VZW Supporters Eendracht Aalst. - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 152
 VZW Supporters Eendracht Aalst. 
Auteur Bericht
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Nov 2008, 11:30
Berichten: 160
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Liever het sfeervak in de A maken, dichtbij bij het bezoekervak in de Europatribune!

En wat doe je dan met de abonnees uit de desbetreffende zitvakken? Welke compensatie stel je hen voor? Upgrade naar de B-C-D voor dezelfde prijs?

Wat met de supporters die net naast het sfeervak 'zitten', hoe ga je voorkomen dat hun zicht wordt belemmerd?

Kortom niet zo makkelijk te realiseren, en gaat dit ooit goedgekeurd worden mbt de veiligheid!


30 Mei 2015, 11:39
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
iendrachtlovers schreef:
Dat is het hem juist, verlaag uw prijzen en er gaan veel meer mensen komen, terwijl er nu sowieso al gaan afhaken en voor dat geld pakweg liever naar Gent gaan kijken.
Het gaat hem niet over teveel of te weinig maar ook het principe, ik blijf mijn club trouw maar dat is al bijna 40 jaar dat een mens zijn club moet blijven onderhouden terwijl er bv mensen zijn die tweewekelijks gaan eten in het clubrestaurant hun factuur niet krijgen.
Ze vragen dan 2 of 3x waar de rekening blijft en die krijgen ze niet opgestuurd !!!
Natuurlijk zeggen die mensen dan ook foert !!!
En als FDR vindt dat hij met onbekwame mensen moet besturen dan wist hij dat al ruim van op voorhand en niet pas gisteren.
Het is zoals gezegd beter de prijzen te laten zakken en zo meer volk te lokken.
Ik weet het, het is maar een voorstel maar je kan en mag de supporter niet steeds voor anderen hun fouten laten opdraaien hé.
Sorry maar dat is mijn visie hierover.


ik ga mij zoals elk jaar een abo pakken (t is gemakkelijker vind ik en ook een belangrijk punt , ik kan 99% van de thuismatch zonder probleem komen , dat is niet voor elke werkmens tegenwoordig zo simpel als ge weekends en ploegen moet werken , dus ook daar mogen ze aan denken als ze volk willen trekken dat sporadisch losse tickets koopt, ik betaal ook liever 10 of 12 eur dan 14 of 15 he)
daar kan ik u alleen maar in bijtreden.... vraag volgend seizoen 10 of 12 eur voor een los ticket of iet van 150 max voor een abo (sfeervak E?, al mag dit eigenlijk voor de volledige zittribune zo zijn) ... t is misschien een vreemde redenering maar als ge centjes wil binnenkrijgen door meer geld te vragen , en dat voor een lagere reeks zeggen er met zekerheid nog een pak foert , tegenover dat ze een stuk de prijzen verlagen gaan er volgens mij zeker meer zeggen dat ze voor een abo zullen gaan of zelfs gewoon zullen blijven komen... ge vraagt misschien minder van een abo of ticket maar dat vertaalt zich zeker en vast in een hogere verkoop/opkomst want ne mens kijkt ook in zijn eigen portemoneken...als ze vragen of wij eens aan hun denken (financieel gezien dan) , dan mogen ze voor ons ook al eens een eforke doen qua ticket en drankprijzen.... eens eendrachtsupporter , altijd eendrachtsupporter , maar ze moeten het wel deftig houden ook he...

er was ook sprake om de staantribune volledig te sluiten? vraag mij niet waarom maar dat zal denk ik nog mee het gevoel geven dat er geen volk meer komt plus dito kutsfeer...stel u voor dat ge elke thuismatch terug naar een leeg stuk zit te gapen vanop de zittribune , ge staat daar dan met 1000 man naar een open veld te roepen en er schiet maar een half stadion meer over....plezant is anders (remember de eerste matchen paar seizoenen geleden toen ze onze K afgebroken hadden , da trok op niks )...geef mij dan maar mijn staanplaatsje terug in ons partytent , om het gewoon te zeggen , laat iedereen zelf eens kiezen waar hij/zij staat of zit...wat is het plezantste , aan elke kant van t plein volk of alles op nen hoop bij elkaar geduwd op 1 tribune? das regelrecht elke thuismatch het 'oefenmatchkegevoel'


Laatst gewijzigd door supersossis op 30 Mei 2015, 11:58, 1 keer totaal gewijzigd.



30 Mei 2015, 11:50
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05 Jul 2007, 18:26
Berichten: 242
Locatie: Olen
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Waarom worden eigenlijk de onderste delen van de zittribune ni gewoon omgetoverd tot staanplaatsen?
Stoeltjes afbreken en klaar. En als da ni mag omda de bezoekende spelers dan te kortbij zitten verhuisde die dugouts naar den overkant. Dan kan de prijs hetzelfde blijven en kwaa sfeer en gezelligheid lijkt me da ni zo slecht. Als den buitentoog dan ook terug word opengedaan is da voor de kassa volgens mij ook weer nen extra bonus. Enige nadeel, nat worden mo das alleen bij slecht weer he ;)

_________________
EENDRACHT AALST, VOOR ALTIJD IN MEN HART !!!


30 Mei 2015, 11:55
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
We hebben 2 jaar terug gezien dat sfeer in die onderste tribune moeilijk is. In de E, net onder het dak, moet dat beter lukken.

Als je supporters weer verdeeld over staantribune en sfeervak, heb je weer de situatie zoals vorig seizoen.


30 Mei 2015, 12:23
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Olensen iendrachter schreef:
Waarom worden eigenlijk de onderste delen van de zittribune ni gewoon omgetoverd tot staanplaatsen?
Stoeltjes afbreken en klaar. En als da ni mag omda de bezoekende spelers dan te kortbij zitten verhuisde die dugouts naar den overkant. Dan kan de prijs hetzelfde blijven en kwaa sfeer en gezelligheid lijkt me da ni zo slecht. Als den buitentoog dan ook terug word opengedaan is da voor de kassa volgens mij ook weer nen extra bonus. Enige nadeel, nat worden mo das alleen bij slecht weer he ;)
Een zeer goed idee vind ik (y)


30 Mei 2015, 12:43
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Er zal volgend seizoen plaats genoeg zijn op de tribunes om een 1000 tal mensen te plaatsen, de vaste abo's een meer centrale plaats geven, het sfeervak en de rest opvullen met politie, rood kruis en tortelduiven. :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


30 Mei 2015, 13:06
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
chunga schreef:
Olensen iendrachter schreef:
Waarom worden eigenlijk de onderste delen van de zittribune ni gewoon omgetoverd tot staanplaatsen?
Stoeltjes afbreken en klaar. En als da ni mag omda de bezoekende spelers dan te kortbij zitten verhuisde die dugouts naar den overkant. Dan kan de prijs hetzelfde blijven en kwaa sfeer en gezelligheid lijkt me da ni zo slecht. Als den buitentoog dan ook terug word opengedaan is da voor de kassa volgens mij ook weer nen extra bonus. Enige nadeel, nat worden mo das alleen bij slecht weer he ;)
Een zeer goed idee vind ik (y)


Omdat dat niet meer mag van de veiligheidsdiensten. Men heeft geprobeerd om daar de mensen in te zetten, ma er zijn es wat woelige matchen geweest met oa een supporter die dan op de bezoekende dug-out ging staan. Enz... Resultaat: mag niet meer. Uiteraard, moesten ze de dug-out verplaatsen kan misschien nog een idee zijn.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


30 Mei 2015, 13:15
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
witzwet schreef:
chunga schreef:
Olensen iendrachter schreef:
Waarom worden eigenlijk de onderste delen van de zittribune ni gewoon omgetoverd tot staanplaatsen?
Stoeltjes afbreken en klaar. En als da ni mag omda de bezoekende spelers dan te kortbij zitten verhuisde die dugouts naar den overkant. Dan kan de prijs hetzelfde blijven en kwaa sfeer en gezelligheid lijkt me da ni zo slecht. Als den buitentoog dan ook terug word opengedaan is da voor de kassa volgens mij ook weer nen extra bonus. Enige nadeel, nat worden mo das alleen bij slecht weer he ;)
Een zeer goed idee vind ik (y)


Omdat dat niet meer mag van de veiligheidsdiensten. Men heeft geprobeerd om daar de mensen in te zetten, ma er zijn es wat woelige matchen geweest met oa een supporter die dan op de bezoekende dug-out ging staan. Enz... Resultaat: mag niet meer. Uiteraard, moesten ze de dug-out verplaatsen kan misschien nog een idee zijn.


