WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 209 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 14
 WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2955
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Iendracht02 schreef:
Timoilsjt schreef:
Zijn die 3000 zitplaatsen en 800 lux de enige licentievoorwaarden op vlak van het stadion? Die zitplaatsen hebben we al en die 800 lux is in principe ook haalbaar, al zal dat wel wat kosten.en daar moeten we hopen op de stad.
Nu ja, waarschijnlijk worden we al genekt door alle andere licentievoorwaarden... Zodat het stadion bijzaak wordt. Want als de stad de knoop doorhakt om aan de bredestraat te blijven kan je tegen het seizoen al een volledig nieuwe tribune hebben.


Ge moet niet alleen 3000 zitplaatsen hebben, ge moet in het totaal over 8000 plaatsen beschikken, dacht ik. Met de huidige veiligheidsnormen, komt ge in Aalst momenteel maximaal aan de helft, denk ik ...

Daarnaast moet ook het veld nog steeds breder worden gemaakt, moet ge over een bepaald aantal parkeerplaatsen beschikken, moeten er zoveel receptieruimtes zijn (wel erg belangrijk voor de De Keersmaecker-club), zoveel pispotten, zoveel plaatsen op uw perstribune enzovoort enzoverder ...

Of er ueberhaupt interesse is voor het voetbal in uw stad/gemeente is niet belangrijk.


bedankt voor deze extra info! Dat verandert de zaak.
Een volledig nieuwe tribune met alle 'speciale accommodaties' is dus een must wil men aan de voorwaarden voldoen. Dozje zal zijn zwarte kas mogen aanspreken ;)

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


23 Jul 2015, 14:45
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Timoilsjt schreef:
Iendracht02 schreef:
Timoilsjt schreef:
Zijn die 3000 zitplaatsen en 800 lux de enige licentievoorwaarden op vlak van het stadion? Die zitplaatsen hebben we al en die 800 lux is in principe ook haalbaar, al zal dat wel wat kosten.en daar moeten we hopen op de stad.
Nu ja, waarschijnlijk worden we al genekt door alle andere licentievoorwaarden... Zodat het stadion bijzaak wordt. Want als de stad de knoop doorhakt om aan de bredestraat te blijven kan je tegen het seizoen al een volledig nieuwe tribune hebben.


Ge moet niet alleen 3000 zitplaatsen hebben, ge moet in het totaal over 8000 plaatsen beschikken, dacht ik. Met de huidige veiligheidsnormen, komt ge in Aalst momenteel maximaal aan de helft, denk ik ...

Daarnaast moet ook het veld nog steeds breder worden gemaakt, moet ge over een bepaald aantal parkeerplaatsen beschikken, moeten er zoveel receptieruimtes zijn (wel erg belangrijk voor de De Keersmaecker-club), zoveel pispotten, zoveel plaatsen op uw perstribune enzovoort enzoverder ...

Of er ueberhaupt interesse is voor het voetbal in uw stad/gemeente is niet belangrijk.


bedankt voor deze extra info! Dat verandert de zaak.
Een volledig nieuwe tribune met alle 'speciale accommodaties' is dus een must wil men aan de voorwaarden voldoen. Dozje zal zijn zwarte kas mogen aanspreken ;)



die zwarte kas moogt ge vergelijken met een zwarte doos van een vliegtuig...iedereen weet dat ze er is maar als 't nodig is vind niemand da spel terug .


23 Jul 2015, 16:37
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Het beroep zou vandaag worden 'ingeleid' voor de rechtbank, heb ik gehoord ... Dan zouden ze toch al enig zicht moeten hebben op wanneer de zaak wordt gepleit en wanneer je dan een uitspraak mag verwachten.

Graag een beetje info van de club graag. Ik denk dat de meesten ook wel graag willen weten wel avond/namiddag ze moeten vrij houden voor bepaalde competitiewedstrijden. Op dat vlak blijft het echter ook bij de K.B.V.B. erg stil. Once Cois is ook met verlof wellicht ...


Laatst gewijzigd door Iendracht02 op 23 Jul 2015, 18:42, 1 keer totaal gewijzigd.



23 Jul 2015, 18:29
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Het antwoord blijkt plots gegeven op de officiële site ...


23 Jul 2015, 18:39
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3851
Leeftijd: 46
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Weer een dagje stressen op 31 juli... :(

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


23 Jul 2015, 19:02
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5510
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Het feit dat het plots zo rap gaat, geeft me geen goed gevoel. De bond zal op de één of andere manier druk gezet hebben. Ik vrees dat het derde zal worden.


23 Jul 2015, 22:05
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Smetje schreef:
Het feit dat het plots zo rap gaat, geeft me geen goed gevoel. De bond zal op de één of andere manier druk gezet hebben. Ik vrees dat het derde zal worden.


Awel, en ik denk 2de.
We zijn naar de burgerlijke rechtbank getrokken omdat er een vermoeden was van partijdigheid, Coisken zit nl. in het bestuur van de KBVB èn in dat van het BAS, daar kan geen enkele rechter naast kijken, ook niet in beroep.
Ik ben natuurlijk geen jurist, eerder jupilerist... :D

_________________
oilsjt, goi alien...


24 Jul 2015, 8:38
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Ondanks het feit dat de bond een licentie voor tweede klasse heeft afgeleverd aan Eendracht Aalst, er stond ook een dwangsom op indien dit niet gebeurde, werden nu de besluiten neergelegd wat betekent dat de bond toch nog gelijk probeert te halen bij de rechter. Na het beroep van de voetbalbond werden er conclusietermijnen bepaald. En het gaat snel want de zaak wordt behandeld op donderdag 30 juli, één dag later volgt er mogelijks al een uitspraak. Gelukkig houdt de zaak de club niet tegen en worden er versterkingen gezocht in functie van een nieuw seizoen tweede klasse.


24 Jul 2015, 9:24
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Smetje schreef:
Het feit dat het plots zo rap gaat, geeft me geen goed gevoel. De bond zal op de één of andere manier druk gezet hebben. Ik vrees dat het derde zal worden.


Ongelooflijk snel. Dit is eigenlijk ongezien in ons Belgisch rechtssysteem.
Een hoger beroep (waar hoogdringendheid werd aangetoond) wordt véél sneller behandeld dan een kortgeding...

Soit, het zou erg onwaarschijnlijk zijn dat deze rechter de betrokkenheid van De Keersmaeker anders zal interpreteren dan de rechter van eerste aanleg...


24 Jul 2015, 9:24
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Het zou toch raar zijn mocht de KBVB in beroep wel gelijk krijgen.
Er is geen enkel nieuw argument om die belangenvermenging opzij te schuiven.


24 Jul 2015, 9:55
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
tympanum2 schreef:
Het zou toch raar zijn mocht de KBVB in beroep wel gelijk krijgen.
Er is geen enkel nieuw argument om die belangenvermenging opzij te schuiven.


Geen nood, we kunnen nog altijd naar Cassatie...dan spelen we de komende drie jaar nog in tweede! Al moet het inleiden van de zaak wel schorsend werken natuurlijk (en die kans is quasi nihil)... ;-)


24 Jul 2015, 10:53
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3851
Leeftijd: 46
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Dani schreef:
Smetje schreef:
Het feit dat het plots zo rap gaat, geeft me geen goed gevoel. De bond zal op de één of andere manier druk gezet hebben. Ik vrees dat het derde zal worden.


Ongelooflijk snel. Dit is eigenlijk ongezien in ons Belgisch rechtssysteem.
Een hoger beroep (waar hoogdringendheid werd aangetoond) wordt véél sneller behandeld dan een kortgeding...

Soit, het zou erg onwaarschijnlijk zijn dat deze rechter de betrokkenheid van De Keersmaeker anders zal interpreteren dan de rechter van eerste aanleg...


Er is meer dan alleen de belangenvermenging hé. RSZ die niet in orde was, terwijl er wel een duidelijke opvolging en dito afbetalingsplan bestaat, getekend door de advocaat van RSZ. Het BAS heeft dit document niet eens bekeken. Zelfde met de betaling van de medewerkers van de club. Rechtbank in Eerste Aanleg heeft dat niet moeten bekijken gezien er AL belangenvermenging is, dus moest de rest al niet meer. Plus in de statuten staat duidelijk dat Coisken bestuurder is van het BAS. Dus 'maar' penningmeester die zich met de rest niet moeit, is dan moeilijk te geloven...

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


24 Jul 2015, 12:20
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Als de rechter in beroep de uitspraak bevestigt, kan het niet rap genoeg uitgesproken zijn. Dan weten ze sportief waar ze aan toe zijn ... en kunnen ze aan hun proceske rond schadevergoeding beginnen.

Dat zal in deze, met een degelijk advokaat, ook niet min zijn. Imagoschade, sponsors die afhaken, spelers die vertrekken door degradatie waardoor je zwaar benadeeld aan een seizoen begint en uw kansen om bij de eerste acht te eindigen zwaar gehypothekeerd ziet, want uiteindelijk waren we met die ploeg van vorig jaar wel bijna bij die eerste acht ...

Daar moet toch iets van te maken zijn? Ook al is er dan geen stadion, het kan niet zo moeilijk zijn om een rechtbank te overtuigen van het feit dat we gewoon door deze gang van zaken bij de KBVB in dit tussenseizoen, dit jaar sowieso geen eerlijke kans krijgen. Misschien kunnen ze dan, als er op het einde van het seizoen nog enkele andere 'gedupeerden' op de kar springen (of als de stad zelf misschien eindelijk haar tanden eens laat zien??), gewoon hun competitiehervorming bij het groot vuil zetten ... ;)


24 Jul 2015, 17:28
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Meestal ben ik optimistsch van aard. Maar deze keer heb ik een bjzonder slecht gevoel.
Nooit is er zo snel een beroep klaargestoomd in slechts enkele dagen. (zeer verwonderlijk!)
Zo'n snelle acties van het gerecht, is nooit eerder vertoond!
KBVB zet inderdaad alle kanonnen in, om hun gelijk te halen. En ze zijn er ook van overtuigd dat ze gaan winnen.....
Ik vrees dat de vloek van Blavier zich zal herhalen, de vloek van Cercle Brugge....(remember..)
De mafiabende van KBVB wil Aalst gewoon van de kaart vegen !!!!
In plaats van ons een eerlijke kans te geven.
Dit s niet de eerste Keer.....
Een horde Neanderhalers zijn het, bij KBVB....

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


25 Jul 2015, 3:00
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
pattaboem schreef:
Meestal ben ik optimistsch van aard. Maar deze keer heb ik een bjzonder slecht gevoel.
Nooit is er zo snel een beroep klaargestoomd in slechts enkele dagen. (zeer verwonderlijk!)
Zo'n snelle acties van het gerecht, is nooit eerder vertoond!
KBVB zet inderdaad alle kanonnen in, om hun gelijk te halen. En ze zijn er ook van overtuigd dat ze gaan winnen.....
Ik vrees dat de vloek van Blavier zich zal herhalen, de vloek van Cercle Brugge....(remember..)
De mafiabende van KBVB wil Aalst gewoon van de kaart vegen !!!!
In plaats van ons een eerlijke kans te geven.
Dit s niet de eerste Keer.....
Een horde Neanderhalers zijn het, bij KBVB....



Je hebt het nu al paar keer op het stadsbestuur gekankerd, nu op de KBVB, nog nooit in u op gekomen dat het Iendracht-bestuur hier de grootste schuld draagt?!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


25 Jul 2015, 9:48
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 209 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 80 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst