VZW Supporters Eendracht Aalst. - Pagina 146 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 144 145 146 147 148 152
 VZW Supporters Eendracht Aalst. 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
fromfathertoson schreef:
Nu vrijdag supportersvergadering, zie website en facebook


Das ook weer goed op tijd om de mensen in te lichten,enkel de mensen die het forum lezen wisten van Michel dat er waarschijnlijk op 23 februari een vergadering ging zijn.
Er moest geen kat opdagen :kots:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


20 Feb 2018, 8:26
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Bakkie schreef:
fromfathertoson schreef:
Nu vrijdag supportersvergadering, zie website en facebook


Das ook weer goed op tijd om de mensen in te lichten,enkel de mensen die het forum lezen wisten van Michel dat er waarschijnlijk op 23 februari een vergadering ging zijn.
Er moest geen kat opdagen :kots:


't es oejk noeijt ni goe é :D

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


20 Feb 2018, 10:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
zwetzat schreef:
Bakkie schreef:
fromfathertoson schreef:
Nu vrijdag supportersvergadering, zie website en facebook


Das ook weer goed op tijd om de mensen in te lichten,enkel de mensen die het forum lezen wisten van Michel dat er waarschijnlijk op 23 februari een vergadering ging zijn.
Er moest geen kat opdagen :kots:


't es oejk noeijt ni goe é :D


Tja,als je de waarheid hier al niet meer mag zeggen :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


20 Feb 2018, 11:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Ik kan er al niet bij zijn, zit alleen met de gasten.. Hopelijk toch wel wat supporters aanwezig met kennis van boekhouding om de nodige kritische vragen te stellen!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


20 Feb 2018, 13:34
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
hansken schreef:
Ik kan er al niet bij zijn, zit alleen met de gasten.. Hopelijk toch wel wat supporters aanwezig met kennis van boekhouding om de nodige kritische vragen te stellen!


Idem hier.
als er amper iemand komt opdagen kan de RVB/AV van de club zich misschien ook eens de vraag stellen hoe representatief ze wel/niet zijn voor de club en haar supporters... :hmm:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


20 Feb 2018, 16:27
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Bakkie schreef:
zwetzat schreef:
Bakkie schreef:

Das ook weer goed op tijd om de mensen in te lichten,enkel de mensen die het forum lezen wisten van Michel dat er waarschijnlijk op 23 februari een vergadering ging zijn.
Er moest geen kat opdagen :kots:


't es oejk noeijt ni goe é :D


Tja,als je de waarheid hier al niet meer mag zeggen :D


ik kan er spijtig genoeg ook ni bij zijn, ik zit met de poepers :lol:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


20 Feb 2018, 17:40
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Iemand gisteren naar de supportersvergadering kunnen gaan? Kan die persoon hier wat info posten? Alvast bedankt.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


24 Feb 2018, 7:48
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Wat gisteren betreft, heel weinig volk. (schaamtelijk eigenlijk, maar soit)

Er werd over het sportieve, en financiële een uiteenzetting gedaan door DA, PLJ, SVDB, JR. Op het einde was er nog een uiteenzetting door Filipovic.

Ik zal hier zetten wat IK vooral heb onthouden...

Sportief wil men volgend jaar beter doen dan dit jaar, met minder sportief budget. Men is bezig met twee middenvelders en een keeper voor volgend jaar. Mitch Dekuyper werd reeds aangetrokken. Men gaat vooral proberen om budget vrij te maken door afscheid te nemen van een aantal spelers die nu een iets te grote hap uit het budget kosten.

Financieel werd de jaarrekening overlopen, en werden er geen onwaarheden verteld. Kan ook moeilijk anders aangezien de cijfers zwart op wit op papier staan. Details werden niet gegeven dus voor mij is dat altijd onder voorbehoud. :D . Een jaarrekening zegt niet alles.

DA verkondigde dat vanaf volgend jaar men wil afsluiten met een positief resultaat, hetgeen voor mij heel ambitieus is, aangezien je in mijn ogen toch met een structureel verlies zit van 300.000 euro ieder jaar.

Vragen hierover kwamen vooral van mij en Jowwan. De overgang naar cvba wil men doen voor een verbreding van het draagvlak. Over nieuwe sponsors geen woord. Wanneer die overgang gaat plaatsvinden werd in concreto niet op ingegaan. Maar men is er mee bezig.

De grootste schulden zijn aan PLJ, maar daarmee vertel ik niets nieuws vermoed ik.

De europatribune gaat gerenoveerd worden door een 9tal sponsors die hiervoor dan een return krijgen.

De uitleg van Filipovic ging vooral over Patrick Vanderpoorten. En Flipo zijn uitleg stond haaks op die van Patrick VDP tijdens de vzw vergadering. Daar zei VDP dat alle spelers zo goed als gratis waren, maar dat blijkt dan niet zo te zijn.

Wel vreemd dat VDP dan blijkbaar geen verantwoording moest afleggen aan het bestuur. Daar was de reactie: Patrick bleef binnen het budget... Bijzonder vreemd.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


24 Feb 2018, 10:38
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2520
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
thanks Elco !

_________________
Iendracht 4ever.


24 Feb 2018, 12:09
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12
Berichten: 1021
Leeftijd: 53
Locatie: mollem-asse
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Ze gaan ook in de k het trekgat achter ons helemaal dichtdoen tot waar de bovenste treden eindigen is aanbesteed wanneer ze juist beginnen is niet meegedeeld.ook verstond ik dat de stad geen grond heeft gevonden voor een eventueel nieuw stadion dat heeft die haalbaarheidstudie uitgewezen maar de club was niet op de hoogte daarvan,jowan ging de studie overhandigen aan het bestuur.

_________________
Afbeelding


24 Feb 2018, 12:17
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
sportief gaan we volgend seizoen van een kern van 26 spelers naar 20-21, kwaliteit boven kwantiteit.
23% van ons sportief budget wordt gebruikt aan spelers die in de tribune zitten of met moeite op de bank geraken omdat ze niet goed genoeg zijn.

de vraag aan de voorzitter of het de bedoeling is om eendracht te verkopen vanaf we overgeschakeld zijn naar cvba was duidelijk nee.
in het begin was het de bedoeling om niet lang bij eendracht te blijven , maar nu is hij hier graag in aalst, bij eendracht aalst met zijn supporters en wil hij nog een lange tijd voorzitter blijven .
het is ook de bedoeling om die cvba uit te breiden van 3 naar 6 leden . of er mensen klaarstaan om in te stappen of ze nog moeten zoeken is niet duidelijk.

ze hebben ook in die 2 jaar heel wat moeten investeren op de zandberg en in het pierre cornelisstadion omdat alles rot en versleten was . van de stad moeten we niet veel verwachten voor hen zijn dat kosten voor het sterfhuis . langs de andere kant hoor je dan van jowwan dat er geen grond is gevonden door de stad voor een nieuw stadion . het wordt tijd dat de stad kleur bekent, ofwel een nieuw stadion ofwel het huidige renoveren . misschien dat jowwan daar meer kan over zeggen?

filipovic had een naam van een speler doorgegeven aan pvdp , die volgens pvdp te duur bleek te zijn.filipovic heeft zelf naar die speler gebeld en die zei dat hij nog met niemand van aalst had gesproken.


24 Feb 2018, 13:24
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
zandbergske schreef:
Ze gaan ook in de k het trekgat achter ons helemaal dichtdoen tot waar de bovenste treden eindigen is aanbesteed wanneer ze juist beginnen is niet meegedeeld.ook verstond ik dat de stad geen grond heeft gevonden voor een eventueel nieuw stadion dat heeft die haalbaarheidstudie uitgewezen maar de club was niet op de hoogte daarvan,jowan ging de studie overhandigen aan het bestuur.


PLJ had toch de stad niet nodig :) heeft hij ook verteld dat er geld van de Ladies naar de eerste ploeg versast is? Als je ziet wie er daar voorzitster is (madam plastiek) en ondervoorzitster (madam Lejuste) dan weet je genoeg zeker,eindelijk geven ze eens toe dat ze niet goed gewerkt hebben,dat is toch al een pluspunt,heeft hij ook verteld dat Tom zijn valies klaar staat bij eventueel verlies zondag?
Tom mag zelfs niet meer beslissen hoe er gespeeld wordt of wie er moet spelen.

Wat de Europa tribune betreft,das ook weer zo een lachertje ze zijn vergeten dat het voetvolk die onder de tribune zal plaats nemen,dat deze mensen ook naar het toilet moeten kunnen gaan en dat er een toog moet voorzien zijn om iets te nuttigen,waarschijnlijk zal het onderaan leeg blijven,want het voetvolk zal niet boven mogen om een plasje te doen.
Ik had niet anders verwacht dat er weer een paar mensen het rooskleuriger voorstellen dan het werkelijk is,maar ik ga voort op het verslag van Elco,iemand met verstand van boekhouding ;) jammer dat ze de interne jaarrekening niet hebben mee gebracht :D waar er andere cijfertjes te bespeuren zijn.
Er zal de komende maanden nog wel een en ander boven komen drijven in de visvijver van PLJ :plat:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


24 Feb 2018, 13:49
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
'T is nog altijd dezelfde shit, geen nieuwe sponsors, geen vooruitgang in het stadiondossier dus vergeet het maar van hogerop te spelen als profploeg, 1ste amateur zal het hoogst haalbare zijn.
Waarvoor moet je dan een vergadering houden als er toch niets nieuws te melden is, om te aanhoren hoe goed ze werken binnen de club zeker. :kots:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


24 Feb 2018, 14:23
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Alli de intelligentia zijn erachter gekomen dat je in onze reeks op kwaliteit moet mikken en niet op kwantiteit. Zouden ze daar nu zelf opgekomen zijn? Eerst 7 sleutelhangers kopen waarvan er nauwelijks ene voldoet om dan een half jaar later te moeten bijkopen en ni van uwe rommel af te geraken. Met zo n laks en slecht sportief beleid draai je nooit positief. Hopelijk kunnen ze tenminste klaas houden... tzal echt nodig zijn. Of ze volgend jaar nog aan evenveel abo s zullen geraken betwijfel ik zeer sterk. En ivm het financiele draagvlak... ze dronken een glas, deden een plas en alles bleef zoals het was.


24 Feb 2018, 15:25
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
witteken schreef:
sportief gaan we volgend seizoen van een kern van 26 spelers naar 20-21, kwaliteit boven kwantiteit.
23% van ons sportief budget wordt gebruikt aan spelers die in de tribune zitten of met moeite op de bank geraken omdat ze niet goed genoeg zijn.

de vraag aan de voorzitter of het de bedoeling is om eendracht te verkopen vanaf we overgeschakeld zijn naar cvba was duidelijk nee.
in het begin was het de bedoeling om niet lang bij eendracht te blijven , maar nu is hij hier graag in aalst, bij eendracht aalst met zijn supporters en wil hij nog een lange tijd voorzitter blijven .
het is ook de bedoeling om die cvba uit te breiden van 3 naar 6 leden . of er mensen klaarstaan om in te stappen of ze nog moeten zoeken is niet duidelijk.

ze hebben ook in die 2 jaar heel wat moeten investeren op de zandberg en in het pierre cornelisstadion omdat alles rot en versleten was . van de stad moeten we niet veel verwachten voor hen zijn dat kosten voor het sterfhuis . langs de andere kant hoor je dan van jowwan dat er geen grond is gevonden door de stad voor een nieuw stadion . het wordt tijd dat de stad kleur bekent, ofwel een nieuw stadion ofwel het huidige renoveren . misschien dat jowwan daar meer kan over zeggen?

filipovic had een naam van een speler doorgegeven aan pvdp , die volgens pvdp te duur bleek te zijn.filipovic heeft zelf naar die speler gebeld en die zei dat hij nog met niemand van aalst had gesproken.


Van onze huidige kern liggen er volgend seizoen nog 15 onder contract.
VDNoortgaete vertrekt, Bangoura keert terug naar Union. Claeys, Ntika en Amazou zijn al weg op huurbasis, en hun contract loopt sowieso af..
Einde contract zijn: Yala-Lusala, Jan Mertens, Van Gysegem, De Man, De Wit, Joran Van Belle en de gebroeders Geenens.
De Wit moet je verlengen, of je hebt geen deftige tweede keeper.
Van Belle zou ik als eigen jeugdproduct zeker houden, er zit ook heel wat potentieel in die kerel.
Falko en Jellle moeten wat mij betreft blijven. De Man ook, want die heeft dit seizoen weinig speelgelegenheid gekregen, maar hij kan het niveau zeker aan: hij valt ook telkens prima in.
Jan Mertens is een twijfelgeval: de laatste tijd kan hij me wel bekoren.
Yala-Lusala en Van Gysegem mogen beschikken.


24 Feb 2018, 16:30
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 144 145 146 147 148 152


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst