Oefenmatch SC Eendracht Aalst - KAA Gent 17/07/2015 - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 Oefenmatch SC Eendracht Aalst - KAA Gent 17/07/2015 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Oefenmatch SC Eendracht Aalst - KAA Gent 17/07/2015
:plat: Haha..

@antie fusie: Niets speciaals voorzien neen. Denk dat eerste sfeeractie op La Lou zal zijn.

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


14 Jul 2015, 20:11
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15
Berichten: 267
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Oefenmatch SC Eendracht Aalst - KAA Gent 17/07/2015
Bomber schreef:
Ik heb gehoord dat ze vrijdag in griekenland de zwette maan gaan zingen uit solidariteit met den eendracht...

Zit Zakkas daar voor iets tussen? ;)


15 Jul 2015, 0:02
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: Oefenmatch SC Eendracht Aalst - KAA Gent 17/07/2015
Hugo schreef:
antifusie4ever schreef:
Is het niet de bedoeling om onze spelers te steunen? :?


:lol:
Wat komt de gij hier allemaal lullen, een beetje den debiel uithangen voor wat, als dank omdat ze de club aan 't kapotmaken zijn.
Haast jullie maar, 't zal misschien nog het enige kasnummer worden dit seizoen en als er niet genoeg in kas komt kunt ge eventueel nog de laatste clubspelers verkopen. :fuck:

Hugo, lullen? Den debiel uithangen?
Da's gewoon een pertinente vraag. Er zijn ook gasten die gewoon voor het voetbal komen en zich minder bezig houden met de "dagelijkse werking" van de club. En ja, we weten dat dit niet is zoals het hoort te zijn. (understatement of the year ;) ) Dus een minimum aan respect is hier toch wel op zijn plaats vind ik.

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


15 Jul 2015, 15:04

Lid geworden op: 06 Mei 2015, 21:30
Berichten: 9
Bericht Re: Oefenmatch SC Eendracht Aalst - KAA Gent 17/07/2015
Nu we te weten zijn gekomen dat we in 2e mogen blijven zou ik er graag sfeermatchen van willen maken om het te "vieren". Misschien wat rook ofzo... De Buffalo's moeten zien dat de Iendrachtspirit nog leeft!!! ◼️◻️◼️


15 Jul 2015, 18:42
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Oefenmatch SC Eendracht Aalst - KAA Gent 17/07/2015
antifusie4ever schreef:
Nu we te weten zijn gekomen dat we in 2e mogen blijven zou ik er graag sfeermatchen van willen maken om het te "vieren". Misschien wat rook ofzo... De Buffalo's moeten zien dat de Iendrachtspirit nog leeft!!! ◼️◻️◼️


doe uw sigaar branden. ;-)


15 Jul 2015, 18:45
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Oefenmatch SC Eendracht Aalst - KAA Gent 17/07/2015
Schepper schreef:
Hugo schreef:
antifusie4ever schreef:
Is het niet de bedoeling om onze spelers te steunen? :?


:lol:
Wat komt de gij hier allemaal lullen, een beetje den debiel uithangen voor wat, als dank omdat ze de club aan 't kapotmaken zijn.
Haast jullie maar, 't zal misschien nog het enige kasnummer worden dit seizoen en als er niet genoeg in kas komt kunt ge eventueel nog de laatste clubspelers verkopen. :fuck:

Hugo, lullen? Den debiel uithangen?
Da's gewoon een pertinente vraag. Er zijn ook gasten die gewoon voor het voetbal komen en zich minder bezig houden met de "dagelijkse werking" van de club. En ja, we weten dat dit niet is zoals het hoort te zijn. (understatement of the year ;) )
Dus een minimum aan respect is hier toch wel op zijn plaats vind ik.

:lol: :drank:
Apropos, dienen fameuzen hier die vraagt om rook enz.... peis toch dat er iets aan mankeert ze. :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


15 Jul 2015, 19:10

Lid geworden op: 06 Mei 2015, 21:30
Berichten: 9
Bericht Re: Oefenmatch SC Eendracht Aalst - KAA Gent 17/07/2015
Dat zou plezant geweest zijn (verwijzing naar wedstrijd tegen Leuven). Ik wil gewoon het positieve eruit halen, meer niet...


15 Jul 2015, 20:25
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Oefenmatch SC Eendracht Aalst - KAA Gent 17/07/2015
antifusie4ever schreef:
Dat zou plezant geweest zijn (verwijzing naar wedstrijd tegen Leuven). Ik wil gewoon het positieve eruit halen, meer niet...


Ze steken de jongens bekanst in den bak ver e spandoeksken en gij wilt hier een vuurken stoken, misschien eens een mailtje sturen naar veiligheid of hij eventueel wil meedoen met je sfeeractie. :lol:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


15 Jul 2015, 21:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst