VZW Supporters Eendracht Aalst. - Pagina 152 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 148 149 150 151 152
 VZW Supporters Eendracht Aalst. 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
waly 2 schreef:
ver moest ik niet zoeken .t stond in alle kranten. :lol:


Nu nog het internet afschuimen om te zien waar Betfirst stopt en ge hebt gegarandeerd een uitnodiging op zak voor een etentje met PLJ :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


02 Aug 2018, 18:48
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Willems zou het volledig sponsorbudget aan Anderlecht gaan spenderen en stoppen met sponsoring aan andere clubs als het contract ten einde is.


02 Aug 2018, 19:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
zwawi schreef:
Willems zou het volledig sponsorbudget aan Anderlecht gaan spenderen en stoppen met sponsoring aan andere clubs als het contract ten einde is.


Dit komt de samenwerking die onze club heeft met Anderlecht alleen maar ten goede :lol:
Maar PLJ heeft voor een volwaardige opvolger gezorgd :EA: :EA: :EA:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


02 Aug 2018, 19:15
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Aan 500 abonnees gaan ze niet geraken dit seizoen.
En zo wordt de kikker langzaam gaar zonder dat hij het zelf beseft...


02 Aug 2018, 20:52
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
iendrachter schreef:
zwawi schreef:
Willems zou het volledig sponsorbudget aan Anderlecht gaan spenderen en stoppen met sponsoring aan andere clubs als het contract ten einde is.


Willems was hier toch een sponsor van enkele 100.000€ per jaar dacht ik?

quote]

ik weet niet waar je dat haalde maar (jammer genoeg) was dat niet waar naar wat ik hoorde... by far ! over de rest spreek ik me niet uit..

_________________
may the FORCE be with you.


03 Aug 2018, 0:50
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
4life schreef:
Dit is inderdaad een correcte analyse van Witzwet.
We moeten blij zijn dat PLJ, als enige, het aangedurfd heeft om onze ploeg te redden.
Wij hebben toen met de VZW, met steun van onze grote achterban, gesprekken gevoerd met vele partijen en met ons verleden indachtig. Dit verleden heeft ons immers geleerd dat de macht aan 1 persoon laten op onzen Iendracht nooit een goed idee is. ( ik vermoed dat diene voorzittersstoel vervloekt is en dat het allen de hoogmoed naar het hoofd doet stijgen)
Daarom hebben wij als VZW steeds geijverd voor een community club, met inspraak van de supporters, met een verbreding van het draagvlak met een lokale verankering, ...
Met verbreding van het draagvlak wilden wij, supporters, ook mee onze schouders zetten onder het ambitieuze plan dat Sven, Dirk en Patrick wensten te realiseren.
In het begin was het idd een sprookjeshuwelijk tussen VZW en het triumviraat. Sven ging het sportieve en commerciële doen, Dirk het financiële en Patrick ging van op een afstand, als een doorwinterde zakenman, de club mee begeleiden en ervoor zorgen dat de lokale verbreding er ging komen. Dit alles in samenspraak met de supporters.
Geef zelf toe, dat klonk toch mooi...
Tijdens onze 6 maanden in het DC dienden we echter met de VZW vast te stellen dat de woorden geen daden werden. Het triumviraat werd een monarchie, afspraken werden niet nagekomen en als we hier als VZW een opmerking durfden over maken en dit naar onze achterban wensten te communiceren, dan mochten we dit niet, want we maakten immers zelf mee deel uit van het DC. Als we dan toch iets durfden naar buiten te brengen, hetgeen ook onze taak was, werden we op het volgende DC de les gespeld door PLJ.
De realiteit is dus dat dit, zelf na het ontslag van de VZW uit het DC, deze negatieve teneur doorgaat. Ook het voltallige jeugdbestuur, met sterke lokale commerciële partners ( Miba, Sterckx Media,...), wordt op dezelfde manier behandeld als de VZW. Zolang je maar luistert en handelt naar de wensen en eisen van 1 man, maar o wee als je hiertegen ingaat...
Net zoals de AV zal het jeugdbestuur binnenkort bemand worden door mannetjes van PLJ.
Daar waar wij dus ijverden voor een breed draagvlak zal de club dus op alle niveau’s geleid worden door 1 persoon. Op papier zullen alle beslissingsorganen bij zowel jeugd als eerste ploeg immers bezet worden door personen zonder stem en mening. Want alle beslissingen zullen door PLJ genomen worden en door deze personen op papier bekrachtigd worden. Als voorzitter heel gemakkelijk want hijzelf doet op papier niks.
Alle mensen die dit inzien en hiertegen durven in te gaan worden afgemaakt. Mondeling of met claims.
Het is zelfs zover gekomen dat mensen die kritiek durven uiten nu ook door de eigen veiligheidsverantwoordelijken extra nauwlettend in het oog worden gehouden in de hoop hen een stadionverbod te geven. In de hedendaagse maatschappij noemen ze dit een dictatuur.
Met dit schrijven wordt mijn naam dus ook toegevoegd aan de lijst van WANTED people.
Maar als dat nodig is om de eigenheid van ONZE club te bewaren en de ogen te openen, dan zij het maar zo.
De medewerkers van onze club waren allemaal mannen met een hart voor Aalst en met een verleden in Aalst.
Ik hoop dat ons bestuur op tijd beseft dat de gewone supporter het kloppend hart is van onze club. Maar bovenal hoop ik dat ze terugkeren naar de basis van ons stappenplan om onze club terug groot te maken.
Dit verdienen zowel zij, met PLJ op kop want hij heeft er immers reeds 2 miljoen euro ingestoken via vennootschappen en persoonlijk, als de trouwe supporters !!
Van zodra ze blijk geven hiervan, zal ik de eerste zijn om terug mijn schouders mee onder dit project te zetten.


05 Aug 2018, 15:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Verklaar u nader Waly :)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


05 Aug 2018, 16:03
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Awel,dat daardoor mijn etentje met plj niet doorgaat. :lol:


05 Aug 2018, 16:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
waly 2 schreef:
Awel,dat daardoor mijn etentje met plj niet doorgaat. :lol:

Teppen :lol: Tes uk van niet beter weten precies.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


05 Aug 2018, 19:09
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Wat ik totaal niet blijf snappen is dat PLJ op deze manier zijn eigen kapitaal/investering kapot maakt.
Ik was er nu echt van overtuigd dat er een voorzitter was die geld belangrijker vind dan zijn eigen ego maar helaas... Ooit zal het er wel ne keer van komen zeker?


07 Aug 2018, 12:00
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
iendrachter schreef:
kheiremans schreef:
Wat ik totaal niet blijf snappen is dat PLJ op deze manier zijn eigen kapitaal/investering kapot maakt.
Ik was er nu echt van overtuigd dat er een voorzitter was die geld belangrijker vind dan zijn eigen ego maar helaas... Ooit zal het er wel ne keer van komen zeker?


Ik denk dat elke supporter dat wel zal gedacht hebben, en zeker gezien hij dan ook uit de financiële wereld komt. Ik blijf er nochtans bij dat je mits een goed bestuur hier wel iets kan realiseren, maar als je zoals nu alles zelf wil beslissen en ook geen mede investeerders toelaat zullen we nog lang sukkelen in de amateurreeksen, we kunnen alleen maar hopen dat hij dit zelf ook ooit zal inzien.
Kijk maar eens naar de budgetten in 1A en 1B, ik denk niet dat PLJ dat bedrag zelf wil/kan ophoesten,
en gezien er hier elk seizoen sponsors wegvallen ipv bijkomen moeten we daar ook niet teveel van verwachten....


Het lijkt mij dat PLJ met het huidige bestuur wil verder gaan om er op termijn geld uit te halen.
Dat kan enkel door met EA in te trekken in een nieuw stadion of door de club te verkopen mochten we in 1B geraken.

Het fameuze '5jarenplan' (van tweede amateur naar eerste amateur, inblijven, top5, en vervolgens meedoen voor de hoofdprijs) is in hoofde van ons bestuur nog zeer aanwezig.

Dat de club momenteel een dictatuur is zonder nieuwe inbreng kan hen niet deren en tot zo lang het sportieve plan blijft kloppen zal er volgens mij niets veranderen.


07 Aug 2018, 13:58
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 148 149 150 151 152


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst