaren WEL hun huiswerk gemaakt he..
De Witte en cie hebben een torenhoge schuld ( Ga maar na..) op enkele jaren mooi weten af te bouwen..
Niet echt moeilijk om op die manier goodwill en vertrouwen te genereren bij eventuele partners ( stadsbestuur en of andere …) :cool:

22 Mei 2015, 9:03
forumlegende

mamananeto schreef:

Dat valt op ja, maar toch dit : Het bestuur van AA Gent had de laatste jaren WEL hun huiswerk gemaakt he..
De Witte en cie hebben een torenhoge schuld ( Ga maar na..) op enkele jaren mooi weten af te bouwen..
Niet echt moeilijk om op die manier goodwill en vertrouwen te genereren bij eventuele partners ( stadsbestuur en of andere …) :cool:

De commercieel directeur (ik ben zijn naam kwijt) van AA Gent is zelfs een Eendracht supporter.

22 Mei 2015, 10:14
Nationale Ploeg

Leeftijd: 46
mamananeto schreef:

Die samenwerking was er van in het begin hoor, De Witte zijn eerste daad indertijd als voorzitter was gaan praten met het stadsbestuur en toen al burgemeester Termont. Vertrouwen is het sleutelwoord in het discours van De Witte trouwens, vertrouwen tussen stadsbestuur en club tussen club en sponsors enz..Het helpt natuurlijk ook wel dat Termont hevig suppo is van Gent en ook al zo lang aan de macht is. Vertrouwen is bij ons ver te zoeken uiteraard wij hebben een voorzitter die met iedereen ambras maakt

22 Mei 2015, 10:14
Knaap

Klopt, Gent had op een gegeven moment maar liefst 23 miljoen euro schulden en gelijkaardige stadiumproblemen en een slechte verstandhouding met het stadsbestuur, maar de komst van voorzitter Ivan De Witte heeft alles doen keren: Lees het artikel hieronder maar eens: direct een antwoord op de vraag tot hoever de manager van de club een aandeel heeft in de financiele gezondheid van een club (wil daarmee wel zeker de factor "tweede klasse kerkhof" niet minimaliseren).

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/0r1fdcc6

22 Mei 2015, 10:16
Vaste Waarde

chunga schreef:
mamananeto schreef:

Die samenwerking was er van in het begin hoor, De Witte zijn eerste daad indertijd als voorzitter was gaan praten met het stadsbestuur en toen al burgemeester Termont. Vertrouwen is het sleutelwoord in het discours van De Witte trouwens, vertrouwen tussen stadsbestuur en club tussen club en sponsors enz..Het helpt natuurlijk ook wel dat Termont hevig suppo is van Gent en ook al zo lang aan de macht is. Vertrouwen is bij ons ver te zoeken uiteraard wij hebben een voorzitter die met iedereen ambras maakt

Dat zal niet waar zijn. Toen was Beke burgemeester. Termont is nog maar burgemeester van 2007.

22 Mei 2015, 10:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 935 berichten ]  Ga naar pagina 1 59 60 61 62 63