Dug-out verplaatsen naar de overzijde, plaats genoeg voor de feesttent om op te warmen. :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


30 Mei 2015, 13:17
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
grappig om dit allemaal te lezen ......nu word er al gesproken over een mogelijke "sfeertribune" , kdenk dat er nu op dit ogenblik andere prioriteiten zijn dan dat ...de kans is groot dat de boeken gewoon neer zullen gelegd worden , over de vergadering van gisteren kan ik kort en bondig zijn , over de VZW zelf heb ik oneindig veel respect , alleen al voor de tijd al dat die gasten daar ingestoken hebben , over FDR heb ik maar 1 woord over , afbollen!


30 Mei 2015, 13:18
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
http://www.aalst.tv/overzicht/actua/ite ... acht-aalst


30 Mei 2015, 16:09
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Stand van zaken op zondag 31 mei om 22 uur:


De vzw Supporters Eendracht Aalst heeft van Frank De Roose de naam gekregen van de kandidaat-investeerder, maar FDR wist ons ook te melden dat, in tegenstelling tot wat in de intentieverklaring was afgesproken, er nog geen akkoord was bereikt tussen club en investeerder. De gesprekken zouden deze week worden verdergezet, dixit FDR.

De vzw Supporters Eendracht Aalst neemt akte van deze mededeling van FDR, maar blijft niet bij de pakken zitten en zal, nu we weten wie de kandidaat-investeerder is, ZELF in dialoog gaan met de bewuste investeerder om te zien wat mogelijk is.

Meer nieuws volgt van zodra we het hebben, zoals we het jullie beloofd hebben.

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


31 Mei 2015, 21:55
Gele Kaart
Gele Kaart

Lid geworden op: 24 Dec 2011, 9:50
Berichten: 40
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Beste Supporters ,

Het is beschamend om vast te stellen wat een warboel er is gemaakt van onze geliefde club E.A. ,
De schuldenberg is zo hoog dat men niet meer in staat is om dit recht te trekken , men loopt de bedrijven plat om aan geld te geraken , maar wie geloofd deze mensen nog ?
Wat heeft men nodig :
Een volledig nieuw bestuur met betrouwbare personen , personen met voetbalverstand , werkers , een afvaardiging van supporters , iedereen moet vertegenwoordigd zijn in de club , sluit de geldwolven uit , het heeft zeker lang genoeg geduurd ! Wijk eventueel uit naar Meldert en onderhandel met Jozef Vandensteen , tot er een oplossing komt over een eventueel ander terrein.
Werk eendrachtig samen op een eerlijke correcte manier , dan alleen kan men Sponsors terugwinnen.
Hoe dikwijls zijn deze mensen al bedrogen geweest ?

Dan kan er misschien nog hoop zijn , alhoewel ik persoonlijk , met de gegevens die ik heb , vrees voor de toekomst.
Gilbert


31 Mei 2015, 22:16
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
anathema76 schreef:
Stand van zaken op zondag 31 mei om 22 uur:


De vzw Supporters Eendracht Aalst heeft van Frank De Roose de naam gekregen van de kandidaat-investeerder, maar FDR wist ons ook te melden dat, in tegenstelling tot wat in de intentieverklaring was afgesproken, er nog geen akkoord was bereikt tussen club en investeerder. De gesprekken zouden deze week worden verdergezet, dixit FDR.

De vzw Supporters Eendracht Aalst neemt akte van deze mededeling van FDR, maar blijft niet bij de pakken zitten en zal, nu we weten wie de kandidaat-investeerder is, ZELF in dialoog gaan met de bewuste investeerder om te zien wat mogelijk is.

Meer nieuws volgt van zodra we het hebben, zoals we het jullie beloofd hebben.


Prachtig initiatief anathema. (y)
Kunnen jullie gelijk checken in welke mate deze piste au sérieux kan worden genomen.


31 Mei 2015, 22:25
Gele Kaart
Gele Kaart

Lid geworden op: 24 Dec 2011, 9:50
Berichten: 40
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Sorry ,

De investeerder heeft tegen FDR gezegd dat hij geen 350.000 € betaald , de som die FDR heeft gevraagd.

Gilbert


31 Mei 2015, 23:18
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
comedy capers ...
de ouderen onder ons kennen dat wel

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


31 Mei 2015, 23:21
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 152


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst