VZW Supporters Eendracht Aalst. - Pagina 142 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 140 141 142 143 144 152
 VZW Supporters Eendracht Aalst. 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 31 Aug 2013, 20:30
Berichten: 546
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Deze morgen werd op de grote markt een kwijlende schepen ann van den steen aangetroffen, koortsachtig op zoek naar michel markey want deze is nog altijd niet terecht. Ofwel is deze nog steeds aan 't zuipen, ofwel is hij bezig met de voorbereiding van het bal van de voorzitter. Indien er op het beruchte bal evenveel volk aanwezig zal zijn als eters in het clubrestaurant bij thuiswedstrijden, zal het toch maar een pyrrusoverwinning zijn mijn gedacht.

_________________
WOEF


21 Okt 2017, 10:45
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3857
Leeftijd: 46
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Onderkroiper schreef:
Neutralboy schreef:
Bakkie schreef:
Het mail verkeer eens op tafel goeien,benieuwd of het dan nog een 'grap' zal zijn :D

Nog iets als de vzw dan toch stopt kunnen jullie de 15000 euroloekes ook terugvragen van de supporters ??


Ik heb daar vandaag ook aan gedacht dat in 2012 ... 15.000 euro gestort werd voor het zitje


Ik zal even verduidelijken, als inmiddels ex-lid. De VZW Supporters Eendracht Aalst als orgaan stopt niet. Alleen nemen alle huidige leden ontslag. Betekent dus dat er gerust nieuwe mensen het voortouw mogen nemen en de gelden die nu nog op rekening staan, daar ook geparkeerd blijven.

Voor al de informatie hieromtrent kan men zich wenden tot Michel Markey, tijdens wedstrijden in de onmiddellijke omgeving van PLJ te vinden. Zo sla je twee vliegen in één klap. Er zijn wel drie voorwaarden: Horen, zien en zwijgen!

De 15000 euro was destijds gestort voor een zetel in de Algemene Vergadering. Deze AV bestaat nog steeds en hierin zetelt Kenny De Moor als afgevaardigde van de supporters. In de kantlijn: Kenny heeft, zij het officieel om gezondheidsredenen, zijn afvaardiging 'on hold' gezet. Nu, geen probleem, want die AV komt amper nog samen. Er werd al vaak een datum geprikt, maar wordt steeds op het laatste nippertje afgeblazen en dat zal ook wel zijn redenen hebben.

Bovendien zou terugvragen al niet kunnen. In de statuten van de VZW staat dat de overgebleven gelden naar Eendracht Aalst gaan indien de VZW niet meer bestaat. Dat kan men dus doortrekken naar de 15000 en het restbedrag op de rekening. Maar nogmaals, de VZW als orgaan bestaat nog, maar zonder actieve leden.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


21 Okt 2017, 12:49
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Dus de reden dat de vzw er de brui aangeeft is tweezak Michel Markey? Of zien we het verkeerd?

De vertrouweling van Filipovic, ne mens zonder ruggegraat die Markey. Ook wel vreemd dat een lid van de vzw, op een supportersvergadering de ganse tijd buiten bleef heb ik gehoord.

Klopt dat?


21 Okt 2017, 13:06
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1259
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
BDS schreef:
Dus de reden dat de vzw er de brui aangeeft is tweezak Michel Markey? Of zien we het verkeerd?

De vertrouweling van Filipovic, ne mens zonder ruggegraat die Markey. Ook wel vreemd dat een lid van de vzw, op een supportersvergadering de ganse tijd buiten bleef heb ik gehoord.

Klopt dat?


Als het klopt zwier michel er dan uit en ga verder met de huidige leden?
Als je mensen kan weigeren kan je toch ook mensen eruit stemmen ?


21 Okt 2017, 13:28
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3857
Leeftijd: 46
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Markey is niet de reden dat de VZW er de brui aan geeft hoor, neenee. Verder wil ik me over de man niet uitspreken, dat is hij niet waard. Er zijn andere katten te geselen.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


21 Okt 2017, 14:02
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Inderdaad, een mooie trojka...Goethals jongens, over oude krokodillen gesproken... :hmm:
Ik weet niet welke lucht er daar in die voorzitterskantoren hangt. Maar dat het een heel vieze is lijkt me duidelijk. Of is iedereen er echt gewoon zo dom?


21 Okt 2017, 14:16
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
iendrachter schreef:
BDS schreef:
Dus de reden dat de vzw er de brui aangeeft is tweezak Michel Markey? Of zien we het verkeerd?

De vertrouweling van Filipovic, ne mens zonder ruggegraat die Markey. Ook wel vreemd dat een lid van de vzw, op een supportersvergadering de ganse tijd buiten bleef heb ik gehoord.

Klopt dat?


Michel zit niet meer in de vzw dus dat is de reden niet, denk dat het probleem vooral de leugens van PLJ zijn en al de mensen die in het DC zitten die 2 gezichten hebben.
Flipo is een onruststoker en ook iemand met 2 gezichten, veel van zijn medespelers van vroeger bij EA moesten ook niet van hem weten, hoe zou dat toch komen?
Een mooi trio dat je bij de thuiswedstrijden bij elkaar ziet: Flipo,PLJ en Goethals.


Je vergeet LVH nog ;) Ook de massale opkomst is ook nog een van de redenen.
Filippo heeft zich ooit eens van zijn laagste kant laten zien op een supp vergadering,er had een forum lid wat kritiek geuit en meneer vroeg dan op de vergadering wie die persoon was,het heeft niet veel gescheeld of ze waren elkaar in de haren gevlogen,ze stonden al neus aan neus :hmm:
Filippo denkt van zichzelf dat hij geliefd is :lol: op de zandberg zien ze ook liever zijn hielen dan zijn tenen.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


21 Okt 2017, 14:23
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
BDS schreef:
Dus de reden dat de vzw er de brui aangeeft is tweezak Michel Markey? Of zien we het verkeerd?

De vertrouweling van Filipovic, ne mens zonder ruggegraat die Markey. Ook wel vreemd dat een lid van de vzw, op een supportersvergadering de ganse tijd buiten bleef heb ik gehoord.

Klopt dat?

Ik was van plan om niet te reageren op het forum, maar nu begin ik die verdachtmakingen stilaan beu te worden. Ik was op het ogenblik van de supportersvergadering in t' Capucientje, aan het vergaderen in de vergaderzaal boven. Deze laatste vergadering was al langer vastgelegd dan de supportersvergadering. Ik heb vóór de aanvang van de supportersvergadering de aanwezige leden van de VZW hiervan op de hoogte gebracht. Mijn vergadering was om 22u20 gedaan. Ik vond het te laat om dan nog binnen te stappen in de vergaderzaal waar de supporters zaten, omdat ik dan niet meer de discussie had kunnen volgen. Ik was helemaal niet dronken. Hier kunnen genoeg mensen van getuigen.
Filipovic is inderdaad al jaren een vriend. Hij is verontwaardigd dat er hier op het forum geïnsinueerd wordt dat hij Vanderpoorten doen buiten zetten heeft om zijn plaats in te nemen. Hij zal zeker niet de nieuwe sportief directeur worden!!!!
Ik verschilde van mening met de leden van de VZW over de figuur van de voorzitter. Daarom had ik een paar maanden geleden ontslag genomen uit de VZW. Ik vind dat er wel een aantal kritieken kunnen gegeven worden op het beleid, maar ik vind het toch ook belangrijk dat PLJ onze geliefde club van de ondergang gered heeft. Hij wil stap voor stap opbouwen naar 1B. Tot bewijs van het tegendeel, geloof ik hem.
Ik begrijp eigenlijk niet goed waarom er opgeroepen wordt om kandidaturen om lid te worden van de VZW naar mij te sturen ipv naar leden van de VZW, die geen ontslag genomen worden. Om de continuïteit te verzekeren van de VZW en op vraag van de ontslagen leden, heb ik beloofd om het nodige te doen om de VZW in stand te houden, maar ik ben niet van plan om de nieuwe trekker te worden van de VZW.Ik hoop dat hier op het forum de vrijheid van meningsuiting nog mogelijk is, maar ik vrees er een beetje voor na wat ik de laatste dagen hier gelezen heb. Men moet op een deftige manier van mening kunnen verschillen met argumenten, maar niet met verwijten en bedreigingen.
Laat ons allen samen onze ploeg zondag naar de overwinning schreeuwen, zoal in Knokke! :EA:


21 Okt 2017, 18:04
Junior

Lid geworden op: 07 Mei 2015, 14:51
Berichten: 214
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Dag Michel, dan weet jij alvast meer dan ons over onze nieuwe sportief verantwoordelijke.
Ook ik ben vragende partij en voorstander van vrije meningsuiting op dit forum. Maar evenzeer ben ik tegenstander van leugens, achterbaksheid en schijnheiligheid.
Maar bovenal ben ik voor EENDRACHT daar waar er momenteel in alle geledingen van onze club TWEEDRACHT heerst en gezaaid wordt. Wie hiervoor verantwoordelijk is ga ik hier niet benoemen maar ik heb wel een donkerbruin vermoeden. De waarheid komt echter steeds aan het licht en boontje komt steeds om zijn loontje, dus maak ik me geen zorgen...
EENDRACHT WINT ALTIJD


21 Okt 2017, 19:14
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Feb 2017, 21:12
Berichten: 155
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
4life schreef:
Dag Michel, dan weet jij alvast meer dan ons over onze nieuwe sportief verantwoordelijke.
Ook ik ben vragende partij en voorstander van vrije meningsuiting op dit forum. Maar evenzeer ben ik tegenstander van leugens, achterbaksheid en schijnheiligheid.
Maar bovenal ben ik voor EENDRACHT daar waar er momenteel in alle geledingen van onze club TWEEDRACHT heerst en gezaaid wordt. Wie hiervoor verantwoordelijk is ga ik hier niet benoemen maar ik heb wel een donkerbruin vermoeden. De waarheid komt echter steeds aan het licht en boontje komt steeds om zijn loontje, dus maak ik me geen zorgen...
EENDRACHT WINT ALTIJD


Amen! :worship:


21 Okt 2017, 21:26
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 842
Locatie: mejlert
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Enorm content thuisgekomen na de match en dan dees lezen en 't is weer om zeep.
De info is allemaal wat warrig maar nu begint het precies toch wat te stinken precies rond PJL. Nogmaals dikke merci aan de VZW voor alle moeite die jullie erin stoppen en hopelijk bedenken jullie je nog. Desnoods niet meer naar de vergaderingen gaan maar wel nog dienen als bindmiddel tussen de supporters. Want voorzitters komen en gaan, de supps blijven.


23 Okt 2017, 16:00
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
KV Mechelen gaat van vzw naar nv en kondigt nieuwe investeerders aan

De vzw KV Mechelen begint met de transformatie tot een nv. Het bestuur van Malinwa heeft de omvorming toegelicht aan de algemene vergadering van de club. “De nv zal ervoor zorgen dat we aandeelhouders kunnen aantrekken die investeren in de club”, legde clubvoorzitter Johan Timmermans uit.

In afwachting van een nieuwe coach blijft KV Mechelen werken aan de structurele uitbouw van de club. Vorige week keurde de voltallige raad van bestuur bij YR KV Mechelen de omvorming goed van vzw naar nv. “Daarin zullen we de club structureel kunnen laten groeien”, zei Timmermans. “We introduceren zeven investeerders uit het Mechelse die een hart hebben voor deze club. Een aantal waren al actief bestuurslid, enkele zullen nieuw zijn. Dat is een unieke situatie in het Belgische voetbal.”

Volgens de traditieclub zijn de investeringen noodzakelijk om een stabiele eersteklasser te blijven. “De budgetten van andere clubs gaan, al dan niet met buitenlandse fondsen, de hoogte in. Ook ons budget zal dus moeten volgen”, aldus Timmermans. “Een structurele investering met de bouw van een nieuwe hoofdtribune moet ons budget verhogen om ook sportief nieuwe stappen te zetten.”

KV Mechelen benadrukt dat de club zo extern kapitaal kan injecteren, zonder het risico te lopen dat iemand het stamnummer overneemt of de clubkleuren verandert. In dat hele verhaal verliest Malinwa zijn supporters niet uit het oog. Zij blijven inspraak hebben, zo bevestigde Timmermans.

“Zo zal niemand meer dan 49% aandelen kunnen verwerven en hebben de fans in de nieuwe nv vetorecht voor beslissingen over onder meer het logo, kleuren, uitrusting, prijzenpolitiek en dergelijke. De supportersvertegenwoordiging in de nv blijft bewaard”, reageerde Gert Van Dyck, voorzitter van het Malinwa Supportersorgaan.
De omvorming tot nv zou helemaal rond moeten zijn in januari.

Na twaalf speeldagen in de Jupiler Pro League staat Mechelen, dat de ambitie koesterde om te strijden voor een plaats in Play-off I, helemaal onderaan in het klassement. Maandag werd trainer Yannick Ferrera de laan uitgestuurd.

Bron: GvA

_________________
OB17


27 Okt 2017, 9:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Hoe het wel zou moeten/ kunnen gaan,en Timmermans heeft geen loopbaan in de financieele wereld maar weet hoe een club moet gerund worden.
Maar hier is den nek te dik en zou er een investeerder kunnen komen,die met een mooiere auto zou kunnen rijden :fuck:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


27 Okt 2017, 11:43
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Aantal eters tegen Berchem Sport: de volle 20. Dan maar interne medewerkers laten eten aan inkoopprijzen om de schijn wat op te houden.

_________________
OB17


06 Nov 2017, 13:16
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Feb 2017, 21:12
Berichten: 155
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Tokkie schreef:
Aantal eters tegen Berchem Sport: de volle 20. Dan maar interne medewerkers laten eten aan inkoopprijzen om de schijn wat op te houden.


En dan nog niet eens de medewerkers van de ZB... questie van appreciatie voor hun inzet gedurende een heel jaar :fuck:. Liever die wannebe's wat plezieren dan een geste te doen...


06 Nov 2017, 15:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 140 141 142 143 144 152


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 119 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst