VZW Supporters Eendracht Aalst. - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 152
 VZW Supporters Eendracht Aalst. 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
parol schreef:
Smetje schreef:
Op wat is dit gebasseerd? Op het feit dat de VZW met de investeerder waarvan ze de naam van FDR gekregen hebben gaan praten?

Zijn de afspraken en de intentieverklaring nu van de baan? Graag een reactie van iemand van de VZW

De afspraken van de intentieverklaring zijn inderdaad van de baan. Op de vergadering vrijdag hebben we toch duidelijk uitgelegd dat één van de essentiële voorwaarden was dat FDR tegen zondagavond een investeerder ging hebben.


Was vrijdag niet aanwezig, maar die persoon die hier enkele weken geleden opnieuw op de proppen kwam (had iets te maken met een marketingbureau) is daar nog sprake van?

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


02 Jun 2015, 12:51
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Tom_1919 schreef:
parol schreef:
Smetje schreef:
Op wat is dit gebasseerd? Op het feit dat de VZW met de investeerder waarvan ze de naam van FDR gekregen hebben gaan praten?

Zijn de afspraken en de intentieverklaring nu van de baan? Graag een reactie van iemand van de VZW

De afspraken van de intentieverklaring zijn inderdaad van de baan. Op de vergadering vrijdag hebben we toch duidelijk uitgelegd dat één van de essentiële voorwaarden was dat FDR tegen zondagavond een investeerder ging hebben.


Was vrijdag niet aanwezig, maar die persoon die hier enkele weken geleden opnieuw op de proppen kwam (had iets te maken met een marketingbureau) is daar nog sprake van?


Moet blijkbaar niet te veel geloof aan gehecht worden en zal dus geen sprake meer van zijn


02 Jun 2015, 12:57
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
iendrachter schreef:
parol schreef:
Smetje schreef:
Op wat is dit gebasseerd? Op het feit dat de VZW met de investeerder waarvan ze de naam van FDR gekregen hebben gaan praten?

Zijn de afspraken en de intentieverklaring nu van de baan? Graag een reactie van iemand van de VZW

De afspraken van de intentieverklaring zijn inderdaad van de baan. Op de vergadering vrijdag hebben we toch duidelijk uitgelegd dat één van de essentiële voorwaarden was dat FDR tegen zondagavond een investeerder ging hebben.


Groot gelijk, de hoeveelste keer is het nu dat FDR zijn beloftes niet nakomt?
Ik ben akkoord dat we op dit moment niet zonder hem kunnen, want hij heeft er een massa geld ingestoken en er is geen alternatief, maar dan moet er maar iemand anders uit het bestuur voorzitter worden.
FDR heeft nu ambras met Stad Aalst,Dender en de eigen supporters, en we gaan die alle 3 in de toekomst nog nodig hebben willen we ooit uit deze malaise geraken.
Hij heeft nooit geloofwaardig overgekomen maar nu begint het echt wel belachelijk te worden.
En dan lees je in de krant dat hij kwaad is op de supporters :crazy:


das na toch wel eirg he ....
hij zal het probleem eens omdraaien zeg!
wie moet er zien dat zijn geïnvesteerd geld goed besteed word? wie moet zich omringen met goeie mensen in het bestuur en club ? wie moet zien dat de spelers op tijd worden betaald? wie moet zorgen dat de financien op orde zijn? wie moet er zorgen dat de club in orde is met achterstallige rsz en andere toestanden? wie moet er zorgen dat ea zijn licentie haalt??wie moet er voor zorgen dat de club kan blijven voortbestaan?wie zorgt voor sponsorings-overeenkomsten?wie moet zien dat hij overeen komt met stadsbestuur en iedereen die de club in dat geval kan/wil vooruit helpen? wie zorgt er voor nieuwe sponsors en investeerders?? juist ja.....GIJ! ge kunt toch moeilijk voor die miskleunen die ge hebt begaan naar uw supporters kijken zeker? :x
wie maakt het zichzelf hier onmogelijk om geloofwaardig te zijn tegenover iedereen met fratsen die we te pas en te onpas moeten blijven aanschouwen en ondergaan !!??

men blote kont ga ik die gast eens laten zien , man man man.... meneertje fdr , k zal de rollen eens omdraaien:
wie staat er elke week (al dan niet met vuile en natte voeten) in de tribune? wie staat altijd klaar voor zijn ploeg? wie heeft de laatste jaren al een heel erg dik vel gekregen van al de zever en miserie bij ea maar staat er nog altijd elke week????? wie is er nog altijd braaf ondanks vele leugens ? wie moet aanzien hoe zijn geliefde club jaar na jaar gewoon steeds meer den dieperik ingaat? wie? juist ja , de supporters die gij o zo nodig hebt godver!

in 't kort , ziet gewoon da uwe nest in orde geraakt ze..... anders :wave: .


02 Jun 2015, 14:44
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
als ik alles hier wat op nalees komt er dus op neer dat er gewoon GEEN nieuwe sponsors zijn.
nu wordt het toch, pardon, is het echt zielig met die,man zé
waarom moeten wij opgezadeld blijven met zo iemand ?
triestig ...
en maar blijven fantaseren en ons de schuld geven
tja

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


02 Jun 2015, 15:43
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
serieus onweer op komst...


02 Jun 2015, 17:39
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2572
Leeftijd: 42
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
BDS schreef:
serieus onweer op komst...

Tegen wanneer wordt het verwacht? Wie A zegt...


02 Jun 2015, 18:12
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Mijn mening over het voetbal van vandaag in een blog:
http://www.krumag.be/blog-feed/2015/6/2 ... verenigt-u


02 Jun 2015, 18:46
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Fillou schreef:
Mijn mening over het voetbal van vandaag in een blog:
http://www.krumag.be/blog-feed/2015/6/2 ... verenigt-u

(y) :worship:

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


02 Jun 2015, 19:04
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1261
Locatie: Aalst
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Respect Fillou!

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


02 Jun 2015, 19:23
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
de echte schuld zou 2.500.000 euros bedragen.
Ik heb de persoon die mij dat verteld heeft de raad gegeven zich in verbinding te stellen via PB met de VZW

als dit klopt, een serieuze stinkboel

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


02 Jun 2015, 20:07
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1273
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Kan iemand het krantenartikel van candaag hier eens posten of doormailen aub?
Neutralboy113@gmail.com

Jammer genoeg lijkt het dus dat mijn kritische kijk en vragen over de steun aan FDR
Vrijdagavond wederom terecht zullen zijn ?

Vergeet ni als we dailliet zouden gaan dat we wel sportief moeten redden dit seizoen of we zakken nog een reeks , eerste provinciale dus .
Dan zou FDR zijn eindeloze belofte wel eens kloppen : op 3 jaar naar eerste ( provinciale) !
:fuck: :wave: :boks:


02 Jun 2015, 20:26
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
volgens wat ik zojuist opgevangen heb zijn er alarmerende verwikkelingen aan de gang

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


02 Jun 2015, 20:54
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 584
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
zwetzat schreef:
volgens wat ik zojuist opgevangen heb zijn er alarmerende verwikkelingen aan de gang


Ik krijg liever zeer alarmerend nieuws dezer dagen dan de zoveelste good news show op de site : onze voltallige trainersstaf gaat verder, we maken werk van een kern om top-3 te spelen volgend seizoen, we denken na over een nieuwe sfeertribune,...".

Er MOET iets drastisch gebeuren. Verder doen met dit bestuur is voor mij persoonlijk totaal geen optie ! Uitmesten het kot. NU GRAAG.

Ik geef daarbij de VZW het volle vertrouwen.


02 Jun 2015, 21:03
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
zwetzat schreef:
volgens wat ik zojuist opgevangen heb zijn er alarmerende verwikkelingen aan de gang


er is een alternatief, en daarbij laat ik in het midden of dat goed of slecht is. De vzw moet er dan natuurlijk wel mee babbelen.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


02 Jun 2015, 21:35
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
El Corredor (Light) schreef:
zwetzat schreef:
volgens wat ik zojuist opgevangen heb zijn er alarmerende verwikkelingen aan de gang


er is een alternatief, en daarbij laat ik in het midden of dat goed of slecht is. De vzw moet er dan natuurlijk wel mee babbelen.

Waarom spreekt iedereen hier in codetaal.? Wat ik er aan de hand?


02 Jun 2015, 21:53
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 152


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 198 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst